handdator

Visa fullständig version : En 92as fight


gimiino
2008-10-08, 14:42
Tjena, har länge velat lägga upp en journal men det har aldrig blivit av (Föräns idag då). Varför jag lägger upp en journal är mest för att se mina ökningar och få lite tips och kritik men även för att titta tillbaka hur jag såg ut.

Lite facts om mig då
Jag gymmar 4gånger i veckan och tränar kampsport 4gånger i veckan också, har gjort det här i ca 3månader och det funkar prima. Har för övrigt gymmat hemma i 4månader och på riktigt gym 2 månader. *flex* När jag började träna, va ja en tunnis på 16år, 178 som vägde 53:em: Nutid är jag 179 och väger in på 70*flex* . Mina ökningar beror nog mest på att jag ätit väldigt mycket mer än innan jag tränade skulle jag tro.

Lite smått och gott mått:
Biceps; 32,8cm
Mage; 83cm
Bröst; 91cm
Handleder; 16cm
lår; 58cm
vader; 39cm

Mina mål:
Ja, mina mål är långsiktiga, jag har tålamodet och ser inte målet inom ett bar år, snarare en jävla massa år ! Men jag ska nå min dröm-kropp, och då har jag tänkt ungefär 100-110kg bulkad och sedan deffa ner till 90. Men det är ju inte inom snar framtid.

För tillfället tränar jag Måndag (Ben,Rygg,biceps) Tisdag(bröst, axlar, triceps) Torsdag (Ben,rygg,biceps) Fredag(bröst, axlar, triceps) Funkar bra för mig. Tränar på eftermiddagarna och kampsport på förmiddagen.

Gårdagens pass (7oktober)
Idag var det bröst,axlar,triceps på schemat. Och det såg följande ut
Alla 3 bänkpress stänger va upptagna idag, fyyyy... Annars va det ett ganska dåligt pass idag, väldigt sleten var jag ;(

Hantelpress
3*10 - 13,5kg
1*8 - 15,5kg

Lutande hantel
3*10 - 13,5kg

Pecdec
4*10 - 40kg

Militärpress
1*10 25kg
2*10 30kg
1*8 36,5kg

Bakre axlar i cable
3*10 - 27,5kg

Drag till hakan
3*10 - 40kg

Triceps pushdown
4*10 - 40kg

Dips
4*10 - 15kg

Enarms hantelextention
3*10 - 10kg

obs: Bilder på min nuvarande form kommer såfort min mobil är hemma från lagning.

Peter.B
2008-10-08, 15:23
Låter som väldigt mycket träning och väldigt stora ökningar. Gått upp 17 kg på 4 månader...? *rolleyes*

Jag vet ju inte hur intensivt du tränar på kampsporten eller i gymmet, men det här låter nästan som en dos för en proffsfighter, och knappt så att de tränar såhär hårt jämt...

gimiino
2008-10-08, 15:29
Låter som väldigt mycket träning och väldigt stora ökningar. Gått upp 17 kg på 4 månader...? *rolleyes*

Jag vet ju inte hur intensivt du tränar på kampsporten eller i gymmet, men det här låter nästan som en dos för en proffsfighter, och knappt så att de tränar såhär hårt jämt...

6månader*. Sen är det inte alltid riktigt intensivt på kampsporten, men det funkar iallafall för mig. Och om ni väljer att ej tro på mina ökningar, varsågod.

Gymfjollan
2008-10-08, 15:38
grymt pass ! lite bilder vore kul (:

gimiino
2008-10-08, 15:42
grymt pass ! lite bilder vore kul (:

Kommer bilder imorgon förmodligen, hämtar mobilen då:)