handdator

Visa fullständig version : Mirror's edge


stolpskott
2008-12-04, 11:21
eftersom många andra spel fått en egen tråd här tänkte jag oxå ägna en tråd åt spelet mirror's edge. Skriv om hur jävla underbar spelkänslan var och om hur jävla dålig slutscenen var!!

MVH

Shakemynuts
2008-12-04, 11:34
Det där borde komma med en spoiler imo.

kaysim
2008-12-04, 11:45
eftersom många andra spel fått en egen tråd här tänkte jag oxå ägna en tråd åt spelet mirror's edge. Skriv om hur jävla underbar spelkänslan var och om hur jävla dålig slutscenen var!!

MVH

så dålig var väl inte slutscenen? Däremot var ju spelets livslängd jävligt kort:) Klart på några timmar, sen orkar i alla fall inte jag sittao köra banorna på tid o muppa på xbox live:)

coxie
2008-12-04, 13:31
Bara jag som tycker spelet borde varit i 3e-person?

Helt okay spel i övrigt, men inget som jag spelar om.

Tuniz
2008-12-04, 13:36
Spelet var väldigt nytänkande och väldigt roligt men som många säger, väldigt kort.

Hade gärna viljat se mer utomhusmiljöer / takmiljöer och gärna på natten. Vissa delar i spelet kunde vara otroligt svåra med så man dog femtioelva gånger på ett och samma hopp.

Något annat som hade vart kul vore ett onlineläge där man kan möta en motståndare och ta sig genom en bana i ett race.

mitt betyg:

nytänkande: 10
grafik: 9
ljud: 7
spelkänsla: 9
hållbarhet: 6

Hoppas definitivt på en uppföljare som är längre och med onlineläge :D

Prankie
2008-12-04, 13:44
Bara jag som tycker spelet borde varit i 3e-person?

Helt okay spel i övrigt, men inget som jag spelar om.

Med enorm tv och borttagen punkt blir man ganska åksjuk efter några timmar hoppande. :D

coxie
2008-12-04, 13:46
Med enorm tv och borttagen punkt blir man ganska åksjuk efter några timmar hoppande. :D

Jo fyfan, spelade på projektor och det blir onekligen lite gung i magen :D

JockeKillen
2008-12-04, 15:45
mitt betyg:

nytänkande: 10
grafik: 9
ljud: 7
spelkänsla: 9
hållbarhet: 6

Hoppas definitivt på en uppföljare som är längre och med onlineläge :D


Detta övertalade nog mig att köpa det då boxen är införskaffad.

Scratch89
2008-12-04, 18:18
Sicket skräp.

CVN
2008-12-04, 20:18
Helt okej spel, älskar nytänkandet men dock känns det lite som att dom hade lite för bråttom med att hinna klart det och struntade i att "perfektionera" det

stevebc
2008-12-04, 21:24
Det ser ju onekligen fruktansvärt coolt ut:

2N1TJP1cxmo

Hade inte bangat lira det på polarens hemmabio med projektorduk.

berra_berra
2008-12-04, 21:46
Köp spelet på GAME eller någon liknande affär där du har 7 eller 10 dagars öppet köp, antingen älskar du det eller så hatar du spelet.

Enligt mig finns det inget återspelningsvärde i det. (men det är bara min åsikt).

Black Star Abyss
2008-12-04, 22:17
Spelade demon... gillade det inte alls.

stolpskott
2008-12-05, 08:48
så dålig var väl inte slutscenen?
Det var det väl? man kramas med *blank* efter att man fått reda på vem som var den "stora skurken" i dramat och PANG, eftertexter. Slutet sög apröv enligt mej.

Bara jag som tycker spelet borde varit i 3e-person?

det som var så revolutionerande med spelet, och dessutom gjorde att EA vann ett pris för nytänkande var just förstapersonläget, dom använde det för att förhöja spelkänslan, ifall det är tredje person känner man sig inte lika delaktig i spelet och det blir en allmänt sämre spelkänsla.

Köp spelet på GAME eller någon liknande affär där du har 7 eller 10 dagars öppet köp, antingen älskar du det eller så hatar du spelet.

Enligt mig finns det inget återspelningsvärde i det. (men det är bara min åsikt).

köp på webhallen, det är 100 kr billigare nu, och om några månader kommer det hamna på runt 300 kr under priset GAME kommer ha då.
Jag tycker personligen att detta är ett av de få spel som har ett återspelningsvärde, eftersom man ser sig själv bli bättre och bättre, lite bra man känner sig om man klarar spelet på högsta svårighetsnivån på 2 timmar utan att dö en enda gång... ^^