handdator

Visa fullständig version : Vikten, kroppen osv.


samme11
2008-12-01, 23:14
Tjena, tänkte bara höra med er om det är något konstigt med mig, även fast jag hört av mina föräldrar, kompisar, lärare osv osv, att jag inte ser TJOCK ut, så mår jag fortfarande dåligt utav det, eftersom jag tycker att jag ser skittjock ut, speciellt ansiktet osv, vet inte om detta är rätt forum kategori, isåfall får admins flytta.

aelgen
2008-12-01, 23:40
kan du bifoga en bild? Sitter själv lite i samma situation så när jag hittar min kamera tänkte jag också ställa samma fråga :D

calleballe123
2008-12-02, 01:26
Vissa har mer fett i ansiktet än andra. Ni två kanske är av den kategorin.

Snobbe
2008-12-02, 06:03
Vet inte riktigt vad frågan var. Eftersom om du vill att folk på forumet ska avgöra så är det väl rätt bra med en bild:)

Tolkia
2008-12-02, 08:05
Vad väger du och hur lång är du?

Tabbe
2008-12-02, 08:08
Man är alltid mest kritisk mot sig själv, känner igen det där.

vad väger du och hur lång är du då?

Tabbe
2008-12-02, 08:12
Enligt bilderna i din journal är du INTE tjock, bara att det saknas muskler.
Som 92:a är deffning inget du ska hålla på med.

Tabbe
2008-12-02, 08:18
Om du har många tankar som berör vikt och det du berättade är det alltid bra att prata med någon vuxen.

Brukar inte tycka föräldrar är bra på sånt utan på sjuksyster eller en kurator.

forslund
2008-12-02, 08:20
Om du har många tankar som berör vikt och det du berättade är det alltid bra att prata med någon vuxen.

Brukar inte tycka föräldrar är bra på sånt utan på sjuksyster eller en kurator.

+1. Prata med någon utomstående, gärna med tystnadsplikt så du verkligen är säker på att du kan ösa ut dig allt du funderar över.

Familjemedlemmar har en tendens att alltid försöka peppa, oavsätt läge. Så de kanske inte är det bästa i just det här fallet.

Ps. Säger inte att du är tjock, det är du verkligen inte, men ifall du själv tycker att du har problem och vill ventilera det, gör det.

Sniggel
2008-12-02, 12:32
Tog en titt i din journal lite snabbt. De första bilderna du lagt upp ser du lite otränad ut, inte tjock. Senare i journalen ser man klart och tydligt att det har skett förändringar mot en mer vältränad fysik. Att deffa är inget du bör göra i din ålder och med din nuvarande muskelmassa. Vad jag kan se så verkar träningen gå bra så det är bara att fortsätta med den och äta dig mätt så ska du se att du kommer att se mer vältränad ut efter hand.
Det är mitt råd iaf. Om du har problem med din självbild så kan det förstås vara en idé ändå att prata med sjuksyster förstås.

samme11
2008-12-02, 12:56
är 174 cm och väger 62,9 kg på min kompis digital våg, vet inte om den stämmer bättre än min som jag väger cirka 65 på.