handdator

Visa fullständig version : MrCrowleys träningsjournal med bilder


MrCrowley
2008-11-03, 20:25
Tjo alla.

jag har nu tröttnat på o smita från träningar från o till hela tiden så tänkte att om jag lägger upp lite bilder samt uppdaterar ett par ggr i veckan om hur min träning går o hur många pass man kört o så så kanske man inte maskar så förbannat.
kan ju börja med lite om mig då. 23 år och bor i gbg, är 187cm lång o väger atm cirka 110kg.
Styrka varierar otroligt mycket från pass till pass för mig, kan skillja upp till kanske 40% i maxstyrka från vecka till vecka då jag har ett ganska tungt jobb och inte alltid hinner återhämta mig ordentligt från pass till pass.
kan väll slänga upp lite bilder då. här kommer nån sorts krabba (slängde upp en liknande i dagsform men då jag använder filmkamera så filmade jag i widescreen o la upp i vanligt fyrkantigt format så blev lite spinkigare en jag tycker jag brukar vara =P) http://i35.tinypic.com/kna02.jpg
här kommer en sidechest http://i33.tinypic.com/k3opcj.jpg
och det får duga för en första post... någon som har några kommentarer på poserna eller kommentarer om något överhuvudtaget är mycket välkomna att skriva :).
Måste nana nu så man orkar upp i ottan o träna *flex*

MrCrowley
2008-11-04, 18:44
slappade såklart idag o orkade inte träna men blir på morgonen imorgon istället, ska köra lite ben imorn men klämmer upp en lårmuskel redan idag. ingen som har några komentarer på vad jag bör träna mer/mindre? ska se om jag kan fixa en helkroppsbild men e så satans svårt o få till den själv o har ingen som man vill fråga direkt om dom vill fota mig i kallingar =P
http://i35.tinypic.com/fymmb6.jpg

MrCrowley
2008-11-05, 21:08
idag va jag o tränade för i alla fall.. körde bröst o triceps. kan ju inte namnen på det man gör men började med 3*10 dips fortsatte med bänkpress sedan den övningen när man ligger på bänken med hantlar o typ "flyger" eller hur man nu förklarar det.
sedan blev det när man ligger på en bänk o tar en hantel i bådas händerna å sänker ner den ovanför huvudet o sedan upp igen.
sedan gick jag på triceps med lite smalbänk, press med stång samt rep. tyckte att det va ett helt ok pass. tränar 06:30 nuförtiden o det e lite tidigt tycker jag så svårt med motivationen =(

Pettztr
2008-11-05, 21:31
idag va jag o tränade för i alla fall.. körde bröst o triceps. kan ju inte namnen på det man gör men började med 3*10 dips fortsatte med bänkpress sedan den övningen när man ligger på bänken med hantlar o typ "flyger" eller hur man nu förklarar det.
sedan blev det när man ligger på en bänk o tar en hantel i bådas händerna å sänker ner den ovanför huvudet o sedan upp igen.
sedan gick jag på triceps med lite smalbänk, press med stång samt rep. tyckte att det va ett helt ok pass. tränar 06:30 nuförtiden o det e lite tidigt tycker jag så svårt med motivationen =(





Ser bra ut de där Mr Crowley, bara om en annan kunde få såntdär resultat snart, men ligger många år bakom de där hehe.

MrCrowley
2008-11-11, 20:52
försöker lära mig o gå in o skriva lite varje dag men det vill bara inte... jag har tränat 3ggr sedan sist och ska träna ben imorgon igen. ska försöka vara duktigare på o skriva, dum som man e så har man drukit massor med mjölk i veckan så får massor med småplitor på armar samt rygg :smash:, fattar inte att jag alldrig lär mig då det blir samma varje gång jag överstiger typ en halvliter om dan :banned . ska försöka skriva efter träningen imorn som sagt va. får se om jag lyckas

MrCrowley
2008-11-11, 21:11
kan väll ta o slänga upp en dubbelbicce, finns det någon typ bok eller onlineguide i poseringsträning tro? kan inte posera alls :cryout: http://i36.tinypic.com/2ceof4m.jpg

MrCrowley
2008-11-19, 19:12
varit sjuk i nästan 2 veckor nu *grr27*... imorn hoppas jag på att man ska orka dra sig till gymmet så får vi se hur det går =(

MrCrowley
2008-11-21, 22:10
forfarande inte helt frisk så vågar mig inte iväg till gymmet ännu o lördag kväll ska det festas till råga på allt men vem vet... kanske man kan träna söndag kväll =) "hoppas". skurit ner rejält på maten nu i hopp om en liten deff så får vi se hur det går me den =), brukar vara enveten som en gammal räv så om jag bara bestämmer mig brukar det gå bra. Äter nu : Frukost = 1 nutrilett shake o 1 päron eller äpple. Lunch = Oftast 1 kyckling med 2 eller 3 baguetter eller revbenspjäll eller annat liknande då jag ej har tid o laga mat och därför brukar köpa färdigt på ica. Kvällsmat = 1 nutrilett shake samt ibland 1 protte drink. kan ju tillägga att jag alltid blandar min shake med lättmjölk, vare sig det e nutrillet eller protte. Hoppas på träning på söndag kväll o lagom viktnedgång under den närmsta månaden eller 2 beroende på hur mycket muskler som försvinner.

CuietErik
2008-11-21, 22:23
ser bra ut detta. men skriv gärna ner lite om vad du gör när du tränar. bäst att inte börja träna förtidigt så man drar på sig någe skit som aldrig försvinner. Brukar vara ganska duktig på att göra så själv när man är "sjuk". Ser lovande ut på bilderna förresten, grova ben

ERik

MrCrowley
2008-11-21, 22:32
problemet med att skriva ner hur jag tränar e att jag har inget fast schema, jag vet ungefär när jag går till gymmet vilka muskler jag vill träna och sedan kör jag lite det jag känner för då jag märkt att det ger mig bäst resultat plus att jag e värdelös på vad alla övningar heter =P. men jag ska försöka o börja logga vad jag gör så kan man ju skriva efter varje pass =)

Timme
2009-08-30, 08:30
ja men du kan väl i alla fall skriva ned lite vikter som du kör på i de olika övningarna?

Morrris
2009-08-30, 09:44
problemet med att skriva ner hur jag tränar e att jag har inget fast schema, jag vet ungefär när jag går till gymmet vilka muskler jag vill träna och sedan kör jag lite det jag känner för då jag märkt att det ger mig bäst resultat plus att jag e värdelös på vad alla övningar heter =P. men jag ska försöka o börja logga vad jag gör så kan man ju skriva efter varje pass =)

Nu kör vi! När testar du stöt/ryck?