handdator

Visa fullständig version : Ola Rapace misstänks ha dopat sig


Allan
2008-12-12, 20:24
Skådespelaren Ola Rapace har sammankopplats med ett beslag av narkotika och anabola steroider (här (http://www.realtid.se/ArticlePages/200810/31/20081031112435_Realtid707/20081031112435_Realtid707.dbp.asp)), vilket skapat en febril verksamhet bland somliga av forumets medlemmar. Det har startats flera trådar, utan annat syfte än att skvallra. Om detta tycker vi inte, därför har dessa trådar plockats bort.
Det här är Kolozzeum, och här startar vi inte skvallertrådar. Lev med det.

Nu finns det ett allmänintresse av att tala om huruvida det är just eventuella steroider eller inte som åstadkommit denna uppenbarligen "fantastiska" kropp, och därför släpper vi lös det.
Å staffens vägnar vill jag berätta för alla nyfikna att a) man behöver inte dopa sig för att få en sån kropp, b)hans kropp är inte särskilt imponerande för oss som befinner sig i gymträsket, c) det är alldeles fullt möjligt att få samma resultat på samma tid helt utan doping.
Debatten öppnas härmed men reglerna är följande: Inget allmänt spyende på honom. Han är inte dömd än. Man lämnar inte heller ut andra namn här, vare sig de är kända eller inte. Den som retar upp moderatorerna genom att bryta mot Uppförandekoden (här (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=91128)) eller mot dessa regler, kommer få svårt att logga in i fortsättningen.

Slartibartfast
2008-12-12, 20:47
Faktiskt oväntat. Men föga överraskande.

rememberence
2008-12-12, 21:00
Vem är Ola Rapace?......
Vad jag har lyckats luska fram är han en skådespelare eller?

Kreh
2008-12-12, 21:01
"Visste" inte alla detta redan?

MasterChief
2008-12-12, 21:03
Vem är Ola Rapace?......
Vad jag har lyckats luska fram är han en skådespelare eller?

Ok, man får inte men nu måste jag...Google?

KlopFer
2008-12-12, 21:05
Vem är Ola Rapace?......
Vad jag har lyckats luska fram är han en skådespelare eller?

+1

:confused:

Tricklev
2008-12-12, 21:05
Jag är så upprörd, Ola som var en sådan bra förebild för dom unga, jag är så upprörd, riktigt riktigt upprörd.

Förövrigt ser jag uppenbarligen för lite på tv/läser aftonblaskan för lite, hade inte en aning om vem han var ens.

Brooklyn
2008-12-12, 21:06
ni har väl sett "tusenbröder" ;)

tano
2008-12-12, 21:06
Faktiskt oväntat. Men föga överraskande.

Det mest oväntade är väl att en kändis faktiskt åkte fast? Med tanke på hur mycket snack det är om kändisarna och deras missbruk.

Hemi
2008-12-12, 21:09
Han diskuterades val po kolo nar han var med i A-bladet forut. Han hade ju gatt upp 100kg muskler pa 10 minuter eller vad det var, eller om det var 10kg pa ett halvar, minns inte. Hur som helst, alla de dar x-vikt muskler pa y-tid brukar inte vara helt vetenskapligt genomtank fran borjan utan bara en formulering.

Baan
2008-12-12, 21:10
Att hans fysik inte är omöjlig är en sak, men är inte dilemmat att han ska ha uppnått en fysik som kan ta flera år av träning (där flera inte är 0.5 eller 2) på typ ett år?

bear.flowertwig
2008-12-12, 21:11
Faktiskt oväntat. Men föga överraskande.

Förvånande men uppenbart.

coxie
2008-12-12, 21:13
Att polisen lyckats ta en känd skådespelare med tjack/kokain eller vad det nu var är inte direkt ögonbrynshöjande i sig. Polisen tar säkerligen hundra om inte tusentals personer med droger varje helg, inte konstigt att dom tar en kändis då och då.

Mer oväntat att han använt doping då det inte är någon uberfysik han sitter på.

tp_88
2008-12-12, 21:14
Att hans fysik inte är omöjlig är en sak, men är inte dilemmat att han ska ha uppnått en fysik som kan ta flera år av träning (där flera inte är 0.5 eller 2) på typ ett år?
Nej, det bör tydligen inte ta längre tid. Se trådens första inlägg:

"c) det är alldeles fullt möjligt att få samma resultat på samma tid helt utan doping."

MAXX
2008-12-12, 21:14
intressant intervju

sFZh01kXEeE

Pudzianovski
2008-12-12, 21:14
http://mak.adnome.se/bilder/ola%20rapace/Ola%20Rapace%20web1.jpg

Baan
2008-12-12, 21:14
Mer oväntat att han använt doping då det verkligen inte syns på honom.

Jaså?

coxie
2008-12-12, 21:16
Nej jag tycker inte det, han har trots allt haft ett gäng år på sig att bygga den fysiken.

stevebc
2008-12-12, 21:16
a) man behöver inte dopa sig för att få en sån kropp, b)hans kropp är inte särskilt imponerande för oss som befinner sig i gymträsket, c) det är alldeles fullt möjligt att få samma resultat på samma tid helt utan doping.

+1

Baan
2008-12-12, 21:19
Nej, det bör tydligen inte ta längre tid. Se trådens första inlägg:

"c) det är alldeles fullt möjligt att få samma resultat på samma tid helt utan doping."

Touché!

Nej jag tycker inte det, han har trots allt haft ett gäng år på sig att bygga den fysiken.

Jag har för mig det rör sig om cirka ett år men jag går med på att jag kan vara felinformerad. Har du bra insikt i hur länge han tränat? Är det ett år kan jag förstå att man tycker att det gått för fort.

coxie
2008-12-12, 21:21
Nej jag förutsatte att han tränat ett gäng år, kollade upp det och håller helt klart med om att det är mycket på ett år.

Panjatna
2008-12-12, 21:21
Nu var det väl ändå så att dom dopningspreparat som hittades hos personen ifråga visades sig vid en analys vara fake(!), Det innehöll ju en helt annan substans än vad det egentligen skulle vara... För övrigt kan tilläggas också att substansen som hittades i preparaten är väldigt vanligt bland fakes dbol.

Trance
2008-12-12, 21:21
Anabola verkar smidigt att använda.

MAXX
2008-12-12, 21:28
fel post :S

snej
2008-12-12, 21:29
fel post :S

Fast niu gjorde du det istället ^^


Edit: äääääääääh för sent =)

Hemi
2008-12-12, 21:31
Han eller nagon har fatt pengar av Whey for att lata sig interviuvas och visa sin kropp och prata lite film om jag forstar ratt. Det framgick liksom av bilden. Inget fel i det men lite intressant. Bara han och hans kropp var det inte tydligen.

Allan
2008-12-12, 21:31
Inga länkar till andra webshoppar!

tp_88
2008-12-12, 21:34
Haha, det var bra klantigt. Tänkte inte alls på vad länken egentligen innehöll, jag ber om ursäkt.

Nåväl, att en 37åring ökar 10kg muskler på 13månader, och fortfarande är riktigt hård, ptja, det känns som att risken att något illegalt använts är ganska stor.

Hemi
2008-12-12, 21:37
Och eftersom hela artikeln + bild var reklamstodd kan eller snarare borde bilden vara retuscherad mer an vanligt altsa, men om det vet vi inget. Samt x vikt y tid muskler.

watertouch
2008-12-12, 21:40
Jag tycker vi bör öka diskussionerna kring doping och AAS på detta forum. Det går inte att tiga om detta problem. Specielt då det drabbar unga mest 16-25 år.
Där även alkohol, andra preparat och våldsfaktor är högre.

Står ju i forumreglerna att man inte får diskutera sånt lr mediciner.

Då detta forum är bland dem större och specielt det bästa gällande träning kost, och allmänbildning så känner jag att dem yngre som tänker i banor om doping osv skulle tjäna på att hänga här, än PB, BM,(andra forum).

snej
2008-12-12, 21:42
Tidningen Metro ställde frågan om doping. Så här svarade Rapace: ”Nej, varför skulle jag göra det? Jag kan förstå varför idrottare gör det men jag har ingen medalj att kämpa för.”

Haha det här minns jag väl, tyckte det lät som en ovanligt ogenomtänkt kommentar. Kanske inte har någon fysisk ''medalj'', men en filmroll = pengar = kändissskap = ''medalj''?

Eddie Vedder
2008-12-12, 21:50
Jag tycker vi bör öka diskussionerna kring doping och AAS på detta forum. Det går inte att tiga om detta problem. Specielt då det drabbar unga mest 16-25 år.
Där även alkohol, andra preparat och våldsfaktor är högre.

Står ju i forumreglerna att man inte får diskutera sånt lr mediciner.


Du missförstår reglerna här.

Dopingens förekomst och hur den påverkar individen/samhället är definitivt tillåtet att diskutera, och det finns många många trådar som handlar om det. Den här är ju ett exempel.

Vad som dock INTE tillåts är direkta diskussioner om brukande, man får inte rekommendera doping och kurande i trådar och inga anklagalser mot icke dömda personer tillåts.

Att många trådar i ämnet så småningom plockas bort har inget med någon form av "censur" att göra utan det faktum att de flesta så småningom spårar ur.

Tricce
2008-12-12, 21:52
Tycker intervjun från tv4 där va intressant! (I know you care that jag tyckte det :D )

shadowfire
2008-12-12, 22:32
Vet inte vem han är eller hur han är till vardags, men i intervjuklippet där tycker jag han hade ett udda rörelsemönster och att pupillerna var otroligt öppna med tanke på ljussättningen... iofs inte ovanligt att folk tar lugnande innan tv-intervjuer, men....

C.E.J.
2008-12-12, 22:37
Jag tycker vi bör öka diskussionerna kring doping och AAS på detta forum. Det går inte att tiga om detta problem. Specielt då det drabbar unga mest 16-25 år.
Där även alkohol, andra preparat och våldsfaktor är högre.

Står ju i forumreglerna att man inte får diskutera sånt lr mediciner.

Då detta forum är bland dem större och specielt det bästa gällande träning kost, och allmänbildning så känner jag att dem yngre som tänker i banor om doping osv skulle tjäna på att hänga här, än PB, BM,(andra forum).

Hade du inte kunnat säga "dopingforum" istället för att nämna två såna forum vid deras akronym? Hoppas modsen censurerar det där i likhet med länkar till webshoppar.

Dreas
2008-12-12, 22:46
Oj, en filmskådis har använt anabola för att gå upp i vikt inför en roll, ovanligt. Killen har gjort ett val, kan förstå att han inte vill stå för det. Men förstår det också, många ser upp till killen.

Wille005
2008-12-12, 23:22
Kul att någon åker fast för en gångs skull. :thumbup:

C.E.J.
2008-12-12, 23:26
Oj, en filmskådis har använt anabola för att gå upp i vikt inför en roll, ovanligt. Killen har gjort ett val, kan förstå att han inte vill stå för det. Men förstår det också, många ser upp till killen.

Är väl inte så konstigt, inte så mycket respekt i att preppa.

Hemi
2008-12-12, 23:40
Kul att någon åker fast för en gångs skull. :thumbup:


Med tanke pa skildnaden mellan antalet svenska gentemot amerikanska filmbiffningar tycker jag nastan det ar trakigt. Dags att kolla 'Bigger Faster Stronger' igen.

Fast annars kanske det ar lattare att leva in i rollen, liksom, method acting. Skamt asido. Eller?

raQblad
2008-12-13, 00:16
Hur gick det med Stallone då? Han blev väl också 'påkommen'? Han promotade ju dessutom sitt användande av steroider och sa att alla män i hans ålder borde kura. Blev inte mkt liv då, vill jag minnas...

jwzrd
2008-12-13, 00:17
Hur gick det med Stallone då? Han blev väl också 'påkommen'? Han promotade ju dessutom sitt användande av steroider och sa att alla män i hans ålder borde kura. Blev inte mkt liv då, vill jag minnas...

Nej förutom att det stod om det i alla dagstidningar och tjatades om det i TV så blev det inte mycket liv då.

raQblad
2008-12-13, 00:20
Nej förutom att det stod om det i alla dagstidningar och tjatades om det i TV så blev det inte mycket liv då.Ja, men det dog ju ut efter en kväll. Sen var han gamla Sylvester igen, och Rambo-comebacken sög.

Iofs lär han ju ha dopat sig under hela sin karriär, men det är en annan femma.

Tricklev
2008-12-13, 02:49
Ja, men det dog ju ut efter en kväll. Sen var han gamla Sylvester igen, och Rambo-comebacken sög.

Iofs lär han ju ha dopat sig under hela sin karriär, men det är en annan femma.

Hur länge tror du folk kommer bry som om Ola vadhannuheters eventuella doping då? Möjligtvis att Se o Hör läsarna sitter hemma och idislar sig till sömns över denna godisbit, men jag har svårt o tänka mig att någon annan riktigt bryr sig.

Greven_2008
2008-12-13, 09:45
Ja, men det dog ju ut efter en kväll. Sen var han gamla Sylvester igen, och Rambo-comebacken sög.

Iofs lär han ju ha dopat sig under hela sin karriär, men det är en annan femma.

ja en rysk

raQblad
2008-12-13, 10:35
Hur länge tror du folk kommer bry som om Ola vadhannuheters eventuella doping då? Möjligtvis att Se o Hör läsarna sitter hemma och idislar sig till sömns över denna godisbit, men jag har svårt o tänka mig att någon annan riktigt bryr sig.Inte länge alls. Som sagt, så är det ju ingen som visste vem han var förrän tråden skapades.
Poängen med mitt inlägg var just att det är ingen som bryr sig...men det är väl så med allt egentligen. Hur många har Obamania fortfarande? Det har ju lagt sig det med.

Racso
2008-12-13, 11:13
Var ju en hel del snack om detta för ett tag sen...



http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=117834&highlight=ola+rapace

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=117766&highlight=ola+rapace

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=117762&highlight=ola+rapace

tp_88
2009-04-03, 14:00
Nu har han tydligen blivit fälld:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4814838.ab

Ola Rapace har endast erkänt innehav av 0,43 gram kokain. Men vid en husrannsakan i Rapace lägenhet hittades 514 stycken tabletter av ett dopningspreparat, så kallade ryssfemmor. Ytterligare 75 narkotikaklassade tabletter hittades i hans bil.
Förutsatt att kokainet inte, av någon anledning, var i tablettform så förstår jag inte vad dom får ytterligare ifrån? Vilka andra narkotikaklassade tabletter har hittats?

Nitrometan
2009-04-03, 14:21
Förutsatt att kokainet inte, av någon anledning, var i tablettform så förstår jag inte vad dom får ytterligare ifrån? Vilka andra narkotikaklassade tabletter har hittats?
Ytterligare, förutom kokainet.

Ytterligare kan väl sägas betyda "ännu mer" eller "dessutom" beroende på när/var det används.

Edit: Vilka? Det sa de inte. Bara att det var knark.

Spene
2009-04-03, 14:23
Nä, det är uppenbart att de syftar på narkotikaklassade ryssfemmor.

Nitrometan
2009-04-03, 14:24
Nä, det är uppenbart att de syftar på narkotikaklassade ryssfemmor.
Hittade de fem knarkade ryssar i bilen?

Rahf
2009-04-03, 14:25
Hittade de fem knarkade ryssar i bilen?

Självklart syftas det på att människor med rysk bakgrund är narkotikaklassade i Sverige.

OnT: Skönt att rättvisan inte ser mellan fingrarna på kända människor. Synd att det visade sig att han tagit steroider.

Spene
2009-04-03, 14:26
Hittade de fem knarkade ryssar i bilen?
Antagligen, jag vet inte hur man annars ska tolka det.

tp_88
2009-04-03, 14:55
Ytterligare, förutom kokainet.

Ytterligare kan väl sägas betyda "ännu mer" eller "dessutom" beroende på när/var det används.

Edit: Vilka? Det sa de inte. Bara att det var knark.
Det förutsätter ju att kokainet också var i tablett-form, vilket jag är skeptisk till.

Eller!?

EDIT: Aha, det var redan utrett. Jeffla ryssar. :/

Rackham
2009-04-03, 15:22
Läste precis den gamla skådisar vs sterioder-tråden, och Ola kan omöjligt ha dopat sig!! Hade han gjort det som är så gammal hade han varit mycket större. Det är bevisat.

jwzrd
2009-04-03, 15:31
Hittade de fem knarkade ryssar i bilen?

Vad fattas dig?

Baan
2009-04-03, 15:35
Ja, jag funderar också på snacka med Dragan om Nitrometan. Det här håller inte helt enkelt.

Sebbe_H
2009-04-03, 15:55
Läste precis den gamla skådisar vs sterioder-tråden, och Ola kan omöjligt ha dopat sig!! Hade han gjort det som är så gammal hade han varit mycket större. Det är bevisat.

Är du seriös? *screwy*

jwzrd
2009-04-03, 15:57
Är du seriös? *screwy*

Mata inte trollet.

Rackham
2009-04-03, 16:06
Är du seriös? *screwy*

Ja tack det är jag. Hur är det med dig?

Enligt mångas logik i den tråden så är Ola inte dopad. Han är helt enkelt inte tillräckligt stor för det.

Att man kan dopa sig för att man vill bli halvstor på relativt kort tid, verkar många inte kunna förstå.

Rackham
2009-04-03, 16:06
Mata inte trollet.

Haha, det kom ju från rätt person.

Sebbe_H
2009-04-03, 16:08
Ja tack det är jag. Hur är det med dig?

Enligt mångas logik i den tråden så är Ola inte dopad. Han är helt enkelt inte tillräckligt stor för det.

Att man kan dopa sig för att man vill bli halvstor på relativt kort tid, verkar många inte kunna förstå.

Jaha, du tänkte så, då är jag med.

Diggler
2009-04-03, 16:18
Skabbigt, skabbigt, skabbigt

Osten80
2009-04-03, 16:30
Hittade de fem knarkade ryssar i bilen?

7Z2itFk4dwM

Rockhard
2009-04-03, 16:37
:laugh:ja en rysk

WHITEFOLKS
2009-04-03, 16:40
Enda som vet om han dopat sig är han själv :D

Nitrometan
2009-04-03, 16:58
Det förutsätter ju att kokainet också var i tablett-form, vilket jag är skeptisk till.
Ah, du utgår från att tidningar skriver språkligt korrekt. Det lär inte hända. De har inte haft korrekturläsare på många år.

Vad fattas dig?
Humor, kaffe, mat och hjärnceller.

berra_berra
2009-04-03, 19:39
http://masenfystest.blogspot.com/2009/01/till-alla-som-tvivlar-med-anledning-av.html

Cerberus
2009-04-03, 19:45
vem bryr sig, han verkar ju hur dryg som helst.

tsp
2009-04-03, 20:05
http://masenfystest.blogspot.com/2009/01/till-alla-som-tvivlar-med-anledning-av.html

Det där var det larvigaste jag sett! Spårtiden på dianabol är ju som sagt 6 veckor vilket gett Ola lång tid på sig att bli ren. På den anklagelsen svarar bloggaren att "testet var samma kväll Ola blev tagen, tror du han var förberedd då eller?" Fy fan vad larvigt, vi vet väl alla att man inte går på dbollar ÅRET RUNT. Antagligen gick han väl av förra kuren i november kanske, och hade ren tur att det var nu när han är "ren" som han blev tagen. Ofta att han INTE skulle ha kurat när han uppenbarligen inte drar sig för att bruka andra droger samt har en väldigt "liberal" syn på narkotika i allmänhet och dessutom har ju just dbollar (även om de var fake) påträffats i hans lägenhet. Nä du, det där provresultatet ger jag inte ett jävla öre för!

ARMSTARK
2009-04-03, 20:07
Hahaha, när det gäller resultat med AAS så så har jag sett mycket sämre resultat efter ett års missbruk än Rapace. Killar som bara blivit feta och finniga. Det håller inte som bevis för att han är ren.
OBS! Jag säger inte att han har tagit nåt!
Samtidigt håller jag med flera som säger att det är fullt möjligt att få de resultat som han visar upp utan AAS. Dock vet jag inte hur länge han har tränat och hur han såg ut innan, men från ingenting till dagens form är lite väl bra för att vara sant. Man bör nog ha någon slags halvtaskig grund. 10kg muskler på en helt otränad person är inte jämförbart med 10kg på en som har tränat men inte satsat fullt ut.
Man vill så gärna att en förebild ( om han nu är det ) ska vara ren men det får vi nog aldrig veta hur det förhåller sig.

Herr Oberst
2009-04-03, 20:30
Självklart har han inte dopat sig. :Virro *screwy*
http://3.bp.blogspot.com/_xY-kpqgkz6M/SYcMvd2YcvI/AAAAAAAAAGs/mYdOgj1buAo/s1600-h/ola3.jpg

Kross
2009-04-03, 20:36
Det där var det larvigaste jag sett! Spårtiden på dianabol är ju som sagt 6 veckor vilket gett Ola lång tid på sig att bli ren. På den anklagelsen svarar bloggaren att "testet var samma kväll Ola blev tagen, tror du han var förberedd då eller?" Fy fan vad larvigt, vi vet väl alla att man inte går på dbollar ÅRET RUNT. Antagligen gick han väl av förra kuren i november kanske, och hade ren tur att det var nu när han är "ren" som han blev tagen. Ofta att han INTE skulle ha kurat när han uppenbarligen inte drar sig för att bruka andra droger samt har en väldigt "liberal" syn på narkotika i allmänhet och dessutom har ju just dbollar (även om de var fake) påträffats i hans lägenhet. Nä du, det där provresultatet ger jag inte ett jävla öre för!

Sitter man och läser kurrapporter på Flashback hela dagarna kanske. Du verkar lite väl insatt i det och engagerad i hans oskuld.

Edit: Saftig gyno för övrigt.

Cerberus
2009-04-03, 21:27
snygg gyno iaf, inte biffig för fem öre..kanske i gemene mans ögon då..

AsTfL
2009-04-04, 08:35
Var femte skådespelare som tränar på gym och som har använt kokain som kosttillskott är dopade enligt en ny undersökning.

Robban
2009-04-04, 08:47
Han har grova buggar... :D

ARMSTARK
2009-04-04, 08:58
Disco!

Slartibartfast
2009-04-04, 10:07
Perfekt gynopose på senaste bilden iaf :)

-squat-
2009-04-04, 23:09
Noomi Rapace är förbaskat het. Läs om hennes träning inför "Män som hatar kvinnor" http://www.strength.nu/sponsring/noomi-rapace/

http://www.strength.nu/start/6D72EC764504452E8796A6843BFE802A

http://www.strength.nu/sponsring/noomi-rapace/AEC8CFF2531C40A4A157F6518EE91ACC

http://www.strength.nu/sponsring/0ABF6D5F8CE148A384BD97614CEC599D

Cerberus
2009-04-04, 23:14
så grov kommer ja aldrig bli ren :(

-squat-
2009-04-04, 23:37
så grov kommer ja aldrig bli ren :(

Tur att du är smutsig da.

Cerberus
2009-04-05, 00:19
Tur att du är smutsig da.

inte då!

Rydell
2009-04-08, 10:44
Han har ju dömts i Stockholms tingsrätt för bl.a. innehav av steroider.

ARMSTARK
2009-04-08, 11:43
Om man är jätteintresserad av detaljerna:
http://www.kriminellt.com/hur-begaer-man-ut-domar.html

Xealswe
2009-04-08, 12:36
Kommer direkt att tänka på den artikeln förut i aftonblaskan med han som hade enorma kappmuskler ;)
Minns ni den? Han blev tagen av en kvinnlig polis och fick göra urinprov, killen var ju inte ens stor nånstans!

kaer
2009-04-08, 12:45
Kommer direkt att tänka på den artikeln förut i aftonblaskan med han som hade enorma kappmuskler ;)
Minns ni den? Han blev tagen av en kvinnlig polis och fick göra urinprov, killen var ju inte ens stor nånstans!

Faktiskt så var han väl rätt grov när man fick se honom i morgonTV ett par dagar efter. Men på de bilder som visades i tidningarna såg han rätt tunn ut.


Apropå rapace, jag tar för givet att han är dopad, det är väl rätt tydlig gyno det där?
Rätta mig om jag har fel, men finns det inte massa sätt att motverka gyno, varför har han inte gjort det? Eller hjälper det inte alltid?
Är han bara dum, eller gillar han verkligen bröst kanske?

Kischen
2009-04-08, 12:50
Jag måste bott under en sten senaste tiden, men vilka är dessa syskon? Vart kom dom ifrån helt plötsligt?

CiCoro
2009-04-08, 12:53
Jag måste bott under en sten senaste tiden, men vilka är dessa syskon? Vart kom dom ifrån helt plötsligt?

Ingen verkar ha en aning :S..aldrig heller hört talas om dem, de var med i nån film, "tusenbröder", inte sett den heller.

kaer
2009-04-08, 12:57
Jag måste bott under en sten senaste tiden, men vilka är dessa syskon? Vart kom dom ifrån helt plötsligt?

Syskon? De är väl gifta?

Sir Anselm
2009-04-08, 12:57
Ola är väl den som är mest "känd", han har ju bl.a haft en återkommande roll i Wallander-filmerna.

Kischen
2009-04-08, 12:59
Aha, inte sett en enda. Tycker svensk film oftast är grå och tråkig, utom Sunes sommar då :D

tntballe
2009-04-08, 13:15
Apropå rapace, jag tar för givet att han är dopad, det är väl rätt tydlig gyno det där?
Rätta mig om jag har fel, men finns det inte massa sätt att motverka gyno, varför har han inte gjort det? Eller hjälper det inte alltid?
Är han bara dum, eller gillar han verkligen bröst kanske?

Eller så är det något han alltid haft?

Tolkia
2009-04-08, 13:23
Jag fattar för min del inte riktigt varför alla är besatta av Ola Rapace.

stevebc
2009-04-08, 13:45
Den svenska avundsjukan.

Vinter
2009-04-08, 13:47
Den svenska avundsjukan.

Men han har ju dopat sig! Och är inte alls stor som arnold! Viktiga krejer det hära.

Nitrometan
2009-04-08, 13:53
Den svenska avundsjukan.
Till skillnad från den danska eller nederländska avundsjukan?

Det kanske kan vara ett utslag av att AB skriver om honom och då måste det vara viktigt.

stevebc
2009-04-08, 14:32
Till skillnad från den danska eller nederländska avundsjukan?

Det kanske kan vara ett utslag av att AB skriver om honom och då måste det vara viktigt.Ursäkta, men jag kände mig bara tvungen att dra upp det i en sådan här tråd, såg ett gyllene läge för det helt enkelt :)

Nitrometan
2009-04-08, 14:40
Ursäkta, men jag kände mig bara tvungen att dra upp det i en sådan här tråd, såg ett gyllene läge för det helt enkelt :)
Ah. Jag tror att det kan vara så att journalisterna och skådisarna hänger på samma krogar och därför har de koll på varann. Eller nåt.

grisbil3n
2009-04-08, 19:13
Jag fattar för min del inte riktigt varför alla är besatta av Ola Rapace.

Han är kändis och är synnerligen aktuell, dessutom svensk. Djupsinnig analys som jag säkert tror att du är kapabel till också.

MasterChief
2009-04-08, 19:38
Jag fattar för min del inte riktigt varför alla är besatta av Ola Rapace.

Den här tråden visar väl med tydlighet att även män gillar att kackla.

Rackham
2009-04-09, 01:19
Jag tycker mest det är jobbigt med en tråd som inte är 100% nödvändig som alla andra trådar i allmänt är.

Nitrometan
2009-04-09, 07:05
Den här tråden visar väl med tydlighet att även män gillar att kackla.

:thumbup:

Bra observation.