handdator

Visa fullständig version : Hur inpulsiv är du?


Athlete
2008-10-11, 12:48
Tänk dig följande. Det är t ex söndag och en vän (av motsatt kön) som du inte träffat på väldigt länge ska hälsa på (ni har haft en lite flörtande relation tidigare). Pga dålig fantasi väljer ni att titta på nån random film. När filmen är slut utbrister vännen och frågar om ni inte ska ut och träna lite? Det är fint väder ute och vännen vill visa en träningsmetod/idrott som du inte prövat förut, den är inte speciellt fysisk ansträngande utan mer teknisk belagd. Vad är din reaktion?

Hallberg
2008-10-11, 12:53
Jaha. Ja varför skulle jag inte ställa upp på det? Om det låter som en kul idrott så är det säkert värt att pröva.

L-Sami
2008-10-11, 12:54
Beror helt enkelt på humöret. Skulle kunna tänka mig dra ut och träna om jag kände mig pigg och alert.

KlopFer
2008-10-11, 12:55
Never!

Jag är för lat.

ManuelIT
2008-10-11, 12:55
heter det inte impulsiv?

Jag hade nog följt med, men skulle tyckt att det var lite skumt.

Athlete
2008-10-11, 12:57
heter det inte impulsiv?



Oj! Blev visst lite fel :Virro

joriice
2008-10-11, 13:00
Nej, tränar helst själv, och om jag tränar med någon så får det bli lugnt.

Buken
2008-10-11, 13:02
Hade säkert hakat på.

Loke
2008-10-11, 15:47
Varför inte? Fast det känns som ett rätt tråkigt sätt att umgås med en flirtig kompis...

lectris
2008-10-11, 15:51
Varför inte? Fast det känns som ett rätt tråkigt sätt att umgås med en flirtig kompis...

ven vet, denna "träning" kanske innefattar rullandes naken i löven tillsammans med den flirtige vännen.

Andy.da.wohoo
2008-10-11, 16:22
Måste säga att jag blev besviken när jag läst klart detta. När jag läste att det var en gammal flirt så trodde jag det var något som innefattade vilt sex. I detta sammanhanget kvittar det väll om det är en gammal flirt eller om det är en gammal god kompis?

mini
2008-10-11, 16:40
Hade den gamla vännen frågat om jag ville hänga med på parkour hade jag sagt tack men nej tack, flirt eller ej.

PowPow
2008-10-11, 17:28
Hade den gamla vännen frågat om jag ville hänga med på parkour hade jag sagt tack men nej tack, flirt eller ej.

Ska vi träna parkour imorgon?

------

För övrigt tycker jag det är en märklig definition av impulsiv. Att göra någon liten aktivitet utan att ha planerat detta dagen innan kan väl inte anses vara något som gör en människa till en impulsiv sådan?

Athlete
2008-10-12, 01:41
Måste säga att jag blev besviken när jag läst klart detta. När jag läste att det var en gammal flirt så trodde jag det var något som innefattade vilt sex. I detta sammanhanget kvittar det väll om det är en gammal flirt eller om det är en gammal god kompis?

Jag vet :D Didnt see that one coming did ya?

Tricklev
2008-10-12, 01:43
Detta har ju noll med att vara impulsiv o göra, snarare om hur mycket jag gillar att springa runt och hoppa över hinder.

Dreas
2008-10-12, 01:49
Är inte impulsiv för fem öre, saker ska planeras minst en dag i förväg för min del :) Men i detta scenario hade jag hängt på.

Manta
2008-10-12, 02:05
Är ganska impulsiv av mig. Detta scenario lät dock inte speciellt roligt och hade förmodligen impulsivit sagt nej och försämrat mina chanser med denna flirt.

Snabel
2008-10-12, 02:31
Jag är extremt impulsiv och hänger alltid med på tekniska träningar med gamla flörtar

the_cube
2008-10-12, 02:53
Jag hade föreslagit oralsex istället... om det inte blivit godkänt hade jag följt med.

chidde
2008-10-12, 13:24
Tänk dig följande. Det är t ex söndag och en vän (av motsatt kön) som du inte träffat på väldigt länge ska hälsa på (ni har haft en lite flörtande relation tidigare). Pga dålig fantasi väljer ni att titta på nån random film. När filmen är slut utbrister vännen och frågar om ni inte ska ut och träna lite? Det är fint väder ute och vännen vill visa en träningsmetod/idrott som du inte prövat förut, den är inte speciellt fysisk ansträngande utan mer teknisk belagd. Vad är din reaktion?

sorry Athlete, om det nu var parkour du syftade på efter filmen så bör du nog tänka om. det passar inte riktigt in i första "dejten"
kanske efter 2:a eller 3:e gången ni planerar att ses, en promenad efter filmen hade passat bättre imho

om jag hade hookat upp med en av mina bästa vänner (som fö också bor i umeå) så hade det varit konstigt för mig att hänga med henne på yoga efter att ha kollat på rambo 4 *flex*

RassK
2008-10-12, 18:26
Kör på!!