handdator

Visa fullständig version : White Flood


Kyhlertz
2008-11-11, 11:25
Hej!

Detta är information som jag har "saxat" från en shop. Väljer att inte nämna var så man inte bryter mot några regler här på fourmet.

"Oavsett vad andra reklamer om liknande produkter säger, detta är den bästa. Har inte haft en kund som inte varit nöjd. Exempelvis är den mycket bättre än NANO-Vapor, Masscra och allt det där.

Kan även användas för bättre uthållighet vid exempelvis konditionsrelaterade sporter.

Den nya formulan är utan GABA eftersom jag fick backning om att inte sälja läkemedel.

Ger oerhörd energi och pump. Inte lik någon annan formula."

Detta låter ju i mina öron väldigt bra. Dock gillar jag att höra andra människors upplevelser och vad jag har förstått finns här en hel del riktigt kunniga människor som skriver moget och adekvat.
Skulle hemskt gärna vilja höra era åsikter!

Mvh Kyhlertz, ny på Kolozzeum

Aerials
2008-11-11, 13:01
Hej!

Detta är information som jag har "saxat" från en shop. Väljer att inte nämna var så man inte bryter mot några regler här på fourmet.

"Oavsett vad andra reklamer om liknande produkter säger, detta är den bästa. Har inte haft en kund som inte varit nöjd. Exempelvis är den mycket bättre än NANO-Vapor, Masscra och allt det där.

Kan även användas för bättre uthållighet vid exempelvis konditionsrelaterade sporter.

Den nya formulan är utan GABA eftersom jag fick backning om att inte sälja läkemedel.

Ger oerhörd energi och pump. Inte lik någon annan formula."


Alltså, såhär marknadsförs alla produkter. Oavsett grossist eller återförsäljare kommer du i varannan produktbeskrivning läsa; revolutionerande, egen i sin klass eller att dem används av jay cutler och att han aldrig har upplevt något liknande..
Ett tips är att nästan helt skita i att läsa inledningen och att du postar innehållsförteckningen här så vi kan förklara vilka substanser som gör vad, och om de har någon vetenskapligt bevisad effekt!

Kyhlertz
2008-11-11, 13:09
Det som är kruxet...jag försöker få fram en deklaration av aktuella substansämnen. 2 polare till mig kör denna produkt och är riktigt nöjda, men jag vill gå in på djupet.
SKa se om jag hittar något eller sno deras burkar och läsa av.

Sniggel
2008-11-11, 13:32
White Flood? Låter som ett potenshöjande kosttillskott...

C.E.J.
2008-11-11, 13:32
Det är väl inga som helst problem att hitta innehållsdeklaration. Och hur kan du ens tycka att en produkt verkar bra för att REKLAMEN säger att den är bra?

Calories 0
Calories From Fat 0
Potassium(as Gluconate) 36mg 1%
Folate(as Folic Acid) 250mcg 63%
Selenium(as Selenium Amino Acid Chelate) 100mcg 143%

ENO Flood Complex™ 3000mg †
Arginine AKG (2200 Mg), Ornithine AKG (800mg)

FlooDurance™ 2400mg †
Beta Alanine (1700 Mg), L-Tyrosine (700 Mg)

Energy & Antioxidant Flood Complex 3825mg †
Inosine, Gamma-Aminobutyric Acid (GABA), Glucuronolactone, Natural Caffeine, Potassium Gluconate, Cocoa Bean (Extracted For 99% Theobromine), Evodia Rutaecarpa (95% Evodiamine Extract), L-Norvaline, Sugar Cane (Extracted For 60% Octacosanol), Coenzyme Q10, Vinpocetine, Alpha-Carotene, Zeaxanthin, Crytoxanthin, Lutein, Folic Acid, Selenium, Huperzia Seratta (Extracted For 99% Huperzine A)

Kyhlertz
2008-11-11, 13:51
Det är väl inga som helst problem att hitta innehållsdeklaration. Och hur kan du ens tycka att en produkt verkar bra för att REKLAMEN säger att den är bra?

Calories 0
Calories From Fat 0
Potassium(as Gluconate) 36mg 1%
Folate(as Folic Acid) 250mcg 63%
Selenium(as Selenium Amino Acid Chelate) 100mcg 143%

ENO Flood Complex™ 3000mg †
Arginine AKG (2200 Mg), Ornithine AKG (800mg)

FlooDurance™ 2400mg †
Beta Alanine (1700 Mg), L-Tyrosine (700 Mg)

Energy & Antioxidant Flood Complex 3825mg †
Inosine, Gamma-Aminobutyric Acid (GABA), Glucuronolactone, Natural Caffeine, Potassium Gluconate, Cocoa Bean (Extracted For 99% Theobromine), Evodia Rutaecarpa (95% Evodiamine Extract), L-Norvaline, Sugar Cane (Extracted For 60% Octacosanol), Coenzyme Q10, Vinpocetine, Alpha-Carotene, Zeaxanthin, Crytoxanthin, Lutein, Folic Acid, Selenium, Huperzia Seratta (Extracted For 99% Huperzine A)

Tack för innehållsdeklarationen. Jag menade inte svart på vitt att det är en bra produkt. Utgår man enbart från det som står skrivet så visst, men det jag söker efter är andra människors åsikter och erfarenhet av denna produkt.
Reklam kommer alltid vara positiv, människors erfarenhet en annan.

Har läst en del kemi, men kan fortfarande ställa mig frågande på effekten av dessa ämnes kombination och dess direkta verkan sett till träning.
Tar gärna all feedback jag kan få.

Tack så mycket för svaren!