handdator

Visa fullständig version : Är det här ett bra upplägg av kosttillskott?


Steerlinho
2008-11-29, 22:15
Tjena.

Jag har bara kört med att äta mat efter träning förut, men tänkte börja ta lite creatin och tillskott så hade tänkt mig såhär:

30-60 min innan gym:
Rage + Push Extreme (Creatin)

Efter gym:
Whey Protein Isolate Matrix (choklad-mint) ^^

vad tror ni om det, har ju inte kört med det förut så vet inte om det är bra eller är det överdrivet? Vad tycker ni, funkar det? är väldigt osäker .

C.E.J.
2008-11-29, 22:24
Tjena.

Jag har bara kört med att äta mat efter träning förut, men tänkte börja ta lite creatin och tillskott så hade tänkt mig såhär:

30-60 min innan gym:
Rage + Push Extreme (Creatin)

Efter gym:
Whey Protein Isolate Matrix (choklad-mint) ^^

vad tror ni om det, har ju inte kört med det förut så vet inte om det är bra eller är det överdrivet? Vad tycker ni, funkar det? är väldigt osäker .

Rage och Push Extreme är samma sorts produkt, så använd bara en av dem - Rage, because you're worth it.

Steerlinho
2008-11-29, 22:26
Rage och Push Extreme är samma sorts produkt, så använd bara en av dem - Rage, because you're worth it.

okej tack :) ska köra på det, har hört mycket bra om rage! fast också mycket bra om den andra RAW.. så har lite besluts ångest för vilken jag ska köpa hehe*gah!*

C.E.J.
2008-11-29, 22:28
okej tack :) ska köra på det, har hört mycket bra om rage! fast också mycket bra om den andra RAW.. så har lite besluts ångest för vilken jag ska köpa hehe*gah!*

Jag har förvisso inte provat Raw, men Rage tycker jag är skitbra så den rekommenderar jag varmt.