handdator

Visa fullständig version : MaxOT - För mycket för mig?


MangeByggarn
2008-10-29, 11:16
Tjenare, Mange här på 16 år. Jag undrar om jag börjar på MaxOT nu, om de blir för mycket för mig i den här låga åldern? Har kört vanligt med många reps de senaste 2 månader för att få musklerna till och bli vana vid övningar.

Nu är det så att jag vill bygga på muskler och jag kan inte hitta en passande schema eller upplägg och jag hade tänkt och köra på MaxOT men eftersom den kräver rätt så mycket ur så undrar jag om det är bra för min ålder och köra på den? Ger inga skador? *mini

Sorry om jag låter som ett troll. :D

Whistler
2008-10-29, 12:39
Hej och välkommen! :)
Jag tycker du ska ta en titt på z_bumbis nybörjarprogram (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87454)!

MAX-OT har vissa fördelar, men det är en del trams också, framför allt för att de i varannan mening försöker sälja på dig sina "super-mega-dunder"-kosttillskott som är precis som vilka som helst på marknaden. Läs gärna på i deras guide om hur man utför övningarna, i övrigt tycker jag du ska strunta i MAX-OT och köra på z_bumbis programförslag.

I din ålder har rent ut sagt löjligt lätt att växa, det enda du behöver göra är att träna regelbundet och äta mycket. Om du tränar hårt och äter så du går upp i vikt så kommer du lägga på dig muskler, det är svårt att göra fel där.

Lycka till! :)

dyxeldoff
2008-10-29, 13:12
Hej och välkommen! :)
Jag tycker du ska ta en titt på z_bumbis nybörjarprogram (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87454)!

MAX-OT har vissa fördelar, men det är en del trams också, framför allt för att de i varannan mening försöker sälja på dig sina "super-mega-dunder"-kosttillskott som är precis som vilka som helst på marknaden. Läs gärna på i deras guide om hur man utför övningarna, i övrigt tycker jag du ska strunta i MAX-OT och köra på z_bumbis programförslag.

I din ålder har rent ut sagt löjligt lätt att växa, det enda du behöver göra är att träna regelbundet och äta mycket. Om du tränar hårt och äter så du går upp i vikt så kommer du lägga på dig muskler, det är svårt att göra fel där.

Lycka till! :)


mm +1 på de

MangeByggarn
2008-10-29, 16:03
Hej och välkommen! :)
Jag tycker du ska ta en titt på z_bumbis nybörjarprogram (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=87454)!

MAX-OT har vissa fördelar, men det är en del trams också, framför allt för att de i varannan mening försöker sälja på dig sina "super-mega-dunder"-kosttillskott som är precis som vilka som helst på marknaden. Läs gärna på i deras guide om hur man utför övningarna, i övrigt tycker jag du ska strunta i MAX-OT och köra på z_bumbis programförslag.

I din ålder har rent ut sagt löjligt lätt att växa, det enda du behöver göra är att träna regelbundet och äta mycket. Om du tränar hårt och äter så du går upp i vikt så kommer du lägga på dig muskler, det är svårt att göra fel där.

Lycka till! :)

Tack för den nya synen på MaxOT, jag som trodde att de var bra, och jo du har rätt i alla deras reklamer om de, men jag skiter i de, har ju min kära Whey-80.

Mourten
2008-10-29, 16:11
ingen fara med åldern, brorsan tränar med mig som mig, han e 14.