handdator

Visa fullständig version : Allt för hälsan


paragon
2008-11-04, 21:58
I helgen är det mässan Allt för Hälsan i sthlm.

Nån som vet om det är nåt att ha? Såg att bl a ************* och skip ska ställa ut.

Frågan är om det finns rejält med gratisprover och mässerbjudanden. inträde är 130kr för en dag vilket känns lite saftigt om det mest är massa new age och naturmedel.

Nån som hört talas om nån rabattkupong eller dylikt man kan använda för att komma in billigare? Nån som var där förra året och kan berätta?

LadyG
2008-11-04, 22:15
Jag har varit där några år och generellt sett är det väl inte så mycket gratis som rabatterade erbjudande samt en hel del flum.

Wille005
2008-11-04, 22:16
Bor 2 min ifrån... jag borde få gå in gratis! :>

paragon
2008-11-05, 18:33
Jaha ingen annan? Fan vet inte om det e värt att åka ut dit... 130kr i inträde också...

Det har ju verkligen gått ner sig på senare år... massa fitnessdagar i göteborg och sm i västerås och massa byhålor... förr fanns ju allt i sthlm

Tricklev
2008-11-05, 18:58
http://www.konrad.konsumentverket.se/bilder/napp1web.jpg

Ajin
2008-11-05, 19:05
Erotikmässan kostade 250 kr, inte klagar jag. :smash:

paragon
2008-11-05, 19:48
http://www.konrad.konsumentverket.se/bilder/napp1web.jpg

Ja vettu tricklev, det var bättre förr, före din tid... då var det drag kring SM i bodybuilding, dorian yates hade seminarium i sthlm osv...
Så stoppa tillbaka nappen du lillpojken...

paragon
2008-11-05, 19:48
Erotikmässan kostade 250 kr, inte klagar jag. :smash:



O fan så pass ändå... var bra många år sen jag var på erotikmässan, nåja där vet man ju vad man får för pengarna iaf.

berra_berra
2008-11-05, 20:02
Anna Skipper har framförallt genom sin roll som programledare i det populära tv-programmet "Du är vad du äter" kommit att bli en frontfigur inom hälsa och välmående. Hon inspirerar och motiverar hela svenska folket till ett ökat hälsotänkande genom sitt arbete som hälso- och viktminskningscoach.


I monter C20:31 bjuder hon på smakprover av nyttiga drinkar och maträtter, anordnar tävlingar, kontrollerar din hälsostatus, pratar om vad vi äter, när vi äter och hur vi äter påverkar vår kropp, vår hälsa och därmed vårt välbefinnande i allmänhet både på kort och lång sikt.

Tricklev
2008-11-05, 20:05
Ja vettu tricklev, det var bättre förr, före din tid... då var det drag kring SM i bodybuilding, dorian yates hade seminarium i sthlm osv...
Så stoppa tillbaka nappen du lillpojken...

Och då ba.... så ja ba.... sa vattafack va.... hon ba va vill du va....


....


....


........................................

paragon
2008-11-05, 20:06
Anna Skipper har framförallt genom sin roll som programledare i det populära tv-programmet "Du är vad du äter" kommit att bli en frontfigur inom hälsa och välmående. Hon inspirerar och motiverar hela svenska folket till ett ökat hälsotänkande genom sitt arbete som hälso- och viktminskningscoach.


I monter C20:31 bjuder hon på smakprover av nyttiga drinkar och maträtter, anordnar tävlingar, kontrollerar din hälsostatus, pratar om vad vi äter, när vi äter och hur vi äter påverkar vår kropp, vår hälsa och därmed vårt välbefinnande i allmänhet både på kort och lång sikt.

Fattar du hur mkt smaprover jag måste dra i mig för att känna att det är värt inträdet :D

Shajjn
2008-11-05, 20:08
Vad jag har hört så skall det finnas lite allt möjligt på mässan: allt från representanter från Karolinska Institutet och idrottsförbundet.. till Anna Skipper.

z_bumbi
2008-11-05, 21:07
Ja vettu tricklev, det var bättre förr, före din tid... då var det drag kring SM i bodybuilding, dorian yates hade seminarium i sthlm osv...
Så stoppa tillbaka nappen du lillpojken...

Var inte Yates i Älvsjö?

Angel
2008-11-05, 21:09
Okej att det är finanskriser och sånt. Men 130kr, vafan? Våga gambla lite.

LadyG
2008-11-05, 21:35
Det finns en översikt med vilka som ställer ut på mässans hemsida, http://halsan.stofair.se/10125/index.asp

Yankeee
2008-11-06, 10:01
Det är alltså en mässa för prenumeranter av Hemmets veckotidning?

Nitrometan
2008-11-06, 10:10
Det är alltså en mässa för prenumeranter av Hemmets veckotidning?

Eller tidningen iForm.

Trassel
2008-11-06, 10:57
Var där nåt år, tyckte inte att det var speciellt spännande, har man inget bättre för sig så visst.

zowie
2008-11-06, 11:01
jag ska dit, men bara för att strosa runt och har en välförtjänt semesterdag. ska också gå på 'det goda köket' i hallarna bredvid för att jag är matlagningsfantast eller allmänt kär i mat. kombibiljett är 200 spänn. är okej.
allt för hälsan mår vara nånting i stilen med skipper, ifrom eller nåt sånt, men ändå finns det säkert något kul. dessutom måste jag kollar runt i branchen lite, hehe.
säkert finns det massor att köpa, usch. synd att inte better bodies eller liknande är där...

LadyInsane
2008-11-06, 11:42
jag ska dit, men bara för att strosa runt och har en välförtjänt semesterdag. ska också gå på 'det goda köket' i hallarna bredvid för att jag är matlagningsfantast eller allmänt kär i mat. kombibiljett är 200 spänn. är okej.
allt för hälsan mår vara nånting i stilen med skipper, ifrom eller nåt sånt, men ändå finns det säkert något kul. dessutom måste jag kollar runt i branchen lite, hehe.
säkert finns det massor att köpa, usch. synd att inte better bodies eller liknande är där...

Nej förfan, det är inte bra för hälsan när ett linne kostar 500 spänn;)

zowie
2008-11-06, 14:19
Nej förfan, det är inte bra för hälsan när ett linne kostar 500 spänn;)

nej, det är klart, men de har snygga träningskläder och de hade en byxa nu som passade även mina tjocka ben. då var jag glad för...som tur har jag råd med det.

Mourten
2008-11-06, 15:34
ja ska dit med tjejen, lär väl inte va d bästa men va gör man inte för friden.