handdator

Visa fullständig version : bröst mage


slowjamz
2008-11-22, 00:08
tjena ja ha precis deffat klart och ska nu börja köra igång med fina stora magmuskler och stor bröst. är inte så erfaren under gympass osv men någon som kanske vet något som man ska dela med sig..jag kör bara 30x3 situps och 20x3 armhävningar undrar då hur länge man ska behöva hålla på för att få snygga resultat :P

snestge
2008-11-22, 00:42
Ett tips är ju att söka och läsa lite allmänt, finns otroligt mycket bra information här på forumet. Dessutom ger du extremt dåligt underlag för att kunna svara på hur mycket du kommer växa. 60 armhävningar? Okej. En gång i veckan? En gång om dagen? I timmen?

Destå mer information du ger destå bättre svar kommer du få. Sen överlåter jag till någon mer kunnig att ge dessa svar!

slowjamz
2008-11-22, 01:55
alltså jag gör 120 armhävningar om dagen. på morgonen gör jag 20x3 och sen på kvällen kör jag igen. samma sak med situps. 90 sirups på dan och 90 på kvällen

Ungrim
2008-11-22, 10:01
alltså jag gör 120 armhävningar om dagen. på morgonen gör jag 20x3 och sen på kvällen kör jag igen. samma sak med situps. 90 sirups på dan och 90 på kvällen

Jag gör en gissning på att du inte kommer öka något speciellt nämnvärt, Om du nu inte lägger på dig extremt med fett så du får lite mer vikt att leka med.

Tyvärr!

Men gör som du blev tippsad om, läs runt lite på forumet så ska du se att du hittar massa bra användbar information

Danny Devito
2008-11-22, 10:28
Inte funderat på att börja träna på ett gym då? Det är ju där man blir vältränad. ;)

Kapten A
2008-11-22, 21:00
Underbar rubrik.

Kapten A

ceejay
2008-11-22, 21:06
kör riktiga crunches med ngn vikt bakom huvet, då blir det inga 90 reps :)

hasic
2008-11-26, 18:47
Inte funderat på att börja träna på ett gym då? Det är ju där man blir vältränad. ;)

+1

Känns dumt att ge dig råd som att ligga på kaloriöverskott när din träning troligen inte är tillräcklig för att bygga nämnvärt med massa. Läs runt på forumet, sug åt dig så mycket information du kan. Det är MYCKET lättare att uppnå sina mål på ett gym, än att träna hemma, speciellt om du inte har maskiner & bänkar osv.