handdator

Visa fullständig version : Bilder på Action!


Action
2003-06-30, 13:12
Bilder tagna av Franz Fleissner i Göteborg 16/5 2003

Muscles
2003-06-30, 13:13
Vilken bra bild!!! Ser bra ut!!!!:D

Action
2003-06-30, 13:13
En till

Action
2003-06-30, 13:15
En sista bild!

MIGGE
2003-06-30, 13:18
Grymt, kommer nog gå bra på sm:thumbup:

tinus
2003-06-30, 13:21
Härliga bilder!:thumbup: Du ser lite farlig ut..:naughty:

Action
2003-06-30, 13:24
Originally posted by tinus
Härliga bilder!:thumbup: Du ser lite farlig ut..:naughty:

:-) ja hur blev det med baclava-receptet egentligen... :D

tinus
2003-06-30, 13:26
Originally posted by Action


:-) ja hur blev det med baclava-receptet egentligen... :D

ha,ha..vad pratar du om nu då?:angel:

AciDBL00D
2003-06-30, 13:27
Najs!

Janna
2003-06-30, 13:52
fina bilder men du ser ond ut på dem .. i verkligheten tycker jag du ser snäll ut

The Dwag
2003-06-30, 13:55
Snygg fysik... ser jävligt bra ut !:thumbup:


Lite fusk med proffs hjälp....;) undrar om jag kan lura Tobbe att ta kort på mig :laugh:

Niclaaas
2003-06-30, 13:57
riktigt snygg fysik :thumbup:

Action
2003-06-30, 13:58
Originally posted by Janna
fina bilder men du ser ond ut på dem .. i verkligheten tycker jag du ser snäll ut

Tack.. Ja det blev lite speciella bilder beträffande ansiktsuttryck, men det va så fotografen ville ha det... Det är min patenterade nya "Magnum look"...:D :D

911
2003-06-30, 14:12
very nice!

Wannabebiff
2003-06-30, 14:39
nice tits!! :D

Munter
2003-06-30, 14:51
Ser himla fint ut, både foto och fysik. Synd med alla tatueringar dock.

Niclaaas
2003-06-30, 14:52
tatueringen på högeraxeln är riktigt grym :kickass:

Action
2003-06-30, 15:03
Originally posted by Munter
Ser himla fint ut, både foto och fysik. Synd med alla tatueringar dock.

Själv tänker jag inte på dem... Rent estetiskt om man vill se på symmetri kan de vara till nackdel, men inget någon domare sagt till mig iaf. :D

spas
2003-06-30, 15:29
Ser as bra ut. Tatueringen är :thumbup: . Nu har man nått mer att titta på för motivation innan träningen :D

Lellan
2003-06-30, 15:41
Supernice! Gillar tatueringar men jag tror faktiskt du skulle se grymmare ut utan, men jag förstår att du är nöjd med dem - och det ska du vara! Och resten också såklart, definitvt!

Fast jag förstår faktiskt inte din rädsla för mer muskler, men som sagt - tjusigt! :hbang:

spinkoo
2003-06-30, 15:44
Så där ska man se ut :thumbup:

Din inställning till att det där räcker med muskler är också imponerande. Du är mycket nära vad jag strävar efter :angel:

Everest
2003-06-30, 16:01
mycke fint :thumbup: Men asså gillar ni tjejer sådär mycke muskler på killar? :D :notme:

Fredszky
2003-06-30, 16:27
grymt Action!

den fysiken du har tycker jag ser klart snyggast ut!
det är en sån jag strävar efter

tortured
2003-06-30, 17:13
*grrrrrr* :naughty:

davve
2003-06-30, 18:11
ser riktigt bra ut :thumbup:

du kommer nog :kickass: på sm

Pudzianovski
2003-06-30, 18:36
Bara jag som tycker det ser lite bögigt ut.


:smokin:

Action
2003-06-30, 18:49
Tack för alla schyssta kommentarer för bilderna..

Lellan: Jag e nog inte rädd för att få lite mer muskler på vissa ställen, främst benen. Men jag vill inte att helhetsintrycket ska innebära att jag ser större ut.

Pudzianovski: Det får stå för dig.. men jag har värre bilder om man ser det ur den synvinkeln.. :D

spas
2003-06-30, 18:58
De extra bögiga bilderna ur speciella synvinklar behöver vi nog inte se. Bilderna ovan är på gränsen, men faktum kvarstår: Det där är en jävligt lyckad kropp :thumbup:

dared
2003-06-30, 19:07
Ser grymt bra ut!

Svårt o se på bilderna kanske, men hänger inte armarna efter resten av kroppen lite?

clash
2003-06-30, 19:08
Originally posted by Pudzianovski
Bara jag som tycker det ser lite bögigt ut.


:smokin:

hehe näe ... =) för en gåns skulle verkar vi vara överens =) ... jag ser frmaför mig hur Actions fotograf säger "ok mats ...se gay ut ... där ja JA!!! JA!! NU! se hård ut! Där JA! Dra ner kallingarna Mats ...ÅÅÅHH MAAAATSSS!!!!

fast det är snygga bilder och snygg fysik =)

Wilson
2003-06-30, 19:11
Du e väl inte sådär "deffad" året runt?

jääkligt schysst fysik.. lite den mängden muskelmassa man strävar efter då det känns mer realistiskt än nåt baota-stort muskelberg.

Action
2003-06-30, 19:12
Originally posted by clash


hehe näe ... =) för en gåns skulle verkar vi vara överens =) ... jag ser frmaför mig hur Actions fotograf säger "ok mats ...se gay ut ... där ja JA!!! JA!! NU! se hård ut! Där JA! Dra ner kallingarna Mats ...ÅÅÅHH MAAAATSSS!!!!

fast det är snygga bilder och snygg fysik =)

Stod du gömd bakom något skynke under fotograferingen eller...

:laugh: :laugh: :laugh:

Allan
2003-06-30, 19:14
Originally posted by Pudzianovski
Bara jag som tycker det ser lite bögigt ut.


:smokin:

Från mannen med VillagePeople-polisongerna.....



:D


allan

Viveqa
2003-06-30, 19:28
Tycker också att det ser bögigt ut :em:

(obs fotografens fel inte ditt)

Nate
2003-06-30, 19:29
how ya doin´? :naughty:

Action
2003-06-30, 19:37
Originally posted by Viveqa
Tycker också att det ser bögigt ut :em:

(obs fotografens fel inte ditt)

jaja.. men det e lite kul också... tycker själv bilderna blev bra.. Sen vilket kön det attraherar mest bryr jag mig inte om :D

Linnet
2003-06-30, 19:38
Fördjävligt när tjejerna objektifierar killarna och kommer med halvsexistiska kommentarer, skulle aldrig vilja råka ut för något sådant om jag lade upp en bild :nono: :rolleyes:

Action
2003-06-30, 19:41
Originally posted by Wilson
Du e väl inte sådär "deffad" året runt?

jääkligt schysst fysik.. lite den mängden muskelmassa man strävar efter då det känns mer realistiskt än nåt baota-stort muskelberg.

Självklart e jag inte så deffad året runt.. det skulle inte min hjärna palla med.. o definitivt inte min kropp.... choklad o annat e ju gott... e svag för kolhydrater i allmänhet.. :eating:

Vic_1981
2003-06-30, 20:27
Ser bra ut Action! Din fysik påminner lite om Johnny Stockton..

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Action
2003-06-30, 20:29
Originally posted by Vic_1981
Ser bra ut Action! Din fysik påminner lite om Johnny Stockton..

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Vem e Johnny Stockton?

Pudzianovski
2003-06-30, 20:59
Originally posted by Allan


Från mannen med VillagePeople-polisongerna.....



:D


allan


Why...MC...ÄJJJJJ...

jävla jeff hornacek kopia

:thumbup:

911
2003-06-30, 23:02
Trapsen kanske skulle vara lite större? :hbang:

no1fitness
2003-06-30, 23:25
Bra bilder !:thumbup:
Men jag håller med om att du ser lite elak ut...:devil:

rymdrattan
2003-06-30, 23:37
Grymt bra fysik, säjjer som många andra, nu har man nått att sträva efter :kickass: :thumbup:

Men om du vill ha lite kritik så är jag gärna villig å ge det :angel:

//Mvh rähttähn

muskelbyggarn
2003-07-01, 00:13
Ser bra ut!

>dwarfen
Du vet vad som gäller, rosa string-tanga och jag är din personal-photographer ALL night :naughty:

Vänl,,,
Tobbe

Pez
2003-07-01, 00:20
Originally posted by muskelbyggarn
Ser bra ut!

>dwarfen
Du vet vad som gäller, rosa string-tanga och jag är din personal-photographer ALL night :naughty:

Vänl,,,
Tobbe

Tobbe då! Ragga karlar på internetforum såhär på kvällskvisten...?
Tänk på frugan och barnen! :nono:

PS. Skönt att höra att du slutat bjuda ut dig på offentliga toaletter iallafall.. :thumbup:

PS nr2. Ser bra ut Action...inte speciellt farlig dock.. för mycket lambi över frillan. :D

/pez

Wilson
2003-07-01, 01:13
Alla klagar över att bilderna är så gay å så ;) men jag tycker man ska vara lite sliskig=) lite sådär på gränsen bara..

Förresten.. du har inte så svårt å få brudar va? :devil: fan med sån kropp å ändå rätt snyggt ansikte=) haha fan vad gay jag e.. borde dem kuta efter dig för fasen

Action
2003-07-01, 05:16
Originally posted by rymdrattan
Grymt bra fysik, säjjer som många andra, nu har man nått att sträva efter :kickass: :thumbup:

Men om du vill ha lite kritik så är jag gärna villig å ge det :angel:

//Mvh rähttähn

Klart jag vill ha kritik.. säg gärna ngt jag inte redan vet om så blir jag glad.. :D

Viveqa
2003-07-01, 06:43
Får erkänna att du har mycket snygg fysik trots bilderna :mallan:

Legz Luthor
2003-07-01, 08:13
stats vid fototillfället?

Slartibartfast
2003-07-01, 08:19
Bump på stats!

Ser tokbra ut! :bow:

Haggstar
2003-07-01, 08:30
Riktigt bra fysik!! :thumbup:

Vad hade du för fettprocenten när bilderna togs?

Daemon
2003-07-01, 08:46
Originally posted by Action

Lellan: Jag e nog inte rädd för att få lite mer muskler på vissa ställen, främst benen. Men jag vill inte att helhetsintrycket ska innebära att jag ser större ut.


Funderade just varför benen var skuggade på bilden ;) :D

Ser jävligt bra ut :thumbup:

rymdrattan
2003-07-01, 13:02
Originally posted by Action


Klart jag vill ha kritik.. säg gärna ngt jag inte redan vet om så blir jag glad.. :D

Okej, här kommer mina tyck 3st

1. Att armarna ser ut att släpa lite till övrigra kroppen.
2. Midjan se lite lite för bred ut.
3. Var är vaderna? :D

Men jag kan ju inte neka till att det ser riktigt röv bra ut.
Sen är det ju igentligen upp till vad var och en tycker. :thumbup:

ivandrago
2003-07-01, 13:10
tss, killen har ju nästintill perfekt symmetri efter AF-ideal. Ser grymt ut!

labbbus
2003-07-01, 13:23
AF :thefinger armar armar! hehe skit i symmetrin :angel:

skitsnyggt dock :kinky:

LBacker
2003-07-01, 13:24
Jag håller med ivandrago, grym symmetri. Dessutom lyckas Action nästan svindlande bra med "blue-steel" ala Zoolander. Respekt!

http://virtual-obsession.com/benstiller/images/zoo15.jpg

It takes years of practise!

Yonas
2003-07-01, 15:44
Bra iakttagelse där, LBacker! Känner att jag f.ö. kan tillägga att Zoolander är en ruskigt bra film.

palme
2003-07-01, 17:50
Vad tuff du ser ut på andra bilden :D

Muskelsmurfen
2003-07-01, 18:41
Jäkligt snygg fysik. :thumbup:
Men jag tycker du ser lite liten ut... :em:
Förmodligen perfekt för AF dock.

yxmannen
2003-07-01, 20:20
Originally posted by rymdrattan


Okej, här kommer mina tyck 3st

1. Att armarna ser ut att släpa lite till övrigra kroppen.
2. Midjan se lite lite för bred ut.
3. Var är vaderna? :D

Men jag kan ju inte neka till att det ser riktigt röv bra ut.
Sen är det ju igentligen upp till vad var och en tycker. :thumbup:


Nu vet jag inte vilka armar/bilder du kollar på men killen i fråga har 45 cm i armar till 84 kg och 181 cm. Knappast för små.

Laan
2003-07-01, 20:25
1: Du ser inte så gay ut, inte heller ond.. Men KÅT!

2: Det borde va lätt med kvinnfolket.. (iaf lösa relationer)

3: Nu till fysiken! Det ser jäkligt bra ut! (men det visste vi ju redan) det bästa är nog bröst och rygg. Själv skulle jag nog vilja ha stärre ben och kanske lite mer armar. eller kanske jobba på som vanligt med allt :D

Allan
2003-07-01, 20:33
Originally posted by rymdrattan


Okej, här kommer mina tyck 3st

1. Att armarna ser ut att släpa lite till övrigra kroppen.
2. Midjan se lite lite för bred ut.
3. Var är vaderna? :D

Men jag kan ju inte neka till att det ser riktigt röv bra ut.
Sen är det ju igentligen upp till vad var och en tycker. :thumbup:

Om man inte kan så mycket om byggning eller styrketräning, men gärna vill - då skaffar man sig sina referenser från amerikanska muskeltidningar och obskyra sajter. Då jämför man svenska tränande med heltidsjobb med amerikanska proffsbyggare.
Jag gjorde samma sak när jag var ung - satt i publiken och jämförde Ove Grünberger med Matt Mendenhall.

Action ser för jävla bra ut, och vi behöver bara se till hans meriter för att veta att detta. gossar och flickor, är en tävlande på högsta nivå. Sen kan man ha synpunkter - och det har jag också - och jag kan säga direkt, Rymdrattan, att du har mycket kvar att uppleva...Börja med att bedöma Action utifrån AF-perspektivet.
Trapzen är inte för små, midjan håller rätt proportion till axel-bröstviddd. Vaderna kan jag inte bedöma efter de här bilderna.

allan

rymdrattan
2003-07-01, 20:45
Originally posted by Allan


Om man inte kan så mycket om byggning eller styrketräning, men gärna vill - då skaffar man sig sina referenser från amerikanska muskeltidningar och obskyra sajter. Då jämför man svenska tränande med heltidsjobb med amerikanska proffsbyggare.
Jag gjorde samma sak när jag var ung - satt i publiken och jämförde Ove Grünberger med Matt Mendenhall.

Action ser för jävla bra ut, och vi behöver bara se till hans meriter för att veta att detta. gossar och flickor, är en tävlande på högsta nivå. Sen kan man ha synpunkter - och det har jag också - och jag kan säga direkt, Rymdrattan, att du har mycket kvar att uppleva...Börja med att bedöma Action utifrån AF-perspektivet.
Trapzen är inte för små, midjan håller rätt proportion till axel-bröstviddd. Vaderna kan jag inte bedöma efter de här bilderna.



allan

Det va därför jag hade med den undrsta raden.. *doh*
Jag skrev så gott som "detta tycker jag ser snyggt ut om du hade haft" sen att mina åsikter inte är som AF-perspektivet är väl igentligen ganska irrelevant?

Pudzianovski
2003-07-01, 20:45
En tävlande på högsta nivå i fitness? haha.

Fitness är ju knappt en sport.

Nu får jag väl skit. Men så tycker jag.

yxmannen
2003-07-01, 20:51
Originally posted by Pudzianovski
En tävlande på högsta nivå i fitness? haha.

Fitness är ju knappt en sport.

Nu får jag väl skit. Men så tycker jag.

Får jag be om en motivering till varför det inte är en sport? Bara allmänt nyfiken.

AciDBL00D
2003-07-01, 20:53
Originally posted by yxmannen


Får jag be om en motivering till varför det inte är en sport? Bara allmänt nyfiken.

Han tycker riktiga pojkar tävlar SL/OL/BB och inget annat. Fitness är ju små killar jämfört med BB tävlande. Typ som B-laget i fotboll. Men jag håller absoulut inte med där!

Action
2003-07-01, 20:54
Tack för alla schyssta kommentarer. Och visst är det en A-F fysik som jag eftersträvar, och enligt domarna på senaste SM-kval och SM så lyckades jag rätt bra. :D

Lite mått o så när bilderna togs eller iaf i samband med tävling, bilderna togs 2 veckor efteråt.

Vikt 84-85kg
Längd 180,5
Biceps 45
Midja 81 bredaste stället, 77 smalaste
Lår 62
Vader 40,5 (jobbar på dem. i dagsläget drygt 42)
Bröst 118

De bitar jag tänkt o förbättra till nästa år är vader, droppar, baksida lår, triceps och magen. Sen får jag hoppas att deffen går ännu bättre 3:e gången (mer markeringar, bättre definition)

Enligt 3-punktskaliper låg jag 1 vecka före SM på gränsen till 3,3% tappade lite till sista veckan så fettprocenten låg mellan 3-4 %. Gick nog upp lite tills bilderna togs.

Bilder från tävlingen finns på


Månadens profil Sport & Presatation (http://www.stefancroona.com/ssp/ssp/index.htm)

O än ett tack till alla kommentarer.. :love:

Jorgen
2003-07-01, 20:54
Ser grymt bra ut Mats, inte så mycket som behöver förbättras tycker jag. Som några redan påpekat så liknar det "idealkroppen" i AF. :thumbup: :thumbup:

//jörgen

Pudzianovski
2003-07-01, 20:59
Originally posted by yxmannen


Får jag be om en motivering till varför det inte är en sport? Bara allmänt nyfiken.


Sure!

Fitness är en mesig variant av 10 kamp som är en äkta sport. Tycker inte Byggning är ngn direkt sport heller.

Jag har väldigt liten respekt för "sporten" Fitness.

SL/OL är mer äkta. Får man kämpa mer för. För o tävla i fitness räcker det med o ha tränat lite till o från ett tag o glida in på en tävling. Känner till fler som gjort det. (ja, känner)

Inget ont om Action fysik. Den är jättefin. :D

Action
2003-07-01, 21:03
Originally posted by Pudzianovski



Sure!

Fitness är en mesig variant av 10 kamp som är en äkta sport. Tycker inte Byggning är ngn direkt sport heller.

Jag har väldigt liten respekt för "sporten" Fitness.

SL/OL är mer äkta. Får man kämpa mer för. För o tävla i fitness räcker det med o ha tränat lite till o från ett tag o glida in på en tävling. Känner till fler som gjort det. (ja, känner)

Inget ont om Action fysik. Den är jättefin. :D

Vore intressant o veta vilka dessa personer är som bara tränat till o ifrån ett tag o sen glider in på tävlingen.. Har det gått bra för dem?? Placerat sig högt på ett SM osv.. Alla jag känner som placerat si högt på SM (topp 6) Lägger ner massor med tid och energi på denna sport!!!

Pudzianovski
2003-07-01, 21:05
Originally posted by Action


Vore intressant o veta vilka dessa personer är som bara tränat till o ifrån ett tag o sen glider in på tävlingen.. Har det gått bra för dem?? Placerat sig högt på ett SM osv.. Alla jag känner som placerat si högt på SM (topp 6) Lägger ner massor med tid och energi på denna sport!!!


En del placerade sig rätt dåligt...en del bra. Trots att de knappast tar träningen seriöst hela tiden som det krävs för o vinna i tiokamp.

Action
2003-07-01, 21:07
Originally posted by Pudzianovski



En del placerade sig rätt dåligt...en del bra. Trots att de knappast tar träningen seriöst hela tiden som det krävs för o vinna i tiokamp.

Känns lite fel o jämföra en idrott som bara finns som SM med en OS-gren som 10-kamp!! Frågan är hur många som ställer upp på ett SM i tio-kamp och om alla där verkligen tränat stenhårt i massor med år utan avbrott?!?!?

Pudzianovski
2003-07-01, 21:15
Originally posted by Action


Känns lite fel o jämföra en idrott som bara finns som SM med en OS-gren som 10-kamp!! Frågan är hur många som ställer upp på ett SM i tio-kamp och om alla där verkligen tränat stenhårt i massor med år utan avbrott?!?!?


Ja, chansen att fitness blir OS gren är inte stor. Då tar jag livet av mig.

Ja...i vilket fall som helst så tycker jag som jag tycker. Jag säger inte att du glidit igenom alla tävlingar utan o ha kämpat.

:thumbup:

Action
2003-07-01, 21:27
Originally posted by LBacker
Jag håller med ivandrago, grym symmetri. Dessutom lyckas Action nästan svindlande bra med "blue-steel" ala Zoolander. Respekt!

http://virtual-obsession.com/benstiller/images/zoo15.jpg

It takes years of practise!

Fan jag som eftersträvade hans ny "Magnum" om jag minns rätt hette den så..... :D :hbang: :D

yxmannen
2003-07-01, 21:35
Originally posted by Pudzianovski



En del placerade sig rätt dåligt...en del bra. Trots att de knappast tar träningen seriöst hela tiden som det krävs för o vinna i tiokamp.

Har själv varit mer framstående i tidigare idrott.Fast frågan är ju vad som är idrott i dina ögon. Är fotboll en sport?Gav upp fotbollen till förmån för styrketräningen och kom in på AF efter några år. Spelade som 16-17 åring på elitnivå i fotboll och var uppe i höga sammanhang för seniorer redan då. Vilket betyder träning i stort sett varje dag + matcher på helgerna.Känner verkligen inte att jag får kämpa mindre för att lyckas i AF än i fotbollen som jag tröttnade på men som det gick väldigt bra i. Däremot är det en bra och imponerande prestation av dina vänner som placerat sig så pass bra utan någon vidare träning. Det finns säkerligen talanger som kommer långt i AF. Men det finns det i andra sporter också. Testa själv så får du se hur lätt det är att kombinera kondition med styrka samtidigt som du håller tävlingsdiet och ska behålla dina muskler.

Rob The Man
2003-07-01, 21:44
Originally posted by Pudzianovski



Ja, chansen att fitness blir OS gren är inte stor. Då tar jag livet av mig.

Ja...i vilket fall som helst så tycker jag som jag tycker. Jag säger inte att du glidit igenom alla tävlingar utan o ha kämpat.

:thumbup:


Varför tar du livet av dig för om Fitness blir en OS-gren?

Då lär du ju aldrig kunna skriva några dikter eller poesi
något mera:D :D

Rob The Man
2003-07-01, 21:49
Originally posted by Action
Tack för alla schyssta kommentarer. Och visst är det en A-F fysik som jag eftersträvar, och enligt domarna på senaste SM-kval och SM så lyckades jag rätt bra. :D

Lite mått o så när bilderna togs eller iaf i samband med tävling, bilderna togs 2 veckor efteråt.

Vikt 84-85kg
Längd 180,5
Biceps 45
Midja 81 bredaste stället, 77 smalaste
Lår 62
Vader 40,5 (jobbar på dem. i dagsläget drygt 42)
Bröst 118

De bitar jag tänkt o förbättra till nästa år är vader, droppar, baksida lår, triceps och magen. Sen får jag hoppas att deffen går ännu bättre 3:e gången (mer markeringar, bättre definition)

Enligt 3-punktskaliper låg jag 1 vecka före SM på gränsen till 3,3% tappade lite till sista veckan så fettprocenten låg mellan 3-4 %. Gick nog upp lite tills bilderna togs.

Bilder från tävlingen finns på


Månadens profil Sport & Presatation (http://www.stefancroona.com/ssp/ssp/index.htm)

O än ett tack till alla kommentarer.. :love:


finns ingenting att klaga på när du inte tävlar i bodybuilding.
Tycker det ser hur bra ut som helst för Athletic Fitness i +180

Bara att kämpa på och göra ännu bättre ifrån sig på SM

Rob

AciDBL00D
2003-07-01, 21:56
Jag tycker fitness är en bra uppfinning. Vad skall man annars tävla om man sliter på gymmet för att få en fin kropp och inte en kropp som en brunstig björn?

Heja action med fina kroppen!

Muskelsmurfen
2003-07-01, 23:16
Jag kommer förmodligen att få huvudet avhugget för det här, men what the heck...

BB's anses av majoriteten av den kvinliga befolkningen inte ha en tilltalande fysik, för stora helt enkelt.
AF's har den perfekta strandraggarfysiken vilken går hem hos brudarna. Det är dessutom lättare att uppnå denna nivå av massa än den som bb's eftersträvar. Gissa varför AF blivit poppis... :naughty:

Janna
2003-07-01, 23:52
Originally posted by Gillerstedt
Jag kommer förmodligen att få huvudet avhugget för det här, men what the heck...

BB's anses av majoriteten av den kvinliga befolkningen inte ha en tilltalande fysik, för stora helt enkelt.
AF's har den perfekta strandraggarfysiken vilken går hem hos brudarna. Det är dessutom lättare att uppnå denna nivå av massa än den som bb's eftersträvar. Gissa varför AF blivit poppis... :naughty:

smaken e som baken janna :love: stora muskler ... fast det betyder inte att jag INTE tycker fitnesskillarna också har fantastisk fysik ... nåt som verkligen inte tilltalar mig är tunna magra killar

MIGGE
2003-07-02, 00:01
:( vadårå?

Wilson
2003-07-02, 00:06
Originally posted by Janna


smaken e som baken janna :love: stora muskler ... fast det betyder inte att jag INTE tycker fitnesskillarna också har fantastisk fysik ... nåt som verkligen inte tilltalar mig är tunna magra killar

Å härligt e väl det... att vi har olika smaker!

Vad menar du med tunna magra killar :em:

rymdrattan
2003-07-02, 00:07
Originally posted by Wilson


Å härligt e väl det... att vi har olika smaker!

Vad menar du med tunna magra killar :em:

Sånna som mig :D

Slartibartfast
2003-07-02, 07:23
Originally posted by Action

Fan jag som eftersträvade hans ny "Magnum" om jag minns rätt hette den så..... :D :hbang: :D

Man måste lära sig krypa innan man kan börja gå ;)

Förstår inte att folk (du själv) kritiserar benen. Ser hur bra ut som helt, bra svep och "droppe". Vad har du för mått precis övanför knät? I´m curious.

Spud
2003-07-02, 08:11
Action: helgrymt, en levande version av Michelangelo's David
fast lite större.. :D

daja
2003-07-02, 08:45
:thumbup: för den fysiken! Mycket imponerande!

Personligen tycker jag Fitness-looken är bra mycket snyggare än BB-looken. Men nog om det surret nu, den här tråden handlar inte om att jämföra A-F med BB.
Keep on :bpump: Action!

The Beasti
2003-07-02, 13:30
Originally posted by clash


hehe näe ... =) för en gåns skulle verkar vi vara överens =) ... jag ser frmaför mig hur Actions fotograf säger "ok mats ...se gay ut ... där ja JA!!! JA!! NU! se hård ut! Där JA! Dra ner kallingarna Mats ...ÅÅÅHH MAAAATSSS!!!!

fast det är snygga bilder och snygg fysik =)



LOOOOL:notme:

AnderssoN
2003-07-02, 19:44
Fin fysik där :)

Laan
2003-07-02, 19:59
En fråga: Tog du inga bilder på andra poser? tex. dubbelbiceps eller latspread..

Action
2003-07-02, 20:31
Originally posted by Laan_84
En fråga: Tog du inga bilder på andra poser? tex. dubbelbiceps eller latspread..

Är inte mycket för BB-poser... har en dubbelbiceps bakifrån som e rätt ok. Men har inte fått tillåtelse att lägga ut den bilden ännu.. ska höra efter om det är ok.

palme
2003-07-02, 20:34
Måste du fråga om du får lägga ut bilder på dig själv?

Lägger mamma fram kläder åt dig på morgonen oxå? Seriöst låter du folk få copyright på dig eller?

Action
2003-07-02, 20:35
Originally posted by Muskelsmurfen
Jag kommer förmodligen att få huvudet avhugget för det här, men what the heck...

BB's anses av majoriteten av den kvinliga befolkningen inte ha en tilltalande fysik, för stora helt enkelt.
AF's har den perfekta strandraggarfysiken vilken går hem hos brudarna. Det är dessutom lättare att uppnå denna nivå av massa än den som bb's eftersträvar. Gissa varför AF blivit poppis... :naughty:

Är så trött på folk som tror att de som tävlar i A-F är sådana som inte lyckats bli större.. Där har ni fel. Självklart finns det sådana också.. Men de flesta jag känner vill absolut inte bli större o se ut som en BB gör! Jag kan tycka att det är häftigt, men jag tycker inte det är snyggt med massor med muskler.

Sen är det få som på naturlig väg kan tävla på hög nivå i BB.. Däremot i A-F så går det hur bra som helst.

Action
2003-07-02, 20:38
Originally posted by palme
Måste du fråga om du får lägga ut bilder på dig själv?

Lägger mamma fram kläder åt dig på morgonen oxå? Seriöst låter du folk få copyright på dig eller?

Lovade att hålla på den bilden ett tag.... har iof gått ett tag nu.. Men man måste alltid ha fotografens tillåtelse för att publicera bilder, alternativ ha det angivet som copyright.

Om man nu inte låtit ngn polare ta lite bilder.

Action
2003-07-02, 20:51
Tagen på lördagen mellan SM-kval o SM i Maj!

Oskis
2003-07-02, 20:55
fan vilken rygg du har :hbang:

rymdrattan
2003-07-02, 21:14
Fy h-vete vilken rygg du har... :hbang:

LCohen
2003-07-02, 21:16
übernice!

Helt klart. Så ska det se ut!

Betalade du fotografen eller ordnade någon annan det?

snyggt ansikte, snygg kropp..... vad mer kan man önska...

rymdrattan
2003-07-02, 21:21
Måste bara fråga... Action

Är det bara mina ögon, eller är du lite osymetrisk? :confused:

Everest
2003-07-02, 21:23
Med den där taniga lilla ryggen kan du inte orka många chins:D

Fyfan va brutalt :hbang: :hbang: :hbang:

Action
2003-07-02, 21:23
Originally posted by rymdrattan
Måste bara fråga... Action

Är det bara mina ögon, eller är du lite osymetrisk? :confused:

hm då undrar jag igen var??? Du skrev det någong gång tidigare... Jag själv vill ha lite mer ben och vader... Kanske lite mer triceps. Men sen vet jag själv inte vad du pratar om. 1:a plats symmetri på SM-kval och knapp 2:a på SM!

Vad jämför du med egentligen? *nyfiken*

LCohen
2003-07-02, 21:24
Och du.. bli modell.. du har rätta linjer kroppsmässigt och framförallt(!) i ansiktet, skolboksexempel på estetiskt ansikte..

var bara tvungen att påpeka :)

Laan
2003-07-02, 21:24
Stabilt som.. riktigt bra! (som vanligt..) :bpump:

Everest
2003-07-02, 21:24
Du borde definitivt inte bli domare iaf rymråttan :laugh: :laugh:

Laan
2003-07-02, 21:26
Schysst.. tre medelande på en minut.. du é populär Action!

spinkoo
2003-07-02, 21:26
LCohen e kääääär :em: :love: :notme:

rymdrattan
2003-07-02, 21:30
Originally posted by Action


hm då undrar jag igen var??? Du skrev det någong gång tidigare... Jag själv vill ha lite mer ben och vader... Kanske lite mer triceps. Men sen vet jag själv inte vad du pratar om. 1:a plats symmetri på SM-kval och knapp 2:a på SM!

Vad jämför du med egentligen? *nyfiken*

Ojdå.. då har jag nog fel.. när jag sa symetri så menade jag i detta fallet höger å vänster sidan, höger, axel, biceps, lats å
trapzen ser större ut än på vänster sidan, fast säjjer dommarna att du är perfect så är du väl det antar jag... :smash:

skulle säjja nått mer som jag glömde bort nu också:cryout:

LCohen
2003-07-02, 21:32
Originally posted by spinkoo
LCohen e kääääär :em: :love: :notme:

vadå är han singel? :naughty:

Men visst har han ett attraktivt utseende, det nekar jag då inte till. men han är nog så pass säker på sig själv att han inte blir rädd för det :sleep:

Action
2003-07-02, 21:34
Originally posted by LCohen


vadå är han singel? :naughty:

Men visst har han ett attraktivt utseende, det nekar jag då inte till. men han är nog så pass säker på sig själv att han inte blir rädd för det :sleep:

Inte har jag något o bli rädd för.. Till alla vackra flickor kan jag ju meddela att jag är singel... :D

Everest
2003-07-02, 21:36
Vafan Action :smash: De här är ingen kontaktförmedling :D :D

LCohen
2003-07-02, 21:41
Originally posted by Action


Inte har jag något o bli rädd för.. Till alla vackra flickor kan jag ju meddela att jag är singel... :D

:cryout: ;)

Niclaaas
2003-07-02, 22:27
håller med råttan om att höger biceps ser bra mycket större ut än vänstra....men men, det ser väldigt bra ut :thumbup:

Danne
2003-07-02, 23:01
Originally posted by rymdrattan
Måste bara fråga... Action

Är det bara mina ögon, eller är du lite osymetrisk? :confused:

Nog osymetrisk för att ligga i toppen på fysikbedömmningen i AF

Danne
2003-07-02, 23:03
Originally posted by Danne


Nog osymetrisk för att ligga i toppen på fysikbedömmningen i AF

det där gick snabbt...................

Action
2003-07-03, 06:56
Originally posted by Danne


Nog osymetrisk för att ligga i toppen på fysikbedömmningen i AF

Förklara gärna varför du tycker så.

Rymdråttan: Höger biceps är inte måttmässigt större än vänster. Men jag iof lättare att trycka till den. Tror det skiljer knappt en halv cm. Finns nog väldigt få personer som är lika stora på bägge sidorna. Sånt kan man också lära sig att posera så det inte syns om det skulle vara stora skillnader. :D

Pez
2003-07-03, 10:00
Originally posted by Action


Förklara gärna varför du tycker så.



Action, jag tror det var en komplimang... eller? :confused:

/pez

Action
2003-07-03, 10:03
Originally posted by Pez


Action, jag tror det var en komplimang... eller? :confused:

/pez


Sorry... jag som läste den kommentaren helt fel.. tack Pez för upplysningen...:D

labbbus
2003-07-03, 11:50
vad mäter armarna?

Action
2003-07-03, 12:10
Originally posted by labbbus
vad mäter armarna?

ca 45.. bara o läsa i tidigare inlägg..

Antonius
2003-07-03, 12:31
Idz all good! (:thumbup: priest style)

Danne
2003-07-03, 13:47
Jo det var en komplimang.
det enda negativa jag kan säga om din fysik är att vaderna inte riktigt matchar resten av kroppen.

goodspeed
2003-07-04, 22:09
Mycket Motiverande bilder !

:bow:

Castro
2003-07-04, 22:34
Jag tycker att den här tråden skall bli den första från medlemsbilderna att hamna i Best of Kolozzeum och det är på grund av huvudpersonen i tråden...Grymt Action!

palme
2003-07-04, 22:40
Originally posted by Castro
Jag tycker att den här tråden skall bli den första från medlemsbilderna att hamna i Best of Kolozzeum och det är på grund av huvudpersonen i tråden...Grymt Action!

Du hörde att han var singel eller? :laugh:

Danne - Visa mig en AF kille med vader...

Ingen diss mot dig action men jag förstår inte hur folk kan gilla AF fysiken. Den tilltalar mig inte alls.
Men det är väl så för er med när ni ser 110kg muskelmassa ;) Lycka till med framtida tävlingar!

goodspeed
2003-07-05, 06:36
Originally posted by palme


Du hörde att han var singel eller? :laugh:

Danne - Visa mig en AF kille med vader...

Ingen diss mot dig action men jag förstår inte hur folk kan gilla AF fysiken. Den tilltalar mig inte alls.
Men det är väl så för er med när ni ser 110kg muskelmassa ;) Lycka till med framtida tävlingar!

Jag tycker det ser bra ut. Och när jag själv anser att jag kommit så lång i mitt byggande att jag vill gå på en deff, då tycker jag att actions resultat är ett bra ett exempel att eftersträva, om inte annat som ett delmål om man vill bli större vilket man inte blir på några veckor om man gör det med en ren kropp.
Nu är jag inte så insatt i hur alla AF tävlande ser ut kroppsmässigt, men jag tvivlar på att alla glömt träna vader.

Så....skippa den dåliga kritiken och alla "goda" råd, 90% av kolozzeums användare är ändå inte i närheten av action.
Det finns folk som postat sina bilder i detta forum och fått mindre kritik med kroppar som ligger långt efter action, så får jag säga vad jag tror så är det ren avunsjuka. Och för guds skull, fixera er inte vid mått hela tiden, resultatet är bra det kan ni inte neka till, så ge killen creds.

Opinions are like assholes, everbody's got one.

M. Blomberg
2003-07-05, 22:23
Vad tyckte du om Franz? Bilderna ser bra ut, vad väger du där?

rymdrattan
2003-07-05, 22:31
Originally posted by goodspeed


Jag tycker det ser bra ut. Och när jag själv anser att jag kommit så lång i mitt byggande att jag vill gå på en deff, då tycker jag att actions resultat är ett bra ett exempel att eftersträva, om inte annat som ett delmål om man vill bli större vilket man inte blir på några veckor om man gör det med en ren kropp.
Nu är jag inte så insatt i hur alla AF tävlande ser ut kroppsmässigt, men jag tvivlar på att alla glömt träna vader.

Så....skippa den dåliga kritiken och alla "goda" råd, 90% av kolozzeums användare är ändå inte i närheten av action.
Det finns folk som postat sina bilder i detta forum och fått mindre kritik med kroppar som ligger långt efter action, så får jag säga vad jag tror så är det ren avunsjuka. Och för guds skull, fixera er inte vid mått hela tiden, resultatet är bra det kan ni inte neka till, så ge killen creds.

Opinions are like assholes, everbody's got one.

Desto bättre det ser ut, desto större anledning till att kommentera...

Pauline
2003-07-06, 06:25
Mats, jag tycker det ser jättebra ut. Punkt slut.
Det bästa med din fysik är att jag vet att det finns en jäkligt trevlig, underhållande och charmig person bakom den också. Tyvärr stämmer sällan en "bländande innehållsförteckning" med den presenterade varan.
Vi ses säkert snart.
Ha de!

Action
2003-07-06, 13:02
Originally posted by Pauline
Mats, jag tycker det ser jättebra ut. Punkt slut.
Det bästa med din fysik är att jag vet att det finns en jäkligt trevlig, underhållande och charmig person bakom den också. Tyvärr stämmer sällan en "bländande innehållsförteckning" med den presenterade varan.
Vi ses säkert snart.
Ha de!

Tack Pauline.. Det där värmde...:D

Wilson
2003-07-06, 14:05
Originally posted by Action


Tack Pauline.. Det där värmde...:D
... i de nedre regionerna, ja ;)

LCohen
2003-07-06, 20:07
håller med goodspeed... en jävla massa avundsjuka.. från bodybuilder-wannabes som inte ens har hälften av den muskelmassan som action har :).

Allvarligt talat, mycket trångsynt folk här alltså... och mycket påhopp hit och dit... ibland liknar det dagis...

rymdrattan
2003-07-06, 20:12
Originally posted by LCohen
håller med goodspeed... en jävla massa avundsjuka.. från bodybuilder-wannabes som inte ens har hälften av den muskelmassan som action har :).

Allvarligt talat, mycket trångsynt folk här alltså... och mycket påhopp hit och dit... ibland liknar det dagis...

Går det inte att kritisera utan att vara avundsjuk...
Desto bättre killen ser ut...

Desto större anledning att leta fel, att "försöka" hjälpa till...
Finns nog ingen som kan säjja att nått ser helt dåligt ut...

I såfall börjar jag tro på teorier om avundsjuka...

Hampe
2003-09-15, 10:53
Grym fysik! Imponerad!!:hbang:

Action
2003-09-15, 10:56
Originally posted by Hampe
Grym fysik! Imponerad!!:hbang:

Tack tack.... :D

Skåne
2003-09-15, 11:08
Ser grymt bra ut!

(skippa fotografen som sa åt dig att dra på "battyboy-looken")

nordlander
2003-09-15, 16:55
Säger som Hampe och många andra...grym fysik...ska lägga upp en bild när jag ser ut sådär....har väl 1 år kvar kanske.... (plus en nolla)

Your my forepicture ;)

Dorn
2003-09-15, 21:05
Måste säga att jag är jävligt imponerad. Grym jävla kropp du fixat. Något jag själv aldrig skulle klara av.

Min fråga är hur mkt du har fått offra för att komma dit du kommit; Pengar, kosttillskott, uteblivet festande, nykterism osv????????

Action
2003-09-16, 02:48
Originally posted by Dorn
Måste säga att jag är jävligt imponerad. Grym jävla kropp du fixat. Något jag själv aldrig skulle klara av.

Min fråga är hur mkt du har fått offra för att komma dit du kommit; Pengar, kosttillskott, uteblivet festande, nykterism osv????????

Tycker själv inte att jag fått offra något alls. Nu ser jag ju inte ut sådär året runt.

Men jag är grundtränad sen jag va 5 år. Fotboll, motocross, karate etc. Sedan styrketräning i 10-11 år innan jag bestämde mig för att tävla. Vägde då 100kg fet. Så det jag behövt göra är att dieta bort ett antal kilon (hade ingen aning om hur man såg ut under allt). Tyvärr har jag en tendens att snabbt lägga på mig efter avslutad diet...

Under en diet så festar jag inte. Annars alldeles för mycket. Pengar... ja mat kostar ju pengar. Men räknar man bort festandet så sparar jag nog pengar på att dieta. Kosttillskott. Använt proteinpulver senaste 4-5åren. Under diet glutamin och pyruvate, koffein. Har nu i dagarna börjat använda glucosamin och jag tycker att mina leder redan börjar bli bättre. :D

//Mats