handdator

Visa fullständig version : Das geätardag!


Lasse Kongo
2003-07-02, 20:51
Ja vill att ni skriver era åsikter angående ätardagen under diet, under keto är ju en annan femma då laddningen är en stor del av dieten, tänker på på övriga dieter med kolisar.

Jag då; själv har ja en ätardag under diet, o under den dagen äter ja precis va ja vill, tänker inte på ngt, dock tror ja man skall tänka på att få i sig protein iaf.

Dock kan ja komma på mig ganska ofta på den dagen att "nu måste ja ju äta 3 glassar, o chips o det o det o det, inte för man r sugen utan mer för at man skall.

Dock är ätardagen viktig för mig psykiskt+att den ger bra tryck dagarna efter+att man tappar vikt iaf, så för mig är ätardagen ett måste i min diet.

Summa summaro: ja äter va ja vill o hur mkt ja vill under hela ätardagen.

Ni andra då?

//Lorden

Lopezzo
2003-07-02, 21:11
Sök!

Herkulez
2003-07-03, 06:36
själv skiter jag i proteinet och äter bara så mycket skit jag kan
( mest snabba kolisar), brukar oftast bli cafécookies till frukost :D

Prankie
2003-07-03, 08:21
Jag äter då så mycket kolhydrater jag kan och skippa synliga fett ganska bra.

tinus
2003-07-03, 08:28
Jag äter allt jag kommer över :eating: framförallt kanelbullar..är såå gott!:D

Linn
2003-07-07, 17:46
på torsdag kväll går in jag i mataffären och tömmer plånboken på allt jag är sugen på. När jag sedan vaknar på fredag äter jag från tidig morgon till sen kväll utan några stora luckor. Svullen som fan och 5 kg tyngre på kvällen. brukar ha lite svårt att komma i kläderna..

Fast det var kanske inte svar på frågan... tror det är mest psykologiskt, jag äter sånt jag inte äter annars.

Ergo
2003-07-09, 00:38
Hur ofta innefaller era Ätardagar ?

King Grub
2003-07-09, 04:44
Originally posted by Ergo
Hur ofta innefaller era Ätardagar ?

7 dagar i veckan. :D

Nej, men var tionde dag passar mig.

Herkulez
2003-07-09, 05:58
1 gång i veckan, men då dietar jag itne till en tävling, då hade det kanske varit som grub

Nils
2003-07-09, 09:09
Originally posted by King Grub


7 dagar i veckan. :D

Nej, men var tionde dag passar mig.
Men men. Har inte du i princip ätardagar varje dag och balanserar vikten med mer HIIT?
Jag har för mig att du skrivit det.
Har du ätardagar också?!
Nils

King Grub
2003-07-09, 10:40
Originally posted by Nils

Men men. Har inte du i princip ätardagar varje dag och balanserar vikten med mer HIIT?
Jag har för mig att du skrivit det.
Har du ätardagar också?!
Nils

Jag ligger mellan 4000-5000 kcal per dag och kör kondis för att kunna göra det, stämmer bra. Men det hindrar mig ju inte från att lägga in en 10000-dag om jag känner för det. :D Nu håller jag mer eller mindre en bra året-runtform, men skulle jag bulka upp mig och sedan deffa skulle jag lägga äterdagen var 10:e dag.