handdator

Visa fullständig version : hur fungerar max ot?


Betsson1
2008-11-09, 12:18
Tänkte börja med max ot nu i januari.
Hur fungerar den? Vi säger attj ag klickar på vecka 1. Ska jag läsa allt som står där i början av veckan innan jag börjar? Och sedan följa det? Förstår inte riktigt..

Betsson1
2008-11-09, 12:25
Tänkte börja med max ot nu i januari.
Hur fungerar den? Vi säger attj ag klickar på vecka 1. Ska jag läsa allt som står där i början av veckan innan jag börjar? Och sedan följa det? Förstår inte riktigt..

Märkte precis en annan sak. Dom lär dig nya saker hela tiden. På vecka 1 finns det en träningsschema som man ska följa, det är bra. Men man vet inte hur man ska värma upp första veckan eftersom dom lär dig hur man värmer upp andra veckan. Så jävla krånglig. Sedan i tredje och fjärde står det om kosten, vad man ska äta osv. Det vet man inte förrän man har kommit till tredje veckan.

Hobbes
2008-11-09, 12:29
Tänkte börja med max ot nu i januari.
Hur fungerar den? Vi säger attj ag klickar på vecka 1. Ska jag läsa allt som står där i början av veckan innan jag börjar? Och sedan följa det? Förstår inte riktigt..

Nu är det många år sedan jag körde med MaxOt, men visst går det att ta ner alla veckorna och läsa igenom dem. Det gjorde jag iallafall det gav mig en bra bild av systemet och alla bitar inom det.

Kan inte svara på rak arm angående uppvärmningen, men jag vill minnas att de var rätt tydliga kring det. Dock kan det vara svårt att hålla den enorma tidsgräns som de anger - så mitt råd blir: ladda ner all information, skriv ut och läs igenom allt på en gång innan du börjar.

Lycka till, själv tyckte jag om MaxOT, det som många andra program ger bra resultat om du följer det och sköter kosten.

KaptenKnäsvag
2008-11-09, 12:50
De har ju förmodligen gjort sådär för att man inte skall behöva lära sig allt på en gång.

Värm upp som vanligt vecka 1 och gör som du läser under vecka 2, osv...