handdator

Visa fullständig version : Söker låt?


xarizma
2008-12-11, 15:28
Söker en gammal låt utav DJ Tiesto - heter någonting med Magic for A4, eller typ Magic for a new A4 eller någonting sådant.

Den är rätt så gammal.


Skulle vara extremt tacksam om någon kunde hitta den.


Tack och adjö

samme11
2008-12-11, 16:11
Magic Moments?
Magic Journey?

http://www.youtube.com/watch?v=ah0hrWldMMk

xarizma
2008-12-11, 18:17
Magic Moments?
Magic Journey?

http://www.youtube.com/watch?v=ah0hrWldMMkNope, de va inte nån av dom

G_lund
2008-12-11, 18:29
Ladda hem alla låtar och lyssna igenom..

(på lagligt vis såklart :thumbup:)

Exdiaq
2008-12-11, 18:31
Söker du en låt eller frågar du oss om du söker en låt?

kalajset
2008-12-11, 18:33
Har inte superkoll på Tiësto, men är du säker på du inte menar någon av hans mixskivor i Magik-serien, t ex Magik 4, och det är en låt från den skivan du söker? (Är ju isåfall inte första gången en mp3fil har fått fel namn om det skulle vara så).

xarizma
2008-12-11, 18:34
Söker du en låt eller frågar du oss om du söker en låt?Du förstörde min förra tråd lite, om du skall göra samma sak på denna tycker jag att det vore bättre om du inte skriver något alls.

Och snälla, starta inte en diskussion nu.

*Edit* Jag har sökt efter en låt under en viss tid, som jag inte har kunnat hitta. Därför frågar jag er folk på Kolozzeum.

xarizma
2008-12-11, 18:36
Har inte superkoll på Tiësto, men är du säker på du inte menar någon av hans mixskivor i Magik-serien, t ex Magik 4, och det är en låt från den skivan du söker? (Är ju isåfall inte första gången en mp3fil har fått fel namn om det skulle vara så).Hmm. Vet inte, kan ju vara som du säger.

skeletron
2008-12-11, 19:31
Kolla upp "Magik Journey"

Söker en gammal låt utav DJ Tiesto - heter någonting med Magic for A4, eller typ Magic for a new A4 eller någonting sådant.

Den är rätt så gammal.


Skulle vara extremt tacksam om någon kunde hitta den.


Tack och adjö

KlopFer
2008-12-11, 19:41
Magic Moments?
Magic Journey?

http://www.youtube.com/watch?v=ah0hrWldMMk

Nope, de va inte nån av dom

Kolla upp "Magik Journey"

Ibland undrar man :)

skeletron
2008-12-11, 19:59
Antog att killen försökte söka upp låten, tror låten stavas med k i slutet, men jag kanske misstolkade ts, han kanske menade att det inte var just -den- låten men det var ett försök från min sida iaf :P

Ibland undrar man :)

R Scarpa27
2015-04-09, 09:02
Lånar en gammal tråd.

jag söker en låt från sent 90/början 2000tal tror jag.

En låt liknande bryan adam i do it for you.

dock är det en tjej som sjunger, något liknande "you, you make me lalalala, do i do it for you lalalala"

CalleP
2015-04-09, 09:18
Lånar en gammal tråd.

jag söker en låt från sent 90/början 2000tal tror jag.

En låt liknande bryan adam i do it for you.

dock är det en tjej som sjunger, något liknande "you, you make me lalalala, do i do it for you lalalala"

IRvGZffXhfk

Kanske? :p

R Scarpa27
2015-04-09, 09:31
IRvGZffXhfk

Kanske? :p

tyvär...

mer såhär you you make me do lallala, i do it for you , i do it fpr you...

all google search ger bara bryan adams jaekla låt.


"lalalala" orden är text jag inte kan så de sjunger ej lalalala.

Wzup2u
2015-10-07, 20:22
Hittar inte den stora tråden för söka låtar, så bumpar denna....

Det är såhär att jag lyssnade på en låt på tidigt eller kanske mitten av 90talet...

Artisten kom jag inte ihåg ö.h men kom ihåg låten som var abracadabra open sesame... en låt som många kända artister har gjort bla Leila K...

Men just denna artisten och hans version så började låten direkt... med att han halv skrek abracadabraaaaaaaaa opennnnn sesssammeee.....

omg... letat som en tok, och hittar inte denna artist och låt.... =(
need help!

VoDaresVins
2017-04-12, 20:27
Låten som spelas ofta nu, Down med Mariah Hill; tycker precis den låter som en cover på en annan låt men hittar ingen info om det när jag bingat och googlat. Kan inte sätta fingret på vad det är ens, om det bara är låttexten eller om det är melodin som är bekant. Blir galen när jag inte kan sätta fingret på det.*gah!*

VoDaresVins
2017-04-13, 11:17
Låten som spelas ofta nu, Down med Mariah Hill; tycker precis den låter som en cover på en annan låt men hittar ingen info om det när jag bingat och googlat. Kan inte sätta fingret på vad det är ens, om det bara är låttexten eller om det är melodin som är bekant. Blir galen när jag inte kan sätta fingret på det.*gah!*

Marian Hill ska det ju vara. Denna:
DpMfP6qUSBo

Hjälp!