handdator

Visa fullständig version : Resa till London


Fotbollspojke90
2008-12-17, 17:24
tjena jag har en flygbiljett till london imorn, som jag inte lyckats sälja. kan tyvärr inte åka pga förhinder.
har även sett att ryan air inte ger pengarna tillbacka.

jag tror endast man kan få pengarna tillbacka om man har drabbats av plötslig sjukdom, är det någon som vet vad de menar med det?

Raggis
2008-12-17, 17:25
Ja, sjukdom + läkarintyg, troligtvis.

Fotbollspojke90
2008-12-17, 17:34
jo men jag tänkte mer vad är det för sjukdomar som godkänns tex lunginflamation?

det går ju inte direkt att få tag på det här skit företaget, ringde deras kundsupport som endast är på engelska, eller ska väl inte kalla det engelska hon pratade nästan något eget språk. så jag förstår inte hur jag ska meddela dem det?

hahavaffan
2008-12-17, 21:02
Så länge en läkare är villig att skriva ut ett intyg på att du är för sjuk för att vara ute och resa, så räcker det säkert.

Hemi
2008-12-17, 21:45
Är det Ryan Air skall du inte räkna med det. Man får skriva ett brev till deras huvudkontor sen händer inget i alla fall. Och med engelska företag är det ofta så att du får prata med någon som sitter i Indien som garanterat inte begriper din situation och som pratar engelska sämre än dig. Inte bara Ryan Air, men självklart skall du stå på dig.