Calleman
2008-12-18, 11:47
Hej,
Förstår att detta inte är det bästa stället att ta upp denna frågan, men skulle vilja ha lite input från "vanliga" användare och inte bara IT-nördar som hänger på andra forum som jag ställt frågan till.
Har börjat leta efter ett enkelt projekthanteringsverktyg med ett par enkla krav:
- Se överblick av projekt (själv, samt andra användare)
- Sätta milstolpar och deadlines
- Kunna lägga till användare med olika rättighet (läs, skriv, admin)
- Dokumenthantering (.xlsx, .docx t ex)
I övrigt ska det vara lätt att använda, och en person som aldrig använt programmet ska enkelt kunna sätta sig in i det. Med andra ord behövs inte en massa lull-lull funktioner.
Finns det någon på kollo som använder ett system som liknar mina ställda krav, och vad tycker ni i så fall om det?
Förstår att detta inte är det bästa stället att ta upp denna frågan, men skulle vilja ha lite input från "vanliga" användare och inte bara IT-nördar som hänger på andra forum som jag ställt frågan till.
Har börjat leta efter ett enkelt projekthanteringsverktyg med ett par enkla krav:
- Se överblick av projekt (själv, samt andra användare)
- Sätta milstolpar och deadlines
- Kunna lägga till användare med olika rättighet (läs, skriv, admin)
- Dokumenthantering (.xlsx, .docx t ex)
I övrigt ska det vara lätt att använda, och en person som aldrig använt programmet ska enkelt kunna sätta sig in i det. Med andra ord behövs inte en massa lull-lull funktioner.
Finns det någon på kollo som använder ett system som liknar mina ställda krav, och vad tycker ni i så fall om det?