handdator

Visa fullständig version : Min nya flickvän är skum ska jag dumpa henne eller ställa upp?


Röda_Lacket
2008-12-03, 19:46
Jag gillar verkligen denna tjejen men hon har en ganska skum böjelse hon har erkännt att hon tänder på sadism och vill liksom testa detta på mig. Vi har pratat om detta och det har alltid slutat med bråk. Vill helst inte bli smiskad och sådant läskigt men jag funderar på att antingen lämna henne eller bara testa ...vad skulle ni gjort i min situation?

Nordenator
2008-12-03, 19:49
Lyssnat på Bobby Brown fyra varv och knäckt en kall en, kanske?

Ullmerdog
2008-12-03, 19:49
Jag gillar verkligen denna tjejen men hon har en ganska skum böjelse hon har erkännt att hon tänder på sadism och vill liksom testa detta på mig. Vi har pratat om detta och det har alltid slutat med bråk. Vill helst inte bli smiskad och sådant läskigt men jag funderar på att antingen lämna henne eller bara testa ...vad skulle ni gjort i min situation?

Gör det som din intuition säger dig. Följ din innersta känsla så är det.

Kristian
2008-12-03, 19:50
Go for it :cool:

Ungrim
2008-12-03, 19:50
Det är väll bara att testa en gång, vem vet, du kanske tycker om det, eller så inte, men då har du ju gett det en chans iallafall.

lectris
2008-12-03, 19:52
skicka henne till usa som au-pair ett år.

Racso
2008-12-03, 19:52
Sadism? Utveckla gärna.

martin86
2008-12-03, 19:53
Att du bara orkar...

Bullen!
2008-12-03, 19:55
sånt ska man väl inte behöva diskutera (och bråka) fram. spelar hon sina kort rätt så kan hon nog smyga in det på ett bra vis sakta men säkert. man kan ju inte beställa ett kok stryk och tro att någon nappar rakt av.

Racso
2008-12-03, 19:57
sånt ska man väl inte behöva diskutera (och bråka) fram. spelar hon sina kort rätt så kan hon nog smyga in det på ett bra vis sakta men säkert. man kan ju inte beställa ett kok stryk och tro att någon nappar rakt av.

Hahaha :laugh:

sundvall
2008-12-03, 19:58
Hooka henne med negs, kvalificera henne med FEJK IOIs varvat med IOIDs, Playful cocky and funny attityd och håll framen! Mini coldreads och DHV stories kan vara nödvändigt, kan funka med lame ass palm reading också. Roliga games och gambits går att använda om hon inte är en bitch, bitchar hon så neggar och nå social hook point. Push/Pull kan vara att föredra för att bryta igenom ASD. När hon mjuknar upp Kör du bait-hook-reel-release och screenar henne, väl i comfort får du henne att må bra för att sen... ja, följ dina naturliga lustar!

Lycka till!

robztr14
2008-12-03, 20:07
Är detta nya lunarstorm?

G_lund
2008-12-03, 20:08
hooka henne med negs, kvalificera henne med fejk iois varvat med ioids, playful cocky and funny attityd och håll framen! Mini coldreads och dhv stories kan vara nödvändigt, kan funka med lame ass palm reading också. Roliga games och gambits går att använda om hon inte är en bitch, bitchar hon så neggar och nå social hook point. Push/pull kan vara att föredra för att bryta igenom asd. När hon mjuknar upp kör du bait-hook-reel-release och screenar henne, väl i comfort får du henne att må bra för att sen... Ja, följ dina naturliga lustar!

Lycka till!

+1

hahavaffan
2008-12-03, 20:13
Hooka henne med negs, kvalificera henne med FEJK IOIs varvat med IOIDs, Playful cocky and funny attityd och håll framen! Mini coldreads och DHV stories kan vara nödvändigt, kan funka med lame ass palm reading också. Roliga games och gambits går att använda om hon inte är en bitch, bitchar hon så neggar och nå social hook point. Push/Pull kan vara att föredra för att bryta igenom ASD. När hon mjuknar upp Kör du bait-hook-reel-release och screenar henne, väl i comfort får du henne att må bra för att sen... ja, följ dina naturliga lustar!

Lycka till!Det sorgliga är att du kunde nämna alla de där uttrycken :D

sundvall
2008-12-03, 20:14
Det sorgliga är att du kunde nämna alla de där uttrycken :D

Haha, en gammal social robot glömmer aldrig :D

Nitrometan
2008-12-03, 20:18
Skärp dig. Vi vet att du inte har fångat nån tjej.

hultman
2008-12-03, 20:19
Hooka henne med negs, kvalificera henne med FEJK IOIs varvat med IOIDs, Playful cocky and funny attityd och håll framen! Mini coldreads och DHV stories kan vara nödvändigt, kan funka med lame ass palm reading också. Roliga games och gambits går att använda om hon inte är en bitch, bitchar hon så neggar och nå social hook point. Push/Pull kan vara att föredra för att bryta igenom ASD. När hon mjuknar upp Kör du bait-hook-reel-release och screenar henne, väl i comfort får du henne att må bra för att sen... ja, följ dina naturliga lustar!

Lycka till!

Ey, Style. Kommer du till Uppsala för din nästa workshop? :D

sundvall
2008-12-03, 20:25
Ey, Style. Kommer du till Uppsala för din nästa workshop? :D

Risken finns, nyligen brytit upp med tjejen efter 2 år så nu är det game on igen :D

stridis
2008-12-03, 20:43
Det beror väl på vad hon vill I guess. Klatscha till mig är ok(inte pungen då), stryptag och annat shiet knappast. Är det en vanlig späd tjej som vill råsopa till mig i magen så skulle jag nog mest garva och säga: go for it.

Pejij
2008-12-03, 20:48
skärp dig. Vi vet att du inte har fångat nån tjej.

+1

Raggis
2008-12-03, 20:51
haha, en gammal social robot glömmer aldrig :d

:d

Tricklev
2008-12-03, 20:52
Säg åt henne att det är missionären som gäller, under täcket, med dämpat ljus, går hon inte med på det så gå vidare.

C.E.J.
2008-12-03, 20:56
Hooka henne med negs, kvalificera henne med FEJK IOIs varvat med IOIDs, Playful cocky and funny attityd och håll framen! Mini coldreads och DHV stories kan vara nödvändigt, kan funka med lame ass palm reading också. Roliga games och gambits går att använda om hon inte är en bitch, bitchar hon så neggar och nå social hook point. Push/Pull kan vara att föredra för att bryta igenom ASD. När hon mjuknar upp Kör du bait-hook-reel-release och screenar henne, väl i comfort får du henne att må bra för att sen... ja, följ dina naturliga lustar!

Lycka till!

Eh, va?

sundvall
2008-12-03, 20:57
Eh, va?

Lol inte läst ThA gAmE eller? synd du kommer aldrig få pIPPA å SNASKA KOTTE!

C.E.J.
2008-12-03, 20:58
Är detta nya lunarstorm?

Nej nej. Lunarstorm är ett community som är till för just de saker som vi vet är karakteristiska för LS. Kolozzeum däremot är ett träningsforum fast där 90% egentligen inte tränar utan ser detta som nåt ragg-/terapeutforum bland många andra.

sundvall
2008-12-03, 21:00
Nej nej. Lunarstorm är ett community som är till för just de saker som vi vet är karakteristiska för LS. Kolozzeum däremot är ett träningsforum fast där 90% egentligen inte tränar utan ser detta som nåt ragg-/terapeutforum bland många andra.

Afc.

egge
2008-12-03, 21:07
PMa hennes nummer. p:

Kwon
2008-12-03, 21:39
E hon skum, dumpa.

bubbe
2008-12-03, 22:08
Lol inte läst ThA gAmE eller? synd du kommer aldrig få pIPPA å SNASKA KOTTE!

Om man inte inte vill snaska kotte är det bara att låta bli the game? finns det någon bok för hetero?

sundvall
2008-12-03, 22:15
Om man inte inte vill snaska kotte är det bara att låta bli the game? finns det någon bok för hetero?

Playboy magazine.

Slartibartfast
2008-12-03, 22:29
Skärp dig. Vi vet att du inte har fångat nån tjej.

+1

Sluta fåna dig, Lacket. Inte en chans att du har en flickvän.

Brooklyn
2008-12-03, 22:39
Hooka henne med negs, kvalificera henne med FEJK IOIs varvat med IOIDs, Playful cocky and funny attityd och håll framen! Mini coldreads och DHV stories kan vara nödvändigt, kan funka med lame ass palm reading också. Roliga games och gambits går att använda om hon inte är en bitch, bitchar hon så neggar och nå social hook point. Push/Pull kan vara att föredra för att bryta igenom ASD. När hon mjuknar upp Kör du bait-hook-reel-release och screenar henne, väl i comfort får du henne att må bra för att sen... ja, följ dina naturliga lustar!

Lycka till!

wtf?

vad betyder detta på svenska? :Virro

spoonchest
2008-12-03, 22:41
Känns som den här tråden har ballat ur.

sundvall
2008-12-03, 22:41
wtf?

vad betyder detta på svenska? :Virro

Chode!

Yes
2008-12-03, 23:00
Sundvall ägde just den här tråden.

Vill du bli min wingman? Min trasiga mobiltelefon funkar inte längre. :(

sundvall
2008-12-03, 23:03
Sundvall ägde just den här tråden.

Vill du bli min wingman? Min trasiga mobiltelefon funkar inte längre. :(

Vad har du för toppnotering?

Henke58
2008-12-03, 23:18
fråga på fb så skall du finna svar ;) men är väl klart bruden ska få smiska dig lite

Yes
2008-12-03, 23:19
Vad har du för toppnotering?
I don't kiss and tell... men bättre än Röda_Lacket's iaf. :D

Speedy
2008-12-03, 23:27
ge henne det hon vill ha! såna tjejer ska man hålla hårt i..:)

Chaan
2008-12-03, 23:50
Skicka henne till mig. Jag brukar få ordning på tjejer som tror de vill vara dominanta.

Whistler
2008-12-04, 06:58
E hon skum, dumpa.

Eller ska du klappa seften och sånna krejj! Särringen gilla när hon klappa seften, du kan pipa sig lite och leka flicka, va?

Nina L
2008-12-04, 07:49
Klart du skall testa. Släpp hämningarna och kör hårt (eller bli körd hårt, vadvetjagliksom). Det kan bli det bästa sex du haft, eller en traumatisk upplevelse som färgar dig för alltid. Men om du inte tänker berätta för oss hur det gick så kan du lika gärna göra som Chaan föreslår.

Skicka henne till mig. Jag brukar få ordning på tjejer som tror de vill vara dominanta.

jaosef
2008-12-04, 07:50
Hur kan lacket inte ännu vara troll-förklarad??

Wopper
2008-12-09, 11:59
Det kostar dig inget att testa, ge järnet och lägg hämningarna åt sidan. Gillar du det så gör du, gillar du det inte så är det bara att tacka för upplevelsen och gå.

Nitrometan
2008-12-09, 12:16
Känns som den här tråden har ballat ur.
Den ballade ur från början när Herr lacket påstod att han hade en flickvän.

Nelli
2008-12-09, 12:27
Det beror väl på vad hon vill I guess. Klatscha till mig är ok(inte pungen då), stryptag och annat shiet knappast. Är det en vanlig späd tjej som vill råsopa till mig i magen så skulle jag nog mest garva och säga: go for it.

HAHAHA sexigt LOL

ewho
2008-12-09, 13:57
Hooka henne med negs, kvalificera henne med FEJK IOIs varvat med IOIDs, Playful cocky and funny attityd och håll framen! Mini coldreads och DHV stories kan vara nödvändigt, kan funka med lame ass palm reading också. Roliga games och gambits går att använda om hon inte är en bitch, bitchar hon så neggar och nå social hook point. Push/Pull kan vara att föredra för att bryta igenom ASD. När hon mjuknar upp Kör du bait-hook-reel-release och screenar henne, väl i comfort får du henne att må bra för att sen... ja, följ dina naturliga lustar!

Lycka till!



Wow, jag är imponerad! :cool:

sundvall
2008-12-09, 14:44
Wow, jag är imponerad! :cool:

Du ska bara se mig infield :naughty: