handdator

Visa fullständig version : Vad skulle ni vilja vara skitbra på?


JustinCredible
2008-10-14, 21:21
Om ni bara typ kunde knäppa med fingrarna så får ni talangen.

Jag skulle vilja vara skitbra på matte. Har alltid avundas folk som är bra på matematik. Känns som att det är en helt annat sätt att se världen på. Alltså om man är riktigt bra på det. Sen finns det massor med yrkesval och användningsområden för den som är mattegeni.

shut teh face
2008-10-14, 21:23
Om ni bara typ kunde knäppa med fingrarna så får ni talangen.

Jag skulle vilja vara skitbra på matte. Har alltid avundas folk som är bra på matematik. Känns som att det är en helt annat sätt att se världen på. Alltså om man är riktigt bra på det. DSen finns det massor med yrkesval och användningsområden för den som är mattegeni.
Blir man bäst i världen på det? Men, jag håller med dig angående matte. Känns som en helt ny syn på världen med samband och ökad förståelse. Allting grundar sig i matte, i alla fall allting värt att veta - enligt mig.

Så mitt svar är också matte.

Eventuellt skulle jag välja något estetiskt såsom rita eller så. :cool:

qwerty1
2008-10-14, 21:23
Riktigt bra med gitarr och samtidigt ha en sjukt bra röst. Då är det ligga.

J.V
2008-10-14, 21:25
Alla former av curls.

Tricklev
2008-10-14, 21:25
Kn*lla.




*popcorn*

joriice
2008-10-14, 21:27
Kunna vara social och CHARMIG. Fock vad jag vill.

Larsson85
2008-10-14, 21:28
Jag skulle vilja bli bättre socialt. Aldrig känna mig obekväm i situationer, utan istället kunna känna att det är jag som styr situationen och har full kontroll.

shut teh face
2008-10-14, 21:28
Det är lite kul att folk väljer ******, social? Om du får välja något att bli haxxor på, typ sjunga, så lär du få ligga med vem fan du vill oavsett hur kass du är i sängen. :Virro

King Grub
2008-10-14, 21:28
Teckna.

Larsson85
2008-10-14, 21:29
Det är lite kul att folk väljer ******, social? Om du får välja något att bli haxxor på, typ sjunga, så lär du få ligga med vem fan du vill oavsett hur kass du är i sängen. :Virro

Vem har sagt att målet är att få ******? Att kunna äga olika situationer kan ge dig sååå mycket mer.

LadyInsane
2008-10-14, 21:30
Styrkelyft. Jag vill vara starkast i världen.

Roosen
2008-10-14, 21:31
Aktier... osv

shut teh face
2008-10-14, 21:31
Vem har sagt att målet är att få ******? Att kunna äga olika situationer kan ge dig sååå mycket mer.
Syfta på trick och nån där uppe, inte dig.
Men angående din "önskan"; äga sociala situationer? Det är väl något man skulle kunna träna upp. Om du väljer att bli världens bästa rockstjärna så skulle det nog te sig att du ägde alla sociala situationer, till en början pga. att du äger, såklart. Men sen efter ett tag så har du tränat på pwna alla, eftersom du är känd. Win win.

L-Sami
2008-10-14, 21:32
*Rappin' to the beats.
*Spela akustisk gitarr.
*Sjunga.

J.V
2008-10-14, 21:32
Skriva musik vill jag vara bäst på. Framföra den lockar dock inte så mycket.

Tricklev
2008-10-14, 21:33
Mer seriöst så vet jag inte riktigt, kan inte peka ut just en aspekt i livet som jag finner roligare/viktigare/intressantare än andra. Om det hade funnits just en sådan aspekt så hade jag ju tränat mig för att bli riktigt jävla skitbra på den ändå, så jag hade varit skitbra, fingerknäppning eller ej.


Edit: Ehh kort sagt, jag är redan skitbra på det mesta jag vill vara skitbra på, men om jag får välja en extragrej som samtidigt inte är viktig nog för att jag ska orka lägga ner tid på det så får jag säga, hm, återkommer snart.

Luttis
2008-10-14, 21:34
1. Språk!
2. Vindsurfing
3. Hockey

eleni
2008-10-14, 21:35
Jag är fullkomligt värdelös när det gäller att rita/teckna/måla. Bildlektionerna under högstadiet var en plåga och ett återkommande ångestmoment. Minns fortfarande lärarens missnöjda blick och de usla betygen man fick på sina verk.

Så, rita, teckna och måla. Det skulle jag vilja vara skitbra på.

Ellis Wyatt
2008-10-14, 21:38
Springa

stevebc
2008-10-14, 21:46
Tyngdlyftning.

Anna.L
2008-10-14, 21:49
Skriva. Jag skulle vilja vara en författare som klarar av att beröra människor och ge nya perspektiv.

DanielF
2008-10-14, 21:58
Spela gitarr och sjunga. En rockstar helt enkelt.

Chaan
2008-10-14, 22:03
Riktigt bra med gitarr och samtidigt ha en sjukt bra röst. Då är det ligga.

Hehe typ Christian Kjellvander? Sådan där riktigt drypande personlig röst - kanske som Eddie Vedder? Snacka om att få ligga :kinky: Du lär visa att du pallar trycket också - kvinnor älskar "stand up guys". Därmed måste du ha någon portion scennärvaro också dvs charm. Youtube ger inget ligga - tror jag. :angel: (Har chattat med någon tjej där senaste dagarna).

Har själv inget problem att få dem men skulle gärna vilja vara skitbra på att förstå kvinnor. :smash: :furious: :whipped:

Zakath
2008-10-14, 22:03
Självdisciplin - för att effektivt kunna nå mina andra mål

Chaan
2008-10-14, 22:04
Spela gitarr och sjunga. En rockstar helt enkelt.

Aka "high school dropout" :hbang: :hbang: :hbang:

Spene
2008-10-14, 22:06
Skulle vilja vara väldigt allmänbildad. Fått för mig att livet blir rikare så. Däremot är jag inte så intresserad av att allmänbilda mig så jag får väl skylla mig själv.

ante
2008-10-14, 22:07
Att kunna dansa sjukt bra vore grymt kul, även att kunna prata t ex mandarin och japanska flytande vore otroligt ballt.

stevebc
2008-10-14, 22:10
Självdisciplin - för att effektivt kunna nå mina andra målOooh smart!

Wirra
2008-10-14, 22:10
Aktier... osv

Då blir man rik :D

Fast jag hade nog lagt min talang på sjunga eller teckna.

ManuelIT
2008-10-14, 22:15
Någon sport, typ fotboll, eller kanske MMA

hahavaffan
2008-10-14, 22:15
Hade velat kunna daytrada, eller alla programmeringsspråk i världen flytande.

Loke
2008-10-14, 22:20
Sjunga. Fy fan vad underbart det vore att kunna sjunga, ha bra och mångsidig röst och dessutom absolut gehör.

Man bara nynnar lite på en poplåt i klassrummet, alla blir imponerade.

Man är med i ett par-tre band, massor av kul och uppmärksamhet.

Man lägger en till stämma lite spontant när någon annan sjunger.

Man sjunger en egenkomponerad låt och spelar på akustisk gitarr när vännerna är samlade.

Chaan
2008-10-14, 22:22
Skulle vilja vara allmänbildad. Fått för mig att livet blir rikare så.

Det är det jag är bra på - kan säga att det är både och. Just nu tycker jag tex att de flesta av de 18 åren i skolan var bortslösade. Och överliggare/datanörd/kuf/stofil är inget av det kul att vara - å andra sidan släpper jag knappast renässansidealet - självklart är det roligare att kunna olika saker Renässansmänniska (http://susning.nu/Ren%E4ssansm%E4nniska) - helst ska man ju kunna några saker ordentligt också...

Sjunga, ha bra och mångsidig röst och dessutom absolut gehör.


Mike Patton.

bustz0rz
2008-10-14, 22:49
Spela teater, kanske. Så man blir en skitbra skådis. Eller spela gittar/sjunga, så man blir artist. :D

Scratch89
2008-10-14, 22:59
Sjunga. Fy fan vad underbart det vore att kunna sjunga, ha bra och mångsidig röst och dessutom absolut gehör.

Man bara nynnar lite på en poplåt i klassrummet, alla blir imponerade.

Man är med i ett par-tre band, massor av kul och uppmärksamhet.

Man lägger en till stämma lite spontant när någon annan sjunger.

Man sjunger en egenkomponerad låt och spelar på akustisk gitarr när vännerna är samlade.

+1 som fan där.

Sjunga, med ett bra gehör. Helst skulle jag vilja kunna skrika och ha ett brett register på sången; lägga överstämmor är så jävla snyggt.

Sen skulle jag vilja måla/teckna bra också. Helst manga och liknande.

Kwon
2008-10-14, 23:08
Tänk att ha den "bästa" sångrösten i världen.

Oavsett Opera, Death Metall eller RnB!

Kunde man släppa båd klassisk musik iklädd frack och uppträda på Operan, todesmetall (med corpsepaint på och yxgitarren i högsta hugg), samt dansa sig lite med för stora jeans bak-å-fram på MTV!

Aerials
2008-10-14, 23:11
Håller med om aktiebiten, vara en grym day-trader eller dylikt. Annars skulle jag vilja vara champ i någon viktklass i UFC, K1 :D

Chaaarles
2008-10-14, 23:16
Roa andra. Inte för att jag är så väldans tråkig som jag är, men jag mår som bäst när andra runtom mår bra.

Hade även varit helt underbart att ha en sångröst.

Chaan
2008-10-14, 23:20
Kunde man släppa båd klassisk musik iklädd frack och uppträda på Operan, todesmetall (med corpsepaint på och yxgitarren i högsta hugg), samt dansa sig lite med för stora jeans bak-å-fram på MTV!

Det där låter bra. Jag spånar på att göra entré i hög hatt och frack och sätta mig vid något piano och spela något svårt och öva liksom och få spel och börja gorma och ta av hatten och så döljs det en massa blod där som rinner ner snyggt i håret och under fracken lär jag ju ha en skinnväst - om det nu blir av att bilda ett band igen (deathmetal osv). Eller som en clown fast med corpsepaint! Shcnacka om renässansideal.

Entombed har f.ö lirat på Operan.

Tricklev
2008-10-14, 23:23
En riktigt massiv sångröst, Opera-stuk hade varit rätt coolt, skulle man kunna överraska och imponera på folk med.
Annars håller jag mig till folk, det behövs varken sångröst eller vidare snabba fingrar på gitarren.

Kwon
2008-10-14, 23:27
Ja tänk att först vinna publiken i sann "Paul Potts"-stil, för att sedan 30 minuter efter operaföreställningen åka till nästa uppträdande med corpsepainten på och rocka samt growla loss för att som final avsluta med att åka till sin konsert i Globen å ta på sig de för stora jeansen och köra en smäktande RnB-ballad och dricka sig lite Crystal på efterfesten.

Snacka om att kunna nå ut till olika typer av folk och kanske till slut vara upphovet till världsfred när alla olika människor tycker om en och samma person/artist och blir upplysta. Vi kanske inte är så olika ändå!

Båd den klassiska publiken, samt dödsmetallarna samt RnB-fansen är ju bjudna på efterfesten!

We are all one!

dared
2008-10-14, 23:30
Skulle vilja vara bäst på att improvisera Wrestling-intriger samt kunna försvara orden med handling.

Chaan
2008-10-14, 23:33
Att kunna snacka med alla slags människor är ju också en bra stämningsförhöjare ;)

mela
2008-10-14, 23:45
Jag skulle vilja vara riktigt bra på att säga ifrån när någonting stör mig. Sluta vara så konflikträdd.

Sebbe_H
2008-10-14, 23:49
1. Köra hoj - motogp style
2. MMA proffs
3. Gitarr ā la Hendrix

Lellan
2008-10-15, 00:02
Sjunga! Fast jag känner att jag borde välja något mer "rädda världen"aktigt. Men ända sedan jag var liten har jag velat. Då sjöng jag hellre än bra, vilket jag gör fortfarande men endast hemma, ensam el för/med grabben.

Alltså, det är så knäppt, för folk kan tycka att jag har en fin röst och därför tro att jag kan sjunga. Fast jag protesterar, lider med dem när de vill ha bevis... För kan FAN inte kontrollera en ton. :D

Jag VET ju hur jag vill hur det ska låta, hör att det låter.. tja, INTE så. :smash:

Deceiver85
2008-10-15, 00:08
Aktier... osv

+1

alternativt poker!

Kaboffastar
2008-10-15, 00:25
Åka på bakhjulet.. på allt.

har inte testat så mycket än så.. ja kanske redan är bäst på det.. men ja väljer det ändå

olander08
2008-10-15, 00:36
Klättring, bäst i världen så man kunde leva på det.

Athlete
2008-10-15, 00:44
Jag vill vara jättebra på att komma ihåg fakta och information, ha ett sk läsminne. Det skulle vara ganska trevligt.

Muskelbyggaren
2008-10-15, 01:44
Jag skulle vilja vara John von Neumann (http://en.wikipedia.org/wiki/Von_Neumann), helt seriöst. Anledning? Han hade ett näst intill omänskligt minne. Det finns många historier om hur han läser sidor ur böcker ur minnet och multiplicerar åttasiffriga tal i huvudet. Vad som är så exceptionellt med Neumann är att han inte var någon savant utan snarare verkade mänsklig och utåtriktad.

Jag tror att ett exceptionellt minne är till stor hjälp för nästan alla intelektuella talanger. Ju mer du har i huvudet att jobba med, desto större är chansen att hitta intressanta samband ingen annan tänkt på tidigare.

Nithian
2008-10-15, 02:50
Defensive Tackle, fast det ar jag redan.

grisbil3n
2008-10-15, 03:15
Jag skulle vilja vara riktigt bra på att säga ifrån när någonting stör mig. Sluta vara så konflikträdd.

Ja, samma här. Kan ryta ifrån så att ugglan tystnar, borde göra det oftare.

KniveN
2008-10-15, 04:28
Att bli bäst på allt jag tar mig för, så att man slipper välja :D

Sparven från Minsk
2008-10-15, 06:27
Fotboll eller skådespeleri. Tjäna gova pengar :D

MasterChief
2008-10-15, 06:33
Märkligt att den enda i tråden som ville vara starkast har varit en tjej. Alla killar vill kunna sjunga/teckna

:-/

mela
2008-10-15, 06:37
Ja, samma här. Kan ryta ifrån så att ugglan tystnar, borde göra det oftare.

Precis. Vara mer bestämd liksom, så man får sin vilja fram och dessutom kan handskas med försäljare och bankmän och allt möjligt. Jag är hård som f*n i teorin men i praktiken är jag en mes :D Jag låter som någon som har en pistol riktad mot huvudet om jag ska neka ett jobb t.ex.

MasterChief
2008-10-15, 06:39
Precis. Vara mer bestämd liksom, så man får sin vilja fram och dessutom kan handskas med försäljare och bankmän och allt möjligt. Jag är hård som f*n i teorin men i praktiken är jag en mes :D Jag låter som någon som har en pistol riktad mot huvudet om jag ska neka ett jobb t.ex.

Är det McD-minnena som spökar?

mela
2008-10-15, 06:41
Är det McD-minnena som spökar?

nej, då var jag förbannad, en jävla skillnad. Så förbannad blir jag bara när jag är hungrig/har pms.

bubbe
2008-10-15, 06:51
nej, då var jag förbannad, en jävla skillnad. Så förbannad blir jag bara när jag är hungrig/har pms.

Hungrig och PMS måste vara en dålig kombination när man jobbar på McD.

Pzorz
2008-10-15, 06:54
Jag skulle vilja vara skitbra på piano. Eller vara skitbra på instrument & ljud rent allmänt.

Angel
2008-10-15, 06:56
Jag skulle vilja vara en riktigt duktig kirurg. Förmodligen neurokirurg. Det är nog min dröm. Jag har fått göra små mini-ingrepp med skalpell tillsammans med läkare några gånger och det är så jäkla spännande. Tänk då att få operera i en hjärna.

jaosef
2008-10-15, 06:58
Vore dumt att välja något man inte kan tjäna pengar och leva på. Jag skulle välja plockepinn - http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00225/NYHETER-12s09-pinn-_225389w.jpg

lectris
2008-10-15, 06:58
jag vill vara riktigt bra på:

- matte. alltid avskytt och haft stor ångest inför matte. Klarat C och skulle egentligen vilja plugga mera men känner sånt stort avsky för matte att det inte skulle gå *spy*

- dansa. har skitkass koordination men tycker det ser så häftigt ut när folk som verkligen kan dansa gör det :em:

- sport. alltså inte i praktiken utan ha stor kunskap om lag och spelare inom tex fotboll men även när det gäller trav osv. dvs allt man kan spela på och håva in en massa cash *drool*

sen finns det ju en massa andra saker.. listan kan fortsätta i oändlighet *rolleyes*

Archos
2008-10-15, 07:14
jag vill vara riktigt bra på:

- matte. alltid avskytt och haft stor ångest inför matte. Klarat C och skulle egentligen vilja plugga mera men känner sånt stort avsky för matte att det inte skulle gå *spy*

- dansa. har skitkass koordination men tycker det ser så häftigt ut när folk som verkligen kan dansa gör det :em:

- sport. alltså inte i praktiken utan ha stor kunskap om lag och spelare inom tex fotboll men även när det gäller trav osv. dvs allt man kan spela på och håva in en massa cash *drool*

sen finns det ju en massa andra saker.. listan kan fortsätta i oändlighet *rolleyes*

Varför drömmer man ofta om att vara riktigt bra på det man i vanliga fall inte är så bra på?

ante
2008-10-15, 07:21
Varför drömmer man ofta om att vara riktigt bra på det man i vanliga fall inte är så bra på?

För att det känns mer avlägset att träna upp den förmågan kanske?

Sofia4_4
2008-10-15, 07:48
Jag skulle vilja vara bäst på att animera - vilket innebär skicklig skådespelare och bra känsla för timing + att kunna hantera form och rum på bästa sättet.

- Att kunna dansa som en gud är på plats nr.2

Exdiaq
2008-10-15, 09:00
Ha sjukt bra sångröst dvs kunna sjunga pampiga operalåtar

Sniggel
2008-10-15, 10:10
Enkelt. Vara helt frisk står överst på listan. Om man nu kan vara "bra" på det?

Aerials
2008-10-15, 10:21
Jag skulle vilja vara John von Neumann (http://en.wikipedia.org/wiki/Von_Neumann), helt seriöst. Anledning? Han hade ett näst intill omänskligt minne. Det finns många historier om hur han läser sidor ur böcker ur minnet och multiplicerar åttasiffriga tal i huvudet. Vad som är så exceptionellt med Neumann är att han inte var någon savant utan snarare verkade mänsklig och utåtriktad.

Jag tror att ett exceptionellt minne är till stor hjälp för nästan alla intelektuella talanger. Ju mer du har i huvudet att jobba med, desto större är chansen att hitta intressanta samband ingen annan tänkt på tidigare.

NU är ju savanter mänskliga..

lectris
2008-10-15, 11:27
Varför drömmer man ofta om att vara riktigt bra på det man i vanliga fall inte är så bra på?

ja vad ska man annars drömma om, att vara bra på det man redan är bra på? ;)

regus
2008-10-15, 11:29
Ha sjukt bra och bred sångröst och vara övermänskligt musikalisk.

Muskelbyggaren
2008-10-15, 12:51
NU är ju savanter mänskliga..
t3nTfbXpfxM

En annan snubbe med förmågor, men med lite för stora oförmågor.

MEDiAHORAN
2008-10-15, 13:11
Charmig, oerhörd social kompetens (som ligger på botten just nu och har alltid gjort det).

hangatyr
2008-10-15, 13:30
Bjj

stevebc
2008-10-15, 13:55
Jag skulle vilja vara riktigt bra på att säga ifrån när någonting stör mig. Sluta vara så konflikträdd.Förutom en gång i månaden då? :D

stevebc
2008-10-15, 13:57
Att bli bäst på allt jag tar mig för, så att man slipper välja :D

Som Zakath sa:

Självdisciplin - för att effektivt kunna nå mina andra mål

Tonto
2008-10-15, 13:57
dansa eller mma.

mela
2008-10-15, 14:24
Förutom en gång i månaden då? :D

Är konflikträdd då också. Men satans grinig, så det slår liksom över. :MrT:

Bubban
2008-10-15, 14:31
Gå på händerna.. Då hade jag sprungit på händerna istället för på benen, respekt!

LoTiX
2008-10-15, 14:34
Jag skulle vilja vara John von Neumann (http://en.wikipedia.org/wiki/Von_Neumann), helt seriöst. Anledning? Han hade ett näst intill omänskligt minne. Det finns många historier om hur han läser sidor ur böcker ur minnet och multiplicerar åttasiffriga tal i huvudet. Vad som är så exceptionellt med Neumann är att han inte var någon savant utan snarare verkade mänsklig och utåtriktad.

Jag tror att ett exceptionellt minne är till stor hjälp för nästan alla intelektuella talanger. Ju mer du har i huvudet att jobba med, desto större är chansen att hitta intressanta samband ingen annan tänkt på tidigare.

Är du intresserad av det där så är ju Daniel Tammet en levande fortsättning på samma förmågor som denna herre.

KniveN
2008-10-15, 21:41
Som Zakath sa:

tyvärr räcker inte självdisciplin för att tex bli en "världs" fotbollsspelare eller grym sångare.

machine gun
2008-10-15, 21:48
Dans. Det är grymt imponerande med folk som har total kroppskontroll.

miss_incorrigible
2008-10-15, 21:57
Hade behövt vara bättre på många saker. Men skitbra.. mer egoistisk när det gäller att fullfölja mina planer och nå mina mål.

stevebc
2008-10-15, 23:59
tyvärr räcker inte självdisciplin för att tex bli en "världs" fotbollsspelare eller grym sångare.Jag är tillräckligt naiv för att tro det :ike

Sadde
2008-10-16, 00:16
poker

Purren
2008-10-16, 01:27
Social kompetens for the win.

MrBoris
2008-10-16, 10:11
tyvärr är det nog sjunga här också, inte för att få ligga mer men för att jag är så oerhört musikintresserad/intensiv.

Archos
2008-10-16, 11:35
ja vad ska man annars drömma om, att vara bra på det man redan är bra på? ;)

Ja, det kanske var en dum fråga, men jag tänkte att man ofta kämpar mot att bli en "komplett" människa och kör huvudet i väggen utan orsak istället för att förbättra det man redan kan och har talang för.

Men - dansa skulle jag vilja vara bra på - både pardans och annan dans. Total kroppskontroll med perfekt kombination av styrka, kondition och smidighet och dessutom musikalitet. Ett bra parsamarbete i dans, finns något häftigare? Mmm *drool*

När jag tittar på "So you think you can dance" t ex så blir jag grymt avundsjuk och undrar varför man inte började dansa i tid. Det är ju ren lycka och väldigt nära mina naturliga talanger..! *rolleyes*

Hemi
2008-10-16, 11:42
Battre koncentrationsformaga, for tillfallet.

TheGovernator
2008-10-16, 12:16
1. Pengar (börsen)

2. Gitarr (bli bättre än Murat)

3. Poker

qwerty1
2008-10-17, 13:05
Världens bästa MMA-fighter. Mäktigt.

Jacksatan
2008-10-17, 15:14
Matematik hade faktiskt varit grymt.

Ironbabe
2008-10-17, 15:22
Måla surrealistiska tavlor
Springa 100 och 200 m
Att jämt vara på gott humör och sprida glädje
Bygga hus
Rida

Oskis
2008-10-17, 15:48
Jag hade velat kunna sjunga riktigt bra.

Paria
2008-10-17, 15:53
Deffa.

champion
2008-10-17, 16:16
*Matematik
*Engelska
*Allt ja är dålig på.

Andy.da.wohoo
2008-10-17, 16:18
Jag hade velat kunna sjunga riktigt bra.

+1
att sjunga bra eller spela något instrument perfekt hade nog faktiskt varit väldigt kul!

Alfred Nobel
2008-10-17, 16:25
Att kunna inspirera samt motivera andra. Även lära ut, lära in, ta åt mig och förstå pedagogik vore en bragd!

Mescreant
2008-10-17, 16:34
Arbeta med människor, stycka, koka, steka, grilla, välja rätt kryddor med mera.

egge
2008-10-17, 16:35
Poker hade varit coolt. Då hade man kunnat säkra ekonomin medans man gör något man tycker är kul.

Pimpen
2008-10-17, 16:42
Sprida fred.

Daniiiel
2008-10-17, 16:44
Drifting

Nitrometan
2008-10-17, 17:31
Arbeta med människor, stycka, koka, steka, grilla, välja rätt kryddor med mera.
Är du kannibal?

Mescreant
2008-10-17, 17:45
Är du kannibal?

Bygger bra. *flex*

Nitrometan
2008-10-17, 17:49
Bygger bra. *flex*
Visst gör det. Har ju rätt aminosyraprofil.

Undvik vegetarianer bara.

Mescreant
2008-10-17, 17:49
Sparas till deffen.

Fatalist
2008-10-17, 18:53
Känna mig helt tillfreds med varje sekund av mitt liv?

billmaier
2008-10-17, 19:16
Styrkelyft

tp_88
2008-10-17, 20:40
Bodybuilding

manmannen
2008-10-17, 21:02
bänkpress och marklyft

Saft und Kraft
2008-10-17, 21:37
Arbeta med människor, stycka, koka, steka, grilla, välja rätt kryddor med mera.

"Ein Schrei wird zum Himmel fahren
Schneidet sich durch Engelsscharen
Vom Wolkendach fällt Federfleisch
auf meine Kindheit mit Gekreisch"

Kwon
2008-10-17, 21:43
Sjunga så bra att jag vann Idol 2008 vore trevligt. :)

Heresy
2009-02-28, 17:40
Fotboll. Lagandan och gemenskapen är underbar. Sen så är det kul att springa sig svettig och känna att man har gjort ett bra jobb ;)

ceejay
2009-02-28, 18:22
Spela instrument
sjunga
rita
bli bättre på att lära mig
bättre på sport
Att alltid ha motivation och självkänsla på topp
bra på datorspel(pwn!)
bättre på allt!

Frost
2009-02-28, 18:35
Att uppfinna innovativa saker som som förändrar världen till det bättre, och som ses som milstolpar när nya historieböcker skrivs. Det skulle äga alltså!

hoikka poika
2009-02-28, 18:41
Allt, höhö.

RösböJunior
2009-03-05, 19:25
På att just lära sig/insupa/utvecklas

Dvs börja träna ex simning & snabbt avancera till elitklass.fast inom precis alla områden
både rent teoretiska kunskaper som kroppen.

Brian The Family Dog
2009-03-05, 19:37
KunSkapa, det vill säga tänka ut ny kunskap istället för att enbart lära in befintlig kunskap.

Finns redan tillräckligt många Harvard studenter och asiater som pluggar 24/7 liksom.

Donner
2009-03-05, 19:47
vara såpass bra på att rita så att jag kan få ner det jag tänker på papper.

Och även gymnast. Både krallig och vig *drool*

Ignatius72
2009-03-05, 20:55
Att kunna dansa hade varit coolt.

Fat tony
2009-03-05, 20:56
Mad social skills!

stevebc
2009-03-05, 20:59
Tyngdlyftning!

Resten av det jag vill vara bra på är jag hyfsad på och där handlar det mest om lathet att jag inte satsar mer (gitarr, styrkelyft, utbildning, dans osv).

Tyngdlyftning däremot vad gäller teknik, koordination och allting... fifan.

emmzan
2009-03-05, 21:02
Jag skulle vilja vara skitbra på att göra bra bedömningar av mycket subtila rörelseförändringar/hältor på hund

bigtraps
2009-03-05, 21:03
Snabbast i världen på 100 meter.

agazza
2009-03-05, 21:03
internetpoker eller aktiehandel skulle väl vara ganska Opti..

The Swedish Oak
2009-03-05, 21:50
Memorera saker, skulle gjort skola och mycket annat i livet till en barnlek.

Rockhard
2009-03-05, 22:27
Att pwna noobs i CS

Archos
2009-03-05, 22:29
Förutom att vara dansvirutuos så är givetvis absolut självkännedom det mest eftersträvansvärda i min värld! :)

NikoLei
2009-03-06, 00:10
På att producera elektronisk musik (trance,house,hardhouse,psytrance) och vara en grym Dj:cool:

stolpskott
2009-03-06, 08:57
Är redan bra på allt, förutom att måla så det blir väl någonting åt det hållet :D

Ignatius72
2009-03-06, 09:28
Jag skulle vilja vara skitbra på att göra bra bedömningar av mycket subtila rörelseförändringar/hältor på hund

Varför då? Hästar förstår jag, men hundar?