handdator

Visa fullständig version : Ta med sig tillskott till Asien/Bali


broel
2008-12-21, 13:03
Hej, jag ska resa till Bali för ett par månader. Och träningen kommer inte ligga på latsidan där, speciellt när man har dagarna helt fria. Så, jag tänkte ta med mig Esapro, eventuellt proteinpulver. Är det någon som vet om dessa produkter är olagliga i Thailand och Indonesien? Skulle inte tro det själv, men någon annan kanske har svaret. Eller är det så att allt är lätt att få tag i dessa produkter på plats?

Är det någon som vet om några bra gym på Bali btw?

// Jacob

Lepras
2008-12-21, 13:14
har tagit med till thailand-inga problem..Ta isåfall med en oöppnad påse med ordentlig innehållsförteckning:)

Magnus
2008-12-21, 14:18
Hej, jag ska resa till Bali för ett par månader. Och träningen kommer inte ligga på latsidan där, speciellt när man har dagarna helt fria. Så, jag tänkte ta med mig Esapro, eventuellt proteinpulver. Är det någon som vet om dessa produkter är olagliga i Thailand och Indonesien? Skulle inte tro det själv, men någon annan kanske har svaret. Eller är det så att allt är lätt att få tag i dessa produkter på plats?

Är det någon som vet om några bra gym på Bali btw?

// Jacob

Har haft med mig Esapro, Brutal FX, ON protein. inga problem.

broel
2008-12-21, 14:54
Sweet! Lika bra att gardera sig inför resan utifall det är svårt att hitta sånt där!

Apos78
2008-12-21, 18:44
Thailand som har så mycket trevlig mat till fina priser:) Personligen skulle jag lämna burkarna hemma och äta god mat i mängder.

CiCoro
2008-12-21, 19:19
Thailand som har så mycket trevlig mat till fina priser:) Personligen skulle jag lämna burkarna hemma och äta god mat i mängder.

eller både och? alla som jag känner som har kommit hem därifrån har tappat mycket i vikt under resan..

Chris-Dawg
2008-12-21, 21:00
Håller med Apos, skulle lämna allt som de kan anse vara suspekt. De har lite väl snäv syn på saker och ting där och kan få för sig lite vad som helst för att kunna pressa en på pengar.