handdator

Visa fullständig version : cheaters relief


BigDwarf
2008-11-13, 18:40
Nån som har erfarenheter från denna produkt? Alla kommentarer och idéer är välkommna.


"Ett måste när nu vill tappa vikt eller minska i kroppsfett. CHEATERS RELIEF™ ger den kalorikontroll du har letat efter på kosttillskottsmarknaden. Den unika blandning av ingredienser som ingår i denna produkt bidrar till att hämma reglerande enzymer som ansvarar för kolhydrater och fettsmältning.


REKOMMENDERAD ANVÄNDNING: Som kosttillskott, använd listan nedan för att inta rätt mängd kapsyler 15 minuter före och 15 minuter efter en måltid, som innehåller nedan nämnda kolhydrater och fetter. Drick 1-2 deciliter vatten i samband med kapsylerna. Alla fettlösliga vitaminer (A, D, E & K) eller essentiella fettsyror bör intas minst fyra timmar före eller efter intag av denna produkt. Använd ej mer än tre serveringar per dag."

z_bumbi
2008-11-13, 18:46
Är det värt att bilda en egen metangasfabrik som kan försörja en mindre buss med bränsle varje dag? För att inte tala om diaréen som också kommer att dyka upp.
Detta förutsatt att produkten håller vad den lovar..

Ellis Wyatt
2008-11-13, 18:47
Är nog bättre att köra ner fingraran i halsen än att använda den här skiten.

King Grub
2008-11-13, 18:53
Alla kommentarer och idéer är välkommna

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=116029&highlight=cheaters+relief

z_bumbi
2008-11-13, 18:59
Är nog bättre att köra ner fingraran i halsen än att använda den här skiten.

Det är det däremot inte.

Aerials
2008-11-13, 19:10
Det är det däremot inte.

Varför skulle det vara farligt att stoppa ner fingrarna i halsen? Sen vet jag inte vilka slags biverkningar Cheaters kan eller vad för slags förutsättningar det ger i längden, men hur ställer man dem i proportion emot varandra i ett sånt här sammanhang?

Ellis Wyatt
2008-11-13, 19:12
Well, det är inte direkt nyttigt för tänder, munhåla etc att få upp massa magsyra antar jag :D

Sverker
2008-11-13, 19:30
Varför skulle det vara farligt att stoppa ner fingrarna i halsen? Sen vet jag inte vilka slags biverkningar Cheaters kan eller vad för slags förutsättningar det ger i längden, men hur ställer man dem i proportion emot varandra i ett sånt här sammanhang?

Frätskador på tänderna.

Det lär ringa larmklockor hos alla som bryr sig om dig, eftersom det väcker tankar kring hetsätning.

z_bumbi
2008-11-13, 19:37
Varför skulle det vara farligt att stoppa ner fingrarna i halsen? Sen vet jag inte vilka slags biverkningar Cheaters kan eller vad för slags förutsättningar det ger i längden, men hur ställer man dem i proportion emot varandra i ett sånt här sammanhang?

Båda sätten sätter för mig igång larmklockor om stört ätbeteende eller ätstörningar.
Att hindra upptag av det man äter brukar straffa sig så pass rejält genom diarée att det inte är så många som fortsätter och riskerna är "bara" att man tappar vätska, en del näringsämnen och på sikt kanske (?) att man sabbar tarmfunktionen.
Att stoppa fingrarna i halsen direkt efter en måltid säger mig att man redan har kommit ganska långt i sina problem plus att magsyra upp i matstrupe och munhålla är frätande och de skaderna sätts igång efter första tillfället.