handdator

Visa fullständig version : Optimala fysiken i tjejernas ögon


Anonym112
2008-10-10, 12:15
Man hör ofta tjejer påstå att smala kroppar med ganska lite muskler och mycket definition är det snyggaste, t.ex Brad Pitt i Fight Club.

http://www.smh.com.au/ffxImage/urlpicture_id_1072908895355_2004/01/02/fightclub.jpg
Brad Pitt.



Och att kroppar med mer muskler bara förstör det hela, har fått höra av MÅNGA tjejer att Mark Wahlbergs fysik är "för mycket".

http://gfx.dagbladet.no/magasinet/2003/03/10/CALVIN.jpg
Mark Wahlberg.


Har väldigt svårt att tro att Mark Wahlbergs fysik är "för mycket". När det väl kommer till kritan så tror jag majoriteten av alla tjejer skulle dräggla över Mark Wahlbergs fysik -- hur mycket dom än gnäller innan -- dom vet helt enkelt inte vad dom tycker.

Kan nog jämföras med att tjejer säger att dom vill ha "Nice Guys", när dom egentligen dras till "Bad guys". "Varför hamnar jag alltid hos idioter? Varför finns det inga snälla killar?" *screwy* Dom vet helt enkelt inte själv vad dom dras till, dom tror dom vet.

Men vad tror ni, är det bullshit att Brad Pitt har den optimala fysiken i dom flesta tjejers ögon? Vinner Mark's fysik över Brad's när det väl kommer till kritan?
Några egna åsikter om vilken fysik som är favoriten hos majoriteten av alla tjejer?


Ser framemot en rolig tråd :D

Lellan
2008-10-10, 12:19
Ibland tror man sig veta saker och har fel, ja. Däremot tror jag det är svårt att generellt säga en typ av kropp som skulle få alla på fall?

Iofs kan killar säga att de inte gillar big boobs, men jag tror de hittar ett användningsområde om tjejen har det iaf? Hm.

Jag tror ändå att Brad Pitt liknar genomsnittstjejens ideal, däremot, så finns det inga genomsnittstjejer. Så den som försöker impa på alla sätt på en genomsnittstjej vinner ingen. Den som gör det bästa av sig själv till egen förnöjsamhet vinner klyshigt nog i längden, eftersom något av det mest attraktiva är någon som är tillfreds med sig själv och tror sig ha något att erbjuda någon.

Hank
2008-10-10, 12:19
De vill inte ha killar med större bröst än de själva.

Ungrim
2008-10-10, 12:25
De vill inte ha killar med större bröst än de själva.

:laugh:
+1

Tricklev
2008-10-10, 12:26
Väntar spänt på lite biologi-lektioner om hur raggning funkar. :)

Langster
2008-10-10, 12:27
Jag tror att tjejer vill ha tuffa killar, som är snälla mot just henne. Lite svår ekvation.
Att vara mesig kommer man nog inte långt på iaf om man bara vill ligga. Men jag skulle nog säga att det är fler snälla/mesiga killar som i slutändan gifter sig och skaffar barn osv.

Angående utseendet så är det självklart individuellt, men jag gissar på att en hel del tjejer tycker att typ Whalbergs fysik är ouppnålig som partner för dem och därför slår ifrån sig.

lectris
2008-10-10, 12:27
Man kan ju bara svara för sig själv ;) jag gillar stora karlar, inte små pojkar. Långa får de gärna vara, över 180. Stor i fysiken också, behöver inte vara särskilt deffade på något sätt heller bara de har massa muskler att klämma på *drool* :naughty:

Känner inte alls igen mig i brad pitt-idealet. Ju större desto bättre.

Nitrometan
2008-10-10, 12:27
Väntar spänt på lite biologi-lektioner om hur raggning funkar. :)
Har inte folk redan skrivit böcker om det?

Athlete
2008-10-10, 12:33
http://www.abc.net.au/reslib/200709/r175151_665100.jpg

Asafa Powell *drool* (allt med den mannen är optimalt enligt mina kriterier!)

von huff
2008-10-10, 12:35
Tjejerna på min klass hade en diskussion om det och de kom fram till att man skall vara lång muskulös och ftuff:DSen har väl alla olika smak men de flesta tycker väl att Brad Pitt är "muskulös"

lectris
2008-10-10, 12:43
jag gillar vin diesel. han får gärna duscha med mig om han vill *drool*

http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/18664/img_4757282483c80.jpg

Tricklev
2008-10-10, 12:45
Jag saknar en "Optimala fysiken i killarnas ögon"-tråd.

Lellan
2008-10-10, 12:47
Vill bara tillägga att varken ena el den andra tillhör mina privata preferenser. Nu vet ni. Intressant va.

Trance
2008-10-10, 12:49
Det kan även vara värt att nämna att tjejerna på detta forumet kanske inte är så jätterepresentativa när det gäller preferenser på muskelmängd hos hanar.

bertbert
2008-10-10, 12:49
Vill bara tillägga att varken ena el den andra tillhör mina privata preferenser. Nu vet ni. Intressant va.

Nej, tvärtom. Nu vet vi ingenting ju! *gah!*

Ironbabe
2008-10-10, 12:53
Beror mycket på vilken sorts kategori tjejer du frågar?! Sara på innestället i stan, Millan på gymmet, Gudrun i kassan mm

Enligt mitt tycke säger jag att det är BS att Brad vinner över Mark

Anonym112
2008-10-10, 12:57
Jag saknar en "Optimala fysiken i killarnas ögon"-tråd.

Oh really?
Alla vet ju redan att kurviga (men inte tjocka) tjejer med stora runda bröst och ett stort runt ass, är det optimala :D

Anonym112
2008-10-10, 15:31
Det kan även vara värt att nämna att tjejerna på detta forumet kanske inte är så jätterepresentativa när det gäller preferenser på muskelmängd hos hanar.

Så sant! Mark Wahlberg är väl aningen otränad enligt medel-kolo-tjejen. och vi ska inte ens nämna Brad Pitt :D

jaaaaag
2008-10-10, 15:35
Whoa...Mark Wahlberg.. nu ska jag googla.

Mark äter upp Brad Pitt, som lectris sa: större = bättre. Gärna 100 kg+ muskelman för mej.

Elfsberg
2008-10-10, 15:46
Pitts fysik i Fight Club imponerar inte speciellt mycket på den genomsnittlige kolo-surfaren eftersom han är väl införstådd över vad som krävs för att uppnå den figuren, medans Wahlbergs t.ex. armar från Shooter får vilken kille drömmande kille som helst med lite ambition att dräggla.

Jag har fått intrycket att de flesta tjejer tänder på vilken fysik som helst nästan bara den är väldefinierad. "Ett sexpack är ju bara såååååå jävla sexigt!" Brad Pitt är nog mer känd för att vara snygg än Mark Wahlberg därför att han just är mer känd.

Shajjn
2008-10-10, 16:24
Ingen tjej blir inte påverkad av Brad Pitt i Troja.

Timme
2008-10-10, 16:27
jag gillar vin diesel. han får gärna duscha med mig om han vill *drool*

http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/18664/img_4757282483c80.jpg

Riktigt schyst fysik på honom där *drool*

joriice
2008-10-10, 16:41
Men hur bra är det att fråga tjejerna här på kolo, de flesta har ju blivit skadade av muskelideealet här tror jag.

En "vanlig" tjej vill väl ha nåt liknande Brad Pitt.

Pejij
2008-10-10, 16:48
Pitts fysik i Fight Club imponerar inte speciellt mycket på den genomsnittlige kolo-surfaren eftersom han är väl införstådd över vad som krävs för att uppnå den figuren, medans Wahlbergs t.ex. armar från Shooter får vilken kille drömmande kille som helst med lite ambition att dräggla.

Jag har fått intrycket att de flesta tjejer tänder på vilken fysik som helst nästan bara den är väldefinierad. "Ett sexpack är ju bara såååååå jävla sexigt!" Brad Pitt är nog mer känd för att vara snygg än Mark Wahlberg därför att han just är mer känd.

+1. Spelar ingen roll hur mycket muskler du har, om de inte syns.

Nitrometan
2008-10-10, 17:32
Ingen tjej blir inte påverkad av Brad Pitt i Troja.
Dubbla negationer. Vad menar du?

Blir alla tjejer påverkade? Eller ingen?

tjabon
2008-10-10, 17:50
Hade jag själv sett ut som Wahlberg, hade jag känt mej spinkig.....

Pzorz
2008-10-10, 17:55
Dubbla negationer. Vad menar du?

Blir alla tjejer påverkade? Eller ingen?

Det finns ingen tjej som inte blir påverkad av...?

LindaS
2008-10-10, 20:56
Det är personligheten som räknas. Kroppen är mest bonus. Ofta hänger det dock ihop,

L-Sami
2008-10-10, 21:01
Finns ingen optimal fysik i tjejernas ögon, inte nån fysik som tilltalar varenda tjej på jorden. Finns de som gillar byggtävlingsfysik, de som gillar innebandyfysik, de som gillar emofysik, de som hockeyfysik, soffpotatisfysik med hårig bröst and so on.

lectris
2008-10-10, 21:18
Riktigt schyst fysik på honom där *drool*

heheh mmmmmm... :D dregglat över den bilden fler än en gång.

Tricklev
2008-10-10, 21:23
Om du vill veta vad en tjej gillar för kille, titta på tjejen själv, emobrudar vill (generellt talat) ha en emokille, tränande brudar vill ha en tränande kille. Folk har tyvärr en tendens att söka sig till en partner inom samma kulturella tillhörighet. Det är så svårt.

Kort sagt, du kan se ut hur fan som helst och ändå få kn*lla, får du inte kn*lla har du antagligen samma personlighet som en död person.

Luttis
2008-10-11, 02:00
Men hur bra är det att fråga tjejerna här på kolo, de flesta har ju blivit skadade av muskelideealet här tror jag.



+1! Mina vänner delar inte alls min åsikt om vad som är attraktivt (=stora, starka män). De vill gärna ha hyfsat otränade killar med en del isolering så dom slipper känna sig tjocka (vilket dom inte är) förutom en som dras till riktigt små och smala killar. Smaken är som baken..

spoonchest
2008-10-11, 06:30
http://www.drabbuh.com/chadsspace/images/misc/Ryan_Reynolds_blade3.jpg ... eller?
'
Ryan Reynolds

Whistler
2008-10-11, 07:24
Visade min flickvän den här tråden nu. Hon reagerade inte nämnvärt över Brad, men Mark Wahlberg gjorde henne mållös. Hon stod bara där och gapade.

Sen ville hon spy när hon såg bilderna på tjejerna.

skaparn
2008-10-11, 08:31
Några egna åsikter om vilken fysik som är favoriten hos majoriteten av alla tjejer?


Det finns en bild i dagsformstråden föreställandes en battle of the lårsvep mellan två herrar på STK iklädda trikåer och bandanas. Det är nog så nära optimal fysik du kan komma enligt samtliga tjejer på planeten. De som inte tycker det har en egen tråd skapad av Nina i vilken män inte får posta bilder.

Det finns till och med två. '07 och '08, kommer jag på nu.

Hallberg
2008-10-11, 08:37
Sen ville hon spy när hon såg bilderna på tjejerna.

tjejerna? Finns det bilder på tjejer i den här tråden?

Att sen Brad Pitt har blivit en fysisk idealman för många tjejer har nog en hel del att göra med att han är just Brad Pitt. Karln har ju ett milt sagt fördelaktigt utseende, och det är inte alla som håller isär kropp och ansikte.

Shajjn
2008-10-11, 08:38
Dubbla negationer. Vad menar du?

Alla tjejer tycker att Brad Pitt i Troja är het.

Cilia
2008-10-11, 10:35
Men hur bra är det att fråga tjejerna här på kolo, de flesta har ju blivit skadade av muskelideealet här tror jag.

En "vanlig" tjej vill väl ha nåt liknande Brad Pitt.
Vad är en vanlig tjej?


Sen förstår jag inte problemet eftersom alltid killarna på kolo svarar för vad vi tjejer tycker.

skaparn
2008-10-11, 10:36
Sen förstår jag inte problemet eftersom alltid killarna på kolo svarar för vad vi tjejer tycker.

Frihet - bra, kontroll - bättre.

Slartibartfast
2008-10-11, 13:05
[IMG]'
Ryan Reynolds

Söt.

http://cdn.buzznet.com/media-cdn/jj1/headlines/2008/10/ryan-reynolds-nyc-marathon.jpg

KlopFer
2008-10-11, 13:07
tjejerna? Finns det bilder på tjejer i den här tråden?



Fanns

joriice
2008-10-11, 13:09
Vad är en vanlig tjej?


Sen förstår jag inte problemet eftersom alltid killarna på kolo svarar för vad vi tjejer tycker.

De flesta som inte tränat så länge,blivit introducerade för kolo-eliten, varit på kolo-träffar, har träningsjournal.
Det verkar som att ju längre tjejer tränar, ju större killar, med stor gluteus vill de ha, ja. *popcorn*

LindaS
2008-10-11, 13:28
Alla tjejer tycker att Brad Pitt i Troja är het.Gör dom verkligen det?

Vad är en vanlig tjej?


Sen förstår jag inte problemet eftersom alltid killarna på kolo svarar för vad vi tjejer tycker.+1

Anonym112
2008-10-11, 14:56
http://s396.photobucket.com/albums/pp49/bacobash/?action=view&current=vilkenveljerdu.jpg

Jag och några kompisar har provat skicka runt den där bilden till en massa tjejer på MSN, säkert 20-30 stycken totalt. Frågan var "vilken kropp av dom där två är snyggare på en kille?"

Vart ett 50/50 resultat, dvs lika många valde 1an, som valde 2an *screwy*

Nog för att detta är ett "extremfall vs. extremfall", men ändå :D

Pejij
2008-10-11, 15:05
http://s396.photobucket.com/albums/pp49/bacobash/?action=view&current=vilkenveljerdu.jpg

Jag och några kompisar har provat skicka runt den där bilden till en massa tjejer på MSN, säkert 20-30 stycken totalt. Frågan var "vilken kropp av dom där två är snyggare på en kille?"

Vart ett 50/50 resultat, dvs lika många valde 1an, som valde 2an *screwy*

Nog för att detta är ett "extremfall vs. extremfall", men ändå :D

Jag tror att många tjejer får välja mellan pest och kolera på den bilden.

Athlete
2008-10-11, 15:39
Bättre för mycket än för lite säger jag! *flex*

LoTiX
2008-10-11, 15:42
Jag tror att många tjejer får välja mellan pest och kolera på den bilden.

Hehe ja det är nog bättre att sätta ihop fem stycken likvärdiga bilder där hela kroppen syns och huvudet är överritat.

ChrisDEFC
2008-10-11, 16:57
Jag tror att många tjejer får välja mellan pest och kolera på den bilden.

en spinkig unge mot en musklig gubbe. tja hade ju varit bättre att ta någon med "bar über"(bar överkropp) iaf och som desutom hade samma ålder på ett ungefär. sen plocka ihop åtminstonde 4pers, en hunk, ett muskelberg, en spink och en tjockis.

Cilia
2008-10-11, 17:27
De flesta som inte tränat så länge,blivit introducerade för kolo-eliten, varit på kolo-träffar, har träningsjournal.
Det verkar som att ju längre tjejer tränar, ju större killar, med stor gluteus vill de ha, ja. *popcorn*
Intressant, visa oss gärna fakta på det för jag vidhåller att så fort ngn frågar vad vi tycker så är 90 % av svaren från killar.

Sen undrar jag om det är onormalt för en tjej att träna eftersom vi som hänger här och tränar inte är normala.