handdator

Visa fullständig version : Fairings "nya" shaker.


dojjan
2008-12-05, 19:53
Köpte för ett par år sedan en shaker från Kollos shop, funkar skitbra, inget att klaga på. Jag köpte en till i min senaste beställning då det är bra att ha 2 om den ena är i disken osv.
Märkte att de gjort vissa förbättringar t ex att man skruvar på locket istället :thumbup:
Men en sak förstår jag verkligen inte, den här sugpipen de satt dig istället för det runda hålet. Vad är meningen med den?
Den skapar bara undertryck så kommer det inget sen när man försöker släppa in luft med överläppen så forsar allt ut över en...
Är det bara jag som har dålig teknik eller borde den gamla typens dickshål införas igen? :)

Edit: ja, jag är uttråkad.

capture
2008-12-05, 20:00
Tycker den nya fungerar utmärkt för mig. Iofs så fyller jag aldrig den och brukar hälla i mig det som finns i så sitter inte direkt och suttar i den.

Sebbe_H
2008-12-05, 20:02
Hatar anknäbben, vrid den åt sidan istället för att hålla rak så funkar det dock.

Exdiaq
2008-12-05, 20:06
Jag har gett upp att försöka dricka ur pipen så jag tar av locket helt istället.

PowPow
2008-12-05, 20:12
Ankpipen är ju snyggare.

G_lund
2008-12-05, 20:19
skruvlock :)
"ankpip" :furious:

Whistler
2008-12-05, 21:30
Gillar varken skruvlocket eller ankpipen, men de är ju de enda som går att få tag på numera. De som dessutom har insvängt lock är ju värdelösa. Fick hem ytterligare någon ny variant nu som har någon form av förlängning med utsvängt lock, ankpip och skruvlock. Tycker den känns för stor och klumpig. Dessutom gick den i tre delar (!) när jag råkade tappa den.

Min gamla Fairing-shaker har hängt med att shakas ett par gånger om dagen i snart tre år. Utan skruvlock, utan ankpip. Klockren.

snej
2008-12-05, 21:35
Allt annat än skruvlock är ju historia, tack och lov! Har en gammal shaker med den klassiska kläm-på-locket o de läcker ju satans när man skakat ett par gånger. Men det ska vara runt hål!! Den sneda skiten vem fan kom på det genidraget??

Dreas
2008-12-05, 22:07
skruvlocken gillar jag men ankpipen klarar jag mig utan! Usch och fy, tur att det går att få tag på shakers med runda hål på annat ställe.

Racso
2008-12-05, 22:36
Eiselt har tänkt till och återgått till runt hål, medan de flesta andra insisterar på att vara efterblivna genom arr sälja en usel produkt.

jebu
2008-12-05, 23:38
Man undrar hur tankegångarna gick vid produktutvecklingen. Produkttestare från ankeborg ?

Finns ny modell med runt hål, fast de locken är lite högre. shakern var redan nog stor som den var...

erks
2008-12-05, 23:43
Anknäbben är det sämsta människan någonsin har frambringat.

hahavaffan
2008-12-06, 00:27
Anknäbben suger kyyyyk.

dojjan
2008-12-06, 00:52
Verkar som jag inte är ensam om att tycka att sugpipen (anknäbben) är värdelös iaf :) Ska testa att ha en vertikalt istället o se om det går bättre.

Coldsmith
2008-12-06, 01:04
Anknäbben är ju riktigt bra ju. Man dricker från sidan helt enkelt bara.

Shakers utan skruvlock borde det vara dödsstraff på. Har sprutat ner halva köket några ggr och dator+skärm också när jag skakat hydrapro och också när jag har skakat BSN NO-explode...

Tricce
2008-12-06, 20:03
HAha kommer ihåg när jag fick hem min första med skruvlock, bände på rätt bra för att försöka få av skiten innan jag testade skruva :D

Slartibartfast
2008-12-06, 20:17
anknäbben är det sämsta människan någonsin har frambringat.

+1

snej
2008-12-06, 20:45
Anknäbben är ju riktigt bra ju. Man dricker från sidan helt enkelt bara.



Faaast med ett runt hål så kan man dricka rätt upp och ner då? Behvöa hålla skiten på sniskan för att kunan dricka, va e det för påhitt. Bättre att det funkar som det ska än att det ser coooolt ut!?

Svedberg
2008-12-06, 20:55
HAha kommer ihåg när jag fick hem min första med skruvlock, bände på rätt bra för att försöka få av skiten innan jag testade skruva :D

Skojja, jag började tvivla på mina greppskills när skiten inte lossnade efter 15-30 sek övervåld.

Bullen!
2008-12-06, 21:05
det har kostat mig en laptop att inte ha skruvlock.

och anknäbben är skitbra. kan jag få köpa alla missnöjdas anknäbbsshakers för en krona?