handdator

Visa fullständig version : Löjlig fråga om Ronnie Coleman


ARMSTARK
2008-11-10, 13:58
Jag har undrat över det här med att Ronnie sitter och ylar och hojtar och har sig på gymet. Nu känner alla till honom och vet hur han är, men nån gång i tiden måste han varit ny på gymet, en liten räka som inte visste nåt om byggning. När började han showa som han gör nu, är det någon som känner till honom från "the early days", kanske rent av tränade med honom då?

LoTiX
2008-11-10, 14:23
Enligt ägaren till gymmet han tränar på var Coleman helt jävla enorm redan innan han började. Och sedan är det inte precis som vissa svenska fitness-gym där man inte får göra annat än att viska högt så man inte riskerar att överrösta radion som spelar Lugna Favoriter. Sedan vet jag inte om så många på Kolozzeum tränade med Coleman på tidigt 90-tal men ni som gjorde det får gärna berätta. =)

martikainen
2008-11-10, 14:53
Fy fan vilken klockren soundboard.

Kollade hans film igår the unbelievble(stavning), jag diggar ronnie, hans stil är så jäkla skön!
BOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

Bahir
2008-11-10, 15:05
Som Ronnie förklarar i hans första film (den innan The Unbelievable, där han har sin BB flickvän), så var han ju alltså polis från början. En dag så fick en annan polis Ronnie att gå med till gymmet, där Brian (ägaren för Metroflex, som Ronnie än idag gymmar på) fick syn på Ronnie. Vid det här laget, om jag minns rätt, hade Ronnie inte gymmat mycket förutom kanske i skolan/universitetet då han spelade amerikansk fotboll. Brian övertalade Ronnie att börja tävla i utbyte mot att Ronnie fick ett gratis gymmedlemskap (Ronnie förklara även i videon att han tills dess inte tyckt om bodybuilding eftersom allt han visste om det var att man måste träna och trycka i sig steroider. Tydligen räckte ett gymmedlemskap för att övertala honom). Därefter vann han sina första tävlingar och you know the rest.

birra_peroni
2008-11-10, 15:40
Jag har undrat över det här med att Ronnie sitter och ylar och hojtar och har sig på gymet. Nu känner alla till honom och vet hur han är, men nån gång i tiden måste han varit ny på gymet, en liten räka som inte visste nåt om byggning. När började han showa som han gör nu, är det någon som känner till honom från "the early days", kanske rent av tränade med honom då?

Tror inte han "showar" utan att han mer taggar till, själv skriker jag alltid på gymet när ja lyfter och då e jag långt ifrån störst på gymet. Whatever works for you.

Scratch89
2008-11-10, 16:34
Som Ronnie förklarar i hans första film (den innan The Unbelievable, där han har sin BB flickvän), så var han ju alltså polis från början. En dag så fick en annan polis Ronnie att gå med till gymmet, där Brian (ägaren för Metroflex, som Ronnie än idag gymmar på) fick syn på Ronnie. Vid det här laget, om jag minns rätt, hade Ronnie inte gymmat mycket förutom kanske i skolan/universitetet då han spelade amerikansk fotboll. Brian övertalade Ronnie att börja tävla i utbyte mot att Ronnie fick ett gratis gymmedlemskap (Ronnie förklara även i videon att han tills dess inte tyckt om bodybuilding eftersom allt han visste om det var att man måste träna och trycka i sig steroider. Tydligen räckte ett gymmedlemskap för att övertala honom). Därefter vann han sina första tävlingar och you know the rest.

Jag kommer inte ihåg vilken av filmerna jag tänker på, men då säger han att han redan på college tränade hårt, men att han åt "lite" protein då. Med lite menar han typ 300 gram, nu äter han 500 gram och det funkar "för honom", ungefär så.