handdator

Visa fullständig version : Kimberly K - Vägen till pompös sleazerockare!


Ram Dass
2008-11-21, 12:33
- Välkommen!
MUSKLER, ROCK, TYLER, TIGHTS OCH HÅR



Inledning:
Jag är en hane på 22 år som arbetar dagtid på ett industriföretag, men dock inte länge till då jag blir uppsagd efter nyår. Så då hade jag tänkt att lägga fokus på att bygga muskler och träna konditionen, då jag även ska börja spela fotboll i division 6 i vår!

Ska föra en journal innehållande träningspass, bilder, kommentarer men även bilder på mina sleazerocksutstyrslar! :hbang:

Bakgrund:
Jag har tränat från och till i flera år, men kanske max 3 månader sammanhängande och nu sist var det över 1 år sen jag tränade. :em: Har aldrig tidigare tränat kondition, vilket kommer bli helt nytt. Sedan kombinationen av muskelbyggning och konditionsträning är också helt nytt för mig.

Mina tidigare erfarenheter av muskelbyggning är positiva, har mer eller mindre aldrig känt uteblivna resultat. Förutom då man inte tränat som man ska. ;)

Mål:
Min främsta mål är att bygga en kropp med väldefinierade muskler, symmetri och stora bröstmuskler! *drool* Men även kunna klara av att spela 90 minuter fotboll i ett bra tempo utan att det ska vara allt för dödande.


Fakta/övrigt:

Personalia:

Ålder: 22 år
Vikt: ~82 kg
Längd: 186 cm

Styrka (PB):

Bänkpress: 100 kg (80 kg 21/11-08)
Marklyft: 160 kg (130 kg 21/11-08)
Benböj: 100 kg (80 kg 21/11-08)


Träningsupplägg:
Mitt träningsupplägg är just nu inte helt bestämt, men jag kommer antagligen börja med tre-splitt nu på måndag (24/11-08) där jag kör styrketräning. Konditionen vet jag inte hur jag ska komplettera till styrketräningen på bästa sätt, det ska jag undersöka noggrannare allt eftersom.

Slutplädring:
Ska bli roligt att se hur lång tid det tar innan jag når mina PBs, för att sådan slå dom! Om jag gissar kommer det ta 4-5 veckor komma dit, med tanke på att jag har snabbt kommit tillbaka i form efter långa uppehåll. Sedan får man se hur utvecklingen går efter det.

Så nu på måndag kommer jag skriva om mitt första träningspass, ladda upp bilder på min dagsform och en bild från helgen i mina spandex och tuperade hår!


:thumbup:

Hermanssson
2008-11-21, 12:41
Nice, blir intressant :) GL