handdator

Visa fullständig version : Slipknot, Hovet


spoonchest
2008-11-12, 08:03
Hur många ska dit?

Zqvirk
2008-11-12, 08:13
minst du och jag

spoonchest
2008-11-12, 08:34
minst du och jag

2st alltså, om jag inte räknat fel. Looks like a crowd.

Litecore
2008-11-12, 10:43
en kille från mitt jobb ska dit också! då blir ni minst 3 st :D

Zqvirk
2008-11-12, 11:22
Three's a party! jeeej!:cheers:

Ape3
2008-11-12, 11:41
Jag ska dit.

Thewind
2008-11-12, 11:52
Muckar den fjortonde. Stor chans att jag får ledigt liksom...


Har allting bokat för att se dem i Birmingham den femte december istället. Så får man se SB i samma veva. Hört att de har öl där.

Exdiaq
2008-11-12, 15:41
Minst 4 blir ni, känner en som ska dit också

Supercharger
2008-11-13, 09:36
Jag var där:hbang:.

Det var utsålt så halva kolo-brädan var nog där..

spoonchest
2008-11-13, 09:37
Nå, vad tyckte ni?
Förresten tror jag vi var fler än fyra. Helsike vad med folk det var!
Stod i främre klungan och råkade hamna mitt i mosh-piten de två första låtarna.. Herregud vad jag svettades. tappade skon gjorde jag också.:hbang::hbang:

Supercharger
2008-11-13, 09:44
Nå, vad tyckte ni?
Förresten tror jag vi var fler än fyra. Helsike vad med folk det var!
Stod i främre klungan och råkade hamna mitt i mosh-piten de två första låtarna.. Herregud vad jag svettades. tappade skon gjorde jag också.:hbang::hbang:

Tyckte att dem var riktigt jävla bra! Lite bonus där med trummsetet.

Vi satt visserligen, men det var galet varmt där inne.

spoonchest
2008-11-13, 09:55
Tyckte att dem var riktigt jävla bra! Lite bonus där med trummsetet.

Vi satt visserligen, men det var galet varmt där inne.

Ja. De hade för första gången med sig fullstor scen tilll europa, sa shawn till aftonblade iaf, men när det kommer till att prata om europa, verkar amerikaner inte vara de vassaste besticken i lådan. Jag är tämligen säker på att scenen de spelade på i London under IOWA-turnen var hyffsat fullstor.

Det värsta med ståplats var alla andras svett, överallt. Jag svettades igenom byxorna tillochmed.
Och så undrar jag vad vissa killar på ståplats gick på egentligen, hoppade runt helt i otakt och slogs enbart, verkar det som.
De kan ju inte ha sett nånting av bandet. hrrm.

Supercharger
2008-11-13, 10:43
Ja. De hade för första gången med sig fullstor scen tilll europa, sa shawn till aftonblade iaf, men när det kommer till att prata om europa, verkar amerikaner inte vara de vassaste besticken i lådan. Jag är tämligen säker på att scenen de spelade på i London under IOWA-turnen var hyffsat fullstor.

Det värsta med ståplats var alla andras svett, överallt. Jag svettades igenom byxorna tillochmed.
Och så undrar jag vad vissa killar på ståplats gick på egentligen, hoppade runt helt i otakt och slogs enbart, verkar det som.
De kan ju inte ha sett nånting av bandet. hrrm.

Jo det såg lite "rörigt" ut stundtals där nere:D.

Såg du när Chris eller om det var Shawn sprang runt bland publiken och muckade lite?

spoonchest
2008-11-13, 10:52
Jo det såg lite "rörigt" ut stundtals där nere:D.

Såg du när Chris eller om det var Shawn sprang runt bland publiken och muckade lite?

Haha. Nä. jag fick höra det utav min flickvän efteråt. Om han gick framför andra kravallstaketet så måste han ha gått förbi mig. jag märkte iof ett radband utav ordningsvakter som gick förbi mig. Nä mina ögon var på scenen.
Tyckte de spelade för lite låtar från nya skivan.

Bäst var när fem killar brevid mig hittade en trummpinne och skulle försöka reda ut vems det var. Alla hade varsin hand på den och vägrade släppa, under en hel låt, typ. Sedan var det vilt slagsmål igen. haha.
Sjukaste med det var att det var inga små killar, fyra utav dem i alla fall.
Den femte kan inte ha varit längre än 1,60. vilken fighter.

Supercharger
2008-11-13, 14:47
Haha. Nä. jag fick höra det utav min flickvän efteråt. Om han gick framför andra kravallstaketet så måste han ha gått förbi mig. jag märkte iof ett radband utav ordningsvakter som gick förbi mig. Nä mina ögon var på scenen.
Tyckte de spelade för lite låtar från nya skivan.

Bäst var när fem killar brevid mig hittade en trummpinne och skulle försöka reda ut vems det var. Alla hade varsin hand på den och vägrade släppa, under en hel låt, typ. Sedan var det vilt slagsmål igen. haha.
Sjukaste med det var att det var inga små killar, fyra utav dem i alla fall.
Den femte kan inte ha varit längre än 1,60. vilken fighter.

Det såg så jävla roligt ut när han gick och puttade på folk och när dem vände sig om förbannade så: Vem fan vill ha stry... Jaha det var du.

Är man inte där för att kolla på konserten kan man lika gärna stanna hemma och bråka. Nötter!

Bra så inihelvete var det var det iaf igår kväll:hbang: