runezzz
2008-11-03, 21:03
tja , jag undrar hur mitt kost schema ska se ut för att jag ska bygga så optimalt med muskler som möjligt? här e ett förslag på ett jag gjorde själv för 10min sedan , vet inte så mycket mer än att jag inte har mycket underhudsfett och dvs att jag behöver antaligen ganska mycket fett rik mat och så klart protein å kolhydrater . .. iallafall här e ett exempel som jag gjort.
07:30 1dl managryn med vatten och banan mixat tilsammans (blir ungefär ett halvstortglas) + ett knäckebröd med någort proteinrikt tex skinka, så dricker jag ett glas mjölk + ett glas juice
12:45 pasta med köttbullar / bacon + morot + mixtrade frukter.
13.50 macka med ost och skinka och gurka.
15:50 vanlig nyttig mat tex potatis med lax och citron. . . + whey80
16:30 halv banan
16:50 dra till gymmet
(obestämd tid) efter träning whey 80 + vit bröd / eller en protein drink som innehåller 43g protein , 28g kolhydrater , 4g fett ( lemonfresh body top dryck)+ bröd då.
19.00någon mat bara tex hamburgare , eller massa varma mackor med ost å skinka .
21:00 morötter
ser detta bra ut för en som inte vill bygga muskler ? eller är det för diet eller för bulk ? vill hällrde gå åt bulk håller än diet hållet iallafall.
tack på förhand mvh patrik
07:30 1dl managryn med vatten och banan mixat tilsammans (blir ungefär ett halvstortglas) + ett knäckebröd med någort proteinrikt tex skinka, så dricker jag ett glas mjölk + ett glas juice
12:45 pasta med köttbullar / bacon + morot + mixtrade frukter.
13.50 macka med ost och skinka och gurka.
15:50 vanlig nyttig mat tex potatis med lax och citron. . . + whey80
16:30 halv banan
16:50 dra till gymmet
(obestämd tid) efter träning whey 80 + vit bröd / eller en protein drink som innehåller 43g protein , 28g kolhydrater , 4g fett ( lemonfresh body top dryck)+ bröd då.
19.00någon mat bara tex hamburgare , eller massa varma mackor med ost å skinka .
21:00 morötter
ser detta bra ut för en som inte vill bygga muskler ? eller är det för diet eller för bulk ? vill hällrde gå åt bulk håller än diet hållet iallafall.
tack på förhand mvh patrik