handdator

Visa fullständig version : Exell vanilj


Dk1ng
2003-07-07, 09:47
Ville bara varna för denna, tycker den smakar riktigt riktigt illa för att uttrycka mig milt... kanske är jag ingen vanilj connessieur men så här illa tycker jag inte d ska smaka, som tur är har jag bara 1kg av denna och förhoppningsvis ska dextropuren kunna döda lite av smaken så får jag använda nåt annat till frukost.

Mvh

EiseltUK
2003-07-07, 10:12
Smaken är som :booty: Det vissa hatar, älskar andra.

/ Henrik

"Jag hatar Bobs Jordgubbssylt och allt annat som innehåller jordgubbar. En gång smakade jag Olympics ProBlaze i Jordgubb och det var det äckligaste jag smakat! Jag tycker PowerX i Jordgubb är myckt godare för den smakar lixom inte jordgubb." :D

js44
2003-07-07, 14:43
Jag tycker den smakar helt ok, men man måste gilla industri-vanilj smak :) Inte riktigt samma smak som vaniljglass..

/J

EiseltUK
2003-07-07, 17:06
Vanilj med lite smak av maskinolja? :D

/ Henrik

Bamse
2003-07-07, 17:53
Jag köpte ett kilo Exell vanilj en gång........... det gör jag INTE om. http://burns.thefinaldimension.org/cwm/3dlil/puke.gif

Mr Zero
2003-07-07, 18:15
Vaniljsmaken tycker jag är rätt ok, men den är på tok för söt för min smak.
Läste att sötman skulle minskas i kommande laddningar, hur långt bort är det?
Kommer det att synas på påsen vilken "sort" det är?

EiseltUK
2003-07-07, 18:43
Sötman ska dras ned, men försäljningen skrev ju efter principen först in först ut och därför kan det ligga kvar äldre batcher i lager dåe hos Kolozzeum och i fabriken. Om de nya fortfarande känns för söta så måste den minskas ytterligare!

/ Henrik

Team 666
2003-07-07, 21:15
Vaniljen är ju supergod, smakar som en blaskig vaniljprotec. Fast den godaste vanilj jag smakat är micro whey active av self, den smakar nogger.

mvh,,

Callek
2003-07-07, 22:18
Ääh, svep och var glad :)

Min Jordgubbsgainer/Chokladvassle/kreatin mix är inget för de som är känsliga ;)

BigKay
2003-07-17, 21:14
Jag kör jordgubben... Den är jäkligt god. Äter ibland för att det är gott :eating:

Powerbear
2003-07-19, 21:15
:D En undran...är det smaken eller innehåll som är viktigt.
Någon har myntat det här: Ju sämre det smakar desto bättre är produkten.
Annars kan man ju köra mixer och blanda med lättmjölk exvis.

Ibland så gör man en frukostmix på lättmjölk,havregryn, wheyprotein, glutamin, ägg och lite annat smått och gott som finns i skafferiet. Ibland så slinker en påse kreapyr ner också.
Ska riva i lite...:eating: