handdator

Visa fullständig version : Userfriendlys lilla skitjournal


Sidor : [1] 2 3

userfriendly
2008-12-10, 13:48
Jaha. Nu ska jag försöka skriva nåt här igen.
Anledningen till det är: att jag är saknar personer i min omgivning som tränar och jag har ingen att skryta med mina framsteg för. Och på gymmet finns det bara en massa bröliga män som man inte kan tävla med för de är alldeles för stora och har så jävla mycket testo (nej, jag lider inte av penisavund).

Förresten, träningskompis sökes!

OK, lets do it:

Namn: Jenny
Ålder: 22
Längd: 178 sjukt långa centimeter
Vikt: 85kg +/- 1 *popcorn*
Civilstatus: Singel :D
Har ett jobb där jag ibland måste jobba kvällar och helger, vilket suger om man gillar rutiner som jag.


Just nu ser upplägget ut som följande:

1. Rygg
2. Bröst + mage
3. Armar
4. Vila
5. Ben
6. Axlar
7. Vila

Eftersom jag slänger in extra vilodagar här och där kan jag inte ha några fasta veckodagar utan kör med rullande schema.

Går 30 min morgonpromenad 3-4 dagar/vecka och kör kundaliniyoga 1-2ggr/vecka.

Historia:
Tränat sedan 2004, tävlade 2005, ett halvår efter det gick jag mer eller mindre in i väggen och fick ta en paus ifrån ALLT. Sedan dess har jag bara försökt komma tillbaka. Nu är jag i princip tillbka, är fortfarande otroligt stresskänslig.

MÅL:
TÄÄÄÄÄÄVLAAAA. Ok, först ska jag deffa bort typ 18kg. Tänker såhär: kör en liten deff i februari nästa år - bara för att hålla vikten. Sen köttar jag på allt jag kan till efter semestern då jag tänkte plocka bort 5-10kg.
2010 är året det händer. Vet inte om det blir objektifieringsfitness eller athletic.

Prioriterar: baksida axlar, överdelen av ryggen, triceps, bröst

Tränar på världens bästa gym fortfarande (Fairing gym för er som inte har någon aning).

Prestationer:
110kg mark
220kg a 3reps i benpressen på Fairing (slår nog det idag). Kör ej knäböj pga. onda knän.
Några reps på 55kg i bänk (hata bänk!)



IDAG ÄR DET BEN SOM GÄLLER.

Fortfarande inte särskilt stor, hoppas jag hinner bli det innan 2010 *rolleyes*
En bild som har några veckor på nacken nu:

Pepz
2008-12-10, 13:50
nämen så kul! välkommen tillbaka!

Eldhroka
2008-12-10, 13:51
*yay* Kör hårt!!

Ironbabe
2008-12-10, 13:54
Roligt att du är tillbaka! :thumbup:

Du har blivit biff!! Bra massa på rygg och armar, en liten benbild kanske? :)

userfriendly
2008-12-10, 13:57
hittade en till gammal bild på jobbdatorn :D
Benbild vågar jag mig inte riktigt på. Tror inte direkt att det är några separationer på de låren... haha.

Kul att så många är kvar!
Nu blir jag pepp! :)

muddler
2008-12-10, 14:00
Tjaba User! Var ett par år sen sist nu som skrivet ;) Kul att du är tillbaka!

userfriendly
2008-12-10, 14:02
Tjaba User! Var ett par år sen sist nu som skrivet ;) Kul att du är tillbaka!

Heeej!

Hur gåre med triccarna? ;)

Piranha
2008-12-10, 14:06
Välkommen tillbaka !

Fed up
2008-12-10, 14:12
Kul att ha dig tillbaka! Fan va biffig du ser ut på bilden!

Jay-Z
2008-12-10, 14:14
Long time no see. Välkommen tillbaka!

userfriendly
2008-12-10, 14:18
Haha, jag bara känner hur all min fritid kommer gå åt till den här sidan nu...
Gud så skönt med folk som tränar på riktigt. Har känt mig så missförstådd så länge ;)

Cilia
2008-12-10, 14:19
Välkommen tillbaka, har undrat hur det har gått för dig och nu kan jag se att du har blivit biff. Bra rygg där.

userfriendly
2008-12-10, 14:28
Priset för Dagens Pucko går till killen som skrev:

"....Fick bara ett galet infall, skulle vilja servera naken på en tjejmiddag, hahahha..... helt galet jag vet, men vore lite kul, artigt, charmigt och med glimten i ögat förstås. Låter det skoj så hojta till ;) "

Tjejmiddag innefattar enbart tjejer.


Cilia: tack ! *cupid*

userfriendly
2008-12-10, 14:49
Åh Fed up, hur är läget nu för tiden?? :)

mela
2008-12-10, 14:53
Åh she's back! :D Gud va kul! Och satan vilka axlar du skaffat dig. Ser riktigt bra ut! Kör hårt!

userfriendly
2008-12-10, 14:57
Hej själv :)
Roligt roligt roligt att höra ifrån dig igen!!
Varför bor i Oslo? Danskar är ju helt galna, passa dig! :)

mela
2008-12-10, 14:59
Hej själv :)
Roligt roligt roligt att höra ifrån dig igen!!
Varför bor i Oslo? Danskar är ju helt galna, passa dig! :)

:)
Kul att du är tillbaka, har saknat dig här.
Fick inget jobb i sverige så jag flyttade hit. Dock ligger Oslo i Norge men norrmän är galna de också ;D

userfriendly
2008-12-10, 15:02
Hahahahahaahah. OMG jag måste börja plugga snart igen. Har bara danskar på hjärnan, var med om väldigt traumatisk dansk upplevese.
Norge är ju en helt annan sak :)

mela
2008-12-10, 15:03
Annars kan du komma och jobba med mig här i Oslo :) Fina grejor ;D

Danskar har en tendens att ge en traumatiska upplevelser :/

userfriendly
2008-12-10, 15:05
Nej jag har ju världens underbaraste jobb här i J-A-K-O-B-S-B-E-R-G. Men jag skulle verkligen behöva en träningskompis iof.. låt mig tänka på saken :)

userfriendly
2008-12-10, 21:07
Hej Amy :)




Idag blev det alltså ben. Trist att första passet i journalen var ett otroligt segt pass, jag var trött som tusan. Såhär tränade jag:

Benpress (alla är ju olika): 210kg x5, 200kg x 6,4 190kg x 7 - Det här är jag inte nöjd med nu får jag göra bättre nästa gång!

Utfall i smith: 35kg x 12, 10, 8

Stående vadpress: 140kg x 10,8,7 kör den här två gånger liksom... så senare ungefär samma igen.. 3 set

Benspark: 52,5kg - 4 set

Raka mark med hantar: 29kg 3 set och ett set på 21kg

Liggande lårcurl 4set och ett set med ett ben i taget.


Gaaah i morgon blir det AXLAR och eventuellt lite boxning med Mr.M efteråt :whipped:

AFanatic
2008-12-10, 21:08
Välkommen tillbaka!

Luttis
2008-12-10, 21:13
Åh, denna journal kommer definitivt följas!! Vad är det du tävlat i??

userfriendly
2008-12-10, 21:17
Åh, hitta lite fler bilder från samma fotosession som tidigare ;) Haha, man är så ful när man tränar *cupid*

Och ett fint blåmärke på armen. "Han slår mig inte, han bara tar i mig hårt"

Glömde förresten lägga till att jag nu för tiden alltid kör lite aerobics i slutet av varje benpass.. *screwy*

userfriendly
2008-12-10, 21:19
Härligt! Tävlade i objektifieringsfitness (body fitness). Jag kommer hänga här 24/7 ;)

Men NU ska jag faktiskt gå och meditera lite. Namaste! *garv*

userfriendly
2008-12-10, 21:20
Afan: Tack!! Shit vad stark du är nu för tiden... nu har jag någon att komma i kapp ;)

muddler
2008-12-10, 21:51
Heeej!

Hur gåre med triccarna? ;)

höhö fan de håller fortfarande samma status som i min signatur tyvärr *cry* men starkare har jag åtminstone blivit, kul att du kom ihåg det hahaha

Eldhroka
2008-12-10, 21:52
Priset för Dagens Pucko går till killen som skrev:

"....Fick bara ett galet infall, skulle vilja servera naken på en tjejmiddag, hahahha..... helt galet jag vet, men vore lite kul, artigt, charmigt och med glimten i ögat förstås. Låter det skoj så hojta till ;) "

Tjejmiddag innefattar enbart tjejer.



:laugh: Den fick jag också idag.. Hänger vi på samma sidor? :D

Bucyrus
2008-12-10, 22:30
Och på gymmet finns det bara en massa bröliga män som man inte kan tävla med för de är alldeles för stora och har så jävla mycket testo (nej, jag lider inte av penisavund).

Öh...hörru...vi ses på gymet*flex*

AFanatic
2008-12-11, 06:47
Afan: Tack!! Shit vad stark du är nu för tiden... nu har jag någon att komma i kapp ;)

Haha om du syftar på min signatur så står det förr i tiden. Nu är jag mest fetklen. Vi kan pusha varandra till storheter istället. :hbang::D

mela
2008-12-11, 09:21
Helt sinnes vilka pecs du sitter inne med. Jag ær djupt imponerad!

Bra benpass också, utfall ær ju døden :/ Hur kænner du før att køra raka mark med hantlar istællet før med stång?

userfriendly
2008-12-11, 14:08
Afan:
Hur kommer det sig?
Bra idé att pusha varandra. Du måste ju ha ett muskelminne som inte är utav denna världen?
Åh, tänk om du bodde i närheten av mig, vad kul vi skulle ha på gymmet :)

Mela:
Jag föredrar absolut att köra raka mark med hantlar för att man kommer djupare (utan att behöva stå på nån jävla pall som alltid är upptagen). Och sedan känns det som om det är lättare att koppla ur ryggen. Sen är det väl en vanesak, stång känns konstigt för att jag aldrig kör det.

userfriendly
2008-12-11, 14:19
DAGENS (axel) PASS

Kör axlar väldigt intensivt så repsantalen sjuker rätt snabbt...

Baksida axlar:

Framåtlutade sidolyft för baksida (vad heter den övningen?)
11kg x 11, 6
10kg x 10, 8

Drag i cablecross, liggande på bänk
12,5 kg x 8
10kg x 12,10,8

Utsida axlar

Militärpress Här är man inte jättestark efter 2 baksida-övningar. :Virro

32kg x 8, 4
27kg x 6
22kg x 10 typ


Sidolyft
2 set på 8,5 kg och 2 set på 6kg a ca: 10-15 reps

Drag till hakan i cable med v-handtag
3 reps a 40kg. Utpumpning 10-20 reps

Plus shrugs och rotator och nåt superset för framsida axlar....


Märks ju att man inte skrivit här på ett tag, har glömt vad allt heter och hur man gör, men det kommer nog tillbaka :)

Är helt inne i en blogg som är skriven av en tjej som kan göra plankan (ni vet, magövningen) i typ 10 min. Och så skulle jag testa själv och hela kroppen bara skakade. Haha. Antar att hon är lite lättare än mig *rolleyes*


Passet kändes bra, är alltid trött efter benpasset, men jag kan inte byta plats på dem för då blir det bara en vilodag mellan rygg och ben och det går ju INTE *whatever*

userfriendly
2008-12-11, 14:28
Just det, blev inte någon boxning. Mr.M vaknade med näsblod. Dags att sluta köra 3-timmarspass när man är förkyld... :)

mela
2008-12-11, 17:54
Mela:
Jag föredrar absolut att köra raka mark med hantlar för att man kommer djupare (utan att behöva stå på nån jävla pall som alltid är upptagen). Och sedan känns det som om det är lättare att koppla ur ryggen. Sen är det väl en vanesak, stång känns konstigt för att jag aldrig kör det.

Ah sedärja. Jag brukar ställa mig på en bänkpress och köra där :) Funkar fint. Brukar få använda trapsen så mkt när jag kör men hantlar, men kanske ska prova igen.


Riktigt bra militärpressar efter att ha kört baksida innan. 32kg :Virro

Fairing
2008-12-11, 18:14
Wow.... välkommen tillbaka till kolozzeum :D

Dom där bröliga killarna på gymmet har jag missat (misstänker att det är Bucyrus du menar :D) men jag tränar lite andra tider än dig.

Vi får väl styra upp en kolozzeum träff så du får lite tjejer att träna med*flex*

tigerofsweden
2008-12-11, 18:23
Oj 85kg, imponerande! Såg riktigt bra ut på bilderna, stor skillnad sen man sist såg dig här!:thumbup:

Cilia
2008-12-12, 15:38
Snygga pecs du har.

vad kör du för aerobics, eller skojade du bara?

AFanatic
2008-12-12, 18:49
Afan:
Hur kommer det sig?
Bra idé att pusha varandra. Du måste ju ha ett muskelminne som inte är utav denna världen?
Åh, tänk om du bodde i närheten av mig, vad kul vi skulle ha på gymmet :)


Kass motivation blandat med rygg/höftproblem under i stort sett hela 2007. Plugget har tagit mkt tid detta året så jag har inte haft varken lust eller ork, men nu så. :)

Ja det händer saker snabbt när man väl får ner och kötta lite. :D Hehe ja det skulle vi säkerligen! Du får säga till när du har vägarna förbi Linkan. Jag åker ev. upp till Sthlm innan nyår. :thumbup:

Riktigt bra militärpressar!

userfriendly
2008-12-13, 16:38
Kass motivation blandat med rygg/höftproblem under i stort sett hela 2007. Plugget har tagit mkt tid detta året så jag har inte haft varken lust eller ork, men nu så. :)

Ja det händer saker snabbt när man väl får ner och kötta lite. :D Hehe ja det skulle vi säkerligen! Du får säga till när du har vägarna förbi Linkan. Jag åker ev. upp till Sthlm innan nyår. :thumbup:

Riktigt bra militärpressar!


Säg till om du kommer hit kring nyår *flex*
Förut hade jag en vän i Linkan, men nu bor hon i Göteborg, så jag hänger inte där så mycket längre.. :)

Låter jobbigt med höft/ryggproblem. Och det där med tid känner man ju igen. Helt sjukt att man ens får livet att gå ihop ibland.

userfriendly
2008-12-13, 16:39
Oj 85kg, imponerande! Såg riktigt bra ut på bilderna, stor skillnad sen man sist såg dig här!:thumbup:

Haha, ja visst är det imponerande? En helt sjuk vikt.. men jag har vägt mer en gång i tiden faktiskt. Dock var inte min fettprocent på normal nivå då, vilket den faktiskt är nu, om än i gränslandet mellan fet och normal.. :em:

userfriendly
2008-12-13, 16:40
Snygga pecs du har.

vad kör du för aerobics, eller skojade du bara?

Aerbicsen är i princip att kliva upp och ner på en bänk tills jag dör *screwy*

userfriendly
2008-12-13, 16:40
Wow.... välkommen tillbaka till kolozzeum :D

Dom där bröliga killarna på gymmet har jag missat (misstänker att det är Bucyrus du menar :D) men jag tränar lite andra tider än dig.

Vi får väl styra upp en kolozzeum träff så du får lite tjejer att träna med*flex*

Så klart att det är Bucyrus jag menar. Han lurar ju in mig i bilar och grejer *grr27*

userfriendly
2008-12-13, 16:47
Lördag: Rygg!!

Började dock med en morgonpromenad a 30min.
När jag hade ätit upp min gröt och skulle till att hugga in på lite bröd så upptäckte jag att det var helt hårigt av mögel. Och jag som åt en skiva i gårkväll. *spy* Därav en väldigt störig mage som jag trodde skulle leda till kräkningar. Men inte då. Och träning blev det *flex*

Alltså. Det här med yoga är helt underbart. Så bra om jag mår just nu har jag aldrig mått förut i hela mitt liv. Kanske inte enbart pga. yogan, men jag har vekrligen ett flow när jag tränar. Jag är lycklig!

Chins Bara på lek, marklyftgrejen var upptagen. Blev 2set a 6 chins. Inte så illa med tanke på min vikt.

Marklyft Ville inte kötta på allt för mycket efter maxningar förra veckan.
Uppvärmning: 2 set a 60kg, 1 set a 70kg, 1 set a 80kg.
Lyft: 1 set a 95kg, 2 set a 90kg. Och två set på 60kg i gen för att pumpa ut men det verkar ju vara omöjligt.

Latsdrag, striiiiikt Man e ju rätt slut efter marken :Virro
Rak stång.
75kg x 8,5
60kg x 11, 9

Stångrodd
60kg x 10,9,8,7

Latsdrag, lätt med spec. grepp
60kg x 10
45kg x 12, 12
37,5 kg x 15, 15

Cablerodd
Enarmsgrepp 22kg x 10,8
tvåarmsgrepp 52,5kg x 12, 10

Och så en övning för baksida axlar och överdelen av ryggen. I princip cablerow med brett grepp och framåtlutning.

DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD


Sista ryggpasset innan jag drar till London den 19e förresten.

Luttis
2008-12-13, 17:31
Alltså. Det här med yoga är helt underbart. Så bra om jag mår just nu har jag aldrig mått förut i hela mitt liv. Kanske inte enbart pga. yogan, men jag har verkligen ett flow när jag tränar. Jag är lycklig!



Vad härligt att höra. Underbart!!

Och damn, vad stark du är kvinna. Dom där latsdragen var inte att leka med. :thumbup:

userfriendly
2008-12-14, 10:10
Var på en väldigt mysig Luciavaka igår (ja jag vet, fel dag). Blev sent och en hel del mat *spy*
Och så klart så vaknar man ändå vid 8-tiden och går ut och promenerar *screwy*

Det bästa med Lucia är att man får ha glitter i håret!

Snart blir det TUTTTRÄNING :hbang:

userfriendly
2008-12-14, 14:57
KAN NÅGON LÄRA MIG ATT TRÄNA TUTTAR? *gah!*
Jag kan inte! Det går inte! Varför kan jag inte?

Såhär gör jag:
Mycket brösttränande människor på gymmet, fick lägga om passet helt. Och då blev det lite flum.


Hantelpress Kort vila, därav så få reps trots lättare vikter
21kg x 5
19kg x 5
16kgx 5
13,5kg x 6

Någon slags snébröst maskin, gymleco
4 set

Flyes
11kg x 8,6
8,5kg x 9,8

Pecdec
pumpa, knipa, pumpa :)



Och så mage

3 tunga set i maskin

3 set - plankan supersetat med benlyft på bänk :Virro

Allan
2008-12-14, 15:00
Säg bara till. Tyckte du vi var i vägen???

userfriendly
2008-12-14, 20:53
Säg bara till. Tyckte du vi var i vägen???

Åh, det ska jag komma ihåg :hbang:

Nej så klart ni inte var i vägen. Jag äger inte gymmet. Men ibland blir man *gah!* när saker inte blir som man tänkt ;)

mela
2008-12-14, 21:04
Söt du är i glitter *cupid* ooohw

userfriendly
2008-12-14, 21:26
Söt du är i glitter *cupid* ooohw


Alla är söta i lite glitter *cupid*

userfriendly
2008-12-15, 10:17
Åååhhh började dagen 07.45 med kundalini yoga. Bättre blir det inte!

Pepz
2008-12-15, 10:20
Åååhhh började dagen 07.45 med kundalini yoga. Bättre blir det inte!


är det träning ;) ?

userfriendly
2008-12-15, 10:36
är det träning ;) ?

Haha. Ibland/ibland inte skulle jag säga. Vissa pass är jättejobbiga, det är ju rörelser man inte är van vid, och en andningsteknik som kräver fokus. Ibland är man jättesvettig efteråt.
Men ju mer man tränar yoga desto lättare blir det.
Mest är det väl mental träning *flex*

Luttis
2008-12-15, 11:16
Första (och hittills enda) gången jag testade yoga resulterade i den värsta träningsvärken jag någonsin haft. Detta var iofs innan jag började träna, men jag kan tänka mig att jag skulle vara rätt mör nu oxå om jag testade.. :)

mela
2008-12-15, 11:18
Åååhhh började dagen 07.45 med kundalini yoga. Bättre blir det inte!

Sova är bättre :D

userfriendly
2008-12-15, 11:23
Sova är bättre :D

Man sover en timme efteråt igen :cool:

userfriendly
2008-12-15, 16:31
ARMAR

Triceps Svagaste delen på min kropp *grr*

Frenchpress
28kg x typ 4 - alldeles för tungt fortfarande.
blev 3 set på 23kg i stället och då blev det ganska många reps, minns inte hur många dock. En liten sträckning i höger tricce minns jag däremot

Smalbänk trött här efter franska pressar ju :em:
35kg x 8, 6
30kg x 6
25kg x 8
20kg x massor

Drag över huvdet med rep
blev bara 2 set, kände av streckningen här

I stället blev det pushdowns
typs 3 set med 10000 reps

Biceps

Hantelcurl, stående
16kg (13 var upptagna) x 5
13,5kg x 8,5

Stångcurl med EZ-stång
28kg x 10,8,6

Sittande alternerande hantelcurls
3 set massa reps, slutpump


INRE MONOLOG


Jenny, nästa gång du kör triceps, kör frenchpress som sista övning så att du inte pajar dina armbågar för du känner nåt där, något är slitet där.
Jenny, när du börjar köra efter jul så kör på lite lättare vikter.
Jenny, när du kör bröst nästa gång, tänkt TEKNIK inte vikter, TEKNIK och massor av set.


Träningen går bra, men jag börjar bli stark i vissa övningar och jag har inte tekniken. Jag kommer ha sönder mig själv om jag inte lär mig :em:

shadowfire
2008-12-15, 17:27
heh skön monolog där i slutet... känner igen den, att det ska vara så svårt o leva som man lär... :)

userfriendly
2008-12-16, 09:31
GAAAAAAAAAAAH
Jenny, varför ställer du dig på vågen? Du vet hur det slutar, du börjar dra ner på maten och så växer du inte, men du går inte ner i vikt iaf för det är så ostrukturerat. Det blir bara bajs! BAJS ÄR VAD DET BLIR! :smash:

Hur kan jag ha gått upp ett kilo till så fort trots ökad cardio och samma mat som förut? (det är bara vatten Jenny, det är bara vatten)
Fettmätaren visar hela tiden mindre och mindre? Alltså är det bara muskler. Du kan ta en godis till *flex*

userfriendly
2008-12-17, 18:12
Eftersom jag kände mig rätt trött när jag kom till gymmet bestämde jag mig för att MASSAKERA benen och skita i att knäna inte gillar knäböj osv.
Blev iof inte så mkt mer än vanligt haha.


Knäböj tänk på att jag aldrig kör knäböj i vanliga fall *rolleyes*
värmning utöver vanlig mesvärmning: 1 set på 40kg, 1 set på 50kg och 1 set på 60kg.
70kg x 6 - lätt, ingen failure här inte
80kg x 4 - lite tyngre *grr27*
80kg x 4 - hmm
70kg x 10 (gick inte lika djupt, men det var inga juck!)

Vadpress, stående supersetat med sittande
6 set på 140kg i stående supersetat med 20kg sittande

"Gå upp på bänk med hantlar" superset med benspark
Körde väl en 3-4 set på den HÖGA bänken. Började med 11kgs hantlarna, fortsatte med 6kgs hantlarna - gick över till bensparken. :devil:

Benspark
52,5kg x 11 - direkt över till benpressen 100kg x 10 (fast det va ingen failure, höll på att dö kändes det som)
45kg x 11 - benpressen..
45kg x 8
40kg x 10

Ladda med en banan!

Raka mark
För Melas skull höll jag på att testa att köra med stång på bänk. Men fick aldrig till det, var svårt att lägga tillbaka stången sen ju!?
Så det blev bara ett set med stång, sedan 4 med hantlar 29-23 kg. 29 börjar bli för lätt för att vara tungt nu...

Sittande lårcurl helt jävla död'
50kg x 10, 8, 7
20kg x tusen kanske? :)

DÖÖÖÖÖÖÖD

Synd att jag tog ut mig så mkt i början, behöver köra baksidan bättre.


Jaa, jag har också märkt att jag piskar mig själv genom att tänka "kom igen nu slyna". Räknas det som destruktivt beteende?

:em:

AFanatic
2008-12-17, 18:18
Jaa, jag har också märkt att jag piskar mig själv genom att tänka "kom igen nu slyna". Räknas det som destruktivt beteende?

:em:

Ja det gör det, fast om det ger lite större ben så vetifan om det inte jämnar ut sig.

userfriendly
2008-12-17, 18:25
Ja det gör det, fast om det ger lite större ben så vetifan om det inte jämnar ut sig.

Attans, jag som inte ska vara destruktiv någonstans *gah!*
Vi får se om tiden utvisar några stora ben helt enkelt *popcorn*
Ska ju bli nån slags diet efter nyår.... :Virro

userfriendly
2008-12-18, 11:51
Har bara hunnit med morgonprommisen idag. Än så länge, sen blir det axlar!

Ringde Delta. De har ju öppet nyårsafton och juldagen. Perfekt! *flex*

mela
2008-12-18, 11:58
Raka mark
För Melas skull höll jag på att testa att köra med stång på bänk. Men fick aldrig till det, var svårt att lägga tillbaka stången sen ju!?
Så det blev bara ett set med stång, sedan 4 med hantlar 29-23 kg. 29 börjar bli för lätt för att vara tungt nu...


Yay! Min skull *cupid*
Du får ju gå försiktigt fram på bänken igen och sedan buga typ för att lägga tillbaka stången. beror på hur bänkpressen ser ut iofs, hur högt upp du kan lägga stången åså.
Jag får komma till sthlm och visa :)


Släng vågen i väggen. Du behöver inget sånt.. Damnit! ta måttband och ett par jeans eller något istället :)

userfriendly
2008-12-18, 12:20
Yay! Min skull *cupid*
Du får ju gå försiktigt fram på bänken igen och sedan buga typ för att lägga tillbaka stången. beror på hur bänkpressen ser ut iofs, hur högt upp du kan lägga stången åså.
Jag får komma till sthlm och visa :)


Släng vågen i väggen. Du behöver inget sånt.. Damnit! ta måttband och ett par jeans eller något istället :)

Jaa kom hit och visa mig kvinna!

Jag vet, det där med vågar suger ju. Idag vägde jag normalt igen så det var bara vatten *popcorn* OCH jag rensade ut garderoben och provade massa jeans som jag fortfarande kunde ha. Det trodde jag inte *popcorn*

mela
2008-12-18, 12:22
Jaa kom hit och visa mig kvinna!

Jag vet, det där med vågar suger ju. Idag vägde jag normalt igen så det var bara vatten *popcorn* OCH jag rensade ut garderoben och provade massa jeans som jag fortfarande kunde ha. Det trodde jag inte *popcorn*

Jag kommer i vår :) I promice!

Jag väger mig varje gång jag kommer hem till Sverige :em: not good

userfriendly
2008-12-18, 12:23
Jag kommer i vår :) I promice!

Jag väger mig varje gång jag kommer hem till Sverige :em: not good

Bra gjort att inte väga dig i Norge (eller var det Danmark :D) ändå!
Vågar suger verkligen. De kan förstöra en hel dag/vecka/år om man har otur. Måttband är bättre. Och jeans (de kan man ju töja ut också).

mela
2008-12-18, 12:24
Bra gjort att inte väga dig i Norge (eller var det Danmark :D) ändå!
Vågar suger verkligen. De kan förstöra en hel dag/vecka/år om man har otur. Måttband är bättre. Och jeans (de kan man ju töja ut också).

Orkar inte lägga pengar på en våg :Virro
Seså. Släng ut vågen nu genast! bums! Jag vill ha bildbevis :D

userfriendly
2008-12-18, 12:34
Orkar inte lägga pengar på en våg :Virro
Seså. Släng ut vågen nu genast! bums! Jag vill ha bildbevis :D

Finns ju en våg på gymmet ändå :furious:

mela
2008-12-18, 12:35
Finns ju en våg på gymmet ändå :furious:

Det är sådant man undviker att lägga blicken på :)
Annars får du börja träna på mitt gym, där finns ingen våg :) Bara fina pojkar *drool*

userfriendly
2008-12-18, 12:36
Det är sådant man undviker att lägga blicken på :)
Annars får du börja träna på mitt gym, där finns ingen våg :) Bara fina pojkar *drool*


oh yes, jag behöver ett gym med fina pojkar :hbang:

mela
2008-12-18, 12:36
oh yes, jag behöver ett gym med fina pojkar :hbang:

Yay. Kom till oslo ;) Vi kan bo ihop *popcorn*

userfriendly
2008-12-18, 12:48
Yay. Kom till oslo ;) Vi kan bo ihop *popcorn*


Tänkt bo där länge? Har ett år kvar på projektet jag jobbar på, sedan kan jag göra vad jag vill *flex*

mela
2008-12-18, 12:49
Tänkt bo där länge? Har ett år kvar på projektet jag jobbar på, sedan kan jag göra vad jag vill *flex*

Jag vet inte. Jag tänkte väl plugga nån gång. Ska väl söka lite till hösten tror jag. Då blir det väl i GBG/sthlm å runt där som jag tänkte söka :)

userfriendly
2008-12-18, 13:06
Jag vet inte. Jag tänkte väl plugga nån gång. Ska väl söka lite till hösten tror jag. Då blir det väl i GBG/sthlm å runt där som jag tänkte söka :)

Jag föreslår sthlm. Men har iof planer på att plugga i gbg 2010 :D

userfriendly
2008-12-18, 16:35
Axlar alltså

Blev först 30min kickboxning, inkl. instruktion, (inte planerat) med M. som inte var förkyld längre och inget näsblod blev det. Fick lite spö, det var härligt *flex*
Innan det var det 7min i crosstrainer. :hbang: Lite trött när jag började mitt axelpass...

Militärpress
32kg x 9, 6, 5, 5

Baksida axlar i cable
12,5 kg x 8,6
10kgx 8, 6

Baksida axlar med hantlar, lutande på bänk
strikt 8,5kg 3 set 6kg 1 set

Sidolyft
10kg x 6 - var tuvngen att pröva
8,5kg x 8
6 kg x 12,10

drag till hakan i cable
40kg x 15
45kg x 8
40kgx 10
35kg x 12

Framsida axlar med viktplatta kör framsida varannat pass
15kg x 6
10kg 3 set

Shrugs i bröstmaskinen *screwy*
tror det var 40kg / sida 4 set

Rotator o lite benlyft för magen


Död i dag igen.
kickboxning var grymt kul, det blir det mer av. Mer spö, mer sparkar i magen!

I morgon: London!

Eldhroka
2008-12-18, 16:46
Militärpress
32kg x 9, 6, 5, 5



Avis


I morgon: London!


Åhh, ännu mer avis!!

userfriendly
2008-12-19, 08:34
Gjorde faktiskt som Mela sa i morse och sket i vågen, tog måttbandet ist.

Innan frukost:
Midja: 77cm
Stuss: 107cm




Efter frukost (haha så jävla dåligt):
Biceps: 37,3cm

Får se vad London gör med mig *popcorn*

AFanatic
2008-12-19, 17:04
Attans, jag som inte ska vara destruktiv någonstans *gah!*
Vi får se om tiden utvisar några stora ben helt enkelt *popcorn*
Ska ju bli nån slags diet efter nyår.... :Virro

Klart du kommer få stora ben. Lätt!

Dieten ska bli kul att följa. :)

Axlar alltså

Militärpress
32kg x 9, 6, 5, 5

Sidolyft
10kg x 6 - var tuvngen att pröva
8,5kg x 8
6 kg x 12,10

I morgon: London!

Stark! Riktigt bra vikter.

Hälsa London att jag kommer i vår och ha det underbart där nu! :hbang:

mela
2008-12-19, 17:15
Jag föreslår sthlm. Men har iof planer på att plugga i gbg 2010 :D
Det verkar dumt om jag flyttar till Sthlm och du till GBG ju ;O
Gjorde faktiskt som Mela sa i morse och sket i vågen, tog måttbandet ist.

Innan frukost:
Midja: 77cm
Stuss: 107cm




Efter frukost (haha så jävla dåligt):
Biceps: 37,3cm

Får se vad London gör med mig *popcorn*

Yay! Heja mig ;D du lyder, bra flicka lilla.


Bra midja/ass ratio också ;D

userfriendly
2008-12-23, 12:14
Det verkar dumt om jag flyttar till Sthlm och du till GBG ju ;O


Skit i Stockholm, finns inga bostäder här iaf *grr27*


Tillbaka från London! Är HELT slut. Heeeelt slut. Idag blir det ett lätt helkroppspass på gymmet bara.

Har reashoppat som tusan;
1 nyårsklänning (120 kr!!) + 1 bolero till
1 vanlig klänning
1 tjocktröja
1 cardigan
2 toppar
1 par jeans
1 kjol
1 väska
7 par strumpor
strumpbyxor
halsband
örhängen
rosa champagne *cupid*
trosor
sovkläder
bh
:Virro

mela
2008-12-23, 14:01
satan vad du har shoppat! *popcorn* Pic? :naughty:

Okey jag skiter i sthlm :em:

userfriendly
2008-12-23, 16:43
Blev alltså ett helkroppspass idag. Inga failure eller så. Inga vikter att skriva upp, förutom ett PB i chins - ÅTTA stycken
Är väldigt nöjd med tanke på vad jag vägde i morse (86,6kg) *popcorn*

Nu e dieten smygstartad, vi får väl se hur det går *rolleyes*

Ska bli skönt att träna lite på Delta över jul, e lite trött på det vanliga gymmet just nu *gah!*

Cilia
2008-12-31, 11:19
Gott Nytt År

userfriendly
2009-01-02, 15:48
Gott Nytt År

Åh, tack det samma *cupid*

Har varit så förbaskat sjuk över hela julen, inte roligt alls. Idag kändes det mycket bättre så jag tog mig ner till gymmet, men inga världsrekord om man säger så. Tog det väldigt lugnt...

Blev iaf lite marklyft, chins, latsdrag, hantelrodd och cablerow (väldigt få set, relativt tunga vikter men ingen failure direkt). Blev även lite biceps. Har tappat 1,5kg *popcorn* säkert bara kolhydrater och vatten...

Nu ska jag: träna mig tillbaka till de gamla vikterna och sedan deffa :cool:

userfriendly
2009-01-03, 16:36
Åh, lika pigg som igår *gah!*

Men det blev iaf bröst och triceps, med samma upplägg som igår också.
Bänk (några set på 50kg utan pass, rel lätt faktiskt), hantelpress, snebänk, cc drag ö. huvudet, pushdowns, frenchpress och lite bänkdips.
Samt två lätta set för fram och baksida lår. Benen håller på att tyna bort *gah!*

Börjar bli lite trött på mitt gym faktiskt, måste nog hitta någon annan stans att träna ett tag. Får ev en träningskompis om ett tag också! :)


*flex*

userfriendly
2009-01-05, 16:37
Allrajt, idag kände jag mig otroligt mycket bättre (men långt ifrån på 100% igen!)

Blev ett kundaliniyogapass på morgonen *cupid*
Och sedan lite benträning. Har inte kört ben på TRE veckor. Och varit sjuk. Så det gick ju sådär. Inga tunga vikter idag heller och lugnt tempo:

Benpress 4 set, det tyngsta på 195kg :em:
Benspark 5 set
Baksida lår, sittande lårcurl, 50kg 4 set
Baksida lår, raka mark med hantlar, tyngsta setet på 26kg
Vader 6 set - stående vadpress superset med sittande.
Och lite aerobics :cool:

kommer säkert ha träningsverk i morgon *rolleyes*

userfriendly
2009-01-05, 20:35
träningsvÄrk* gaaaaaah

userfriendly
2009-01-05, 21:12
Gud, jag har inget och göra, därav alla inlägg idag.

Sitter och funderar på kommande diet. Har aldrig testat en lågkolhydratsdiet förut... alltså lite värre än GI - ingen potatis, vitt ris, bröd eller liknande. I stort sett grönsaker och havregryn som enda kolhydratskälla. Är detta bara att krångla till allt? Jag har för mig att jag brukar bli helt snurrig av för lite kolisar - oavsett var i dieten jag är. Kanske bättre att köra på ett vinnande koncept?
Damn, va så länge sedan jag var inne i det här *cry* Jag vill ha en mirakelkur ingen jävla 0,5kg/vecka ju :D

mela
2009-01-06, 15:15
Du kan ju prova att vara utan kollisar. Eller dra ner på dem iaf. Bara köra till frukost (typ gröt) och efter träning? :)

userfriendly
2009-01-06, 15:19
Första gången på länge nu som jag faktiskt kan säga att jag har tränat *flex*
Har ju tappat en del styrka och har fortfarande inte så mycket power, men iaf!

AXLAR

Baksida axlar framåtlutande med hantlar
11kg x 6,8
10kg x 12, 9

8 dips blev det.. lite färre än vanligt men men *rolleyes*

Baksida axlar i maskin
4 set, lätta vikter, minns ej

Hantelpress *cry*
13,5kg x 5
11kg x 8,6
10kg x 7

Sidolyft
8,5kg x 8
6kg x 12,10,8

Drag till hakan i cable
40kgx 15
35kg x 15

Framsida med hantlar, alternerande
6kg 4 set

Shrugs i bröstmaskin
45kg / sida 4 set

+ mage och rotator!


Gick 40min i morse också.. :cool:

userfriendly
2009-01-08, 13:56
Är fortfarande inte återhämtad efter sjukdomen. Men jag sket i att ta det lugnt iaf... *rolleyes* Inte världens bästa pass, inte världens sämsta heller.


RYGG

Några chins.. höhö

Marklyft: 90x3, 95x 1, 100x1 några reps på 70kg. Inte tungt alls!, vill bara inte hetsa fram i just marklyften.. nästa gång!


T-bar *flex*
50kg x 10
55kg x 6
50kgx 8,7

Latsdrag med spec. grepp
4 set - massa reps, strikt som tusan :Virro

Latsdrag med normalt, brett grepp
4 set, ca 8-10 reps, strikt

Cablerow
4set, låga vikter, pump!
Och två set med brett grepp för överdelen av ryggen som är sååå tanig på mig..

BICEPS
Hantelcurls
Stångcurls
Bamsecurls i CC

*popcorn*

mela
2009-01-08, 14:34
Hur ser latsdrag med spec.grepp ut? :D
Bra pass. Bra markat :)

userfriendly
2009-01-08, 19:53
Hur ser latsdrag med spec.grepp ut? :D
Bra pass. Bra markat :)

Hm, spec. grpp är en rak pinne med handtag på sidorna så att man får ett sidogrepp helt enkelt. Tänk dig att du rider och håller i ett par tyglar fast över ditt huvud och bredare. haha.

Du ska se marken nästa vecka *popcorn*

Nu ska jag läsa din journal Mela :)

KAN FÖRRESTEN LÄGGA TILL att jag med 99% säkerhet ska flytta till centrala Sundbyberg, bästa läget närmare bestämt. Därav kanske det blir gymbyte för min del inom en viss tid. Har hört att FitnessClub och SLK ska vara bra?

userfriendly
2009-01-09, 13:21
MORGONTRÄNING BRÖST OCH TRICPES
Hade glömt hur jobbigt det var att träna vid 8 på morgonen *spy*
Blev ett 18-åringspass med tusen övningar och set...
Ingen idé att skriva exakta vikter eller nåt, så långt efter iaf..

Bröst:

Bänkpress - Hade ingen pass, blev några reps och set på 50kg iaf.
Hantelpress/flyes - varannan, började på 13,5 och gick neråt.
Snébänk - lätt
CC

Triceps:

Smalbänk - här orkar man ju inget efter vanliga bänken
Drag över huvudet
Frechspress - lätt som tusan
Pushdowns..


Jag tappar alltid mest bröst efter en tids vila!? Och alltid mycket bröst.. *rolleyes*


Var ganska kul att träna på pensionärstiden. Har aldrig känt mig så ung tidigare...

mela
2009-01-09, 18:14
Hm, spec. grpp är en rak pinne med handtag på sidorna så att man får ett sidogrepp helt enkelt. Tänk dig att du rider och håller i ett par tyglar fast över ditt huvud och bredare. haha.

Du ska se marken nästa vecka *popcorn*


Jaha ett sånt :) Då vet jag var du menar!

Oh jag ser fram emot marken!

userfriendly
2009-01-12, 16:24
Var tvungen att ta TVÅ dagars vila bara för att den där jävla sjukdomen gjort mig keln som en lite kanariefågel. Men men. Trodde faktiskt inte det skulle gå bra och träna idag, men jag hade power för första gången på länge. Inga rekord i dag heller dock.

Förresten, körde ju yoga i morse också. Min yogi lät oss göra det så kallade "sex-passet". FÅr se om det ger utdelning :D


BEEEEEEEEEEEEEEN

Knäböj
Värmning: 40kg, 50kg, 60kg
Träning: 70kg x 8,6,4 50kg x 12,10 - explosivt hela tiden

Utfall i smith
35kg x 10, 8
30kg x 10

Benspark här va ju benen som gummi kan jag tala om
4 set

Vadpress 1
stående 130kg , 4 set

Raka mark med hantlar jävla gummi ben, fel upplägg!
26kg 2-3 set
16kg x 1 set

Vadpress 2
stående 130kg superset med sittande 25kg 4 set

Liggande lårcurl
40kg x 7
35kg x 8
30kg x 6
25kg x 6 wtf

En-bens 10kgx 6, 5kg x 6 - direkt efter varandra...

Lite aerobics...

Och så blev man övertygad om att man lever idag också... :hbang:

userfriendly
2009-01-12, 16:34
Måste ju så klart ta lite om det mentala också:
Har haft värsta dippen, känner inte alls för att träna på ett sätt. Vill deffa, men jag måste vänta tills jag är återhämtad efter influensan. Känner mig bara stor och fet. Är så arg över att det anses så oattraktivt med muskler på tjejer ofta. Och arg över att jag bryr mig om det - det är inte därför jag tränar iaf. Om folk inte kan acceptera mig som jag är så borde jag ju skita i dem. Eller?

Men idag, när det gick så bra att träna, känns det bättre.
Är inne på att byta gym om någon månad också, när jag flyttar, men det känns lite scary. Å andra sidan kan det få upp motivationen väldigt mycket om jag hamnar på rätt ställe. Känns som om jag och hantlarna på Fairings har riktiga relationsgräl just nu ungefär ;)
När jag flyttar eller saker förändras i mitt liv så får jag alltid extrema kontrollbehov men jag vill inte ha det så den här gången. Ska fortsätta med yogan och meditiationen, vara stabil och lugn hela vägen. Och stark. Starkare än starkast ;)

mela
2009-01-12, 23:37
sexpasset? Får man ligga om man tränar så? MUMS! ;D

Skit i vad andra tycker. Oftast är det bara otränade och tjocka människor som anser att muskler på tjejer är fult. Och alla vet att tjocka människor inte är värda något och inte har rätt till en åsikt. :)

userfriendly
2009-01-13, 18:32
sexpasset? Får man ligga om man tränar så? MUMS! ;D

Skit i vad andra tycker. Oftast är det bara otränade och tjocka människor som anser att muskler på tjejer är fult. Och alla vet att tjocka människor inte är värda något och inte har rätt till en åsikt. :)


Haha det är jag som är fettot! Och den tränade. Allt i ett. Kan det bli bättre?
Har iaf kommit på att min kropp är väldigt praktisk, den kan göra en hel del bra saker (appropå sexpass, haha)..

*cupid*

userfriendly
2009-01-13, 18:37
30min morgonpromenad. Och en oplanerad lunchpromenad.


AXLAR

Kul med PDaddy på gymmet! Länge sedan. Av någon anledning drar han alltid ner brallorna när han ser mig :D

Baksida axlar, framåtlutad med hantlar
11kg x 8,7
10kg x 10,8

Baksida axlar i cc, liggande på bänk
12kg x 6
10kg x 9,8
8,5kg x 12

Militärpress stående värmde upp för mkt :( väldigt kort vila mellan seten!

32kg x 6
30kg x 6
25kg x 6
20kg x 8

Sidolyft
8,5kg x 10,8
6kg x 15,12

Drag till hakan i cable
45kg x 10
40kg x 12
35kg x 15

Frontlyft med viktplatta
15kg x 6
10kg x 8,8

Shrugs med hantlar

Rotator


Mage
3 tunga set i maskin
2 set plankan superset med benlyft från bänk. Jag dör, det är så skööönt att plåga magen.



Nu har jag sagt upp mitt autogiro på Fairing. Känns som en stoooor förändring :smash:

Och på tal om Pdaddy så är han ännu en person som försöker få mig att dieta med Atkins...
finns några klara nackdelar som jag ser det:
DYRT Ägg och bacon ist för gröt liksom..
ETT LIV UTAN BÖNOR, LINSER OCH FRUKT? GÅR DET?
ÄR RÄDD för att bli en jävla bitch utan carbs... och förlora alla mina vänner.

T-train
2009-01-13, 20:15
Och på tal om Pdaddy så är han ännu en person som försöker få mig att dieta med Atkins...
finns några klara nackdelar som jag ser det:
DYRT Ägg och bacon ist för gröt liksom..
ETT LIV UTAN BÖNOR, LINSER OCH FRUKT? GÅR DET?
ÄR RÄDD för att bli en jävla bitch utan carbs... och förlora alla mina vänner.

Nä, ett liv utan grönsaker o frukt går INTE!! *screwy*

AFanatic
2009-01-13, 21:04
Köttiga militärer! :hbang:

http://i221.photobucket.com/albums/dd268/pampellhk/Hot%20Guys/15.jpg

userfriendly
2009-01-14, 14:04
Köttiga militärer! :hbang:

http://i221.photobucket.com/albums/dd268/pampellhk/Hot%20Guys/15.jpg

Åh, sådär vill jag se ut *cupid* :D

userfriendly
2009-01-14, 18:37
Ångest. Nu har jag två (män) som försöker få mig att stanna kvar på Fairing. What to do?

Nu: yoga med fokus på nervsystemet! *yey*

Jay-Z
2009-01-14, 19:16
Ångest. Nu har jag två (män) som försöker få mig att stanna kvar på Fairing. What to do?

Nu: yoga med fokus på nervsystemet! *yey*

Fairing i all ära, men STK gillar jag skarpt. De verkar ju ha lite roligt där ibland också. ;)

userfriendly
2009-01-14, 20:28
Fairing i all ära, men STK gillar jag skarpt. De verkar ju ha lite roligt där ibland också. ;)

Jag ska testa, jag lovar *flex*

userfriendly
2009-01-15, 20:29
RYGG klockan NIO på morgonen. Önskar inte ens min värsta fiende detta *spy* Inte särskilt pigg och utan power.

Marklyft
90kg x 1
100kg x 1
110kg x 1 (kändes lätt i ryggen, men hade sån sjuk träningsvärk i benen så de bara skakade. Behöver dessutom någon som kan kolla mina vinklar i benen när jag lyfter!)
95kg x 3
90kg x 4 - slut!

Blir högreps mark nästa ggn

Latsdrag, rak stång
82,5kg x 6
75kg x 6
67kg x 8
60kg x 10

Stångrodd med remmar
60kg x 10,9,8,7

Latsdrag med spec. grepp
60kg x 8 - haha
45kg x 12, 10
37,5kg x 15

Cablerow
60kg x 8
52,5kg x 10
45kg x 12, 12

+ kabelrodd med brett grepp för baksida axlar och "skuldror" 3 set

Sprang 10min efter passet.



Har rört mig hela dagen... gått hit och dit, säkert 2-3 timmar totalt, dålig återhämtning men mycket cardio. Har börjat dra ner lite på maten också *cry*

Luttis
2009-01-15, 20:35
Men damn, vad stark du är kvinna! Enormt imponerande!! *flex*

Jay-Z
2009-01-15, 20:41
Det där med marklyft tätt inpå uppstigning/morgon läste jag något om, men har glömt det mesta, förutom kontentan som sa att det var större risk för skador.

userfriendly
2009-01-15, 21:29
Det där med marklyft tätt inpå uppstigning/morgon läste jag något om, men har glömt det mesta, förutom kontentan som sa att det var större risk för skador.

Ja det kan jag verkligen tänka mig, men det kan ju inte bara gälla marklyft?
Fyfan, det va inte kul hur som helst *whatever*

mela
2009-01-16, 09:22
Fina marklyft.

Testat att filma marklyften och kolla sedan hur det ser ut? Så kan du bedöma själv, eller lägga upp här om du vill ha hjälp :)

AFanatic
2009-01-16, 10:42
Bra vikter du är uppe på i marken, men latsdragen var ett snäpp häftigare. :hbang:

userfriendly
2009-01-16, 17:51
Åh, typ det bästa bröstpasset på flera veckor!! Så skön känsla, inga rekord, men iaf uppe på gamla vikterna *cupid*
Trots neddrag på maten!

Hantelpress
21kg x 5
19kg x 5
16kg x 6
13,5kg x 8

Snebänk i smith
45kg x 7
40kg x 7
35kg x 8,7

FLyes
10kg x 10,8,7

CC
20kg x 12
17,5kg x12
15kg x 12

Lite mage

Cardio 20min, varav löpning 15.

:hbang:


Har iaf bestämt mig för att byta gym forever nu. :cool:

userfriendly
2009-01-17, 09:07
wohoo bästa morgonvikten på länge!

AFanatic
2009-01-17, 10:12
wohoo bästa morgonvikten på länge!

Inte för att vara så'n men...det där uttalandet får inte lika mkt kraft som om vi hade fått några siffror och det blir ju än bättre om vi vet vad du jämför med. *popcorn*

userfriendly
2009-01-17, 10:28
Inte för att vara så'n men...det där uttalandet får inte lika mkt kraft som om vi hade fått några siffror och det blir ju än bättre om vi vet vad du jämför med. *popcorn*

Haha, jag vet. Skäms så mycket för vad jag väger *rolleyes*
Men idag var det iaf 84,5. Lät mig själv gå upp till 86 innan jul eftersom jag har planerat att börja deffa lite smått i februari och ville bygga så bra som möjligt innan dess (inte visste jag att jag skulle bli sjuk). Så 84,5 känns väldigt bra just nu *flex*
Kan ju lägga till att jag faktiskt bara har gått upp 2-3 kg på 2-3år men ändå ökat väldigt mkt i styrka...

GIck 30min i morse.. och idag blir det armar på gymmet!!

mela
2009-01-17, 15:58
Satans starka pecs du har... Jesus!

userfriendly
2009-01-19, 13:02
Blev ett armpass i lördags, orkade inte skriva upp nåra vikter. Känns som om jag har tappat lite armar också. Men det kommer väl.

Skulle ha kört ben idag, men jag har lite trubbel på det personliga planet + att jag hostar och slemmar vilket gör att jag skjuter upp det till i morgon. Ben är ju ben, man vill vara taggad!
Däremot var det ett rätt intensivt yogapass i morse, så det får räknas som träning.
En bra sak: min yogi sa att det var dags för mig att gå vidare nu, ett steg framåt :) Skitkul!

Funderar på att besöka STK eller fitnessclub i veckan också..

Ironbabe
2009-01-19, 13:10
Funderar på att besöka STK eller fitnessclub i veckan också..

Ta STK!!! Men akta dig för omvandlargruppen..de kommer försöka få dig till en SLare eller OLlare :D

userfriendly
2009-01-19, 13:42
Ta STK!!! Men akta dig för omvandlargruppen..de kommer försöka få dig till en SLare eller OLlare :D

Haha, hade en känsla av att det skulle finnas en omvandlargrupp där ;)
Kommer besöka båda hur som helst.. man kanske kan köra axlar på stk i morgon eller på onsdag? *popcorn*

userfriendly
2009-01-19, 13:52
wtf, bara för det blev jag ju jätte träningssugen!?
Nu måste jag ju köra lite ben iaf!
Eller iaf springa lite.

Jag som har sagt att jag ska ta ett glas vin på Fridhemsplan i kväll.. fuck... mina vänners sex and the city life passar inte mig direkt..

Vad var det jag tänkte på? Jo - jag kanske inte ska haka upp mig på att man inte kan träna mornar på STK. Jag får ju faktiskt bara en anledning till att inte lägga jobb på kvällar helt enkelt. Jaja, vi får se.

userfriendly
2009-01-19, 17:41
Blev ju så klart ett pass iaf! :D

BEEEN
Men upplevde det inte alls så jobbigt idag? AH, jag hoppade de raka marken!

(djupa)Knäböj lite känningar i knäna..
Ganska ordentligt värmning, upp till 70kg - tappar lite styrka i träningsseten
80kg x 3,4
60kg x 6,8,8

stående vadpress
130kg x 3 set

Benpress, högreps var det tänkt
150kg x 12, 8,6

Vadpress i benpress
200kg x 3 set superset med sittande

Benspark
50kg x 8 wtf?
45kg x 12
40kg x 10
37kg x 10

PUMP PUMP PUMP

Sittande lårcurl
55kg x 7
50kg x 6
40kg x 10,10

Liggande lårcurl - enbens
4 set/varje


Promenad i uppförsbacke 15 min

Och så var det det där med vin på fridhemsplan nu då :smash:

userfriendly
2009-01-19, 17:56
ÅNGEST JAG MÅSTE GÅ NER I VIKT NU

flodhäst flodhäst flodhäst!

userfriendly
2009-01-19, 17:59
tom den här bilden är vackrare :cryout:
Hur fan kan jag göra 8 chins med den här kroppen?

Ironbabe
2009-01-19, 18:03
Haha, hade en känsla av att det skulle finnas en omvandlargrupp där ;)
Kommer besöka båda hur som helst.. man kanske kan köra axlar på stk i morgon eller på onsdag? *popcorn*

De är rätt så luriga i omvandlingsgruppen, de bjuder på bullar och rulltårta och helt plötsligt sitter man ner i en knäböj med 100 kg på nacken :D

Vid vilken tid ska du köra imorgon? Det är OL tisdag imorgon med start kl 17.00 om du är lite sugen på att skratta lite åt en stel gammal kärring

ps. om jag hade haft en dator som fungerade ordentligt hade jag kunnat se dina bilder*cry*

userfriendly
2009-01-19, 18:12
Jag hade ju tänkt att du skulle ge mig lite atheltic tips, även om det kanske känns sooo a couple of years ago :D Jag vet typ inte ens vad OL är.. ehm. Är det positivt att väga mycket i den sporten?
I morgon blir det nog vid 16-tiden. Kommer isf direkt efter en cellprovtagning, geggig och härlig :laugh:

Tur för dig att du inte har en fungerande dator - du skulle nog ha dött av fettskräck *cry*


De är rätt så luriga i omvandlingsgruppen, de bjuder på bullar och rulltårta och helt plötsligt sitter man ner i en knäböj med 100 kg på nacken :D

Vid vilken tid ska du köra imorgon? Det är OL tisdag imorgon med start kl 17.00 om du är lite sugen på att skratta lite åt en stel gammal kärring

ps. om jag hade haft en dator som fungerade ordentligt hade jag kunnat se dina bilder*cry*

Ironbabe
2009-01-19, 18:21
Jag hade ju tänkt att du skulle ge mig lite atheltic tips, även om det kanske känns sooo a couple of years ago :D Jag vet typ inte ens vad OL är.. ehm. Är det positivt att väga mycket i den sporten?
I morgon blir det nog vid 16-tiden. Kommer isf direkt efter en cellprovtagning, geggig och härlig :laugh:

Tur för dig att du inte har en fungerande dator - du skulle nog ha dött av fettskräck *cry*

Jag ger gärna tips :) Har du funderingar på att tävla i AF i år?

OL är sån där träning när man gör frivändningar och ryck, vet du? Jättekul form av träning och att väga lite mer är väl aldrig dåligt för styrka?! Även fast jag efter helgens bravader insåg att det är bra att väga lite om man ska hoppa långt i sandlådan hahahaha

userfriendly
2009-01-19, 18:27
Jag ger gärna tips :) Har du funderingar på att tävla i AF i år?

OL är sån där träning när man gör frivändningar och ryck, vet du? Jättekul form av träning och att väga lite mer är väl aldrig dåligt för styrka?! Även fast jag efter helgens bravader insåg att det är bra att väga lite om man ska hoppa långt i sandlådan hahahaha

Inga tävlingar i år, men kanske nästa. Har 18kg att plocka bort ungefär och jag orkar inte hetsdeffa. Men de första 10 brukar ju gå rätt så lätt om jag minns rätt. *rolleyes*

Okej, nu vet jag :) Så många olika sorters "lyftsport". Skulle gärna testa lite sånt faktiskt.
Du får gärna lära mig lite fridrott också :hbang:

MaQue
2009-01-19, 20:18
Inga tävlingar i år, men kanske nästa. Har 18kg att plocka bort ungefär och jag orkar inte hetsdeffa. Men de första 10 brukar ju gå rätt så lätt om jag minns rätt. *rolleyes*

Okej, nu vet jag :) Så många olika sorters "lyftsport". Skulle gärna testa lite sånt faktiskt.
Du får gärna lära mig lite fridrott också :hbang:

Satsa på starkeman(kvinna?) så slipper du deffa :)

userfriendly
2009-01-20, 13:26
Satsa på starkeman(kvinna?) så slipper du deffa :)

Haha, tro mig, tanken har slagit mig :em:
Men jag vill ju kunna köra intervaller utan att höfterna tar stryk, jag vill kunna se mig själv i spegeln utan att känna mig som en flodhäst faktiskt.

Lite orättvist att killar i princip bara blir lite coolare om de väger lite mer, medan tjejer bara blir lite äckligare *whatever*

Jay-Z
2009-01-20, 13:39
Deffa om du känner för det, inte för att uppnå något slags fitness-retard-ideal. :)

Ser ju verkligen inte ut som du behöver det. Skit i vad vågen säger liksom.

userfriendly
2009-01-20, 13:53
Deffa om du känner för det, inte för att uppnå något slags fitness-retard-ideal. :)

Ser ju verkligen inte ut som du behöver det. Skit i vad vågen säger liksom.

Självklart deffar jag för min egen skull, annars hade jag nog deffat för länge sedan..

Försöker skita i vågen, mest jobbigt att aldrig kunna ha några kläder. Big is beautyful säljer ju bara stora tunikor som man ska gömma allt under *popcorn*

Fast iof: ÅNGEST. Träffade lite vänner och bekanta igår. En av dem är ganska... rund. Och så sa hon, när jag sa att jag inte har nåt att ha på mig på hennes fest på lördag, att vi var ungefär lika och att jag kan låna nåt av henne.. haha.

userfriendly
2009-01-20, 18:12
Well well, idag pallrade jag mig iväg till Tulegatan för att spana in lite gym. Hade nästan tänkt ta fitnessclub men de tog ju 130kr för att jag skulle få testa deras hantlar. Det kan dem glömma!

STK var en ganska rolig upplevelse. Det börjar med att en man öppnar dörren åt mig eftersom "du var ju så fin". Jag borde blivit arg men jag orkade inte, har mycket viktigare saker att vara arg över än honom just nu.
Hade svårt att hitta själva gymmet, men tillslut gick det ju bra.
Så fort jag kommer ner möter jag en gammal, härlig, bekant. Han tvingar mig att ge honom en kram och säger att han inte alls är svettig men det var han. Jag står och ber till gud att Tina eller någon annan koloit ska komma men det gör dem inte *rolleyes* Jag står och kollar upp mot han i receptionen och han tittar medlidande på mig. Min bekant säger att jag ser mycket muskulösare ut än sist, jag skrattar, varav han infliker " det är inget smör, sån är jag inte".
Sen körde jag ett vanligt axelpass, kände mig väldigt liten och smal. Min bekant försökte puscha mig lite, men det gick nog inte så bra. Alltid svårt att få nån känsla för hur passet går på nya gym?
Men en annan man kommer iaf och frågar "ursäkta men vad tävlar du i?" Varav jag svarar att jag inte tävlar, eller jo en gång i fitness. Och sen sa ha nåt om att jag verkligen hade nån slags form - jag tror han menade V-form. Tack sa jag iaf., blev glad
Efter passet - då var klockan runt halv fem faktiskt, tänkte jag att det skulle vara en hel del biffiga brudar i omklädningsrummet och hade lite ångest över mina egna, mindre biffiga, biceps. Men till min förvåning satt det typ 10 underbara härliga äldre damer och pratade om väder och vind! (Älskar tanter).

Summering: Billigt, bröligt, tanter, hardcore, känns som om det finns utvecklingspotential där för en körafastare som mig. Ni lär se mig där fler ggr ;)

Passet gick ok, som sagt, svårt att veta på ett nytt ställe :Virro
Men jag körde iaf bra sidolyft med 9kgs hantlarna, tror jag gjode 10,8,7,5 reps... PB ffn!

Ironbabe
2009-01-20, 18:32
Vad roligt att du tog dig dit och tränade :) Kom tyvärr inte ifrån i em för ett träningspass :( Hade gärna velat ta en koll på dig (vilket andra tycks ha gjort i mitt ställe *s*)

Jag försöker vara där på tisdagar runt femtiden ifall du kommer nån mer gång!

userfriendly
2009-01-20, 18:32
Vad roligt att du tog dig dit och tränade :) Kom tyvärr inte ifrån i em för ett träningspass :( Hade gärna velat ta en koll på dig (vilket andra tycks ha gjort i mitt ställe *s*)

Jag försöker vara där på tisdagar runt femtiden ifall du kommer nån mer gång!

Tisdagar runt 5 låter bra ;)

userfriendly
2009-01-21, 16:25
Måste bara skriva ner dagens mat någonstans... kör på känsla och det är alltid lika förvirrande.

Frukost: 1dl havregryn, 1dl proteinpulver, 1 banan, 8st mandlar

Lunch: Kycklingwok med broccoli, paprika och äpple samt sesamfrö. Lite keso och ännu ett äpple på det.

Mellis: 1dl proteinpulver, ett äpple, 0,5 avokado, en liten bit 10% brieost.

(tidig) Middag: 100g quorn, 75-100g kyckling, 0,5 burk kikärtor, lite majs, lök, vitlök, lite olja, ketchup, krossade tomater.

Snart 2,5h yoga.. *cupid*

userfriendly
2009-01-22, 18:10
35 min morgonpromenad och rännande i stan...

Nån slags högrepsträning - eller högre reps än vanligt iaf


Chins
8,5,4,2 :thumbup:

Mark hade bestämt mig för att bara kör nåt slags underhåll
90kg x 3 (ej failure så klart)
70kg x 10,7
50kg x 2 set med fokus på utförande

Latsdrag, rak stång glömde att köra högreps, och var rätt trött efter chins och mark.
82,5kg x 6
67,5 kg x 10
52,5kg x 12
37,5 kg x 12

T-bar
50kg x 11,10
45kg x 12
40kg x 12

Lite latsdrag i cc + lite cablerow brett och smalt grepp

Biceps - tre övningar.. man e ju inte så pigg i dem efter ryggpasset.



Maten:

Frukost. 1dl havregryn, 8st mandlar, 1dl proteinpulver, 1 gigantisk banan
Mellis1: 1dl proteinpulver, 1 äpple
Lucnh: mina vänner tvingade med mig till Chutney (veganst/vegetariskt) så det blev nån konstig röra med mest ris men även lite sojakött och några kikärtor..
Mellis2: 1dl proteinpulver
Träning: kolhydrater och aminosyror för och efter
Middag: haricotverts, lite kidneybönor, lite majs, lite mozzarella, lax

mela
2009-01-23, 04:35
Vegetariskt? Omg, where's the KÖTT änna!? ;D
haha

Bra pass i övrigt. Jag tycker att 12 reps är högreps, men vad vet jag ;D

userfriendly
2009-01-23, 08:17
Vegetariskt? Omg, where's the KÖTT änna!? ;D
haha

Bra pass i övrigt. Jag tycker att 12 reps är högreps, men vad vet jag ;D

Jag har inget att säga till om när det gäller kött i mina kretsar *cry*

12 reps är nog högreps.. svårt att veta vilka vikter man ska köra på när man kör det så sällan? Dessutom är man ju trött i hela kroppen efter mark (även om det var lätt) och chins ju!

Funderingar:
Jag går inte ner i vikt! Har inte förväntat mig några superresultat eftersom jag kör jättelugnt, men det är konstigt eftersom midjemåttet och stussmåttet minskat med ca: 2cm. Frågan är om jag håller en massa vatten och det märks på vågen? Varför bryr jag mig ens om vågen? Fast jag har aldrig haft problem med vågen förut ju - inte på det sättet iaf. :)

Har bestämt mig för att vila från gymmet HELA helgen :)

userfriendly
2009-01-23, 12:53
Hatar egentligen att köra 2 muskelgrupper samtidigt, men vad gör man inte för den lilla extra vilan 1 dag innebär?

Har nu lärt mig att morgonpass=mindre bra pass *grr27*

Hantelpress
19kg x 7, 5
16kg x 5
13,5kg x 5

Snébänk i smith
40kg x 9
35kg x 8 - böt vinkel på bänken, 8
30kg x 8
25kg x 10

Cabelflyes liggande på snébänk
4 set

CC
3 set?

Smalbänk trött efter bröst juuu :em:
35kg x 8
30kg x 10,8
25kg x 8


Frenchpress
20kg x 3 set

Drag över huvudet med pinne (ehm, en spec pinne)
25kg x 20,12,12,10

Pushdowns med samma pinne
30kg x 4 set

Mage
Benlyft från bänk superset med plankan 4 set
Crunches på bänk 3 set

Kan tillägga att vågen på gymmet visade -1kg i af :D

mela
2009-01-24, 16:14
Morgonpass är värdelöst. Noll tryck :( uschanamej!

Starka pec :D

userfriendly
2009-01-25, 12:21
Så mycket för en vilohelg. Men cardio räknas ju inte :smash:

Försökte mig på lite löpning. 10min uppvärmning genom att åka skridskor utan skridskor. Sedan kom jag på att i de kvarter där människor med mer pengar bor är det säkert sandat. Och det stämde *rolleyes*

Dagens konstiga sak: Jag känner mig otroligt lätt i kroppen *screwy*

Jag kör alltid nån slags ofrivilliga intervaller. Märks att jag har tränat tungt och explosivt - älskar att rusha och det är det jag kan i princip. Spontanracade med en gubbe i trappan på vägen hem - jag vann :)

Var ute i ca 40min.

userfriendly
2009-01-26, 21:48
Märks att man dragit ner på maten...

Baksida axlar, framåtlutad hantel
4 set på 11kg resp. 10kg

Dips
9 - näääästan 10

Baksida axlar i cc
12,5kg x 8
10kg x 12, 10, 8

Militärpress, stående

34kg x 5
30kg x 6
25kg x 8,6

Drag till hakan med stång
20kg x 18
23kg x 15,10,8

Sidolyft
4 set

Framsida axlar
Shrugs
Rotator'

+ lite biceps och bål-träning


yoga och 5 min promenad på morgonen ;)

mela
2009-01-27, 08:55
Jag är impad över att du klarar dips, faktiskt. Du får lära mig om/när jag kommer till Sthlm ;D

userfriendly
2009-01-27, 11:51
Mellis: en kopp kaffe o 2 ägg ;)

Pepz
2009-01-27, 11:54
Mellis: en kopp kaffe o 2 ägg ;)


bara en kopp?

userfriendly
2009-01-27, 19:41
bara en kopp?


En stoooor kopp :) :thumbup:

userfriendly
2009-01-27, 19:52
Så lite som gymvågen visade idag har den inte visat på länge :hbang:

Men att träna ben på tom mage är rätt krävande, ni vet säkert *rolleyes*
Kände mig dessutom lite trött i benen efter löpningen, lite träningsvärk och grejer.


Benpress
190kg x 8,4,5,5
150kg x 10
100kg x ... eeeh slutpump bara

Hacksquat
+50kg x 3 set... inte bra för onda knän

Vadpress, stående
6 set på 130kg lätt!!

Benspark
4 set

Sittande lårcurl
50kg x 9,6
40kg x 9,7

Raka mark
2 lätta set (ska köra mark på torsdag)

Liggande lårcurls
3set


30min morgonprommis + 20min promenad till och från gym

STRESSDAGEN nummer 1 är det idag iaf :Virro

mela
2009-01-27, 22:29
Fina benpressar och vadpressar :) Jag gillar det!

userfriendly
2009-01-29, 09:12
Igår blev det yoga 60min.
Har precis varit ute och gått i 40min. Har svårt att få allt att gå ihop just nu :( Och så ska jag ju flytta i helgen också... gaah!

userfriendly
2009-01-29, 11:36
Har återupptäckt Quorn. Måste ju vara världens bästa deffmat? Hur mkt volym som helst!

mela
2009-01-29, 12:05
Har återupptäckt Quorn. Måste ju vara världens bästa deffmat? Hur mkt volym som helst!

Det är ju så dyrt :confused:

userfriendly
2009-01-29, 18:17
Det är ju så dyrt :confused:

kom över 900gr färs för 50:- :cool:

userfriendly
2009-01-29, 18:21
Kände mig trött som fan, tänkte åka hem och sova ist för att träna.. men så gick jag av vid rätt station iaf.. Ätit dåligt under dagen också.. eller, dåligt och dåligt, lite rättare sagt



10 Chins liiite hjälp på sisa men INTE mycket!

Marklyft
värmning: 70kg, 80kg, 100kg x 1
Träning: 110kg x 1 (tänkte mig 2 eller 3 juu)
100kg x 3
80kg x ?
50kg sumomark..

Latsdrag med PDaddy
75kg x 11, 7
67,5kg x 7
60kg x 12?

T-bar
55kg x 8,6,6,5

Rack-chins
3 set

Cablerow
67kg x 8
60kg x 10
52,5kg x ??
Brett grepp 3 set...



LYCKLIG!

userfriendly
2009-01-30, 11:27
45min morgonpromenad

userfriendly
2009-01-31, 10:10
Blev världens sämsta bröst och triceps pass igår (men vi hade väldigt kul iof) trött och sliten som tusan. Och i nu ska jag ju flytta så det blir några dagar utan träning men med lyft av tunga saker och slit och släp hit och dit fram och tillbaka.

;)

userfriendly
2009-02-16, 13:58
Inte skrivit här på ett tag - flyttat - varit trött som tusan och blivit förkyld. Men nu är jag tillbaka *flex*

Morgonvikt: 84,7 - inte bra, men iaf hållit vikten under träningsuppehållet.
Tänkte först att jag skulle köra tills jag kom upp på de gamla vikterna (ehm, tappat toppstyrkan) men jag orkar inte bry mig, den kommer nog ändå. Blir alltså ett försök till diet igen.

Har köpt årskort på Fitnessclub (innan jag såg att de inte har en ordentligt bänkpress och halvdan marklyftsutrustning) och känner mig pepp, stark och pigg!! Har nog tänkt köra lite pass här och var på andra gym också faktiskt.

Idag: Morgonprommis 35min

bröst och mage

Hantelpress: 22,5kg x 3 (trodde det skulle bli en 4a iaf) nytt mål: 5reps på 25kgs hantlarna
20kg x 4 - hahaaa (gjorde 8 reps lätt när jag var sjuk förra veckan)
15kg x 8,6

Snébänk i smith - ganska hög lutning
35kg x 10,8,6
30kg x 7

flyes:
10kg x 10,9,7
7kg x 11

Slutpump i nån slags pecdec

Mage 6 set i maskin och så några vanliga crunches på bräda..

10min löpning - läääääättttt!! :hbang:


Körde rygg i går - gjorde nästan 10chins igen, 9 tror jag att det blev.. dock inte alla med hakan helt över räcket tror jag..

userfriendly
2009-02-16, 14:22
Lite inspiration till mig själv:
http://farm2.static.flickr.com/1121/1154360914_35204ae093.jpg

mela
2009-02-16, 15:33
Jag slutar aldrig att imponeras av din stryka i pecsen. Helt otroligt!

Bra motivationsbild!

Ironbabe
2009-02-16, 16:26
Vart har frk flyttat?

Och vilka chins :hbang: Fler än jag klarar i dagsläget, tack för peppningen :D

userfriendly
2009-02-17, 13:37
Vart har frk flyttat?

Och vilka chins :hbang: Fler än jag klarar i dagsläget, tack för peppningen :D

Tack Mela *cupid* Har precis insett att det är mina armar som måste pumpas nu och inte pecsen - iaf rent symmetrimässigt.. suck och stön :)

Tina: Jag bor på Sturegatan. Bor du också där i krokarna?
Är lite förvånad över hur lätt det var med chins så fort man började öva på dem *screwy*

userfriendly
2009-02-17, 13:40
Morgonpass i dag igen... 07.00 Prmoenad 35min 9.45 - gym!

Tappat mina armar juuu *cry*

Triceps

Frenchpress:
26kg x 4,4
23,5kg x 8,6

Drag ö. huvudet i maksin
4 set

Hantel bakom huvudet - en arm i taget
7kg x 6
5kg x 6,10,8

Puschdowns
2 set

Biccar

Hantelcurls
12,5kg x 12
15kg x 6
12,5kg x 6

Stångcurls med EZ-bar
25kg x 3 set

Scott-hantel-curl
7kgs hanteln 3 set

10 min löpning idag igen

userfriendly
2009-02-17, 13:53
Dagens pepp!

Female musclepride yeah :) (ibland önskar jag faktiskt att jag hade de där tuttarna också...)

En rolig sak som hände var att Ragen jag tog typ gjorde så att det började pirra på bara ett speciellt ställe - ehm, ja ni förstår. Det kanske låter mysigt men jag trodde först att jag fått urinvägsinfektion eller nåt :(

Ironbabe
2009-02-17, 13:53
Tina: Jag bor på Sturegatan. Bor du också där i krokarna?
Är lite förvånad över hur lätt det var med chins så fort man började öva på dem *screwy*

Ah..jag bor i solna ca 15 min gångväg ifrån Sturegatan :) Nästan grannar nu mao! Chins är en kungövning, inte många som kör den på gymmen. Då är du snart uppe på 15 st :hbang:

userfriendly
2009-02-23, 10:09
blivit dålig på att skriva här... körde rygg på Fairing igår - gick sådär. Känns som om jag tappat lite styrka och bara för det känner jag mig asliten och fet :(

Några självtagna bilder (blir ju alltid skitdåligt, inga poser osv..)

userfriendly
2009-02-23, 10:15
*gah!*
fast jag gjorde faktikt en 8a på 26kg i hantelrodd i går...

userfriendly
2009-02-23, 10:31
dåliga benbilder i en dammig spegel.. man har ju rätt mkt fett på benen som tjej så jag vet inte om bilderna säger nåt, får bli lite hårdare helt enkelt *popcorn*

mela
2009-02-23, 12:45
Rygg, axlar och armar är brutalt bra på dig! Riktigt nice!

userfriendly
2009-02-24, 18:19
Snus är bra. Det dämpar hungern och ökar förbränningen. Snus är också dåligt - det försämrar återhämtningen, gör mig lite tröttare och ökar risker för olika sjukdomar.
Ångest.

Armpass idag, ungefär samma vikter som sist. 84.0 vägde jag i morse så jag tappade alltså 7hg på 5 dagar förra veckan (för helgen blev en "Normal" helg, alltså med normalt ätande).

userfriendly
2009-02-25, 09:26
83,8kg! Glad!

mela
2009-02-25, 09:27
Snus är bra. Det dämpar hungern och ökar förbränningen. Snus är också dåligt - det försämrar återhämtningen, gör mig lite tröttare och ökar risker för olika sjukdomar.
Ångest.

Armpass idag, ungefär samma vikter som sist. 84.0 vägde jag i morse så jag tappade alltså 7hg på 5 dagar förra veckan (för helgen blev en "Normal" helg, alltså med normalt ätande).

Snus är skitnice, undvik det i samband med träning bara :)
Jag börjar alltid att snusa när jag äter för mycket, tar en snus istället, med laktrissmak, så slipper jag bli tjockis.

userfriendly
2009-02-26, 13:29
Känner igen det där med snuset. Försöker att inte snusa innan och direkt efter träning iaf... Det dämpar verkligen hungern, har aldrig varit såhär lätt att gå på diet förut..

Idag körde jag ben vid 11-tiden. Var uppe och gick kl. 7. Hade rätt bra ork i början av passet, men mot slutet blev jag helt yr och var helt slut. För lite mat antagligen. Lassade på 70kg/sida i benpressen. Blir ingen knäböj på ett år nu, för det går inte att köra på nya gymmet tycker jag. Dessutom får jag alltid känningar i knäna av böjen så lika bra att skita i den!

palm64
2009-02-27, 11:40
mera bilder det är roligt

userfriendly
2009-02-27, 17:23
mera bilder det är roligt

Men jag har ingen som kan ta bilder åt mig ju *grr* min fysik kommer inte till sin rätt i självfotade bilder tagna framför spegeln *flex*

Idag körde jag axlar... gillar inte dip-ställningen på nya gymmet. Den är så jävla hal! Har också svårt att få in någon teknik då den är så annorlunda mot Fairings. Det blev iaf nästan 10 dips i första setet och 8a i andra. 10 dips är ok, borde vara mer med tanke på min viktnedgång, men som sagt, svårt på nya. Däremot brukar jag inte göra 8st i andra setet så det är ju bra :)

Vägde 83,6 i morse, vilket jag är väldigt nöjd med. Får se vad vågen visar i morgon. Pendlar rätt mkt. Tror jag äter för lite för jag orkar knappt nåt på gymmet, eller iaf inte så mkt som jag brukar göra. Är ju fortfarande jättetung så jag är rätt nöjd med mina chins och dips.

10min löpning som vanligt.
Lägger jag ihop all löpning denna vecka blir det 35 min och jag borde ha sprungit iaf en halv mil. Min kondition är så stört mkt bättre nu än för några månader sedan!

userfriendly
2009-02-27, 17:27
Dagens mat hittills:

Morgonpromenad 40min

1dl havregryn
1banan
1dl proteinpulver
1,5msk solrosfrö
en liten bit mörk choklad

1 burk tonfisk
1 burk aubergineröra från go green
några mini-plommontomater
TVÅ skivor bröd (vilket gjorde mig skitpigg!!)

kolhydrater och aminosyror innan/efter träning

1 burk kesella
hallon och blåbär

middag blir: 1 burk tonfisk
1 burk go green salsa
0,5 burk kikärtor
0,5 avokado

userfriendly
2009-03-04, 09:27
Idag visade vågen 82,9 (igår 82,6 men hade vilodag igår och då brukar jag dra på mig lite vatten och kolisar). Är stolt över mig själv just nu ;)
Mått: midja: 74,5cm, stuss: 104,5cm biceps: 36,5cm

Mina ben ser minimala ut på bilden, tror att det är pga kameravinkeln men inte säker :Virro

Lite motivation och 2 bilder på mig själv, kul att ha lite före-bilder ;) *popcorn*

mystic[-_-]
2009-03-04, 09:41
Ser ut som det finns en del massa! Kommer bli bra när deffen är klar :thumbup:

userfriendly
2009-03-04, 09:48
Tack Mystic! Känns svårt att avgöra mängden massa när man inte är i form..

Ett försök till en dålig ben-bild..

mystic[-_-]
2009-03-04, 09:51
Ja man måste komma ned en bit för att kunna avgöra hur det ser ut. Märkte det på mig själv under mitt försök till tävlingsdeff.

Benen ser ut att hänga med framifrån. Hur är det med baksida lår? Oftast de som släpar. Bara köra hårt som gäller!

userfriendly
2009-03-04, 09:53
;3524419']Ja man måste komma ned en bit för att kunna avgöra hur det ser ut. Märkte det på mig själv under mitt försök till tävlingsdeff.

Benen ser ut att hänga med framifrån. Hur är det med baksida lår? Oftast de som släpar. Bara köra hårt som gäller!

Jo, baksida lår släpar nog något, men det känns jättesvårt att se just nu :em:

mystic[-_-]
2009-03-04, 10:13
Bara att lära sig posera baksida lår bättre gör en stor skillnad också. Måtten du har är bra speciellt midja kontra vikt ratio.

Jay-Z
2009-03-04, 10:19
;3524403']Ser ut som det finns en del massa! Kommer bli bra när deffen är klar :thumbup:

Håller med Frodo!

userfriendly
2009-03-04, 10:27
;3524454']Bara att lära sig posera baksida lår bättre gör en stor skillnad också. Måtten du har är bra speciellt midja kontra vikt ratio.

Skulle behöva lära mig posera öht, inte bara baksida lår *gah!*

Jay-Z
2009-03-04, 10:31
Skulle behöva lära mig posera öht, inte bara baksida lår *gah!*

Posera. Fota posering. Utvärdera. Justera. Fota om. Ain't that hard. :)

Fast då krävs det att du lär dig hur man slår på självutlösaren. ;)

userfriendly
2009-03-04, 10:34
Posera. Fota posering. Utvärdera. Justera. Fota om. Ain't that hard. :)

Fast då krävs det att du lär dig hur man slår på självutlösaren. ;)

Jaa kan någon lära mig hur man hittar självutlösaren? jag har letat och letat och letat men jag tror nästan att den inte existerar??? *gah!**gah!**gah!*

Ironbabe
2009-03-04, 10:35
Du har kanonfina propotioner tjejen :thumbup: Och vilket bicepsmått *drool* Kul att du tar före bilder (ta många) det är mycket lättare att se sina framsteg då! Jag gillar din symmetri mucho!

userfriendly
2009-03-04, 10:37
vad heter självutlösare på engelska språket? elf-ejaculation?

mystic[-_-]
2009-03-04, 10:37
Om du ska poser höger hamstring så ställer du dig med båda benen rakt -> sätter framfoten på högerbenet i hålfoten på vänster -> trycker höger lår mot vänster och böjer på benen -> sen bara att vrida höften så trycks höger hamstring ut :cool:

mystic[-_-]
2009-03-04, 10:39
Self timer

userfriendly
2009-03-04, 10:40
;3524503']Om du ska poser höger hamstring så ställer du dig med båda benen rakt -> sätter framfoten på högerbenet i hålfoten på vänster -> trycker höger lår mot vänster och böjer på benen -> sen bara att vrida höften så trycks höger hamstring ut :cool:

Ska testa! återkommer

userfriendly
2009-03-04, 11:10
hittade self-ejucalationen! This is for Jay-Z!!
Lite dåligt ljus på bild 2...
behöver mer baksida axlar och triceps :(

userfriendly
2009-03-04, 11:30
side-chest (ett försök iaf)

T-train
2009-03-04, 14:27
Jag undrar var du gömmer allt det där fettet..tror nog mest du har muskler..o är rätt så lång..

Jay-Z
2009-03-04, 14:28
Bra framsida axlar och gunz!

mini
2009-03-04, 14:42
Generellt bra övre halva, lite tunnare nedre. Mer böj. Men damn, bra jobb!

userfriendly
2009-03-04, 15:25
oh, tack alla!!!

Mini - mer knäböj alltså? Får ont i knäna av det :(

Kör alltid 2st övningar för baksida axlar i början av axelpassen - tips någon?

Körde ben idag, gick rätt ok, är helt slut i slutet av passen eftersom jag inte äter så mkt..

mela
2009-03-10, 12:53
Får du ont i knäna av böj? Hur djupt kör du?
Min knäskada har i princip försvunnit sedan jag började köra riktigt djupa knäböj.

userfriendly
2009-03-10, 17:51
tycker jag kör djupa böj? Hm...

Lite updateringar: nytt dip-rekord: 11st! (kanske skrev det??) vet inte om jag gå af-djupt iof?

Hade ett underbart mark-pass igår!

Gjorde en 3a på 22,5kgs hantlarna i brösthantelpress idag!

Värsta söta killen på gymmet, synd att jag måste träna så mkt förmiddagar :(

Har haft ett litet uppehåll med dieten för jag kände mig så sliten, och så har jag haft inflyttningsfest och grejer.

Kommer börja klättra en dag i veckan med min pappa- men utan rep - bouldering kallas det tror jag. Jävlar vad det tar till skillnad från repklättring! Så det blir alltså styrka 4dagar/vecka, klättring 1dag/vecka och 1-2 yoga pass. Kundaliniyoga räknas inte som träning dock. Promenader 4-6ggr/vecka.

mela
2009-03-11, 09:25
Väldans massa träning för dig ;D Klättring låter roligt däremot!

userfriendly
2009-03-11, 12:20
Väldans massa träning för dig ;D Klättring låter roligt däremot!

tycker inte det känns som så mkt träning? och jag slänger ju in extra vilodagar när det behövs, vilket är typ var tredje vecka nu för tiden.

Klättring var askul, spec utan den där jävla selen och repet. Bouldering är mycket mer balans, styrka, snabbhet, hitta vägar osv. Hoppas det kommer öka mina chins-resultat (för jag gör typ bara 8 nu igen??) *flex*

userfriendly
2009-03-13, 09:45
Håhåhååå jag hittade värsta vadmaskinen på gymmet igår. Tycker ju själv att jag tränar vader bra och har bra vader - men nu kommer ni få se på VADER :) satan vad det brände, har sjuk träningsvärk idag!

Körde knäböj också faktiskt, men det finns så dåliga möjligheter på mitt nya gym. Vi har någon slags MAX- powerrack, som en smith, fast stången är rörlig.. körde inte på mer än 70kg (pinsamt) som max, körde dock 6 träningssex (aj!), mina ben kanske faktiskt släpar? Blev även utfall 3x10reps i smithen.

userfriendly
2009-03-17, 16:35
drog 112,5 i mark igår.. försökte på 115, det hade nog gått men då hade jag fått böja ryggen och det vägrar jag!
9 strikta och bra chins också. Bra pass. Min rygg känns som BETONG idag.

palm64
2009-03-19, 20:48
här skrivs det inte så ofta.

userfriendly
2009-03-23, 19:31
Näe här skrivs det ingenting just nu!
Hade en liten svacka, blev sliten och tog en paus från dieten. Lyckades iaf gå ner 3kg. Ska dra igång igen snart!

Idag gjorde jag ELVA fucking jävla CHINS! REKOOOOOOORD! Är så lycklig! Firar med kyckling, avokado och kidneybönor.

PLUS att jag ska träna TILLSAMMANS med en annan person på fredag. Jag har typ tränat helt ensam i tre månader.. LYCKA!

userfriendly
2009-03-24, 17:35
Idag blev det bröst och triceps. Får ett jävla tryck i triceps, men det känns inte som om det händer nåt iaf..
Gjorde en 3a på 22,5kgs hantlarna i hantelpress idag igen iaf. Känns bra. Körde också snébänk för första gången på år och dagar. Brukar ju alltid köra i smithen, på Fairing finns ju inget spec. snébänkställning. Men nu gör det det. Kändes bra, men lite ovant. Får nöta teknik.

Försöker köra en ny liten dietomgång nu med en utgångsvikt på 83,7kg, så får vi se hur det går ;)
Väger mycket, men har hållt samma vikt i typ 2 år nu trots att jag ökat väldigt mkt i stykra. När jag kom tillbaka efter mitt uppehåll vägde jag kanske runt 82-83kg och lyfte typ max 70 i mark, gjorde några reps på 14kgs hantlarna i hantelpres osv.. Så det kanske inte är så illa..

Puss på er

userfriendly
2009-03-28, 15:56
Körde axlar igår med en väldigt söt kille :)

Hantelpress med ryggstöd blev det -
15x 6,6
12,5kg x 8,7

Sedan lite sidolyft, drag till hakan. 2-3 övningar för baksida samt lite mage.

Vägde 83,0 i morse. Ska på middag i kväll så jag får se hur jag gör med maten, inget behov av ätardag än iaf..

mela
2009-03-28, 16:45
Körde axlar igår med en väldigt söt kille :)


ooooh :naughty:

userfriendly
2009-03-28, 17:04
ooooh :naughty:

Jadu jadu jadu :D

userfriendly
2009-03-29, 14:28
Idag blev det ett bakis-löparpass... för att väga 83kg och aldrig springa så måste jag säga att jag har rätt ok kondition. Blev kanske inte mer än 5-6km totalt, men iaf :)

userfriendly
2009-03-30, 18:19
ÅH-HÅ nääääästan 12 chins (INTE långt ifrån) jag är så jävla stolt!
PLUS att jag gått ner 2 snäpp på fettmätarkalipern ;)

userfriendly
2009-03-30, 18:24
Btw, jag saknar mina (ja, mina) hantlar på Fairing så jääävla mkt... måste dit och pussa lite på dem snart tror jag...

mattilainen
2009-03-30, 18:29
såg bilderna på sida 13, vilka grymma axlar du har måste jag säga :)

userfriendly
2009-03-30, 18:43
såg bilderna på sida 13, vilka grymma axlar du har måste jag säga :)

Åh, tack *cupid*

kul med lite kommentarer. Känner mig enormt opeppad på mitt nya gym, vet inte riktigt hur jag ska stå ut i ETT ÅR *cry*
Jag tränar gärna med killarna, men det känns bara så svårt att komma in i den manliga gemenskapen. Jag vill inte behöva dra massa bögskämt osv bara för att få vara med liksom *rolleyes*

userfriendly
2009-03-30, 19:43
skulle inte ha nåt emot att se ut såhär: http://photos1.blogger.com/blogger/7413/1249/1600/Laura_Mak_1710.jpg

Ironbabe
2009-03-30, 19:51
Känner mig enormt opeppad på mitt nya gym, vet inte riktigt hur jag ska stå ut i ETT ÅR *cry*
Jag tränar gärna med killarna, men det känns bara så svårt att komma in i den manliga gemenskapen. Jag vill inte behöva dra massa bögskämt osv bara för att få vara med liksom *rolleyes*
Vad är det som gör att du känner så på det nya gymmet?

Hur gick det med den söta killen då, träna med honom fler ggr? :)

userfriendly
2009-03-30, 19:54
Vad är det som gör att du känner så på det nya gymmet?

Hur gick det med den söta killen då, träna med honom fler ggr? :)


Jag tror det är för att folk inte är lika seriösa och peppade som på förra gymmet... man fattar hur mkt omgivningens inställning betyder.. *gah!*


Vi får se, vi får se *popcorn*

Ironbabe
2009-03-30, 19:59
Jag tror det är för att folk inte är lika seriösa och peppade som på förra gymmet... man fattar hur mkt omgivningens inställning betyder.. *gah!*


Vi får se, vi får se *popcorn*
Har du hamnat på ett glidargym ? *gah!* Då får du helt enkelt ta och äga gymmet! Visa hur seriös, stark och snygg du är så kommer fler haka på :D

Spännande!

userfriendly
2009-04-01, 08:03
Har du hamnat på ett glidargym ? *gah!* Då får du helt enkelt ta och äga gymmet! Visa hur seriös, stark och snygg du är så kommer fler haka på :D



Sanning. Jag kom på mig själv med att ha massa negativa tankar kring det där. Jag får helt enkelt visa var skåpet ska stå, hålla mig till de coola människorna (skratt) och köra mitt eget race. Inspirera andra så att de kan inspirera mig ;)

Igår blev det ett väldigt bra bröstpass trots dietmat och längre morgonprommis än vanligt. Kör mental träning nu på mornarna och det hjälper redan :D Jag ska bli störst och bäst helt enkelt. *popcorn*
Kort vila mellen set och övningar, därav viktminskningarna

Hantelpress
22,5kg x 4 PB!!
20kg x 6
17,5kg x 5
15kg x 6

Snebänk, fri
40kg x 4
37,5kg x 6
35kg x 8
30kg x 8
slutpump på 20kg

Flyes
10kgx 10,8,7,7

Liggande flyes i cablecross
4 set

Och så mage typ 8 set olika övningar

Cardio 13 min

userfriendly
2009-04-01, 08:32
GLömde förresten skriva att jag gjorde en 6a på 30kg i hantelrodd (efter chins och mark) i måndagds. Man måste ju visa det man har ;)

userfriendly
2009-04-02, 07:57
Körde armar igår, länge sedan jag körde bara armar.

Smalbänk har lite känningar i axeln, så jag körde inte så hårt
40kg x 5
37kg x 5
35kgx 7
30kg x 10,10

Frenchpress
26kg x 6
23kg x 8,7
18kgx (Mot pannan) - 10

Drag ö huvudet med rep
4 set

Pushdonws
3 set

BICEPS:
stångcurl, scottcurls samt cablecurls


Känner mig liten och obetydlig *rolleyes*

userfriendly
2009-04-02, 07:59
Lite naket med Anders Borg *flex*

shadowfire
2009-04-02, 08:10
Har du hamnat på ett glidargym ? *gah!* Då får du helt enkelt ta och äga gymmet! Visa hur seriös, stark och snygg du är så kommer fler haka på :D

Spännande!

+1
Bara o köra sitt eget race, någon kommer säkert att haka på och följa ditt spår. Dont be a follower, take the lead! :D

Kul att du är på g, ruggiga axlar, bra ryggvidd och fan mafifigare lår än vad jag har. :thumbup:

Ironbabe
2009-04-02, 08:17
Du är allt annat än liten :smash: Jag gillar din x-form stenhårt! De där benen skulle jag gärna byta till mig vilken dag som helst..

userfriendly
2009-04-02, 08:32
Du är allt annat än liten :smash: Jag gillar din x-form stenhårt! De där benen skulle jag gärna byta till mig vilken dag som helst..

Tack tack tack :)

Försöker ändra tankarna kring det där också, fast det känns svårare. Lättare är det att iaf känna att man iaf är på väg någonstans. Jag har rätt tydliga bilder av var jag vill och det hjälper ju *popcorn*

Btw kör du fortfarande tisdagar på Atletklubben (eller vad det heter) ?

Ironbabe
2009-04-02, 10:41
Målbilder ska man ha, det är det som driver en framåt :thumbup:

Jag brukar försöka köra på tisdagarna ja :) Nu flyttar STK till hallonbergen centrum i helgen så om du tänker komma en tisdag så vet du, jag tycker det vore skitskoj om du kom och kollade in tyngdlyftning :)

userfriendly
2009-04-02, 13:04
Målbilder ska man ha, det är det som driver en framåt

Jag brukar försöka köra på tisdagarna ja Nu flyttar STK till hallonbergen centrum i helgen så om du tänker komma en tisdag så vet du, jag tycker det vore skitskoj om du kom och kollade in tyngdlyftning

STK, så var det ;) Jaa jag är lite sugen på att spana in starka människor ;) Hallonbergen är ju inte sååå långt, var länge sedan jag var där så det kan ju bli kul med lite barndomsminnen också *popcorn*

mela
2009-04-02, 15:56
Din rygg och dina axlar är brutalt bra!

userfriendly
2009-04-03, 21:10
Idag blev det axlar. Fick sälle på gymmet, mkt trevligt ;) Har tränat in mig lite där nu.

Är spänd över vad vågen visar i morgon, är den duktig blir det en högdag, är den mindre duktig blir det ännu en dags diet med lite kolhydrater.

Känner mig otroligt mkt mer nöjd med mindre kolhydrader och mer fett faktiskt, helt emot vad jag trodde. 82,5 vore nice.. men vi får se :)

userfriendly
2009-04-04, 08:42
82,1kg!
Deffgudarna är definitivt med mig!

userfriendly
2009-04-05, 12:55
Igår blev det benträning. Knäböj, 5 set tror jag, 3 set utfall i smith, benskpar, raka mark, liggande lårcurl, 7 set vader, 2 set utfallsgång för att pumpa ut det sista.
Har en djävulsk träningsvärk idag.

Idag blev det 50min morgonprommis, och mer än så blir det inte ;)

userfriendly
2009-04-06, 08:13
Jävla SL gjorde så jag missade min måndagsyoga! Jaja, blev 30min promenad innan jobbet ist.

Vägde pyttelite i morse, 81,9kg. Midjemåttet är 73cm och stussen är 103cm.
Har lite funderingar kring det där: förut hade jag alltid midja och stuss exakt efter vikten. Dvs, vägde jag 75 hade jag 65 i midja, 95 i stuss... 72kg hade jag 62 i midja osv.
Nu har det ökat lite... är det möjligen för att jag har mer muskler? alltså, kör man mkt mark får man ju en del bålträning tex. mkt knäböj ger större rumpa (och jag har fått kommentarer för min röv kan jag ju säga)
För jag har inte minskat i styrka så det är inte muskler som rykt medan midjan stannat kvar iaf..

mela
2009-04-06, 11:17
Det är inte helt omöjligt att du ökat i muskelmassa :) Du har väldigt bra midja/ass ratio också :)

userfriendly
2009-04-06, 21:01
Idag blev det rygg, kände mig otroligt trött och flamsig, men träningen gick bra när jag väl kom dit. TROR att det nästan blev 13 chins! Dock vet jag inte om de skulle bli godkända...

Annars ungefär samma gamla vanliga vikter.. körde lite mark på 100kg, men inget tryck i benen efter benpasset i förrgår tyvärr så det blev inte mer än 3x3. Men men.
Good feeling iaf *flex*

Dessutom stötte jag på Anabolic Protein, vilket var väldigt skojigt. Bra polis blir det av honom :D

Officer
2009-04-07, 09:50
Dessutom stötte jag på Anabolic Protein, vilket var väldigt skojigt. Bra polis blir det av honom :D


Ska nog se till att ändra din bild av lag och ordning till det positiva ;)

userfriendly
2009-04-07, 12:05
Ska nog se till att ändra din bild av lag och ordning till det positiva ;)

Lagar är till för att kringås på olika sätt ;)
Har du bytt skepnad helt plötsligt eller är det någon annan jag pratar med? *förvirrad*



Gud vilken underbar dag det här är! Sitter och pluggar på om ******, solen skiner, musik, klockan är redan 13, underbart underbart underbart!

userfriendly
2009-04-08, 11:54
Gud jag har verkligen ingenting att göra...
Har distans idag och ätit massa kolhydrater. Ingen träning blir det heller. Tröttare än tröttast.
Blev ett jävla bajspass igår :(

*Skratt* Min mamma frågade helt seriöst om jag ville ha en platta kvarg från Lidl i födelsedagspresent när jag sa att jag deffade... Nej, en burk "Rage" är bättre, sa jag och hon såg orolig och oförstående ut...

T-train
2009-04-08, 11:59
*Skratt* Min mamma frågade helt seriöst om jag ville ha en platta kvarg från Lidl i födelsedagspresent när jag sa att jag deffade... Nej, en burk "Rage" är bättre, sa jag och hon såg orolig och oförstående ut...

Haha..stackars mammor..min mor frågade för ett par år sedan.."är det där sådant där..ehh...anaboler" apropå mitt proteinpulver..

O appropå dåliga pass..det kommer bättre dagar!

userfriendly
2009-04-08, 12:06
Haha..stackars mammor..min mor frågade för ett par år sedan.."är det där sådant där..ehh...anaboler" apropå mitt proteinpulver..

O appropå dåliga pass..det kommer bättre dagar!

Haha, jag veeet.. hon har helt traumatiska minnen från när jag skulle tävla. Allt hon minns är den där kvargen som de fick åka och köpa varje helg. Och jag fick också en hel del frågon kring sterioder... "mamma - jag är en jävla räka, du märker om jag får basröst och mustasch"
Min pappa brukar också ge hintar om doping. T.ex. när man säger att man gjort nytt rekord i nåt så ere typ " och utan doping också!!"

Det vore bara så himla tråkigt att få en platta kvarg när man fyller år *rolleyes*

Det kommer aboslut bättre dagar, bara vila och sköta om kroppen *popcorn*

Krampus
2009-04-08, 12:09
:D

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=3592465&postcount=820

userfriendly
2009-04-08, 12:12
:D

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=3592465&postcount=820

HAHA jag döör, det där var nog den bästa drömmen någon har haft om mig på länge tror jag :cool:
Själv drömde jag (kanske jag ska skriva i den tråden) att jag skulle ha sex med någon, vet inte vem, och så efter en kort stund hade han redan kommit utan att jag märkt det och jag blev besviken *rolleyes*

Krampus
2009-04-08, 12:15
HAHA jag döör, det där var nog den bästa drömmen någon har haft om mig på länge tror jag :cool:
Själv drömde jag (kanske jag ska skriva i den tråden) att jag skulle ha sex med någon, vet inte vem, och så efter en kort stund hade han redan kommit utan att jag märkt det och jag blev besviken *rolleyes*

Hos mig klättrade du omkring som en spindel ovanpå saker i skeppet. Såg mystisk ut. Snygga ben.

userfriendly
2009-04-08, 12:18
Hos mig klättrade du omkring som en spindel ovanpå saker i skeppet. Såg mystisk ut. Snygga ben.

HM. Det låter väldigt symboliskt. Pratade Freud nåt om spindlar?

Krampus
2009-04-08, 12:23
HM. Det låter väldigt symboliskt. Pratade Freud nåt om spindlar?

Långa mörka tunnlar brukade han prata om.
Inga strumpor hade du. Trosor dock. Det kan ha lite att göra med att jag kollade in här i journalen strax innan jag somnade.

userfriendly
2009-04-08, 12:33
Långa mörka tunnlar brukade han prata om.
Inga strumpor hade du. Trosor dock. Det kan ha lite att göra med att jag kollade in här i journalen strax innan jag somnade.

Cigarrer också.

Duktigt av mig att ha trosor iaf :D

Krampus
2009-04-08, 12:34
Cigarrer också.

Duktigt av mig att ha trosor iaf :D

:em:

userfriendly
2009-04-08, 16:33
:em:

Förlåt. Kunde inte låta bli :em:

Ironbabe
2009-04-08, 16:44
*Skratt* Min mamma frågade helt seriöst om jag ville ha en platta kvarg från Lidl i födelsedagspresent när jag sa att jag deffade... Nej, en burk "Rage" är bättre, sa jag och hon såg orolig och oförstående ut...
Gullig mamma jue! Tänk om min skulle fråga mig om jag ville ha kvarg i födelesedagspresent :D Fyller frk år snart alltså? Envis oxe som jag? ;)

Skitdagar kommer, lika bra att vara mentalt förberedd på dem. Blir inte lika jobbigt då. Folk blir så förvånade när jag säger att jag "räknat" med att få skador och krämpor i min nya sport :Virro

userfriendly
2009-04-09, 17:06
Gullig mamma jue! Tänk om min skulle fråga mig om jag ville ha kvarg i födelesedagspresent Fyller frk år snart alltså? Envis oxe som jag?

Skitdagar kommer, lika bra att vara mentalt förberedd på dem. Blir inte lika jobbigt då. Folk blir så förvånade när jag säger att jag "räknat" med att få skador och krämpor i min nya sport


Ehm, ja, min mamma är så gullig att hon planerar min födelsedag två månader innan jag fyller år *screwy*

Om man räknar med skador så kommer man ju få skador? Hm..

Idag blev det ben. Lite bättre pass än sist, men trött iaf. Samma vikter, inget nytt. Inte tappat ett hg heller *grr27* Men det kommer *popcorn*