handdator

Visa fullständig version : Animal Pak


Alex1989
2008-12-27, 18:40
Har sökt men inte hittat något riktigt om jusst kosttilskottet i sig.

I alla fall, jag undrar lite över Animal pak.
Hur bra är det egentligen som ett multivitamintilskott om man gämför med en vanlig liten multivitamintablett, i Animal pak finns det säkerligen 5-6 tabletter i små portionspåsar, lite bra måsste det väll vara eller?.
Att Animal pak kosstar ganska mycket mera än en vanlig multivitaminburk det vet jag om, men låt oss säga att plånboken inte får bestämma vid detta tilfället?.

Mvh

King Grub
2008-12-27, 18:46
Mer är inte bättre när det gäller vitaminer och mineraler. Animal Pak innehåller 5000% av rekommenderat dagsintag av vissa mikronutrienter. Slöseri i bästa fall, skadligt i värsta. Hokuspokustillskott.

Alex1989
2008-12-27, 19:03
Mer är inte bättre när det gäller vitaminer och mineraler. Animal Pak innehåller 5000% av rekommenderat dagsintag av vissa mikronutrienter. Slöseri i bästa fall, skadligt i värsta. Hokuspokustillskott.

Ojdå, då är alltså en vanlig multivitamin tablett bättre.

Rahf
2008-12-27, 19:11
Ojdå, då är alltså en vanlig multivitamin tablett bättre.

Om du inte tillfredsställer behovet genom vanlig kosthållning, ja.

CiCoro
2008-12-27, 19:12
jag sa exakt samma sak till min kompis..ett tillskott som e dyrt utan att det hjälper något märkvärdigt..men nu när jag tänker efter så håller ajg med om att det 'suger' men hur kan företag sälja det så dyrt och marknadsföra det genom reklam osv, när det är så dåligt? handlar allt om att tjäna pengar oavsett om man lurar nybörjartränarn?

WHITEFOLKS
2008-12-27, 19:33
Hur? Om folk vill köpa det så säljer de det.

Hejnomax
2008-12-27, 19:56
Animal Pak var fullproppat med saker som är dopingklassade idag. Den nya versionen, utan dessa ämnen, innehåller inget som ger resultat, men dom var inte dummare än att dom behöll namnet, som är förknippat med steroidresultat.

Därför lever hypen kvar

Rahf
2008-12-27, 20:13
jag sa exakt samma sak till min kompis..ett tillskott som e dyrt utan att det hjälper något märkvärdigt..men nu när jag tänker efter så håller ajg med om att det 'suger' men hur kan företag sälja det så dyrt och marknadsföra det genom reklam osv, när det är så dåligt? handlar allt om att tjäna pengar oavsett om man lurar nybörjartränarn?

Japp, det är så ett flertal av företagen går med vinst.

Kosttillskott är alltid någonting som man ska ta sig en extra titt på. Nu menar jag alltså att få en objektiv bedömning och inte höra vad Plucke och Berra har att säga för då kan du räkna med att du får de mer extrema åsikterna ("Det var skit" eller "FY FAN VA GRÖMT").