handdator

Visa fullständig version : Kokas väg till biff


Koka
2008-12-20, 23:01
Tjena alla!
Jag har alltid varit intresserad av sport och spelade fotboll sedan jag var liten till för ca sex månader sedan. Jag började styrketräna aktivt för 1.5 år sedan och utvecklades mkt fint kroppsligt till septembers början. Jag blev nämligen sjuk och rasade i vikt drastiskt. Under tiden som min vikt minskade, och jag knappt åt något, förlorade jag alla muskler jag byggt upp. Ska man vara korrekt rasade jag i vikt från ca 67 kg till 56 på 2.5 -3 månader. Alltså, mycket muskler gick förlorade. Innan de hade jag en bra kroppsform och fick ofta kommentarer som ´krampan´och ´fan va kralli du är för din ålder!`. Nu, ca 4 månader senare från att jag började minska i vikt har jag tagit tag i kosten och träningen för att få tillbaka allt jag förlorat. Jag äter bra på alla dagarna förutom lördag, då jag i stort sätt unnar mig allt och skiter i vad som slinker in, hehehe...annars är jag strikt och äter mycket fullkornsprodukter, kyckling,fisk,kött, grönsaker, gröt och skolmaten(får en egen kategori då man inte vet riktigt vad det är) är basfödan. Här kommer lite info om mig...

Jag i mars:
Ålder 15
längd 178 cm
vikt 71 kg (muskelös och lite fett)

Slutet oktober(innan jag tog tag i kosten och träningen på nytt)
Ålder 15
Längd 178 cm
Vikt 56!

Idag(mitten december)
Ålder 15
längd 178 cm
vikt 61 kg

Jag går sista terminen i nian.