handdator

Visa fullständig version : KP3 är slut - vad är det?


larsarne75
2008-10-20, 15:59
Jag gillar KP3. Det går tyvärr inte att köpa för tillverkningen krånglar, sägs det. Någon som vet hur mycket KP3 innehåller av de olika ingredienserna. Tänkte hitta något liknande..

Hobbes
2008-10-20, 16:06
Jag gillar KP3. Det går tyvärr inte att köpa för tillverkningen krånglar, sägs det. Någon som vet hur mycket KP3 innehåller av de olika ingredienserna. Tänkte hitta något liknande..

Har du provat KCG från Fairing, rekommenderar starkt annars dig att prova KCG R2!

http://www.kolozzeum.com/product_info.php?cPath=31&products_id=75

Snart klar med en burk, har redan beställt mer, den håller verkligen vad den lovar!

larsarne75
2008-10-20, 16:16
Den verkar ju bra! Men jag vänta lite för att se om någon vet vad det är i KP3 som jag gillar skarpt.

Yankeee
2008-10-20, 16:33
KCG och koffeintabletter är i princip samma saker som KP3.

EiseltUK
2008-10-20, 17:41
Jag gillar KP3. Det går tyvärr inte att köpa för tillverkningen krånglar, sägs det. Någon som vet hur mycket KP3 innehåller av de olika ingredienserna. Tänkte hitta något liknande..

Vi håller på med justera lite i sammansättningen. Hoppas kunna lansera en nya KP3 inom några månader. Du kan blanda kreatinpyruvat och beta-alanin samt eventuellt komplettera med lite koffein efter behov.

larsarne75
2008-10-20, 18:34
Vi håller på med justera lite i sammansättningen. Hoppas kunna lansera en nya KP3 inom några månader. Du kan blanda kreatinpyruvat och beta-alanin samt eventuellt komplettera med lite koffein efter behov.

Tack för svaret! Hur mycket koffein som går åt framgår ju av innehållsförteckningen. Är det lite hemligt hur mycket kreatinpuryvat och beta-alanin som ingår i en påse? Eller kan man få veta det?

EiseltUK
2008-10-20, 19:16
Tack för svaret! Hur mycket koffein som går åt framgår ju av innehållsförteckningen. Är det lite hemligt hur mycket kreatinpuryvat och beta-alanin som ingår i en påse? Eller kan man få veta det?

Det är 150 mg koffein per påse. De andra vill jag inte avslöja exakt men du kan testa 4 g beta-alanin + 4 g kreatinpyruvat. Tycker du att det kliar/sticker för mycket så dra ned beta-alaninet 1 g. Bara att testa dig gram lite.

loverius
2008-10-20, 22:18
Jepp, köp kreatinpyruvate, en burk b-alanin, och 1 koffeintab så ger det samma effekt.

larsarne75
2008-10-21, 07:48
Det är 150 mg koffein per påse. De andra vill jag inte avslöja exakt men du kan testa 4 g beta-alanin + 4 g kreatinpyruvat. Tycker du att det kliar/sticker för mycket så dra ned beta-alaninet 1 g. Bara att testa dig gram lite.

Toppen! Då klarar jag mig tills ni har blandat färdigt nästa omgång KP3. Det känns ganska bra att veta vad man får i sig när man äter ett piller eller pulver, även om det är från en betrodd tillverkare. Personligen tror jag inte att det skulle minska försäljningen om ni skrev ut innehållet i gram och milligram på förpackningen. Men det har ni kanske redan provat?

Nitrometan
2008-10-21, 10:53
Personligen tror jag inte att det skulle minska försäljningen om ni skrev ut innehållet i gram och milligram på förpackningen. Men det har ni kanske redan provat?
Risken är ju att andra tillverkare kopierar produkten. Det har hänt förr.