handdator

Visa fullständig version : Viveqa-rygg-juli


Viveqa
2003-07-10, 16:09
Ljuset suger, jag _ska_ börja träna posering blablabla

Gärna lite kritik :)

Viveqa
2003-07-10, 16:10
nr 2
65kg idag

Viveqa
2003-07-10, 16:11
å sistan

rymdrattan
2003-07-10, 16:25
Ser bra ut, iaf det man ser av stringen :angel:
Nej, nu ska jag inte vara clash'ig här inte :D

Ser bra ut, duglig poseringsteknik...
Dock skulle jag kunna säga som spinkoo sagt till mig.
Håll fram armbågarna lite så att du kan spänna å visa latsen också!

I övrigt så ser det ut som om du skulle kunna spänna dig mera?
Eller har jag fel?

Ser lovande ut i alla fall :thumbup:

ps. undrar om allan håller med mig för en gångs skulle? :laugh:

EDIT: sjysst X midja förresten! :thumbup:

Oskis
2003-07-10, 16:32
Tycker det ser jäkligt bra ut helt ok vidd på ryggen och grymma axlar :bpump:

Viveqa
2003-07-10, 16:57
Originally posted by rymdrattan
Ser bra ut, iaf det man ser av stringen :angel:
:

En bieffekt utav deffen är ju att byxorna blir större och större.... :laugh:

Tack för de andra kommentarena, bägge två :thumbup:

Pez
2003-07-10, 17:14
Som sagt - lite posering på det så. ;)

Ett tips är att försöka "fälla" ut latsen mer och ta gärna foton lite längre ifrån så proportionerna blir lite mer lättöverskådliga.

Ser bra ut annars.

/pez

Antonius
2003-07-10, 17:17
På något sätt tycker jag armarna ser för stora ut för kroppen... kan vara för dina stora axlar. :hbang:




En :thumbup: från mig med. :D

zombiealex
2003-07-10, 17:20
Ser bra ut :thumbup:

Härliga axlar och armar :kickass:

Viveqa
2003-07-10, 17:36
Tja... nästa gång jag plåtar blir det garanterat utomhus... perfekt ljus och möjlighrt tillavstånd..

Armarna ser större ut än vad de är, har mer underhudsfett där än på ryggen och axlarna.

ivandrago
2003-07-10, 21:02
kan inget om posering men jag skulle knyta händerna ordentligt. dels för att underarmarna ska spännas, dels för att det ser skumt ut när händerna hänger, ser inte ut som att man verkligen spänner. annars ser det :thumbup: ut

Viveqa
2003-07-10, 21:17
I en utav de få poseringslektioner jag fått lärde jag mig att man knyter händerna bäst genom att böja dem innåt...
Men det ska ju som sagt se bra ut också :D

Jaja, ryggen är svår att se när man pose-tränar, men pojkvännen ska ordna så att jag kan börja träna å se min rygg samtidigt imorgon :)

GhostFace
2003-07-10, 21:30
Bra jobbat med axlarna !! ;)

Arne Persson
2003-07-10, 21:41
Lyft överarmarna något så att de ligger ovanför horisontallinjen. Annars ser det bra ut!:thumbup:

Muskelsmurfen
2003-07-10, 23:38
Riktigt snygga axlar. :thumbup:

911
2003-07-11, 00:14
bra axlar, bra armar, bra v-form... allt är bra :)

tinus
2003-07-11, 07:08
Bra axlar tjejen!Poserings tekniken kommer..:thumbup: :kickass:

Viveqa
2003-07-11, 08:57
Är själv förvånad över hur pass bra det blivit.. har faktiskt inte känts jobbigt att deffa denna gången, utan kul faktiskt...

Tränade i praktiken inte alls mellan feb-mars till okt-nov förra året och blev tämligen fet då... (har kroppstyp med lätt att bygga och bevara muskler, men lätt att lägga på mig fett..)

Började deffa långsamt för min egen trivsel i första hand i feb, tävling i andra hand.

Viveqa
2003-07-11, 12:19
Originally posted by Arne Persson
Lyft överarmarna något så att de ligger ovanför horisontallinjen. Annars ser det bra ut!:thumbup:

Varför?
Fick samma råd av en annan person och då för att armarna ser större ut.

Spec^
2003-07-11, 12:23
Fin fina axlar! Bra limpor där nere i korsryggen!

V-formen finns oxå.. :thumbup: för dig, och kör hårt!

Munter
2003-07-11, 12:31
Ser tight och fint ut, tjejen. Axlarna är riktigt fina. Gud va liten du måste känna dig efter dieten, eh.

Arne Persson
2003-07-11, 12:38
Hela symmetrin blir bättre.

Viveqa
2003-07-11, 13:10
Originally posted by Munter
Ser tight och fint ut, tjejen. Axlarna är riktigt fina. Gud va liten du måste känna dig efter dieten, eh.


Jepp, min granne kände inte igen mig "men det är ju samma hund hon går med så det borde vara samma person" :D


hunden är för övrigt fortfarande familjens mest deffade medlem med tydliga räfflor över häcken etc.. (genom pälsen)


Seriöst så känner man sig inte mindre/större även vid stora viktförändringar, känner mig likadan, det är bara alla/allt annat som blir mindre/större.

Powerbear
2003-07-11, 14:17
:thumbup: Bra axlar har du och är något man önskar sig. Bra stomme att bygga vidare på då jag tycker axlar gör onekligen mycket för symetrin och vidden på övre rygg.
Riktiga klubbor är inte illa det heller, bara se till så de ej tar över och axlar försvinner.
Rygg är ju en del som är svår att träna i det hänseendet att man ej kan se den på samma sätt som de andra muskelgrupperna.
Poseringstekniken kommer med tiden och övning, du finner en teknik som är naturlig för dig ska du se. Håll inne tummarna bara :)
Kör hårt.

Yunix
2003-07-11, 14:48
ser bra ut.. :thumbup:

Janna
2003-07-11, 16:27
Originally posted by Viveqa


Varför?
Fick samma råd av en annan person och då för att armarna ser större ut.

annars ser axlarna lätt för stora ut i förhållande till bicarna .. sen ger det en allmänt finare ram

Viveqa
2003-07-11, 17:12
Originally posted by Janna


annars ser axlarna lätt för stora ut i förhållande till bicarna .. sen ger det en allmänt finare ram

Ok, så att armarna mer ser ut som en fortsättning på v-formen, än som en midsommarstång?

Viveqa
2003-07-11, 17:17
Originally posted by Powerbear
:thumbup: Bra axlar har du och är något man önskar sig. Bra stomme att bygga vidare på då jag tycker axlar gör onekligen mycket för symetrin och vidden på övre rygg.
Riktiga klubbor är inte illa det heller, bara se till så de ej tar över och axlar försvinner.
Rygg är ju en del som är svår att träna i det hänseendet att man ej kan se den på samma sätt som de andra muskelgrupperna.
Poseringstekniken kommer med tiden och övning, du finner en teknik som är naturlig för dig ska du se. Håll inne tummarna bara :)
Kör hårt.

Tack, kul med råd från någon som tränat länge!

Att armarna ser större ut beror väl mest på att deet fläsk jag har kvar mest sitter på överarmar och lår och släpper först på ryggen..
Men ja, armarna växer alldeles för lätt tränar dem i princip inte alls o har gjort så länge...

Janna
2003-07-11, 19:17
Originally posted by Viveqa


Ok, så att armarna mer ser ut som en fortsättning på v-formen, än som en midsommarstång?

japps typ .. och midsommarstänger har vi ju fått nog av för detta året

Viveqa
2003-07-12, 11:35
Någon tyckte att mina baksida axlar var för små till skillnad ifrån mediala och främre delen?

Kommentarer?

Tycker själv det ser ut lite så, men det kan vara poseringen...