handdator

Visa fullständig version : Lite frågor..


Walleman999
2008-12-11, 19:27
Tjenare..

Nu är det så att jag har lite frågor som jag väldigt gärna skulle vilja ha besvarade.

Nu är det så att jag har gymmat i ungefär 2-3 veckor har gjort mig ett schema som ser utsåhära, och frågan är är det något vidare smart organiserat? Sen ska jag försöka slänga in kondition på helgen.

Mån: ben, mage 60 min
Tis: axlar 40-45 min
Ons:triceps,bröst 45-60 min
Tors:vila
Fre:Rygg, biceps 45-60 min

Och min andra fråga är så att om säger så att jag inte har några super höga mål, utan frågan är om man ungefär kan få denna mängden muskler som denna killen på bilden har på ungefär två år om man kör mitt schema och sköter sin kost och nästan slutar att festa helt. Efter varje träningspass så dricker jag gainer.

http://img214.imageshack.us/img214/1328/sexpackhq6.jpg

Så det skulle bli lite lättare att bedömma är jag 16 år, väger ungefär 65, runt 1,75 i längd, har även lagt in en bild så ni kan se ungefär hur min kroppsbyggnad ser ut. Satsar på att gå upp en hel del.

http://data.fuskbugg.se/skalman01/--------------------DSC00004.JPG

Sen sista frågan är, jag har en hel del fett runt bröst känns det som, och vilket är lättaste sättet att få bort det?

MVH..

mattilainen
2008-12-11, 19:34
jag tycker du ska läsa på lite om allt, den killen på första bilden tyckte inte jag att han hade direkt "mycket" muskler, sen behöver du verkligen inte sluta festa helt för att se ut så där, hitta en balans på vardagen. Du är ung.

Deff, läs deffguiden är svaret på andra frågan.

bra att du ser långsiktigt men vet faktiskt inte hur lång tid det tar att få den kroppen, ser då inte ut att ta 2 år.

Walleman999
2008-12-11, 19:35
jag tycker du ska läsa på lite om allt, den killen på första bilden tyckte inte jag att han hade direkt "mycket" muskler, sen behöver du verkligen inte sluta festa helt för att se ut så där, hitta en balans på vardagen. Du är ung.

Deff, läs deffguiden är svaret på andra frågan.

bra att du ser långsiktigt men vet faktiskt inte hur lång tid det tar att få den kroppen, ser då inte ut att ta 2 år.

Nej han har nog långt ifrån "mycket" muskler, men det är ungefär så dära jag tycker ser bra ut :) Nej inte sluta festa helt ska jag inte, men ska trappa ner på det ifrån förr då det vara varje helg.

Hehe ja, fan, trött på att vara en jävla datorsittare som jag varit dom tre senaste åren sen jag slutade med innebandy osv :P så ska fan göra något åt det.