handdator

Visa fullständig version : Bygga ett program!


Almkvist
2008-11-03, 22:21
Idag då jag var på gymmet så körde jag ut mitt andra helkropps program. Har tagit lite mer än två månader.
Men jag satte upp en tråd där jag fick råd att kanske köra olika delar på kroppen per pass istället för att ha mitt helkropps program. Jag börjar också bli ganska less på den lila variationen som blir då jag kör i princip samma pass hela tiden*spy*

Så jag tänkte ifall det finns någon ihärdig människa som hade kunnat dra ihop några pass som täcker hela kroppen som jag kan köra är ju nämligen svin dyrt att skaffa en instruktör som gör en massa pass. Själv fallet har jag sett dem där råd till nybörjare men det är ju ändå helkropps pass men jag var ute efter uppdelad träning.
Jag vet att det är viktigt att träna konditionen och det gör jag på tisdag och torsdag med spinning brukar även jogga en gång på helgen. Jag har även core pass på tisdagar och torsdagar.

Skulle vara hur uppskatat som helst ifall man kunde få hjälp och ifall nån nu gör nåt program förklara gärna övningarna.

Jag är 15 år 168 lång och väger 55 kg. MVH Andreas Almkvist:hbang:

Allan
2008-11-03, 22:23
Finns en sticky med programförslag som passar i stort sett alla. Läs den. Så unik är ingen att det inte skulle passa

Almkvist
2008-11-03, 23:10
OK vad är en Sticky?

Wao
2008-11-03, 23:31
En tråd som är klistrad och längst upp oavsett om folk skriver i den eller inte.

Här har du den: http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87454