handdator

Visa fullständig version : GÄvle! Armbrytning! Armbrytningsfest!


Svedberg
2008-10-13, 23:55
Dramatisk titel...nåväl

Nu på Lördag 18e Oktober kl: 11.00 är det en av sveriges bästa Armbrytartävlingar Blockbrytet i Gävle, i Block 17´s lokaler(baksidan av Åhlenshuset typ?)

Det finns nybörjarklasser där alla kaxiga festbrytare kan ställa upp och prova,
riktigt kul klass om man är hyfsat stark men inte har så stor koll på brytning.

Dessutom kommer nog dom flesta ur sverigeeliten dit och tävlar(Heidi från Ensamheten för att nämna en)

På kvällen kommer det dessutom att vara efterfest på O´learys bredvid Hotell Aveny. Och eftersom att det kommer att vara vild armbrytning och fest där hela natten är det inget man bör missa :)
Kommer att vara 2 armbrytarbord inne på krogen + ett 50tal armbrytare, om ni hellre kommer och lär er lite armbrytning i festligare miljö :)
Och alla bör veta att det antagligen inte finns en sport med trevligare utövare än armbrytning :)

Roosen
2008-10-14, 05:02
Dramatisk titel...nåväl

Nu på Lördag 18e Oktober kl: 11.00 är det en av sveriges bästa Armbrytartävlingar Blockbrytet i Gävle, i Block 17´s lokaler(baksidan av Åhlenshuset typ?)

Det finns nybörjarklasser där alla kaxiga festbrytare kan ställa upp och prova,
riktigt kul klass om man är hyfsat stark men inte har så stor koll på brytning.

Dessutom kommer nog dom flesta ur sverigeeliten dit och tävlar(Heidi från Ensamheten för att nämna en)

På kvällen kommer det dessutom att vara efterfest på O´learys bredvid Hotell Aveny. Och eftersom att det kommer att vara vild armbrytning och fest där hela natten är det inget man bör missa :)
Kommer att vara 2 armbrytarbord inne på krogen + ett 50tal armbrytare, om ni hellre kommer och lär er lite armbrytning i festligare miljö :)
Och alla bör veta att det antagligen inte finns en sport med trevligare utövare än armbrytning :)

Jag tror fan i mig att jag skulle åkt upp i fall jag inte skulle åka till trollhättan i helgen..
Alltid velat prövat på, sedan att man känner lite folk i Gävle..

Lycka till Herr Sved. :hbang:

Svedberg
2008-10-17, 12:48
Lé bööööömp

Imorrn!!1

Nu sätter jag mig i en bil och åker 45 mil.

Tricklev
2008-10-17, 13:14
Lycka till Svedberg!

Represent kolo!

Nitrometan
2008-10-17, 14:06
Lycka till!

Stoltz
2008-10-17, 14:08
Låter skoj! Lycka till!

heltborta_
2008-10-17, 14:44
Lycka till :)

Fultjack
2008-10-17, 17:01
Lycka till greendawgpinchmaster :thumbup: