handdator

Visa fullständig version : Bad questions to ask a transsexual


Stoltz
2008-10-22, 23:49
DjqsB1huDxg


Ja, tro fan att dessa frågor lär vara enerverande.

grisbil3n
2008-10-23, 04:38
Sur jävla transa.

Runda Grodan
2008-10-23, 05:16
Sjukt tråkig människa.

Ignatius72
2008-10-23, 09:16
14 s kollade jag innan jag tröttnade. Den kanske blev bättre sen?

Stoltz
2008-10-23, 10:17
14 s kollade jag innan jag tröttnade. Den kanske blev bättre sen?

Mer eller mindre så driver hon bara med idiotiska frågor som oftast uppstår kring transsexuella som utan att folk tänker på det ifrågasätter seriositet i deras identitet och liv.

Jag kanske tyckte det var roligt för att jag kan relatera till dessa urblåsta frågor ;)

hahavaffan
2008-10-23, 10:17
:(

KRS
2008-10-23, 10:21
did your surgery hurt?


gnällfetta

Kwon
2008-10-23, 10:52
Jag kanske tyckte det var roligt för att jag kan relatera till dessa urblåsta frågor ;)

Får extremt långa wrestlers samma frågor som transsexuella? :D

"Did your surgery hurt Stoltz?" :D

Stoltz
2008-10-23, 11:01
Får extremt långa wrestlers samma frågor som transsexuella? :D

"Did your surgery hurt Stoltz?" :D

Haha, nej men för att när jag var 14 så träffade jag en transsexuell kompis till en släkting och frågade otaligt riktigt dumma frågor. Skämdes länge för dem efter att jag fyllt sexton. Sen nu, flera år senare, inser man att vuxna människor också ställer de här frågorna :D

Nitrometan
2008-10-23, 11:05
Jag kanske tyckte det var roligt för att jag kan relatera till dessa urblåsta frågor ;)
Folk brukar ifrågasätta hur seriöst det är att vara wrassler?

De tror att det är nåt man väljer och att du kan låta bli om du vill?

miss_incorrigible
2008-10-29, 13:47
Hon överdriver och gnäller för gnällandets skull känner jag. Är man en (intelligent) person med självdistans är det bara att ignorera människor, beteenden och frågor som inte faller en i smaken.

rAjj
2008-10-29, 18:55
men usch.. släck hans liv!

Stoltz
2008-10-29, 23:48
Hon överdriver och gnäller för gnällandets skull känner jag. Är man en (intelligent) person med självdistans är det bara att ignorera människor, beteenden och frågor som inte faller en i smaken.

Ska man behöva ha självdistans för att tillåtas vara sig själv? Ok, nu sitter vi på ett träningsforum där vi skämtar en del om "dötsknark" i form av steroider, men när vi faktiskt pekar på någon och säger "steroider", då brukar det bli ett jävla liv. Tänk dig själv att bli konstant ifrågasatt om vem du är baserad på något sådant, istället för dina handlingar som identitetsram.

Jag ska plocka ett exempel ur min egen bok - Taskig rygg, skev och lite kutryggad, ser ut som en puckel när jag böjer mig. Efter att det utvecklats så höll jag på att få psykisk stress av alla frågor och kommentarer kring det. Nu vet jag hur jävla bra jag är, och sådana frågor rör mig inte ryggen (http://instantrimshot.com/) men faktum kvarstår att vissa beter sig jävligt illa när de konstant ifrågasätter andra personer med frågor som är så uppenbart förolämpande.
"Varför ser du ut som Quasimodo?"
Eller i en del transsexuellas fall:
"Får jag se en bild på dig som man/kvinna?", "Insert random sexuell fråga som vissa tror är allmän beskådning pga ens egen sexualitet/sexuella identitet"

Stoltz
2008-10-29, 23:49
men usch.. släck hans liv!

Hennes*

miss_incorrigible
2008-10-30, 20:11
Ska man behöva ha självdistans för att tillåtas vara sig själv? Ok, nu sitter vi på ett träningsforum där vi skämtar en del om "dötsknark" i form av steroider, men när vi faktiskt pekar på någon och säger "steroider", då brukar det bli ett jävla liv. Tänk dig själv att bli konstant ifrågasatt om vem du är baserad på något sådant, istället för dina handlingar som identitetsram.

Jag ska plocka ett exempel ur min egen bok - Taskig rygg, skev och lite kutryggad, ser ut som en puckel när jag böjer mig. Efter att det utvecklats så höll jag på att få psykisk stress av alla frågor och kommentarer kring det. Nu vet jag hur jävla bra jag är, och sådana frågor rör mig inte ryggen (http://instantrimshot.com/) men faktum kvarstår att vissa beter sig jävligt illa när de konstant ifrågasätter andra personer med frågor som är så uppenbart förolämpande.
"Varför ser du ut som Quasimodo?"
Eller i en del transsexuellas fall:
"Får jag se en bild på dig som man/kvinna?", "Insert random sexuell fråga som vissa tror är allmän beskådning pga ens egen sexualitet/sexuella identitet"

Nej jag menar att människor är som människor är och då kan man välja att låta det påverka en eller så väljer man att hantera det på vad jag tycker är det bästa sättet. Hon verkar vara en person som kan hantera det där men hon väljer att göra en youtube video för gnällandet läs; publicitetens skull.

Som ett exempel kan jag ta när jag är hos en legitimerad läkare (man kan ju tycka att de borde veta vad integritet heter) och nämner ett könsbyte när han/hon frågar ut mig om min medicinska historia. Jag kan bli förolämpad när jag inser att han/hon ställer helt ovidkommande följdfrågor (i syfte att lära sig något eller vad vet jag) eller så kan jag markera på ett enkelt sätt att han/hon inte har med saken att göra. Någonstans måste man dra en gräns gentemot de flesta människorna men den behöver inte vara så dramatisk som hon gör den till i sin video.