handdator

Visa fullständig version : 1 åro och 7 månader. Bra resultat?


Andy__gibson
2008-10-08, 15:03
Mina kompisar säger att jag fått bra resultat men tycker själv inte det, så vill ta råd av the Pros.

Före:
http://i33.tinypic.com/qzrmeo.jpg

http://i37.tinypic.com/2zimya1.jpg

Tagna för 1 månad sedan:

http://i37.tinypic.com/20f5my8.jpg

http://i37.tinypic.com/32zurrt.jpg
Gör något konstigt där med högerarmen men ja.. :P

Är detta bra resultat? (För att vara fri från AAS)

Baan
2008-10-08, 15:05
~1.5 år är inte särskilt lång tid att träna. Skulle säga att du ligger på ungefär där dom flesta ligger efter den tiden. För övrigt brukar folk ha lätt för rygg i början - det vore lättare kommentera resultaten om du la upp lite andra bilder än bara rygg/armar. Åtminstone en dubbelbiceps framifrån.

Handcuff
2008-10-08, 15:06
Före-bilderna var ju en aning svårt att jämföra med...kanske såg ut så då också om du poserade i bra ljus och spände dig lite?

Men byggarkedja har du ju skaffat. Ser bra ut på de nya bilderna så det är bara köra på.

Andy__gibson
2008-10-08, 15:08
Ok..
Ja dubbel biceps framifrån vågar jag inte nu! Är grisbulkad! :em:

VanGohran
2008-10-08, 15:09
Fint mannen! Fast det vet du ju redan, fortsätt biffa och deffa sedan!

Lycka till i din träning, bro.

PS: Goa resultat med tanke på din fysik tidigare, bra jobbat +1. Ds.

Wiken
2008-10-08, 15:48
Jo visst har du gjort framsteg.

C.E.J.
2008-10-08, 15:54
Bra skit, men dra ner på maten.

jompa
2008-10-08, 16:18
Varför ska han dra ner på maten? Käka ordentligt och träna hårt till våren så om du känner fört så deffa lite innan sommaren! Keep it up!

Fjollgymarn
2008-10-08, 17:14
jo det har väll blevit bätre på den tiden:D kör på!!. kolla min journal och kolla hur min förendring har skätt:) på 7 månader

bengdoktor
2008-10-08, 18:00
Tycker det ser ut att vara en bra förbättring! Fortsätt så

jaosef
2008-10-08, 18:14
Som sagt lite svårt att jämföra, men ser bra ut. Bara fortsätta å nöta:)

C.E.J.
2008-10-09, 11:25
Varför ska han dra ner på maten? Käka ordentligt och träna hårt till våren så om du känner fört så deffa lite innan sommaren! Keep it up!

För att han är tjock. Man behöver inte bli tjock för att öka i muskelmassa/styrka.

jaaaaag
2008-10-09, 12:23
För att han är tjock. Man behöver inte bli tjock för att öka i muskelmassa/styrka.

Det är ändå inte ditt problem.



Bra förändring! Jag tkr att det ser ut som om du växt till dej mkt.

L-Sami
2008-10-09, 12:26
Dåliga förebilder, svårt att jämföra.

Wao
2008-10-09, 13:16
För att han är tjock.

Skämtar du?

Bullaz
2008-10-09, 13:22
Skämtar du?

Varför skulle han skämta? Han är ju småmullig! Kör på en deff i feb-mars så fixar det sig. :)

Wao
2008-10-09, 15:18
Varför skulle han skämta? Han är ju småmullig! Kör på en deff i feb-mars så fixar det sig. :)

Men nu är ju inte småmullig och tjock samma sak, eller?

Sniggel
2008-10-09, 16:04
Men nu är ju inte småmullig och tjock samma sak, eller?

Översätter man småmullig till engelska blir det "obese" och obese på svenska är ju detsamma som "fet"

(hoppas det framgår att jag är sarkastisk)

jaosef
2008-10-09, 16:21
Översätter man småmullig till engelska blir det "obese" och obese på svenska är ju detsamma som "fet"

(hoppas det framgår att jag är sarkastisk)

Helt klart:thumbup:

CalleP
2008-10-09, 16:53
Bra grejer. Du har ökat riktigt fint :) Grov har du blivit

Matsa
2008-10-10, 05:15
Jag tycker inte att du ska deffa av den enkla anledningen att du inte har särskillt mycket att deffa fram ännu. Folk ska inte vara så jävla rädda för att äta upp sig lite. Även om det går att öka i både styrka och massa utan att gå upp särskillt mycket i fett så är det betydligt enklare att helt sonika bulka. Framförallt är det enklare för en nybörjare som inte har fullständig koll på allt som behövs.

Den enda anledningen till en eventuell "deff" i ditt fall vore väl om du kort och gott inte trivs med din kropp längre. Trivs du så fortsätt du att bygga vidare.

Det är självklart att man inte ska grisa överdrivet och det finns dessvärre folk som tar bulk som en ursäkt för allmänt osunt leverne. Det är dock en annan femma och det är inte en anledning till någon deffhysteri bland nybörjare.

Average
2008-11-06, 09:41
Aktiverum City i Helsingborg ^^

Tränar också där, men känner inte igen dig ;)

GI-Joe
2008-11-06, 11:15
Jag tycker inte att du ska deffa av den enkla anledningen att du inte har särskillt mycket att deffa fram ännu. Folk ska inte vara så jävla rädda för att äta upp sig lite.

Vissa vill se bra ut också.

JoeyP
2008-11-06, 11:17
Bra ökningar man bara fortsätt kötta så blir de skitbra!!

olddustytrail
2008-11-06, 12:01
Vissa vill se bra ut också.

Se bra ut är ju så subjektivt det kan bli.

Viktor_Balck
2008-11-06, 12:17
Bra ökningar :thumbup:

Första bilden ser dock lite suspekt ut :D

Balken
2008-11-06, 15:15
ser bra ut, fortsätt bulka:hbang:

shadowfire
2008-11-06, 18:27
Jag tycker inte att du ska deffa av den enkla anledningen att du inte har särskillt mycket att deffa fram ännu. Folk ska inte vara så jävla rädda för att äta upp sig lite. Även om det går att öka i både styrka och massa utan att gå upp särskillt mycket i fett så är det betydligt enklare att helt sonika bulka. Framförallt är det enklare för en nybörjare som inte har fullständig koll på allt som behövs.

Den enda anledningen till en eventuell "deff" i ditt fall vore väl om du kort och gott inte trivs med din kropp längre. Trivs du så fortsätt du att bygga vidare.

Det är självklart att man inte ska grisa överdrivet och det finns dessvärre folk som tar bulk som en ursäkt för allmänt osunt leverne. Det är dock en annan femma och det är inte en anledning till någon deffhysteri bland nybörjare.
+1111111111

För övrigt så är det upp till trådskaparen att avgöra vilka mål han har och vad han siktar mot. Sexpack o spaghettiben/armar, smal/fit a'la engelskstilad modern 20-åring? Scenmaterial och CBB om några år? AF? SL-paket och råstyrka som 120kg finsk sisu? Otroligt hur alla kan tycka till om deff eller inte utan att veta syftet med träningen. *screwy*

Ontopic så är förebilderna näst intill omöjliga att jämföra med efterbilderna, men ser man till efterbilderna så ser det ut som om du har en skaplig lats och möjligen armar också. Behåll dessa som "förebilder" och kör på ett år till, så kan du ta en bättre jämförelse nästa år. Eftersom du inte tycker du ökat tillräckligt så tolkar jag det som om du vill bli "större" och då är det bara o köra på och det klassiska ät, vila o träna rätt.

Fatcan
2008-11-07, 00:15
För att han är tjock. Man behöver inte bli tjock för att öka i muskelmassa/styrka.

Eh, nej det är han inte. Och jo, vill man öka mycket i muskelmassa så måste man fläska på sig lite.

wo0ord
2008-11-09, 14:14
bra byggarmat på andra bilden..

xeym
2008-11-28, 01:11
Tycker det ser ut som bra resultat, vilka kommentarer om fet å grejer, tycker du bara ser grövre ut. Fortsätt kämpa på.

fredrik_A
2008-11-28, 17:21
han e inte fet!!! grooov kille... hulken^^

Ants
2008-11-28, 18:08
jo det har väll blevit bätre på den tiden:D kör på!!. kolla min journal och kolla hur min förendring har skätt:) på 7 månader

Alltid ska du jämföra andra med dig själv.
(ja, jag vet att det är ett gammalt inlägg)

Bra förändring!! Grofvt! :hbang: