handdator

Visa fullständig version : Terminator Salvation


internethjälten
2008-11-08, 11:48
Sååå, kommer Christian Bale att göra roller som John Connor på ett bra sätt tro?

Trailern som ligger ute för stunden verkar ju lovande i alla fall :thumbup:

För den late :
http://www.imdb.com/title/tt0438488/
http://rss.warnerbros.com/terminatorsalvation/

joriice
2008-11-08, 12:35
Älskar Bale.

J.V
2008-11-08, 12:37
Hoppas bara att han inte använder sin manliga Batman-röst.

EDIT: vilket han verkar göra.

joriice
2008-11-08, 12:39
Hoppas bara att han inte använder sin manliga Batman-röst.

EDIT: vilket han verkar göra.

Varför skulle han?

erks
2008-11-08, 12:47
Ingen Arnold = fail.

Tricklev
2008-11-08, 12:51
Trailern var rätt maffig, kommer nog bli en bra action-rulle.

MAXX
2008-11-08, 12:56
Ser fram emot den. Men fan ett halvår kvar *gah!*

Dav0d
2008-11-08, 14:48
Bale är top 3 av mina favoritskådespelare, jag tror stort på hans förmåga att klara av denna roll. Ska bli riktigt kul att se.

TcAnders
2008-11-08, 14:58
Längtar som fan, men tyvärr tycker jag det känns som att lite av terminatorkänslan försvinner när självaste terminator Arnold inte är med..

internethjälten
2008-11-08, 15:05
Hoppas bara att han inte använder sin manliga Batman-röst.

EDIT: vilket han verkar göra.

Den rösten har han väl kört med ända sen American Psyco?

internethjälten
2008-11-08, 15:07
Längtar som fan, men tyvärr tycker jag det känns som att lite av terminatorkänslan försvinner när självaste terminator Arnold inte är med..

Vad tycker du då om "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" ?

CrazyJoeDavola
2008-11-08, 15:40
Längtar som fan, men tyvärr tycker jag det känns som att lite av terminatorkänslan försvinner när självaste terminator Arnold inte är med..

Jo Arnold är ju Terminator, men inte blev 3an någon bra film för det?! Verkar som denna går tillbaka till det "mörka" i 1an och 2an. 1an håller än i dag och 2an är ju fortfarande en av världens bästa actionstänkare!

Ser verkligen fram emot denna, hoppas bara att den bli riktigt mörk, dyster och blodig och inte nån komedi som 3an.

Scratch89
2008-11-08, 15:43
Roland Kickinger, som spelar T-800, verkar vara en grov snubbe.

http://www.eskimo.com/~erics/Olympia2k2/image059.jpg

J.V
2008-11-08, 15:48
Den rösten har han väl kört med ända sen American Psyco?Ingen aning, har dålig koll på Bale utöver Batman. Men rösten jag tänker på är den där hemska han drar igång så fort Batman-suiten åkte på, älskade filmen men den där jävla rösten var ett sänke.

Tricklev
2008-11-08, 15:55
Man kan ju tycka rent instinktivt att dom borde göra Terminatorerna lite smidigare, hur svårt kan det vara att identifiera dom egentligen, bara kolla efter killen som väger 100kg i bra form. Dom är ju ändå robotar, så deras styrka borde inte vara bunden till bicepsmassan, jag hade klarat mig grymt under ett eventuellt krig med robotarna, jag uppmärksammar saker som personerna i krig med robotarna uppenbarligen inte gör.

CrazyJoeDavola
2008-11-08, 15:57
Man kan ju tycka rent instinktivt att dom borde göra Terminatorerna lite smidigare, hur svårt kan det vara att identifiera dom egentligen, bara kolla efter killen som väger 100kg i bra form. Dom är ju ändå robotar, så deras styrka borde inte vara bunden till bicepsmassan, jag hade klarat mig grymt under ett eventuellt krig med robotarna, jag uppmärksammar saker som personerna i krig med robotarna uppenbarligen inte gör.

Finns ju olika modeller doh! Har du inte sett alla filmerna?! *gah!*

Scratch89
2008-11-08, 15:57
Man kan ju tycka rent instinktivt att dom borde göra Terminatorerna lite smidigare, hur svårt kan det vara att identifiera dom egentligen, bara kolla efter killen som väger 100kg i bra form. Dom är ju ändå robotar, så deras styrka borde inte vara bunden till bicepsmassan, jag hade klarat mig grymt under ett eventuellt krig med robotarna, jag uppmärksammar saker som personerna i krig med robotarna uppenbarligen inte gör.

Annars kan man ju alltid lyssna efter killen med österländsk brytning.

Tricklev
2008-11-08, 15:58
Brudar som lyckas med bedriften att vara snygg i röda tights samtidigt som hon är perfekt sminkad under ett krig borde man också se upp för. Feck, lämna över ledarskapet till mig så ska jag visa hur man besegrar terminatorer.

internethjälten
2008-11-08, 16:16
Tricklev : hahaha, sköna inlägg du fick till nu :D

internethjälten
2008-11-08, 16:18
Ingen aning, har dålig koll på Bale utöver Batman. Men rösten jag tänker på är den där hemska han drar igång så fort Batman-suiten åkte på, älskade filmen men den där jävla rösten var ett sänke.

aha.. den gayrösten ja, var inte den jag tänkte på så fel av mig.