handdator

Visa fullständig version : Bulle runt naveln - lös hud?


Frehj
2008-11-19, 21:57
Jag väger för tillfället 79kg och är drygt 184cm lång.
Sedan lite mindre än två år har jag gått ner cirka 40kg, toppade på 117kg (Dec06-Jun07: -17kg, Jun07-Dec07: -5kg, Dec07-Jun08: -7kg, Jun08-Nov08: -9kg).

Nu är det så att jag har en liten bulle som börjar strax ovanför naveln och slutar vid midjan, och när jag sitter ner så uppommer det en bilring som jag kan greppa med ena näven.

Frågan är nu: Är det helt enkellt fett, eller kan det vara lös hud?
Observera att jag inte har några bristningar vid just detta område.

Tabbe
2008-11-20, 07:14
Det är nog fett och skin. Klart det måste vecka sig när du sitter hur annars kan det vara sträckt när du står upp?

Ynve
2008-11-20, 08:57
Jag väger för tillfället 79kg och är drygt 184cm lång.
Sedan lite mindre än två år har jag gått ner cirka 40kg, toppade på 117kg (Dec06-Jun07: -17kg, Jun07-Dec07: -5kg, Dec07-Jun08: -7kg, Jun08-Nov08: -9kg).

Nu är det så att jag har en liten bulle som börjar strax ovanför naveln och slutar vid midjan, och när jag sitter ner så uppommer det en bilring som jag kan greppa med ena näven.

Frågan är nu: Är det helt enkellt fett, eller kan det vara lös hud?
Observera att jag inte har några bristningar vid just detta område.

Har exakt samma stats (184, 79) och har samma lilla bulle. Jag är helt övertygad om att den går att få bort. Jag har inte gått ner lika mycket som du, bara ca 11 Kg men jag minns att det kändes som att man hade för mycket hud redan vid 84 Kg och läget är ju grymt mycket bättre redan nu. Själv ska jag ta mig ner ett par, tre kilo till för att se om det sista vill försvinna (har lite kvar på sidorna också) och sedan är det dags att bygga! *flex*

Lycka till på vägen mot en riktigt platt mage! :)