handdator

Visa fullständig version : The Pick Up Artist- Hur du enkelt raggar upp din drömkvinna.


Jaws
2008-11-10, 21:01
Har någon läst boken The Game, eller sett TV-serien "The Pick Up Artist" som går ut på ungefär samma sak?

Jag har inte läst boken, som sägs vara en bästsäljare f.ö, men jag håller på att se tv-serien.

Det är alltså två killar "Mystery" och "Matador" som förklarar steg för steg hur du enkelt raggar upp brudar på krogen osv. I tv-serien kommer 10 nördar som inte har någon erfarenhet av kvinnor, men som sedan plockar brud efter brud. Varje vecka elimineras 1 nörd och den som blir sist kvar blir alltså utnämnd till "the pick up artist" och får hänga med mystery och matador runt om i världen och ragga brudar. Det är rätt kul att se hur duktiga vissa blir på att plocka hem brudar och det ser så enkelt ut.
Både Mystery och Matador har haft problem med att ragga upp brudar förr i tiden, men har nu fått sin revenge genom att veta exakt vilka knappar man ska trycka på för att få hem vilken tjej som helst.

Först var jag jävligt skeptisk på att dessa knepen verkligen fungerar, men jag gjorde ett försök i fredags och det var förvånandsvärt kul om man nu är sugen på att ragga. Det räcker inte alltid att flexa Gluteus Maximus vid baren.;)

Tricklev
2008-11-10, 21:03
Bra sammanfattning för alla som har levt dom fem senaste åren utan internet, tv eller tidningar.

Tigerkotten
2008-11-10, 21:06
Helt okej serie, säsong 2 verkar aningen bättre än säsong 1 däremot :)

Annars en bättre serie ang pickup så heter den "keys to the vip", där ser man mera vad som verkligen funkar och inte funkar. Att allt inte behöver vara så svårt.

petah
2008-11-10, 21:07
Bra sammanfattning för alla som har levt dom fem senaste åren utan internet, tv eller tidningar.

lite så tänkte jag också när jag såg tråden. :)

Jaws
2008-11-10, 21:10
Bra sammanfattning för alla som har levt dom fem senaste åren utan internet, tv eller tidningar.

Lever inte utan, men kan klara mig utan internet;)

Jag som trodde att det var få som visste om detta, inte konstigt att man inte får brudar längre när alla killar vet alla knep.

Kryss
2008-11-10, 21:29
Tycker serien är lite rolig och följer den själv, kul att se blyga människor utveckla sig själva.

Tonto
2008-11-10, 21:43
aldrig har något gått från underground till mainstream så fort som pua.

z_bumbi
2008-11-10, 21:46
http://www.library.ubc.ca/archives/mace_3.gif
+
http://www.arenal.net/tour/venado-caves/images/cave_tour_pic.jpg

?

Tigerkotten
2008-11-10, 22:17
aldrig har något gått från underground till mainstream så fort som pua.

Jodå, intresserat för kampsport som folk har nu för tiden.

CVN
2008-11-10, 22:29
Vilken kanal går det på`=?

joriice
2008-11-10, 22:33
Hade varit intressant om någon känd kanal hade visat den på någon bra tid här.

bear.flowertwig
2008-11-10, 22:37
Går på en piratbio nära dig.

C.E.J.
2008-11-10, 23:20
Kan Mystery och Melchizedek kanske vara samma person? Rimligen borde ju inte mänskligheten ha överlevt om Mystery inte funnits med och guidat människor hur de träffar nån av det andra könet och sedermera förökar sig.

ErikWrestlingFreaket
2008-11-10, 23:40
Dom flesta individers drömkvinna är nog en kvinna som inte faller för inlärda pick up knep

Tricklev
2008-11-10, 23:42
Min drömkvinna är någon som skrattar när jag drar en porr-oneliner.

Någon som har beställt en pizza? Med extra korv?

Stoltz
2008-11-11, 00:33
http://www.library.ubc.ca/archives/mace_3.gif
+
http://www.arenal.net/tour/venado-caves/images/cave_tour_pic.jpg

?

Vad fan..? :D

Kabuto
2008-11-11, 00:37
Klubba sen grotta har funkat i alla tider...

Raggis
2008-11-11, 00:40
Problemet är ju att denna "metod" är ett vedertaget faktum nuförtiden. Man har således större chans om man INTE tillämpar dessa färdigheter.

Tolkia
2008-11-11, 18:49
Bra sammanfattning för alla som har levt dom fem senaste åren utan internet, tv eller tidningar.

Min drömkvinna är någon som skrattar när jag drar en porr-oneliner.

Någon som har beställt en pizza? Med extra korv?
Alla har uppfattat kärleksförklaringen, så Tricklev kan sluta negga nu.