handdator

Visa fullständig version : RAGE från primaforce, ngn som testat?


SUPERIOR GOD
2008-09-29, 23:32
Jag kör just nu med RAGE från primaforce, burning caps, jag undrar om någon testat denna produkt, är den bra? kan den ge biverkningar? Som vanligt skulle det vara till fördel att få ett svar från king grub, som verkar vara otroligt påläst och det måste självklart hedras, tack på förhand. :smash:

Sadde
2008-09-29, 23:34
Jag kör just nu med RAGE från primaforce, burning caps, jag undrar om någon testat denna produkt, är den bra? kan den ge biverkningar? Som vanligt skulle det vara till fördel att få ett svar från king grub, som verkar vara otroligt påläst och det måste självklart hedras, tack på förhand. :smash:

varför kör du med en produkt som du inte vet någonting om?

J.V
2008-09-30, 00:08
"Eh".

En ganska befogad fråga, du verkar ju inte ha någon aning om vad det är, vad det ska göra eller något. Det där är frågor man tar reda på innan man köper en produkt, vad det än är.

WHITEFOLKS
2008-09-30, 01:11
Verkar inte vara något speciellt roligt i den eller något som kan ge några större biverkningar för den delen. Största "kännbara" effekten får du troligtvis från koffeinet och även de största ev. biverkningarna så det är bara kolla upp koffein i allmänhet.

Innehåller även extrakt av grönt té vilket är positivt i allmänhet men man ska nog inte hoppas på några jätteeffekter från det.

Skillnaden praktiskt mot bara rena koffeintabletter kommer nog vara lite mindre än 0 :D

SUPERIOR GOD
2008-09-30, 01:19
Verkar inte vara något speciellt roligt i den eller något som kan ge några större biverkningar för den delen. Största "kännbara" effekten får du troligtvis från koffeinet och även de största ev. biverkningarna så det är bara kolla upp koffein i allmänhet.

Innehåller även extrakt av grönt té vilket är positivt i allmänhet men man ska nog inte hoppas på några jätteeffekter från det.

Skillnaden praktiskt mot bara rena koffeintabletter kommer nog vara lite mindre än 0 :D

Ok, det tackar jag för, även om det kanske inte var allt för ingående information. Det var i första hand aminosyran L-tyrosine jag tänkte på, jag vet inget om den.

WHITEFOLKS
2008-09-30, 01:31
Tror inte du får några negativa biverkningar från denna produkt mer än vad koffeinet ger. Dock tror jag inte du får så mycket positiv effekt mer än vad koffeinet ger heller.

SUPERIOR GOD
2008-09-30, 01:39
Tror inte du får några negativa biverkningar från denna produkt mer än vad koffeinet ger. Dock tror jag inte du får så mycket positiv effekt mer än vad koffeinet ger heller.

Jag rippad, jag gillar känslan den ger. Om du testar den kommer du förstå varför den heter rage, och varför det står "FEEL THE RAGE" på burken. He he he. Jag har aldrig fått en så psykad effekt av något tillskott som denna, har inte tagit steorider dock, men jag blir helt galen av denna produkt.

WHITEFOLKS
2008-09-30, 01:54
Då är det ju bara köra på. Du märker ju själv om det ger dig några stora negativa bieffekter men med den ingredienslistan ska det inte vara några större problem.

Sen om denna "rage" orsakas av produkten i sig eller av placebo är ju svårt att säga men det spelar ju egentligen ingen roll. Om du gillar effekten och tycker den är värd priset så är det ju bara köra på :D

SUPERIOR GOD
2008-09-30, 03:38
Då är det ju bara köra på. Du märker ju själv om det ger dig några stora negativa bieffekter men med den ingredienslistan ska det inte vara några större problem.

Sen om denna "rage" orsakas av produkten i sig eller av placebo är ju svårt att säga men det spelar ju egentligen ingen roll. Om du gillar effekten och tycker den är värd priset så är det ju bara köra på :D

Jag har aldrig fått en placebo-reaktion av något, hmm. Du kan ju alltid testa produkten, de är sköna att träna med, sen om de bränner bra vet jag inte ännu, har kört med dem endast en dag.

WHITEFOLKS
2008-09-30, 04:22
Det är antagligen koffeinet som du känner av till största del.

Sen är ju placebo väldigt sällan något du vet om att du har upplevt.

schabo-labo
2008-09-30, 09:38
jag undrar om någon testat denna produkt, är den bra? kan den ge biverkningar? Nej. Ja.

Jorgen
2008-09-30, 15:33
SUPERIOR GOD skall kamma sig. Ordentligt.

Handcuff
2008-09-30, 15:53
Jag har aldrig fått en så psykad effekt av något tillskott som denna, har inte tagit steorider dock, men jag blir helt galen av denna produkt.

Verkar ju ge sömnproblem i alla fall :D

SUPERIOR GOD
2008-09-30, 21:24
Det är antagligen koffeinet som du känner av till största del.

Sen är ju placebo väldigt sällan något du vet om att du har upplevt.

Nej, det är inte koffeint, det är L-lysine som inger den känslan (tror jag).
Koffeinet gör inte så man känner sig aggressiv, dessutom är det mer koffein i ripped fuel extreme (right?), om man tar full dosering enligt US-text.