handdator

Visa fullständig version : David curlar 54kg men Dexter tror honom inte


Mass-Tech
2008-12-18, 18:20
5FgHowJTt9E

ligne
2008-12-18, 18:43
hahahaha, riktig humor!

Inge Enveten
2008-12-18, 20:04
Jag trodde heller inte att det var sant. Trodde att det skulle komma någon twist eller något.

Whistler
2008-12-18, 20:27
Har en bekant som gör det, inga tior, men ungefär samma form (eller brist på sådan) som David hade i videon. 55kg-hantlar. Brukar samlas lite folk runt honom när han gör det, rätt coolt. :)

MAXX
2008-12-18, 22:36
det där var inga riktiga curls direkt. half rep svingande hammercurls kanske..

hahavaffan
2008-12-18, 22:41
det där var inga riktiga curls direkt. half rep svingande hammercurls kanske..Plöss ätt. Dock fortfarande sinnesjukt starkt.

jaosef
2008-12-18, 23:46
det där var inga riktiga curls direkt. half rep svingande hammercurls kanske..

Lite lustigt att man ser många byggare med liknande utförande.. men det verkar ju bevisligen funka för dom:)

ChrisDEFC
2008-12-18, 23:51
Lite lustigt att man ser många byggare med liknande utförande.. men det verkar ju bevisligen funka för dom:)

kan det inte va lite show för kameran åxå att lasta på lite extra tungt och skita i formen för att det ska se mer freaky ut och sen när dom kör själva är det lite mer kontrollerat? men men imponerande ändå.

jaosef
2008-12-18, 23:53
kan det inte va lite show för kameran åxå att lasta på lite extra tungt och skita i formen för att det ska se mer freaky ut och sen när dom kör själva är det lite mer kontrollerat? men men imponerande ändå.

Mycket möjligt, har dock ingen aning

MAXX
2008-12-19, 00:04
Lite lustigt att man ser många byggare med liknande utförande.. men det verkar ju bevisligen funka för dom:)

jag ser inte många byggare träna sådär. att träna tyngre än man egentligen klarar med bra form medför en en bra mycket större skaderisk...

men nu var det inte hurvida det ger resultat att träna för tungt som jag påpekade... sa bara att det där inte riktigt kvalificerar som curls i mitt tycke...

rAjj
2008-12-19, 00:04
Trodde först det var hantlar gjort av aluminium som de använder i reklambilderna men några sekunder längre in i klippet så ser man tyngden i hantlarna när de går i marken.

Starkt jobbat.. är nog snart där =]

LoTiX
2008-12-19, 04:27
Diskussionen slutar väl egentligen alltid med prat om formen när filmer som den här slängs upp. Tycker fortfarande den var rolig och det är förbannat starkt jobbat.

Fan va kul när Dexter säger "Heeeeeell no!" han får verkligen till den.