handdator

Visa fullständig version : Spartan deffen - bilder


Fearstrike
2008-12-04, 03:29
Benji 17 år: halvt vältränad och väger 87KG med hyffsat mycket muskelmassa.

Benji 17år: träffar underbara sötnosen och skaffar långvarigt förhållande, går upp 33KG fett och raderar motion ur sin livsstil.

Benji 21år ( 120KG fett ): Tävlingsinriktad som jag är så ger jag mig på nutrilett pga ett tjafs med polarna där dom vägrade tro på att jag kunde hålla det. Benji håller det i 8 dygn och kör cardio på full rulle under dessa dygn.
Slutvikt: c.a 111KG

Benji 21år efter semester + sommar: 115KG fett. Joinar kollozeum's forum, får grymt med inspiration och kunskap, drar på sig uber diet där han räknar kcal, motionerar och detta är mer eller mindre det enda som fyller hans vardag.

Benji 21år efter joinat kollozeum (Dagsläget): 94,9KG som lägsta vikt.

-----------------------------------------------------------------------

Det där sammanfattar väl mer eller mindre min fetto historia med katastrofal kosthållning.

Kortfattat varför jag startar journal:

Efter c.a 13veckor diet och tränande så försökte jag mig på att höja kcal intag i ungefär 1 veckas tid. Detta urartade idag 3/12 och jag landade på 2200kcal vilket man kan tycka är lite för någon i min längd ( 190cm ) men problemet är att det handlar om MÄNGDEN mat. Jag blir kortfattat inte mätt, trots svältdiet på 12 veckor som borde ha minskat min magsäck och ändrat om i grytan.

Mitt flipp: Inser att jag inte är mogen för en bra kosthållning riktigt än och slappnar jag av just nu så kommer allting gå åt spillror som jag kämpat så stenhårt för, över julen.

Inser att det sitter mycket kvar i psyket även om det inte sitter lika mycket kvar på min kropp. Inser även att jag får kämpa på ett tag till. Behöver en längre och större paus från min katastrofala kosthållning.

-----------------------------------------------------------------------

Dagsmått och hur det kommer se ut framöver:
--------------------------------------------------------
Starten:
Vikt: 120KG
Längd: 190cm
Midja: 116cm
--------------------------------------------------------
Dagens:
Vikt: 96KG
Längd: 190cm
Midja: 89cm
--------------------------------------------------------
Mål:
Vikt: 85KG
Midja: 80cm

Största målet:
Skaffa rejäl kosthållning som jag klarar av. Denna gången tänker jag inte falla tillbaks i gamla spåren.
--------------------------------------------------------

Schema:
Måndag - Gym - Helkroppspass + 90min spinning
Tisdag - Promenad 1 mil - Alternativt 5km jogging
Onsdag - Promenad 1 mil - Alternativt 5km jogging.
Torsdag - Gym - Helkroppspass + 90min spinning
Fredag - Promenad 1 mil - Alternativt 5km jogging.
Lördag - Promenad 1 mil - Alternativt 5km jogging.
Söndag - Promenad 1 mil - Alternativt 5km jogging.

Kostschema:
Träningsdagar: 1400kcal (med tyngd direkt efter träningspasset)
Cardio dagar: 1000kcal
Dagar då jag latar mig och ej drar iväg och tränar alls: 800kcal

------------------------------------------------------

Vet att det ser extremt ut, men det är my way eller the highway. Jag behöver resultat och jag behöver dem snabbt. Jag kan inte köra halvdant. Har för kasst psyke för det. Jag vet att allt detta låter konstigt för er som är riktigt kunniga o.s.v

Men jag är jag, alla fungerar olika. Ovanstående krävs för att jag skall hålla detta. Jag behöver känna lite pina, det fungerar som en påminnelse för mig att det verkligen händer något och att jag kämpar på.

------------------------------------------------------

Bilder & dylikt kommer att dyka upp i tråden under morgondagen.

------------------------------------------------------

Varmt välkommna att komma med konstruktiv kritik. Men var det gäller kcalorier tänker jag inte ändra på förrens jag känner mig mogen för att återgå till en mer normal kost. Alternativt att kroppen säger ifrån ifall jag blir för tilltuffsad av alltihop.

------------------------------------------------------

Fearstrike
2008-12-04, 04:33
Bilder:

Fearstrike
2008-12-05, 20:40
Dagens:
Spinning 60 minuter
Helkroppspass.
Vikt: 94,9KG
Kcal: 1500

Lillputten
2008-12-05, 21:22
Fan, imponerande viktnedgång måste jag säga! Verkar som att du kommer nå ditt mål ganska fort :) Lycka till

Fearstrike
2008-12-07, 01:56
Tackar =)

Just nu går det sjukt segt dock.

Dagens:
60 minuter promenad snabb takt i terräng.
Kcal: c.a 1500
Vikt: 95,2KG

Fearstrike
2008-12-07, 02:05
Har inte hänt något speciellt på 10 dagar nu. Börjar bli riktigt riktigt otålig.

Gislason
2008-12-07, 05:03
Kom igen nu, det här klarar du!

Mitt tips är att försöka hålla dig till långsamma kolisar, de mättar oftast bättre och längre, tycker det är mycket lättare att strypa intaget och fortfarande må bra vid en sund kost.

Det ser ut som att du drabbats av lite gyno? Något du kollat upp?

Kross
2008-12-07, 05:42
Det var ju en jävla skillnad mellan 115 och 95kg, starkt deffat! Keep that good shit up :thumbup:

Cirius
2008-12-07, 06:00
Keep on working boy :).

Ser bra ut! Ska kika in här lite då och då. Gå inte ner för snabbt bara...

Fearstrike
2008-12-07, 15:06
Tackar, Gislason nej ja har inte kollat upp det. Skall göra det ifall det är kvar vid 8-10% bodyfat. Stor risk för att det bara är fett.

Fearstrike
2008-12-07, 21:06
Dagens:
Bastu + solarium :P
Kcal: 1000

Fearstrike
2008-12-08, 07:34
Vaknade efter en sjuuuuuuk mardröm nu kl 07.00 lagom till att tjejen skulle dra iväg till jobbet. Helt perfekt tillfälle att ta i akt för att ordna till dygnsrytmen.

Dock lär det gå ganska segt med cardio'n på gymmet senare. Får försöka vänta ett tag innan ja drar iväg så ja inte deckar direkt efteråt.

raQblad
2008-12-08, 07:48
Dagens:
Bastu + solarium :P
Kcal: 1000, låter skönt! Det är sånt man lever för. Dom har en massagestol på gymet jag jobbar i, så jag brukar fara dit i enkom bara för att slappa i stolen - det är helt underbart.

Men, till ämnet, så ser det ju ut att gå vägen detta. Gäller bara att hålla uppe gnistan - och det gör du!

Fearstrike
2008-12-08, 10:29
Tackar tackar :D

Jo de e fint såhär års att få ligga under lite strålning och låtsas att man ligger på stranden i maldiverna. Gött att pigmentet håller i sig sedan min Greklands resa också :D

jimbojones
2008-12-08, 12:35
ser bra ut det här du,lycka till!:)

bara ligg på och låt dig inte frestat att skita i det en dag,det är då man brukar gå i fällan ordentligt!:) Jag tycker faktiskt inte du ska tänka på vikten så väldigt mycket efter du kommer ner på 95-90 kilo.. detta låter kanske sjukt men jag tycker att hur mycket man väger betyder egentligen ingenting så länge man är nöjd med det man ser i spegeln:)
så jag har inte vägt mig på evigheter,och ser bara i spegeln på vad jag vill förbättra och utveckla. Har du tänkt att styrketräna också eller bara kondition?

jag tror på dig,säker på att du når ditt mål!

Fearstrike
2008-12-08, 14:52
Dagens:

Uber pump a la Benji :D

http://www.technogym.com/se/viewdoc....get=commercial
http://www.technogym.com/se/viewdoc....get=commercial

80KG i första maskinen.
85KG i andra maskinen.

2X6 rep i båda, 1 arm i taget!

Max om man kör hela magasinet är 95kg. Grymmt nöjd :D

Förövrigt så gick det sjukt bra på gymmet idag. Blev dock bara halvt helkropps pass då jag blev kass i magen efter halva.

Han förövrigt med 60 minuter crosstrainer nivå 6 av 12 samt 10 minuter cooldown spinning.

Fearstrike
2008-12-08, 14:58
Kcal kommer ikväll.

Fearstrike
2008-12-08, 18:50
Dagens:
Couscous 278kcal
3 stekta ägg 311kcal
Sötsur sås 40kcal
Gurka 14kcal

Sen var det tänkt att ja skulle äta bakpotatis med kesella-tsatsiki men fick flipp när potatis-jäveln aldrig blev färdig så den åkte i soptunnan. Blev ett par bitar bröd med c.a 1dl kesella tzaziki istället.

232kcal för 2 skivor bröd.
75kcal kesella.

Är mätt och inte alls sugen på något speciellt alls så jag tar å lägger mig snart.

Totalt kcal intag för dagen: 852kcal.

Fearstrike
2008-12-08, 19:34
Blev solarium idag igen :P

Fearstrike
2008-12-09, 12:47
Dagens motion:
Andra halvan av gårdagens helkroppspass.
Cardio: 30 minuter crosstrainer nivå 6 av 12.
Spinning: 10 minuter nivå 6 av 12.

Fearstrike
2008-12-09, 13:16
Kcal: 1163

Fullkornsmackaroner: 140g / 494kcal
Vegetariska köttbullar: 245kcal
En halv mega paprika
1 skiva guldkorn 40g: 100kcal
Smör 7,5g: 55kcal
2dl mellan mjölk: 95kcal
1,5 matskedar olivolja: 174kcal

Fearstrike
2008-12-09, 21:12
475kcal risgrynsgröt.

Totalt idag: 1638kcal

Fearstrike
2008-12-09, 22:09
Tog mig friheten att förnya mig med lite bilder. Tänk på att jag varken spänner mig eller drar in mage. Är totalt avslappnad. Någon skillnad?

Cirius
2008-12-09, 23:15
:thumbup:

Är det inte härligt att man kan ta bilder på sig själv och jämföra emot förr och se så stora skillnader? ;)

Snart kommer säkerligen det "strecket" i mitten av magen som börjar forma magmusklerna. Hur ofta tränar du magen? En annan sak är också att du tar en bild med armarna upp i luften, det "sträcker" ut kroppen lite så att det blir som att man spänner sig, försök att ta en bild med armarna nedåt istället precis som du gjort i början. Du har en bild som är rätt mörk, vorre bra se hela dig med armarna nedåt om du förstår hur jag menar...

Fortsätt såhär, så blir allt superb! :)

Fearstrike
2008-12-09, 23:27
Tackar, jo det e sjukt skönt. Speciellt när jag fått upp motivationen igen efter en liten halv svacka i 2 veckor med låg nivå på dagliga cardio'n. Börjar en än gång tappa KG igen. Morgonvikt för c.a 5 dagarsen låg stabilt på 96,2 - 96,3KG

Igår och idag landade det på 94,1KG samt imorse på 93,8KG.

Nu är det full rulle tills magbrädan är framme!!!!!!!!!!!!! WOHO!

Jag tränar magen vid varje pass, d.v.s på båda mina 2 helkropps pass per vecka. Finns 2 riktigt bra magmaskiner där. Om det är något jag är nöjd med så är det väl att magmusklerna faktiskt syns något under allt fläsk. Helt underbart faktiskt.

Är väldigt mycket mer missnöjd med min bröstkorg. Time will tell ifall jag behöver gyno operation eller om det verkligen bara är fett.

Men som sagt, jag började nyss styrketräna igen och kroppen är bara halvägs på väg till återställning efter 2 år av totalt grisätande, och ytterliggare 2 år innan dess med katastrofal kost. För 4 årsen så hade jag precis styrketränat i 2 år och hade någorlunda hyffsad form faktiskt. Absolut inte vältränad, men jag kände mig faktiskt relativt nöjd med mig själv.

Denna gången blir det dock HARDCORE och jag ger mig inte förrens rutorna är rejält definerade och fläsket kring bröstkorgen är väck, alternativt operation om det är "körtlar" och inte fett som jag tror att det är.


Om det spelar någon som helst roll så klarar jag av fulltmagasin i bland annat peck deck på gymmet som är just för bröstkorgen.

Kan inte låta bli att gå runt och hoppas på att det är främst muskler som inte är symmetriskt med resten av kroppen, samt överdrivet mycket fett just där.

Men som sagt, time will tell :D

Tack för att du kikade in, känns grymmt härligt att bolla med någon som är i samma sits och kämpar järnet! Då polarna antingen redan är i bra form eller är för feta/lata för att bry sig, oavsett hur mycket jag tjatar. All träning utför jag helt själv, suger lite men samtdigit blir det kanske förhoppningsvis på en mer seriös nivå än hobby gymmande med polarna.


Edit: Skall ordna en sådan bild vid nästa foto session :D

ChrisDEFC
2008-12-10, 00:26
Starkt jobbat! keep up the good work!

Fearstrike
2008-12-10, 00:45
Thanks :D

Fearstrike
2008-12-10, 20:16
Dagens:
Bidde ingen motion idag då jag hade grova sov problem inatt och det slutade med att jag deckade på soffan å tjejen hade dratt te jobbet när jag vaknade. Vaknade 15.00 ungefär. Ändå ingen träningsdag men lite cardio hade jag tänkt trycka in.

Käk:

Risgrynsgröt 500g med en halv dl nyponsoppa: 475kcal + 50kcal + 3tskd socker: 48kcal
Middag:
Pasta 100g: 348kcal
Creme Fraiche lätt: 215kcal
Olivolja använd till middagen, 3matskedar: 169kcal
Gul lök: 14kcal
Paprika: 25kcal
Vegetariska köttbullar: 255kcal
Mellanmål:
1 päron: 51kcal
1 kiwi: 37kcal

Totalt: 1670kcal

Morty
2008-12-12, 15:24
STARKT deffat! Otroligt vad lågt du lyckas ligga ibland!

Fearstrike
2008-12-12, 17:35
tackar :D

Fearstrike
2008-12-13, 07:14
tors-lördag = slapp dagar. Jag har pajat min dygnsrytm återigen. Det är utan snack hungern som gör att jag har väldigt svårt för att sova. En dag utan sömn är samma som ingen träning för mig. Sömnen är avgörande för mig.

Detta tillhör mer eller mindre vardagen och denna gången ledsnade jag lite och bestämmde mig för att ta break för första gången under min deff som startade 1e oktober i år. Då tjejen ville baka å ha sig å gosa upp i soffan inför idol finalen ikväll (har inte sovit än) så fick hon göra detta. Blev kakor + choklad muffins samt thai-mat (iofs inte onyttigt med thaimat då jag väljer rätt med omsorg)

Men men, landade nog på cirkus 3000kcal idag, för första gången på väldigt länge. Efter en massa kakor å ett par muffins så har jag totalt ledsnat och kör igång igen med start idag (lördag).

Om jag känner ork så tar jag mig iväg till gymmet senare, som sagt utebliven sömn idag så det är ytterst osäkert. Skall försöka hålla mig vaken och vända tebax dygnsrytmen iallfall. Rejäla nya tag blir det från å med Måndag.

Problemet för mig med tidiga mornar o.s.v är att min vardag ser relativt tråkig ut. Polarna som är arbetslösa vaknar runt 17.00 och dom som jobbar är vakna så sent dom kan ändå och sover så mycket dom kan. D.v.s ingen hemma.

Går jag upp tidigt har jag inget socialt liv alls, och precis såhär har det sett ut sedan jag startade deffen. Umgicks med polarna på daglig basis innan, samt hade ändå tid över med flickvännen. Nu är det deff och depression. Nej men nästan, polarna är slashasar allihoppa och då snackar vi ändå om 8 barndomskamrater som jag konstant vanligtvis umgås med. Som dessutom är mina grannar, nästan allihoppa.

Så allt jag gör, gör jag själv. Tjejen har kropp som heidi klum eller adriana lima och även utseende därefter. Hon har inte tränat på ett par år och har haft likvärdiga kostvanor som mig fast i mindre mån. Hennes fysik är precis lika dan som när jag träffade henne för 4 årsen. Vissa har det sjukt lätt, suck.

Fearstrike
2008-12-13, 16:15
Dagens:

30minuter cardio crosstrainer
helkroppspass.

Fearstrike
2008-12-14, 08:29
Kcal igår:
Filmjölk: 220g 140kcal
Cornflakes (va så sugen på nått annat än mina fiberhavregryn) 2dl: 108kcal
Typ 8 frysta hallon till detta också men dom orkar ja inte slå in, blir ju typ 15 kcal eller något.

Jag deckade faktiskt efter detta och det blev faktiskt ingen mer mat alls under hela Lördagen. Har äntligen ordnat upp dygnsrytmen (för 51111 gången) och vaknade kl 05.30 imorse.

Anledningen till mitt nästan obefintliga matintag var på grund av utebliven sömn samt koffein tabletter som ordnade illamående. Samt styrketräningen och cardion som alltid bidrar till minskad aptit för mig.

Sen kan det ju inte vara helt totalt skadligt när det bara gäller 1 dag heller, eftersom Fredagens kalori intag var ju skyhögt. För att vara mig iallafall. ( 3000kcal )

Fearstrike
2008-12-14, 08:36
För er som inte orkar läsa mina noveller som alltid lyckas skriva, är dålig på att formulera mig kort verkar det som.

Fredags: 3000kcal
Lördags: 240kcal samt helkroppspass på gymmet & 30 minuter cardio.

Raschmus
2008-12-14, 10:33
Lycka till! Du fixar detta.

Danny Devito
2008-12-14, 11:22
lycka till! Du fixar detta.

+1
Kämpa på Fearstrike.

Fearstrike
2008-12-14, 17:47
Thanks :D

Fearstrike
2008-12-15, 08:20
Paus från allt vad deff heter tills 1a Januari. Blir cp skadad av allt detta, går ut över allt.

Danny Devito
2008-12-15, 09:16
Paus från allt vad deff heter tills 1a Januari. Blir cp skadad av allt detta, går ut över allt.

Ajdå. Hoppas inget allvarligt har hänt. :(

Wave man
2008-12-15, 13:30
Hoppas allt är bra!

Och hoppas att du inte är för hård mot dig själv. (Jag menar inte alls att second guessa dig.)

Själv tycker jag att det känns som att man även om man deffar måste man få släppa på hämningarna ibland, släppa ut ånga liksom. Det är ju inte den enda dagen på kaloriplus som avgör resultatet, utan alla de andra på minuset. Sen behöver man ju inte ligga på så grymt mycket minus heller för att det ska funka, jag skulle nog inte klara ligga så mkt mer minus än 500kcal utan att bli trött och jävlig.

Förstår dig - påverkar träning och träningsrelaterade göromål andra områden i livet såpass mycket så blir det inte hållbart i längden. Hoppas du kan återhämta dig bra nu över jul och hitta en hållbar väg framåt! Den förändring du åstadkommit så här långt är inspirerande. :thumbup:

Fearstrike
2008-12-20, 05:25
Hopp då var man tillbaks då. Största anledningen till att ja fick slut på ork var bristande sömn och ett avslag från a-kassan. Är lite allmänt instabil i psyket nu för tiden...

Har gått som en zombie denna veckan och bara umgåtts med min flickvän så fort hon har vart hemma/ledig. Förövrigt har jag bara suttit å spelat dator spel.

Inget solande, inget gym, ingen bastu :(

Men det är nästan lite positivt för nu har jag börjat sakna alltihop plötsligt. Känns som om jag har fått tillbaks medvetandet och mår nu allmänt bättre, dygnsrytmen har hållt i fint också. Så nu är jag tillbaks och hoppas på att kunna köra på framöver.

Dagsvikt: 95,6KG ( har vinglat mellan 94,8-96,2KG på senaste månaden så ingen förändring här trots en vecka med mycket god mat :D )

Fearstrike
2008-12-20, 05:32
Ajdå. Hoppas inget allvarligt har hänt. :(

Nej jag är bara lite instabil i psyket som vanligt. Är värre kring jul också, barndoms skit som sitter i. Brukar krävas något som gör att jag blir lite knäpp å murar in mig i nån vecka, denna gången var det avslag från a-kassan.


Hoppas allt är bra!

Och hoppas att du inte är för hård mot dig själv. (Jag menar inte alls att second guessa dig.)

Själv tycker jag att det känns som att man även om man deffar måste man få släppa på hämningarna ibland, släppa ut ånga liksom. Det är ju inte den enda dagen på kaloriplus som avgör resultatet, utan alla de andra på minuset. Sen behöver man ju inte ligga på så grymt mycket minus heller för att det ska funka, jag skulle nog inte klara ligga så mkt mer minus än 500kcal utan att bli trött och jävlig.

Förstår dig - påverkar träning och träningsrelaterade göromål andra områden i livet såpass mycket så blir det inte hållbart i längden. Hoppas du kan återhämta dig bra nu över jul och hitta en hållbar väg framåt! Den förändring du åstadkommit så här långt är inspirerande. :thumbup:

Trevligt att du skriver snälla ord :D
Men min träning är verkligen inte negativt för mig, själva dieten kanske tog lite på psyket i längden dock. Men nu efter en veckas break så mår jag bra mycket bättre i både psyke å kropp. Nu körs det igång igen :D

Fearstrike
2008-12-20, 15:41
Dag 1
2dl havregrynsgröt med 2tsk honung samt 1,25dl kesella lätt.
Gurka/Paprika/Rödlöks sallad med en halv burk bruna bönor samt 30g riven 17% ost med 2 msk salsa sås + 2 tsk ajvar relish + 2 tsk sambal olek.
2dl havregrynsgröt med 2tsk honung samt 1,25 dl kesella lätt.
Helkroppspass + solarium + bastu + 40 minuter cardio

Fearstrike
2008-12-22, 19:07
Dag 2
4km promenad
2dl havregrynsgröt med kesella 1,25dl
couscous + spenat + ajvar relish + sambal olek samt stekt lök & paprika med c.a 130g gourmét bullar.
2dl havregrynsgröt med kesella 1,25dl
Dag 3
Fil&flingor&2 mackor med phillie lätt och gurka
kesella + dip + morötter.
2dl havregrynsgröt med kesella 1,25dl

Lillputten
2008-12-29, 15:44
Hur går det med deffandet? Även om juletider inte är bästa tiden för deff så måste jag säga att du har kommit väldigt långt både fysiskt och psykiskt.

Keep up the good work!

14K
2009-01-07, 10:59
Det gäller och inte ge upp m8... jag går igenom samma sak du gör för 5011 gången... fast denna gången är det med 101%..

lycka till jag tror på dig, du har viljan.

Whistler
2009-01-07, 12:34
Snöggt. Kör hårt! :)

Fearstrike
2009-01-09, 06:55
Jag har inte orkat skriva något speciellt här för att jag har velat fram å tillbaks med kosten under julen. Gick upp enda till 98kg under julen, sen några kg upp och några ner.

Nu ligger jag på 91,9KG och detta för att jag nyss var rejält sjuk med 39c feber o.s.v

Jag åt verkligen nästan ingenting under 6 dygn och tappade några KG. Jag är fortfarande hostig och snuvig men nu har jag vart sjuk så länge så går jag inte till gymmet nu så blir jag helt knäpp. Orkar verkligen inte vara hemma något mer.

Håller ganska hårt på maten som vanligt, har ingen hög aktivitetsgrad nu för tiden ändå så... Morgonvikten idag var 93,1KG men det var faktiskt efter 3-4 stora glas vatten då jag vaknade upp svin törstig, samt efter en rejäl frukost.

Tar en sväng till gymmet nu och kör spinning i nån timme på ganska låg nivå, tar jag i för mycket nu när jag inte är helt frisk så går jag nog bara hem å somnar sedan.

Ha de.

Fearstrike
2009-02-28, 14:39
Nya tag, börjades 25/2.

Ny deff:
2000kcal/dygn
Styrketräning och cardio skall tillhöra vardagen, cardio 90 minuter / 2h snabb promenad.

Startvikt: 95KG

Fearstrike
2009-03-01, 05:31
28/2
1352 kcal totalt, jag var faktiskt inte hungrigare än så här. Men skall försöka hålla mig närmre 2000kcal framöver!

Styrketräning 3 split ala ben igår, tog väl en 45-50 minuter. Blev kortare cardio pass igår då jag vart rätt slut i benen. Det skall tas igen idag då jag har tänkt att promenera in hela vägen till stan (1,2mil) efter gymmet idag. Måste ändå lämna tillbaks en bok och gå på det obligatoriska "besöka-mormor-ibland" besöket ;)

mattilainen
2009-03-01, 18:25
sjukt snyggt på bilderna :) Man får inspiration när man läser detta, tack så mycket! Lycka till

Fearstrike
2009-03-02, 07:21
Merci!

1/2 - 09
Promenad till stan, c.a 1 mil totalt fram och tillbaks.
Styrketräning
1550kcal

Fearstrike
2009-03-03, 05:17
2/3 (de ska stå 1/3 i inlägget ovanför, såklart!)

30 minuter Crosstrainer
Hård ben träning :>
1480kcal

Miquey
2009-03-03, 12:40
Bra jobbat hittils fearstrike! Kämpa på och lycka till!

Fearstrike
2009-03-06, 12:12
Nu har ja inte haft internet på massa dagar.

3/3: 2h distans jogging - styrketräning - 1487 kcal
4/3: 2h distans jogging - styrketräning - 1589 kcal
5/3: 2h distans jogging - styrketräning - 1233 kcal

Fearstrike
2009-03-07, 14:10
6/3: 2h distans jogging - styrketräning - 1593 kcal

Fearstrike
2009-03-08, 05:25
7/3: 2h distans jogging (knät börjar säga ifrån nu dock.. gammal skada) - styrketräning - 1638 kcal

Fearstrike
2009-03-09, 11:11
8/3: 2h distans jogging - styrketräning - 1475kcal

Fearstrike
2009-03-14, 13:25
Då har jag haft 1 vecka med kasst internet, 1 vecka med en kass hårddisk alltså ingen dator. Samt massvis att göra i studierna.

Jag har allting uppskrivet men orkar inte leta fram det.

Från 9/3 till dagens datum har jag fortsatt med distansjoggingen, på 65% av maxpuls, 2 timmar.

Calorier har varierat mellan 1200-1600, bortsett från på flickvännens födelsedag då jag hamnade på 2800kcal.

Har även styrketränat varje dag precis som vanligt och försökt dela upp varje pass på olika muskelgrupper så mycket som möjligt.

Sist jag vägde mig; 10/3 så vägde jag 92,1KG.

Peace

Fearstrike
2009-03-14, 13:26
Jo juste, knät bråkade i 3-4 dagar sen släppte det totalt.

Fearstrike
2009-03-15, 06:39
14/3: 1138 kcal

Danne83
2009-03-15, 09:52
Går det bra att ligga så lågt?

Jag har nyss dragit ner till 2700, väger 98kg nu. Ska ev minska mer men just nu känns det segt att träna.

Fearstrike
2009-03-17, 10:16
Det funkar jätte fint, har gott om styrke över och har ungefär 1 mils väg in till stan, istället för att åka kollektivt eller bil så promenerar jag istället. Trots att jag tränar varje morgon.

Så jo, men snittet landar nog på 1500kcal.

Fearstrike
2009-03-17, 10:20
3 veckor fram tills igår så har jag sprungit 1,5 mil i snitt varje morgon samt styrketränat. Diverse andra promenader pga ärenden har även inträffat.

Och jag planerar att fortsätta så här. Har minskat jätte fint i vikt, ungefär som jag förväntat mig och det jag har räknat fram.

Jag äter i snitt 1500kcal men aldrig över 2000kcal bortsett från 1 tillfälle vilket var flickvännens födelsedag.

Sover jätte bra varje natt och vaknar pigg kl 05.00 och drar te gymmet vid 7.

Började på 98,5KG (vägde mig dock mitt på dagen) och vägde idag morse 90,6KG.

Mår jätte bra, tempramentet är på vanlig nivå och energin på topp trots deff och allt. Sover bra också som sagt.

Rekommenderas!

Fearstrike
2009-03-18, 08:44
17/3: 1929kcal: 2h distans jogging, styrketräning

Fearstrike
2009-03-20, 20:22
18/3 660kcal, hade ingen matlust... Magen strejkade. 2h distansjogging och styrketräning dock.

19/3 1428kcal 2h distans jogging och styrketräning.
20/3 2900kcal idag hade jag en enorm tenta och ett rejält skrivarbete att lämna in i sista sekund så jag kände att jag behövde energi. Vilket gick bra. 2h distans jogging även imorse och lite styrka på det.

Fearstrike
2009-03-23, 18:08
Glömmer att skriva här imellanåt. Jag tuggar på som vanligt...

Fearstrike
2009-03-25, 06:50
fortsätter med mina 2h lågnivå träning varje morgon. Jag har "sparat" lite extra kalorier många av dagarna för att jag någon gång visste med mig att ja skulle vilja käka lite godis å skit. Den dagen blev igår, var helt slut och kunde inte sova över huvudtaget på grund av ett pollenallergianfall. Pallade inte dra till gymmet heller. Blev lite ostbollar och godis igår :P

Men med min mega marginal jag har på vardagar så kan det knappast spela någon roll.

Skall bege mig till gymmet om några minuter och tugga på som vanligt idag dock.

Förövrigt vägde jag in på 89,7KG igår.

Peace bitches!

Fearstrike
2009-03-25, 06:56
Kan vara värt att tillägga att det var exakt 30 dagarsedan jag åter satte igång att träna. Alltså har jag gått från 98,5KG till 89,7KG på 30 dagar.

Har ökat i styrka förövrigt, inte minskat.

Dock så är det med all säkerhet cirka 2,5kg vatten och glykogen som försvunnit första veckan. Detta kommer ju tillbaks igen så jag skulle vilja påstå att jag tappat cirka 1,5kg fett i veckan. Vilket är helt optimalt i mina ögon, då det ändå inte går så segt att jag tappar motivationen! Trots detta kan det ju hända att jag ökat lite i muskelmassa då jag egentligen inte har styrketränat rejält på flera år. Så resultatet kanske är ännu bättre men det kan jag inte veta.

Mourten
2009-03-25, 06:57
Fan bra skit! Fortsätt mata!

Fearstrike
2009-03-28, 13:17
haft ett par slapp dagar nu, haft mycket studier. Skall bege mig till gymmet nu och sätta igång igen, gäsp. Är inte JÄTTE motiverat nu för tiden kan man ju nämna. Är ruskigt smal jämfört med när jag började och har till och med gått om flera polare som i mina ögon e smala ;)

Fearstrike
2009-04-03, 19:30
Har vart upp och ner sedan ovan inlägg. Har spenderat några dagar mindre på gymmet då jag helt enkelt är trött på att stå på en crosstrainer varje dag i 2 timmar. Däremot har jag spenderat mer tid på långa promenader med polare, idag var vi ute i 5,5 timmar och promenerade i rask takt, 19km.

Även vart iväg å klättrat å lite skit för första gången.

Lägsta vikt nu är 88,4KG

Fearstrike
2009-04-06, 05:49
oggidi boggidi bo

Fearstrike
2009-04-06, 05:51
Vakna av mig själv kl 06.15, är överlycklig nu! På grund av ett misslyckat försök att ordna till dygnsrytmen för ett par dagarsen så gav jag upp, så händer detta! Detta e en go gratis biljett för en som har grova sömnproblem.

Grymt bra start på dan, skall iväg te gymmet strax och sen ta igen lite studier jag hamnat efter med.

Senaste dagarna har bestått av väldigt lågt kcal intag, igår blev det högre dock. Hamnade på avrundat till 3000kcal igår. Tack vare lite tjafs med tjejen och studier som jag inte orkade ta tag i. Orkade dessutom inte vara hungrig just igår =)

Men men, har enorm marginal som vanligt och det var säkert bara positivt.

Peace!

Fearstrike
2009-04-06, 22:02
gick dessutom väldigt bra på gymmet idag. Testade på bänkpress för första gången på 5 år. Det gick bra! 2X6 @ 60KG Samt 1X2 80KG

Var jätte feg då jag inte tränat på länge samt att jag var där ensam. Ville inte faila i smithen!
80KG utan stången inräknad tycker ja e ganska hyffsat :D

Fearstrike
2009-04-09, 14:15
nu hare gått 3 dagar med lite mindre träning men även mindre kcal intag.

Vägde 88,0 imorse, dock jävlades vågen för ja brukar väga mig 3 gånger och ta snittet då vågen inte är helt accurate. De andra två gångerna landade det på 88,3KG

Fearstrike
2009-04-10, 02:18
87,3kg :p

Fearstrike
2009-04-10, 23:45
Satte 100kg i bara vikter i smithen (bänkpressen) idag. Sjukt kul å se vad man klarar av trots att jag deffar. Någon som vet vad stången väger i en random smith?

Tömde några magasin på diverse maskiner också på gymmet, hade me en polare idag så lite backup ifall man failar.

Fett kul! Passar bra ihop med milen ja fixade igår utan paus ;)

Fearstrike
2009-04-11, 19:16
http://imgs.megashares.com/imgout.php?image=77f4c8c&pt=1610
http://imgs.megashares.com/imgout.php?image=f022138&pt=1609

gudding
2009-04-13, 14:50
Wow, grym skillnad..
Fan vad bra jobbat!

Cirius
2009-04-13, 15:03
Riktigt strongt jobbat :)

Patrick Bateman
2009-04-13, 15:23
Damn Fearstrike, ruggigt bra jobbat.

Kolozzeums alfahanne. :hbang:

Fearstrike
2009-04-14, 08:39
Tack för svaren, alltid trevligt.


Idag blev det (trots totalt utebliven sömn) en 5km runda ute i motionsspåret i skatås, därefter ett ganska rejält gympass. Skall även iväg och klättra vid 12, kör nog 2-3 timmar.

Fearstrike
2009-04-14, 15:29
bidde ingen klättring :(

För trött. Får bli imorgon istället.

gudding
2009-04-15, 19:41
Hola! Hur funkar det för dig att springa 5km för att sedan gå till gymmet?
Aldrig provat det faktiskt.

Fearstrike
2009-04-15, 20:04
Jag är inte sååååå jättenoga med när jag tränar, utan mer att jag tar å drar iväg.

Jag har hört att det är illa att köra cardio både före och efter gymmet, men jag tar allt i en veva. Du kör det vid olika tider eller?

Men jo det funkade väl underbart, skönt att komma uppvärmd till gymmet =)

Fearstrike
2009-04-15, 20:08
Blev 2350 kcal idag, lite choklad som omväxlingsskull från alla förbannade kesella burkar och bönor m.m.

Var utan snack värt det =) Speciellt med det låga intaget igår: 1250kcal

Ingen träning bortsett från hurtig promenad på 1 mils motionsslinga idag, fick bultande huvudvärk och har spenderat resten av dagen med täcke i soffan. Peace

Fearstrike
2009-04-17, 21:18
Mått lite halvtaskigt senaste 2 dagarna, noll energi..

1750kcal igår och hitills 750kcal, ingen matlust är väl sjuk. Tjejen e sjuk nu med dessutom så det är inte helt chockande.

Ingen träning igår eller idag, dock imon blire hardcore klättring på domen!

Fearstrike
2009-04-17, 21:22
86,3kg (dock efter bastu)
Samt 79cm i midjan

Super_Johan
2009-04-18, 00:53
Oj här går det undan! Strongt!

Fearstrike
2009-04-18, 18:58
Idag blev det klättring som motion, dock är det ganska krävande och vi höll på i fyra timmar. Så det blev helt klart en del kcal.

Oavsett så har tjejen en ledig helg för en gångs skull, jag är själv lite less på deffen. Så det blir idag samt imorgon utan att tänka på deff.

Lite frosseri lär det väl bli kan jag nog erkänna. Detta är dock extremt ovanligt, i alla fall har det vart det hitills i mina månadslånga defftider. Så jag tycker att det känns helt okej =)

Därefter skall jag köra på ett lite mindre kaloriunderskott då jag faktiskt börjar bli riktigt smal nu! Skall satsa på minus 500 kcal om dagen faktiskt. Kanske lite högre dagar jag tränar. Tror jag i alla fall, har inte bestämt mig än.

Peace

young_george
2009-04-18, 19:16
Grym förändring. Och så ger jag rådet jag ger åt alla oavsett: Mer marklyft! ;)

GainoMax
2009-04-18, 22:19
Jämnför man bilderna från innan så måste jag säga att du ser ut som en helt ny människa! bra jobbat det måste kännas riktigt skönt. När målet med vikten är nådd ska du väll inte sluta träna :) ?

Fearstrike
2009-04-18, 22:24
Tackar =)

Nej det skall jag verkligen inte. Har tappat massvis med muskler sedan jag började hela kalaset. Jag körde VLCD variant i 3 månader de första jag gjorde, vill inte ens veta hur mycket muskler som rök.

Men men, jag är ute efter en riktigt fin deffad kropp, är inte ute efter att bulka upp som en gris dock. Ett perfekt exempel på min drömfysik är användaren: Miguey

Om stavningen var korrekt.

Fearstrike
2009-04-20, 01:26
Idag har ryggen kollapsat totalt, var för mycket klättring igår i guess. Blev 3400kcal idag, drog på rejält när tjejen ändå var ledig. Blir nya tag så fort jag är i form igen.

Fearstrike
2009-04-20, 20:20
Idag blev det klättring trots kass rygg, samt promenad dit och hem (8km)

Verkar som att jag landar på runt 1200kcal idag. Inte ovanligt när jag haft överskott dagen innan. Peace

Fearstrike
2009-04-21, 09:25
Morgonvikt: 86,9KG vilket är helt sjukt bra med tanke på kolhydraterna ja bombade i mig i förrgår. Min vikt ligger alltså på 86kg nu! (trodde det var främst för att jag hade bastat sist...)

Idag blir det till att jogga milen och ta ett styrkepass på gymmet.

Scratch89
2009-04-21, 09:51
Fetnajs!

Kanske inte så bra att klättra när du har ont i ryggen?

Fearstrike
2009-04-21, 22:52
Klättrade utan sele, de e den som pajade ryggen. Visst tog jag en risk men jag kunde inte låta bli, det e för skoj!

Fearstrike
2009-04-21, 22:55
Idag blev det 1700kcal. En en milspromenad samt storstädning! Körde dessutom lite HIT, var bara sugen på att kuta på en stund, körde väl 20 minuter innan jag började milen.

mattilainen
2009-04-22, 00:44
kan du inte lägga upp bilderna igen? funkar inte för mig att se dom :/ använd http://sv.tinypic.com/ och posta dom :)

Fearstrike
2009-04-22, 22:59
http://i41.tinypic.com/6pnm8j.jpg
http://i41.tinypic.com/2w3163c.jpg

Tror dom försvinner när det är för lite trafik efter en viss tid...

Hur som helst blev det promenad till och från klättringen idag, 8km totalt. Samt såklart klättringen. Skall lägga mig strax och än så länge har det inte blivit mer än 1250kcal. Kvargen gör att jag håller mig mätt hela dagarna, ska se om ja kan trycka i mig något dock. Borde inte vara några problem :P

Fearstrike
2009-04-23, 21:15
Idag blev det en mils promenad med frugan i rask takt =)

Med lite chokladbollar till nya gossip girl avsnittet också...

Totalt 3300kcal, vilket är helt okej, hade sedan några dagar tillbaks en väldans massa kalorier "sparade".

Dessutom blev det ändå minus tvåhundra kalorier idag.

Peace!

Fearstrike
2009-04-24, 12:49
hopp nu har man tydligen fyllt sig med vatten igen :(

Jag som trodde jag låg på 86kg... Nåja.. 88,2KG blev det idag. Pust och suck på det.

Går långsamt nu för tiden!

Fearstrike
2009-04-24, 23:30
Idag blev det ännu mer klättring, även promenad till och från klättringen. ( 8km totalt )

Hitills har jag tryckt i mig 1270kcal, om jag nu dock dygnar som jag funderar på så lär det bli mer dock.

Fearstrike
2009-04-26, 18:22
25/4: 1770kcal
26/4: 2140kcal

Skywalker
2009-04-26, 19:05
Klättring på tisdag vid 16.30 tiden?

Fearstrike
2009-04-27, 07:27
Tänkte först på onsdag annars? Vi börjar bli lite smått uttråkade, vi har vart där varannan dag nu i flera veckor.

Onsdag hade vart bättre!

Fearstrike
2009-04-28, 10:35
27e: 2740kcal (var svin trött med noll energi.)
28e: 1995kcal

Fearstrike
2009-04-28, 16:44
ah jesus, för andra dagen i rad har jag promenerat 1,4 mil och spelat sjukt intensiv badminton i två timmar.

Börjar bli hardcore nu, dock väntar ett bastubesök då jag är totalt helstel i kroppen.

Cirkus 1800kcal brända... Ganska nice ;)

Fearstrike
2009-04-28, 19:05
Alltså, jag vet att inte så många skriver. Men 4000 besökare både ju innebära att folk läser i alla fall.

Jag kan inte förstå varför jag inte fortsätter ner i vikt i samma takt? Det går liksom inte undan som det gjorde innan. Och ja jag har räknat om mitt BEE och alltihop eftersom jag tappat kilon.

Det har gått 10 dagar nu utan vidare viktminskning, inte heller på måttbandet. Trots det har jag kört på på full rulle, all träning mäts upp via caloresperhour.com som vad jag förstår är det mest accurate.

Dessutom räknar jag nästan alltid med massor av marginal, för säkerhetsskull ifall att min förbränning har sänkts.

Jag skall inte gnälla för jag har kommit långt. Men det är så störande när man når peakar och det inte händer något på ett tag.

Jag tänker med start från igår ( 28e ) köra stenhårt med 2000kcal i UNDERSKOTT i 7 dagar, bara för att se vad som händer.

Fearstrike
2009-04-29, 10:28
1800kcal intag igår

thompaboy
2009-04-29, 11:43
Alltså, jag vet att inte så många skriver. Men 4000 besökare både ju innebära att folk läser i alla fall.

Jag kan inte förstå varför jag inte fortsätter ner i vikt i samma takt? Det går liksom inte undan som det gjorde innan. Och ja jag har räknat om mitt BEE och alltihop eftersom jag tappat kilon.

Det har gått 10 dagar nu utan vidare viktminskning, inte heller på måttbandet. Trots det har jag kört på på full rulle, all träning mäts upp via caloresperhour.com som vad jag förstår är det mest accurate.

Dessutom räknar jag nästan alltid med massor av marginal, för säkerhetsskull ifall att min förbränning har sänkts.

Jag skall inte gnälla för jag har kommit långt. Men det är så störande när man når peakar och det inte händer något på ett tag.

Jag tänker med start från igår ( 28e ) köra stenhårt med 2000kcal i UNDERSKOTT i 7 dagar, bara för att se vad som händer.

Viktminskning är ingen linjär historia och den har tendens att bromsa lite ibland trots att man inte tycker sig ha ändrat på något. Annars bra krigat hittills:thumbup:

Fearstrike
2009-04-29, 19:14
Jo tack, vi får se efter dessa 7 dagarna, kör på hardcore mode nu.

2000kcal i underskott varje dag, även idag.

Blev förövrigt 3h badminton intensivt och 1,4mil promenad.

Fearstrike
2009-05-02, 16:59
kört på rätt bra på senaste dagarna, det rullar fortfarande. Idag blir det vilodag utan träning samt +-0 2500kcal

Vägde 85,0 idag utan bastu, rutorna närmar sig riktigt bestämt faktiskt!

Fearstrike
2009-05-03, 00:42
ne nu har det vart 3 dagar med stillasittande vid datorn förutom en sväng på klättergymmet.

Prövade på wow för första gången på två år och det var verkligen crap. Men jag lyckades ändå fastna något, blir till å hålla sig borta från nu.

Skärpning från å med just precis nu ;)

Fearstrike
2009-05-04, 21:08
2/5: 2517 kcal (ingen träning)
3/5: 4340kcal (ingen aning varför de blev så högt, räknade i överdrift iofs) (ingen träning)
4/5: -4936kcal (4h badminton intensivt 'räknade dock som casual, trots att ja svettades som en gris', samt 2h promenad i 6,4km/h) Detta inkluderar även mitt *BEE

Nollade alltså dagen idag, har inte käkat något. Tyckte de blev i överkant igår så jag kände kompensations lust, vet att det liknar lite bulimi crap men orka bry sig.

Känns ändå som om jag har hyffsad koll på vad jag sysslar med!

Fearstrike
2009-05-04, 21:53
Såg att jag inte skrivit här i journalen för den 30e och 1e

30/4: 2754kcal
1/5: -3000kcal (ja det stämmer)

Fearstrike
2009-05-05, 12:04
Morgonvikt: 84,7kg

Fearstrike
2009-05-05, 22:28
Dagens underskott: 1840kcal (observera underskott)

Förövrigt så tänker jag börja skriva upp mitt underskott istället, känns mycket fiffigare samt att det är enklare att räkna ihop dagarna när man vill det. Då jag inte är så noga med att skriva upp träning så känns detta mer logiskt, ifall någon undrar.

Fearstrike
2009-05-06, 23:29
Idag blev det 4h ganska seg badminton, var rejält trött idag. Cykling dit och hem, samt promenad till å från klättring. Samt klättring två timmar.

Med lite marginal till min egna fördel så uppskattar jag dagens underskott på: 2800kcal

Blev riktigt riktigt mkt träning idag.

Fearstrike
2009-05-08, 11:18
igår blev det ett överskott på 140kcal

Hade vilodag å lite å ta igen från inlägget ovan.

Idag blire träning igen!

Fearstrike
2009-05-09, 08:19
igår vart det ett underskott på 2300kcal

14K
2009-05-09, 09:36
När kommer nya bilder, hitta nån länk på sida 6 men de funkade inte.

Lycka till

Fearstrike
2009-05-09, 20:37
idag blev det ett underskott på 1740kcal

Fearstrike
2009-05-10, 22:38
Då har det blivit 7 dagar med ett Underskott på: 11636kcal som skulle blivit nästan 14000 ( som var målet ) om jag inte hade skippat träningen 1 dag.


Detta har gett enorma resultat och jag ligger nu på vattenfylld morgonvikt på 85,0kg, så borde va som minst på runt 83kg nu.

Jag har dock känt en enorm jävla tempraments skillnad sedan tidigare och har haft ett jävla humör.

Detta funkar inte för fem öre så jag tänker skruva ner det hela till 1kg per vecka nu, blir inte humant annars.

Har dessutom deffat sedan september nu, med avbrott ett par gånger, men snart är det trotsallt en viktnedgång på 40kg.

Målet framöver tills jag är nöjd kommer ligga på minus 1000kcal om dagen, funkar inte detta heller så blir det minus 500 kcal om dagen.

Men jag tänker alltså trotsallt köra på minus 1000kcal/dagen framöver, bilder dyker upp snart men jag tycker inte att det har hänt så mycket sedan avatar bilden.

Gällandes idag så ligger jag en så länge på ett kalori intag på: 1400kcal drygt. Tänker nog med all sannolikhet öka det rejält då jag behöver ett par rejäla portioner mat för att göra tillvaron dräglig nu känner jag.

Fearstrike
2009-05-10, 22:51
Mitt snitt per vecka sedan oktober (då det började seriöst) har vart 1,5kg/vecka. NÄR jag har deffat. Jag har haft ungefär två månader paus sedan september, totalt.

Mätte mig precis med: 79cm midjan och 90cm ungefär där jag är som fetast. (runt "lovehandels" o.s.v)

Det går verkligen riktigt trögt nu för tiden, men för varje 1-2 veckor som går så märker jag skillnader som jag inte kunde se tidigare, konturer på magen framförallt, eller i det området åtminstone.

Så jag SER i alla fall skillnad, även om det går riktigt trögt på vågen och med måttbandet.

CVN
2009-05-11, 07:40
Då har det blivit 7 dagar med ett Underskott på: 11636kcal som skulle blivit nästan 14000 ( som var målet ) om jag inte hade skippat träningen 1 dag.


Detta har gett enorma resultat och jag ligger nu på vattenfylld morgonvikt på 85,0kg, så borde va som minst på runt 83kg nu.

Jag har dock känt en enorm jävla tempraments skillnad sedan tidigare och har haft ett jävla humör.

Detta funkar inte för fem öre så jag tänker skruva ner det hela till 1kg per vecka nu, blir inte humant annars.

Har dessutom deffat sedan september nu, med avbrott ett par gånger, men snart är det trotsallt en viktnedgång på 40kg.

Målet framöver tills jag är nöjd kommer ligga på minus 1000kcal om dagen, funkar inte detta heller så blir det minus 500 kcal om dagen.

Men jag tänker alltså trotsallt köra på minus 1000kcal/dagen framöver, bilder dyker upp snart men jag tycker inte att det har hänt så mycket sedan avatar bilden.

Gällandes idag så ligger jag en så länge på ett kalori intag på: 1400kcal drygt. Tänker nog med all sannolikhet öka det rejält då jag behöver ett par rejäla portioner mat för att göra tillvaron dräglig nu känner jag.

Respekt på så många kg´s deff om man nu kan kalla det, liknar snarare bantning. Men riktigt bra jobbat och temperaturskillnaderna känner man igen.

Fearstrike
2009-05-11, 12:43
Tackar

Förövrigt börjar ja bli lite små less och det känns som en paus på en till två veckor är på sin plats.

Det är möjligt att jag får nog efter några dagar utan träning, men just nu är jag helt totalt less på både deffen och träningen.

Fearstrike
2009-05-12, 02:05
Det tog inte lång tid innan jag tröttnade, blev en riktig gamer kväll med polaren men trots det har jag totalt lessnat.

Jag ser det snarare som ett hyffsat bra tillfälle till att ordna till dygnsrytmen då klockan blev 3 utan att jag märkte det alls.

Skall nog se till att vara vaken över natten och ta ett rejält pass på gymmet vid sju istället.


Peace!

Fearstrike
2009-05-15, 01:39
Det tog inte lång tid innan jag tröttnade, blev en riktig gamer kväll med polaren men trots det har jag totalt lessnat.

Jag ser det snarare som ett hyffsat bra tillfälle till att ordna till dygnsrytmen då klockan blev 3 utan att jag märkte det alls.

Skall nog se till att vara vaken över natten och ta ett rejält pass på gymmet vid sju istället.


Peace!

Blev några dagar ändå! Var tvungen att stacka upp med kolhydrater :em:

Fearstrike
2009-05-15, 01:41
Men!


Nu är det på G igen, saknar träningen och kroppen får fnatt av mer stillasittande!

Jag planerar att göra the final stage, av deffen här nu. Ska ner till 78-79KG.

Kommer troligtvis inte se något vidare ut då jag trotsallt har lite lös hud på vissa ställen.

Men jag kör på ändå, skönt med en bra utgångspunkt för bulkandet som börjar senast på 78kg.

Mål: 78KG <--- Där startar bulken (smygbulk)

Fearstrike
2009-05-15, 06:45
Nepp nu kände jag att idag blir den perfekta dagen för att påbörja den länge saknade bulken!

Läs mer här för er som vill följa mig; http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?p=3667664#post3667664