handdator

Visa fullständig version : krogen-tråden


Three pigs
2008-10-25, 01:49
Hej.

jag kom nyss hem, ingen lycka. tappade bort en god vän och kan inte få tag på honom så nu är jag orolig. hur gick det för er som ägde krogen idag?

puss

Three pigs
2008-10-25, 02:03
hepp.

då går jag o lägger mig.

skaparn
2008-10-25, 02:44
Bra

demimonde
2008-10-25, 02:47
Om vi dör när vi drömmer så dör vi på riktigt så håll er vakna.

Liten Men Fet
2008-10-25, 02:47
Gick bra hade trevligt, blev påraggad av en hyffsat ok tjej. En 6,5:a ungefär, var lite ambivalent först för det var ganska tidigt och det fanns finare brudar på stället. Men när hon pratat en bra stund så tänkte jag vafan och hånglade upp henne. Dansade lite och hånglade på dansgolvet.
Sen drog vi 2.30, tog sällskap med henne hem till henne och stod en stund utanför. Hon kunde inte bestämma sig om hon ville ha mig med upp eller ej så jag drog, hade jag velat hade jag kunnat övertala henne.
Men jag sover mycket bättre själv och jag ska ändå på rally tidigt imorgon bitti så det var lika bra

Sätter henne nog senare i veckan om jag orkar, jag fick hennes nummer.

Mourten
2008-10-25, 07:35
Gick bra hade trevligt, blev påraggad av en hyffsat ok tjej. En 6,5:a ungefär, var lite ambivalent först för det var ganska tidigt och det fanns finare brudar på stället. Men när hon pratat en bra stund så tänkte jag vafan och hånglade upp henne. Dansade lite och hånglade på dansgolvet.
Sen drog vi 2.30, tog sällskap med henne hem till henne och stod en stund utanför. Hon kunde inte bestämma sig om hon ville ha mig med upp eller ej så jag drog, hade jag velat hade jag kunnat övertala henne.
Men jag sover mycket bättre själv och jag ska ändå på rally tidigt imorgon bitti så det var lika bra

Sätter henne nog senare i veckan om jag orkar, jag fick hennes nummer.

haha GJ :hbang:

Alexlindgren
2008-10-25, 09:07
Hade bord på fellows igår, alla blev extremt fulla...

Slutade med att jag och en polare sitter på donken, jag med en halv miami nånting i handen och känner mig spyfärdig.

Jag mår bra just nu, inte.

von huff
2008-10-25, 09:30
Blev ganska lugn kväll i en krog mitt i världens anus.En av krogens stamkunder delade ut ishockeyskjortor (äkta spelskjortor) till sån ahan knappt känner*screwy* Han gav bort skjortot för typ 500-700 euro...

Riktitgt söt brud som jobbade i baren ochså, lite för gammal bara*cry*

Liten Men Fet
2008-10-25, 13:36
Gårdagens synder börjar gå över så nu är det väl dags för en pizza frukost.

Kom inte upp till rallyt förvånande nog...

Three pigs
2008-10-25, 13:47
hittade äntligen min vän igen. Han hade blivit utskickad o gick o lade sig och sov i någons bakgård.

Jazen
2008-10-25, 14:22
Gick bra hade trevligt, blev påraggad av en hyffsat ok tjej. En 6,5:a ungefär, var lite ambivalent först för det var ganska tidigt och det fanns finare brudar på stället. Men när hon pratat en bra stund så tänkte jag vafan och hånglade upp henne. Dansade lite och hånglade på dansgolvet.
Sen drog vi 2.30, tog sällskap med henne hem till henne och stod en stund utanför. Hon kunde inte bestämma sig om hon ville ha mig med upp eller ej så jag drog, hade jag velat hade jag kunnat övertala henne.
Men jag sover mycket bättre själv och jag ska ändå på rally tidigt imorgon bitti så det var lika bra

Sätter henne nog senare i veckan om jag orkar, jag fick hennes nummer.

HAHA, ja jo typ hade jag velat hade jag haft 14miljoner, men jag tjänar så bra ändå så jag sket i att ta dom, va lika bra för jag har för liten plånbok. =D

hahavaffan
2008-10-25, 15:13
HAHA, ja jo typ hade jag velat hade jag haft 14miljoner, men jag tjänar så bra ändå så jag sket i att ta dom, va lika bra för jag har för liten plånbok. =D:D

Sundsarn
2008-10-25, 15:19
Jag satt och kapsade till en början för att sedan gå över till ett mer sofistikerat spel: Dota och avslutade kvällen/natten/morgonen på "Träggår'n" (:D) och idag mår jag bra men med tråkig mage.

Ikväll blir det Donkey kong och jäger, sen iväg till Chalmers för ET-raj :smash:

CrazyJoeDavola
2008-10-25, 18:36
hmm funderar på att gå ut ikväll, men vet inte om jag är så sugen, beslutsångest! Börjar ju bli hög tid att korka upp nu isåfall, sen så har jag ju gjort ett fint pass på gymmet idag också, kanske inte så bra att dricka alkohl samma dag då :|

skaparn
2008-10-25, 18:42
[...] kapsade [...] Dota [...] ET-raj :smash:

Skriv så en begrip!

Sundsarn
2008-10-26, 23:19
Skriv så en begrip!

Jäg skä skrev so de går å begrip!

Kapsa (el. Capsa): http://sv.wikipedia.org/wiki/Caps
Dota: http://sv.wikipedia.org/wiki/Dota

ET-raj

ET-raj, eller "Efter-tenta-raj", är en eller flera dagars festande som anordnas av studenter på en del av Sveriges högskolor för att fira att tentaperioden är över. Ofta handlar det om olika dryckesspel så som exempelvis "Caps" och dans. Det är heller inte ovanligt att ansvarig festförening erbjuder servering vid respektive sektionslokal. Det första intrycket är att fastandet är en flykt från vardagen där tentorna har medfört viss ångest och stress. Detta påstående är för det mesta sant.

Three pigs
2008-11-06, 02:59
någon som var ut på lill-lördagen och har något roligt att berätta?

the_cube
2008-11-06, 03:42
Tog mig en specialgjord martini och satte på en playboy-modell, själv?

regus
2008-11-06, 05:37
någon som var ut på lill-lördagen och har något roligt att berätta?

Det var som en vanlig krogkväll. Enda skillnaden var att klockan ringde 4 timmar senare och det var dags att jobba.

Three pigs
2008-11-06, 13:06
Haha låter soft :P

Var rätt dött ute igår kändes det som, bara killar o fula tjejer ute.

actiwe
2008-11-06, 15:22
Krogen var tråkigt i lördags, var nykter iof :)

Alexlindgren
2008-11-06, 15:24
var på hirschenkeller igår, haha.. infall med några polare.

mådde åt helvete idag i plugget

Raggis
2008-11-06, 15:32
Gick fett bra. Försökte hålla mig till tre set:are. Körde en bombsäker opening, och gick direkt på en neg, och ytterligare en neg. Drog några fina anekdoter från min tid som sjöman; givetvis fick jag med mig hela setet. Efter att ioi's började hagla från målet, så drog jag en rövare och gick all-in. Kan väl säga så mycket som så att jag drog hem potten x antal gånger.

Three pigs
2008-11-06, 15:49
Gick fett bra. Försökte hålla mig till tre set:are. Körde en bombsäker opening, och gick direkt på en neg, och ytterligare en neg. Drog några fina anekdoter från min tid som sjöman; givetvis fick jag med mig hela setet. Efter att ioi's började hagla från målet, så drog jag en rövare och gick all-in. Kan väl säga så mycket som så att jag drog hem potten x antal gånger.

Haha, säg det på björnligespråk!!

TCOG
2008-11-06, 18:36
Inte igår men väl i tis på Hotell Avalon där det var inbjudning med gratis mat och fri bar....det var trevligt...

manekin
2008-11-06, 19:39
Haha, säg det på björnligespråk!!

han snackade en massa skit och fick sedan doppa....

Three pigs
2008-11-06, 19:45
han snackade en massa skit och fick sedan doppa....

:thumbup::thumbup:

Catstyle
2008-11-06, 19:57
Inte igår men väl i tis på Hotell Avalon där det var inbjudning med gratis mat och fri bar....det var trevligt...
Var du också på JTI's lanseringsfest? :)

Einar
2008-11-06, 20:19
Gick fett bra. Försökte hålla mig till tre set:are. Körde en bombsäker opening, och gick direkt på en neg, och ytterligare en neg. Drog några fina anekdoter från min tid som sjöman; givetvis fick jag med mig hela setet. Efter att ioi's började hagla från målet, så drog jag en rövare och gick all-in. Kan väl säga så mycket som så att jag drog hem potten x antal gånger.

Sosinonygoggogtot!

Raggis
2008-11-06, 20:27
Sosinonygoggogtot!

Snyggt :cool:

TCOG
2008-11-10, 20:11
Var du också på JTI's lanseringsfest? :)

Yes...

Three pigs
2009-04-25, 02:37
Okej jag var inte på krogen men på privatfest, och jag sabbade allt så jävla hårt. Jag hatar mig själv just nu.
Jag har haft en tjej på g ett tag, riktigt jävla fin tjej, bästa som går att hitta typ, top notch mao. Vi myste som fan under kvällen, och när hon gick iväg en gång blev jag frestad och strulade med 2 andra. FAN vad dum jag är. Tjejen borta och jag ligger här hemma ensam, så jävla bs. Jag gjorde fel och jag hatar mig själv för det. FAN!!!

Hur fan kunde jag låta detta hända? så jävla cpt

KalleBalik
2009-04-25, 07:42
Jag lyckades aldrig ta mig till krogen igår, förfesten var lite väl spännande.

Brock
2009-04-25, 08:11
Ja, ikväll smäller det. Ska ladda upp med systembesök och bröst/axlar innan bara. Blir väl som vanligt, man laddar upp och kammar hem noll ute. :D

Fan va saker var enklare när man pluggade, alla studenter, njut av tiden på högskolan. Sen går det bara neråt. :thumbup: