handdator

Visa fullständig version : Problem på ungdomsmottagningen.


Jaws
2008-10-27, 19:45
Är precis hemkommen efter att ha testat mig för diverse könssjukdomar. Eller jag ska nog skriva "efter att ha försökt testa mig".
Jag blev visad till "kundtoaletten" med en plastmugg och ett provrör. Det var bara att pissa och ge det till henne...hur enkelt som helst tänkte jag. Ack så fel jag hade..jag kunde verkligen inte pressa ut en enda droppe trots att jag var pissig som fan. Efter 10 minuters intensivt pressande och efter böner till alla gudar som finns, så insåg jag att det var ett dött lopp. Jag fick helt enkelt lura hjärnan om att jag skulle skita, så jag tog av mig brallorna och satte mig ner i hopp om att jag skulle få sånt härligt "bajskiss", dvs det kommer kiss för att man pressar ut bajsen som fan. Det resulterade i ofärdiga bajsar och 3 droppar kiss. Vafan tänkte jag och hällde den lilla mängd kiss jag hade från muggen till provröret. När jag kommer ut så säger hon " jaha, det var ju inte så värst bra presterat". Allt resulterade i att jag måste göra om testet på nytt om 1 vecka för att mitt kiss inte räckte och för att det är fullbokat denna veckan. Varför i helvete kunde jag inte bara kissa den lilla mängd som krävs och slippa massa extra bekymmer. När jag kom hem så kissade jag utan problem.

Nästa gång ska jag nog ha ett färdigt provexemplar i fickan.

Bubban
2008-10-27, 19:54
Haha, förlåt, men jag var ute för nästan samma sak förra veckan då jag skulle lämna urinprov.. Det resulterade i att jag drack mängder vatten från kranen, skvätte kallt vatten på Pelle Jansson och lyckades till slut få ut 8-10 droppar. Tur som var så räckte det.

Pzorz
2008-10-27, 20:14
Mycket underhållande tråd - Jag skrattade.

PS: Synd att du misslyckades och var tvungen att försöka igen.

Lellan
2008-10-27, 20:16
Mycket underhållande tråd - Jag skrattade.

Jag skrattade inte.

Tycker tanten borde ha skickat med dig ett rör så hade du kunnat stoltsera med ett nypissat fullt nästa gång.

Jens.Andersson
2008-10-27, 20:17
Tog hon inte fram topsen och tog prov från urinröret? Eller var du inte man nog?

Eddie Vedder
2008-10-27, 20:19
Tycker tanten borde ha skickat med dig ett rör så hade du kunnat stoltsera med ett nypissat fullt nästa gång.

Jag undrar också varför Jaws inte kunde fått hem ett provrör helt enkelt. Är det något som gör urinprov mer olämpliga att förvara hemma än avföringsprover?

Jag menar det är ju ändå ett test som man gör för SIN skull, det är ju skillnad om det vore någon form av narkotikatest.

PowPow
2008-10-27, 20:21
Tog hon inte fram topsen och tog prov från urinröret? Eller var du inte man nog?

Mmm, tops *drool*

Cilia
2008-10-27, 21:04
Ett tips till nästa gång om du inte provade det nu är att sätta på vattnet. Det brukar få en att luras kissa. Trycka på kissblåsan utanpå kroppen samtidigt brukar också funka.

Robbin
2008-10-27, 21:30
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

rQx
2008-10-27, 21:45
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

Eh, to mush info! *gah!*

hahavaffan
2008-10-27, 22:05
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D*cry*

Supercharger
2008-10-27, 22:19
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

Hahaha. Wtf! :laugh:

OT: Har samma problem. Kan absolut inte pissa på en offentlig toalett i urinoaren, spelar ingen roll om jag har druckit eller inte. När jag skulle ta pissprov så fick jag inte gå på toa på hela morgonen för att provet skulle bli så bra som möjligt. Samma sak när jag skulle göra ett pissprov för droger(skulle börja nytt jobb), men då satt det en tant på andra sidan väggen och kollade en så att man inte skulle fuska, fick bokstavligen klämma ut pisset.

bear.flowertwig
2008-10-27, 23:33
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

Har du fler listiga knep att dela med dig av? :D

Litecore
2008-10-28, 02:10
HAHAH! robbin, du är fan helt störd :D

Stoltz
2008-10-28, 02:17
Ja herre jösses, har vi inte alla varit där... Man försöker, man försöker... men det går käpprätt åt helvete.

Personlig favorit är att sätta igång "Eye of the tiger" medan man kör helikoptern samtidigt som man låter vattnet från kranen rinna. Pissar man inte då är det prostataundersökning som gäller!

Lycka till nästa gång.

Cilia
2008-10-28, 09:16
Jag tycker Robbins tips var kanon, kan precis förstå hur man slappnar av och gör det lättare att kissa i stressade situationer. Jäklar va ni är känsliga.

kaysim
2008-10-28, 09:54
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

Låter som det absolut kan funka!=) Men precis som någon annan sa så kanske det är lite väl mycket information?

AlexGBG
2008-10-28, 10:21
det är ju roligt att få kissa i en mugg:)

egge
2008-10-28, 11:28
Jag tycker Robbins tips var kanon, kan precis förstå hur man slappnar av och gör det lättare att kissa i stressade situationer. Jäklar va ni är känsliga.

Jag tänker bara på kallt porslin mot pungen. *ryser*

Nitrometan
2008-10-28, 11:35
Jag tänker bara på kallt porslin mot pungen. *ryser*
Fast nu var det varmt/ljummet vatten på ollonet han pratade om.

egge
2008-10-28, 11:36
Fast nu var det varmt/ljummet vatten på ollonet han pratade om.

Aha, jag missuppfattade. My bad.


:D

MasterChief
2008-10-28, 11:58
När jag lämnade narkotikaprov för ett tag sen så kollade sjuksyrran. :-/

Men tänk golden shower så brukar det lossna.

Nitrometan
2008-10-28, 12:09
När jag lämnade narkotikaprov för ett tag sen så kollade sjuksyrran. :-/

Men tänk golden shower så brukar det lossna.

I det fallet är ju för att du inte ska fuska...

MasterChief
2008-10-28, 12:13
I det fallet är ju för att du inte ska fuska...

NEJ DET VAR DET INTE.

Hon ville kolla in min balle. Hon tyckte jag var läcker.

Jaws
2008-10-28, 12:33
Jag tror inte riktigt på den här grejen med att hälla massa vatten på ollonet, lurar man hjärnan att man har kissat på sig eller? Sen är det ju sant att spermier blockerar urinvägen. Men om man nu skulle kissa efter att ha ruskat tuppen, ser dom då att man har gjort det eller? När jag kollade lite på provröret så flöt det några vita grejer i den, det är ju lite pinsamt om det nu är spermier för i så fall hade jag mer spermier än kiss. På tal om det..varför kunde jag inte få en porrtidning och lämna ett spermieprov istället?

Herregud, måtte jag aldrig lämna ett narkotiaprov om folk står och glor. Det måste vara helt tyst och ingen människa i närheten om jag ska kunna kissa.

Nitrometan
2008-10-28, 12:52
NEJ DET VAR DET INTE.

Hon ville kolla in min balle. Hon tyckte jag var läcker.
OK.

jebu
2008-10-28, 14:19
Grattis till att du blivit av med "oskulden"

Tipps till nästa gång du skall lämna prov, drick som fan före du går och lägger dig och pissa inget föränns du skall lämna provet. För säkrast provresultat skall du inte ha urinerat på ett par timmar. Alternativt pissa hemma i en mugg och ta med den.

Tipps för nästa sexuella relation, använd kondom.

erks
2008-10-28, 14:22
Fy fan. Jag som CPIP förstår dig!

KlopFer
2008-10-28, 14:23
Mitt problem var att jag höll på att fylla burken så fick nypa åt som fan :D

Yankeee
2008-10-28, 14:31
Koffein en stund innan löser dina problem.

maximuscle
2008-10-28, 15:34
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D



hahaha :thumbup:

Tricklev
2008-10-28, 15:43
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

Känslan när urinet väl börjar flöda ut under sådana tillfällen kan endast jämföras med en riktigt skön skitning.

Kappman
2008-10-28, 16:41
Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

Måste vara en rätt så skapligt skabbig brud om man är så orolig för könisar att man hunnit springa ända fram till ungdomsmottagningen och in på ett rum för att leverera en mugg full med piss, innan svullnaden lagt sig. *spy*

Använd kondom grabbar!!! Det är inte ens svårt... :smash:

Jens.Andersson
2008-10-28, 16:46
Måste vara en rätt så skapligt skabbig brud om man är så orolig för könisar att man hunnit springa ända fram till ungdomsmottagningen och in på ett rum för att leverera en mugg full med piss, innan svullnaden lagt sig. *spy*

Använd kondom grabbar!!! Det är inte ens svårt... :smash:

Det var inte Robbin som testade sig, sen vet ju inte varför han testade sig. Finns ju fler anledningar än att ha plockat upp ett one-night-stand och "glömt" skydd.

Drfg
2008-10-28, 16:47
Använd kondom grabbar!!! Det är inte ens svårt... :smash:

Inte ens skönt heller.. drar hellre en tarsan isf ;)

Ajin
2008-10-28, 17:29
Tänk att du ska kissa precis överallt, FÖRUTOM i muggen. Funkar för mig. *rolleyes*

Ajin
2008-10-28, 17:30
Koffein en stund innan löser dina problem.

Och detta. Fy satan vad pissnödig man blir av en kaffe!

Alexlindgren
2008-10-28, 17:35
Ställ dig vid handfatet och spola/ta varmt vatten i handen och häll på ollonet och slappna av så kommer det gå lättare. Jag brukar använda detta knepet när jag är pissnödig men jag nyss sprutat sperma så ja urinröret är stängt eller vad man ska säga och det går inte pissa.. spolar jag då varmt vatten på snoppen så går det efter ett tag :D

....

för mycket information som man inte vill ha.

shadowfire
2008-10-28, 18:03
....

för mycket information som man inte vill ha.

Äsch vad är det som är känsligt för det, de flesta män vill förr eller senare kunna ta en piss efter att saggen gått o då upptäcker man att det inte alltid är fullt så lätt.

Bra av Robbin o dela med sig av sina erfarenheter :D

Purren
2008-10-28, 21:06
Massera ollonet så blir du kissnödig.

Robbin
2008-10-28, 21:54
Har du fler listiga knep att dela med dig av?

Om jag har!

Jag tycker Robbins tips var kanon, kan precis förstå hur man slappnar av och gör det lättare att kissa i stressade situationer. Jäklar va ni är känsliga.

Du är alltid snäll =)

Känslan när urinet väl börjar flöda ut under sådana tillfällen kan endast jämföras med en riktigt skön skitning.

Jo men faktiskt.. kittlas så skönt att jag nästan får ta mig en omgång nu.

Äsch vad är det som är känsligt för det, de flesta män vill förr eller senare kunna ta en piss efter att saggen gått o då upptäcker man att det inte alltid är fullt så lätt.

Bra av Robbin o dela med sig av sina erfarenheter :D

Förstår inte heller det äckliga.. trodde det var allmänbildning att det är svårt att pissa efter man kommit? Likadant som det kan vara jobbigt att vakna kissnödig mitt i natten med världens ribba och försöka bända ner snoppen mot toalettstolen för att kissa. Lösning? Sitt ner och luta dig framåt :thumbup:

tobbo
2008-10-28, 21:57
Förstår inte heller det äckliga.. trodde det var allmänbildning att det är svårt att pissa efter man kommit? Likadant som det kan vara jobbigt att vakna kissnödig mitt i natten med världens ribba och försöka bända ner snoppen mot toalettstolen för att kissa. Lösning? Sitt ner och luta dig framåt :thumbup:

Men du måste ända ha något sorts dunder klister för jag aldrig behövt värma upp kuken så att säga, för att den ska funka.

Robbin
2008-10-28, 22:00
Men du måste ända ha något sorts dunder klister för jag aldrig behövt värma upp kuken så att säga, för att den ska funka.

Hmm det kanske inte är lika för alla ändå? Jag pratar om sekunder/minuter direkt efter utlösning då iaf jag har grymt svårt att kissa, har läst någonstans någon gång att det berodde på att urinröret stängdes eller liknande vid utlösning men det kanske är olika.

Kabuto
2008-10-28, 22:05
Går ganska trögt men går går det för mig också.

hahavaffan
2008-10-28, 22:16
Lösning? Sitt ner och luta dig framåt :thumbup:Classic :)