handdator

Visa fullständig version : Flyt, oflyt och strömvirvlar


Lellan
2008-09-25, 20:38
När det är oflyt, motvind - då lutar jag mig mot det och livet funkar förvånadsvärt lätt. Vilken skit som helst, bring it on, jag pallar. Lätt! :)

När jag har flyt, känns det som om allt blir skörare? Knopp, hjärta, kropp, själ.. fast jag gillar det, kan inte bli för mkt flyt. Allt smakar bättre med känsligare sinne också.

MEN sånt här jävla virrevarr av småjävliga ord, situationer, personer, trasselknas.. typ bra-dåligt-bra-skit-helt ok-pisspiss-trevligt osv. Det fukkar upp! *gah!*

Syftet med tråden är att bespara mig 5-800 kr/h hos psykolog.. Gör vad ni vill med tråden, känns som om jag just nu bara kan hjälpa andra. Behöver hjälp till självhjälp? Kneeepigt.. :Virro

PS: Du som tycker att jag inte skulle ha skrivit tråden kan vara tyst för jag tycker att jag ska skriva den. Och jag vara chef. Över mig själv än så länge iaf. Pöss. Och nej - jag har inte druckit vin. Och nej - jag kan inte specificera problemet eller bara tänka positivt; testat å köpt tishan osv osv et al.

Thobias
2008-09-25, 20:39
....va?

Lellan
2008-09-25, 20:42
....va?


Men ÅÅÅÅ. Ok. När livet är pest funkar jag. När livet är underbart funkar jag fast blir lite skör. När livet är lite av varje, småtrassligt, då funkar jag inte alls.

Hur ska jag funka när det är småtrassligt? Varför kan jag inte det när jag kan funka utmärkt när det är pest?

Svara nu. :)

Mescreant
2008-09-25, 20:43
Lellan. :)

Det är kul att du fortsätter leverera mysflum.

Lellan
2008-09-25, 20:44
Lellan. :)

Det är kul att du fortsätter leverera mysflum.

Meeen.. åååå? Nä? Jag mår icke prima? Ni ficksa mig. Tack på förhand! :thumbup:

petah
2008-09-25, 20:44
....va?

+1

L-Sami
2008-09-25, 20:44
Härligt att du fortsätter skriva med vittext


Her flumminess... :D

mini
2008-09-25, 20:46
Använd samma strukturer som du löser stora problem till småtrasslet. Sluta bestraffa dig själv/belöna dig själv med misslyckanden.

Lellan
2008-09-25, 20:46
+1

Men...

Härligt att du fortsätter skriva med vittext

..ååÅ?

Är detta straffet för mitt spammande av trådar? :em:

L-Sami
2008-09-25, 20:49
Men...



..ååÅ?

Är detta straffet för mitt spammande av trådar? :em:


Tycker bara du är rolig ibland :)

Lellan
2008-09-25, 20:56
Använd samma strukturer som du löser stora problem till småtrasslet. Sluta bestraffa dig själv/belöna dig själv med misslyckanden.

Ok. När det gäller stortrassel så blundar jag, blundar lite till, har det inte försvunnit då så tar jag den lösning jag tycker verkar bäst efter lite övervägande. Då löser det sig, eller så blir det värre tills det smäller och då är det *poff borta* sen.

Men ett exempel på småtrassel: Idag på fm så kändes det som en konstig stämning - då sa jag det rakt ut. "Nä, vadå?" blev svaret. Så ok, jag viftade bort å var go å gla kexchokla. Sen råkade en person sätta sig på min mobil å ringa upp senast slagna nr, min kompis fick då höra ett halvt skitsnack om mig (jag var inte i rummet). Men kompis hörde för lite, och jag vet inte vilka som var i rummet så nu är det bara lite obehagskänsla men oriktad.

Det var alltså ETT exempel, ett typexempel av denna veckas småskevanden (fast inget annat i samma genre). Som liksom inte har lösning! Men som stör. Lite sådär småtrassligt. Blah. Blä.

Så sånt där man inte kan fixa eller helt ignorera liksom.. *gah!*

Imni
2008-09-25, 20:56
Gillar denna typ av trådar. Keep em coming Lellan:)

Motorbreath
2008-09-25, 20:57
Spelar ingen roll hur många öl jag dricker, jag förstår fortfarande inte.

Lellan
2008-09-25, 20:59
Gillar denna typ av trådar. Keep em coming Lellan:)

Neej, fel, inte gilla - fixa! Ja? :)

Spelar ingen roll hur många öl jag dricker, jag förstår fortfarande inte.

Hur många är du uppe i? *popcorn* Du kanske behöver lite chilinötter till.

Å så behöver du hjärnskrynkla mig, det är all info du behöver? Ja? :)

Granatgiraffen
2008-09-25, 21:01
Du är helt enkelt rädd för att lyckas, det är inte ovanligt.

mini
2008-09-25, 21:03
Så sånt där man inte kan fixa eller helt ignorera liksom.. *gah!*

Du jobbar med kvinnor, ja? Inte kan du vara förvånad att sådant händer? Och jo, visst finns det en "lösning" som i ett förhållningssätt. Gör dig inte till maktlös. Antingen släpper du det, eller så går du vidare med det.

Lellan
2008-09-25, 21:14
Du är helt enkelt rädd för att lyckas, det är inte ovanligt.

Ok. Lösning på det isf? :)

Du jobbar med kvinnor, ja? Inte kan du vara förvånad att sådant händer? Och jo, visst finns det en "lösning" som i ett förhållningssätt. Gör dig inte till maktlös. Antingen släpper du det, eller så går du vidare med det.


Men fan, är vi inte bättre än så? Jo, jag är förvånad. Trodde vi var manligare än så. Jag släpper, men blir det nån mer grej tar jag upp. Som igår, möte med skolchef och en dagisfröken som enl mig agerade oproffessionellt. Men fan, jag orkar inte vara präktig i SMÅtjafs. Det är som om jag måste styra upp småskit eller skita i småskit.

Men faktiskt, så är det ovanligt mkt grus i maskineriet just nu, smått smått - för litet att ägna kraft eftersom det är väl spritt - men tydligen för stort sammantaget för att helt ignorera. Och det tar ner mig tusen gånger värre än stora liv-å-död saker.

Jompan
2008-09-25, 21:16
Jag tror jag faktiskt förstår vad du menar. Tror jag! :D

Vissa problem är liksom påtagliga även om det kan vara stora och svåra, så är dem på nått viss lätta att bena ut hur man ska lösa dem.

Sen finns det småtrassel. Man kan liksom inte sätt fingret på vad som krävs för att ens förstå vad problemet är, vet man inte liksom vad som är egentliga problemet och vart man vill komma så kan det bli svårt att lösa problemet. Finns kanske inte nån mirakellösning till sånt småtrassel, däremot kanske det finns sätt att försöka lättare hantera att man inte kan hantera alla problem på ett tillfredställande sätt. Eller försöka bena ut problemet som man inte riktigt vet vad som är problem i småbitar i stället. Alltså, att man fixar dellösningar, som kanske kan bidra till den stora lösningen. Kanske kan man inte lösa hela problemet, men ändå känna sig nöjd med det man ändå lyckats lösa. :)

I relation till det som hände i förmiddags, så kanske en av lösningarna är att försöka lära sig att hantera att folk ibland inte älskar en till 100% och att det finns sådana som behöver spy lite galla över andra till och från och att man kanske inte behöver vara älskad av alla eller ta det värst personligt, många här på kolo älskar dig ändå. :)

Många gånger är skitsnack bara nått som folk ägnar sig åt för att ventilera lite har jag märkt, oftast ligger det inte nån direkt substans bakom. Oftast drabbas olika personer, så behöver inte vara samma person varje gång heller för den delen. Så tipset där att inte ta det personligt. :)

När jag ibland får problem i definition som småtrassel brukar jag helt enkelt ibland katogorisera in det som olösligt, dvs, jag ägnar det inte en minuts tanke till. Brukar vara rätt skönt och göra också ibland. Helt enkelt inte älta vidare på något som man inte hittar något svar på.

Krampus
2008-09-25, 21:26
Börja med att sätt på Massive Attack - Mezzanine. Eller ngt annat lugnande.
Sedan tar du och andas. Du trissar upp dig själv i varv. Tror faktiskt inte att det är helt bra att sitta på internet heller. Ge some peace of mind. Här är en låt från en annan skiva som är chill...

UIp--5E3AbY

Fucking do it. Get out of internet ett tag nu..

Semiramis
2008-09-25, 21:26
Fördelen med stora problem - om man nu kan kalla det för fördel - är ju att man fokuserar på det problemet och allt annat kommer i skymundan och oftast löser sig själv. Det är liksom lättare att lägga hundra procent på en grej en en procent här och en procent där. Egentligen kan ju småsakerna lösa sig lika lätt när man inte har ett stort problem, men det kommer inte lika naturligt.

Lellan
2008-09-25, 21:33
Jag tror jag faktiskt förstår vad du menar. Tror jag! :D

Vissa problem är liksom påtagliga även om det kan vara stora och svåra, så är dem på nått viss lätta att bena ut hur man ska lösa dem.

Sen finns det småtrassel. Man kan liksom inte sätt fingret på vad som krävs för att ens förstå vad problemet är, vet man inte liksom vad som är egentliga problemet och vart man vill komma så kan det bli svårt att lösa problemet. Finns kanske inte nån mirakellösning till sånt småtrassel, däremot kanske det finns sätt att försöka lättare hantera att man inte kan hantera alla problem på ett tillfredställande sätt. Eller försöka bena ut problemet som man inte riktigt vet vad som är problem i småbitar i stället. Alltså, att man fixar dellösningar, som kanske kan bidra till den stora lösningen. Kanske kan man inte lösa hela problemet, men ändå känna sig nöjd med det man ändå lyckats lösa. :)

I relation till det som hände i förmiddags, så kanske en av lösningarna är att försöka lära sig att hantera att folk ibland inte älskar en till 100% och att det finns sådana som behöver spy lite galla över andra till och från och att man kanske inte behöver vara älskad av alla eller ta det värst personligt, många här på kolo älskar dig ändå. :)

Många gånger är skitsnack bara nått som folk ägnar sig åt för att ventilera lite har jag märkt, oftast ligger det inte nån direkt substans bakom. Oftast drabbas olika personer, så behöver inte vara samma person varje gång heller för den delen. Så tipset där att inte ta det personligt. :)

När jag ibland får problem i definition som småtrassel brukar jag helt enkelt ibland katogorisera in det som olösligt, dvs, jag ägnar det inte en minuts tanke till. Brukar vara rätt skönt och göra också ibland. Helt enkelt inte älta vidare på något som man inte hittar något svar på.

Ah, det klassiska att (typ) "inse vad du kan förändra, acceptera det du inte kan förändra, och lär dig inse skillnaden" (kanske inte alls var nåt i stil med det.. men.. nån fattar?).

Ok. Eftersom jag är lite matt i min präktia kajsa kavat ådra, så skiterjagiallt. Gott nog va?

Ge mig lådvin? :em:

Lellan
2008-09-25, 21:42
Börja med att sätt på Massive Attack - Mezzanine. Eller ngt annat lugnande.
Sedan tar du och andas. Du trissar upp dig själv i varv. Tror faktiskt inte att det är helt bra att sitta på internet heller. Ge some peace of mind. Här är en låt från en annan skiva som är chill...

*musik*

Fucking do it. Get out of internet ett tag nu..

På teh internetz har jag inga problem. Skönt. Göttigt. Jag gillar skönt göttigt. Musik med. Pra! :thumbup:

Fördelen med stora problem - om man nu kan kalla det för fördel - är ju att man fokuserar på det problemet och allt annat kommer i skymundan och oftast löser sig själv. Det är liksom lättare att lägga hundra procent på en grej en en procent här och en procent där. Egentligen kan ju småsakerna lösa sig lika lätt när man inte har ett stort problem, men det kommer inte lika naturligt.

Precis!! Jag bör skaffa mig stora problem? Aaight? :confused: ;)

Trance
2008-09-25, 21:44
Det är sällan jag är så glad över min penis som idag.

Lellan
2008-09-25, 21:46
Det är sällan jag är så glad över min penis som idag.

Idag är jag inte glad. Gläd mig? Utan penis försmäktar jag på denna öde ö.

Krokodil
2008-09-25, 21:47
Det är sällan jag är så glad över min penis som idag.

Pic?

Trance
2008-09-25, 21:48
Idag är jag inte glad. Gläd mig? Utan penis försmäktar jag på denna öde ö.

Du kan sticka en penis som du kan tejpa fast när du känner dig nere. Sedan kan du gå omkring naken och göra helikoptern samt dricka öl. Det är ett säkert recept för lycka.

Krampus
2008-09-25, 21:49
Sluta att trissa upp dig själv nu mongo. Det finns ett liv utanför datorn oxå. Andas i fyrkant.

Lellan
2008-09-25, 22:10
Ok: era råd so far;

Jag ska
- inte vara rädd för att lyckas
- sätta på Massive Attack
- skaffa mig större problem
- sticka mig en penis, göra helikoptern, dricka öl
- inte trissa upp mig, mitt mongo
- andas i fyrkant
- leva utanför internet

Vem vet, det kanske är EXAKT vad en psykolog á 800 kr/timmen hade sagt..


..eller, ännu bättre: det kanske är exakt vad jag bör göra? :) Det största bekrymret är att sticka mig en penis, kan fasen inte sticka.. Trance, går det lika bra med min strapon? :confused: Kan dock inte dricka förrän tidigast måndag kväll. Men ska följa råden blint, vaddetnuärjaggörnu funkar ju iaf inte. Thanks kollo! :)

Ajin
2008-09-25, 22:34
Vilken idiotisk tråd, om jag får vara ärlig. Anledningen till att psykologer tar 800kr/h är just för att de är psykologer. Inte fan kommer du hitta en gratis psykolog på KOLOZZEUM.

edit: Eller någon som kan hjälpa dig med dina problem, som verkar vara djupgående med tanke på problemet och sättet du tar emot svar, som i sin tur hade kunnat vara mindre ironiska. :P

Lellan
2008-09-25, 22:48
Vilken idiotisk tråd, om jag får vara ärlig. Anledningen till att psykologer tar 800kr/h är just för att de är psykologer. Inte fan kommer du hitta en gratis psykolog på KOLOZZEUM.

edit: Eller någon som kan hjälpa dig med dina problem, som verkar vara djupgående med tanke på problemet och sättet du tar emot svar, som i sin tur hade kunnat vara mindre ironiska. :P

Oki. Du känner uppenbarligen inte Lellan. Hej. Jag heter Lellan och jag bor på Kollo. :D

(Chill..;)).

PS: En psykolog hade hummat, skrivit i ett block, kastat ut någon teori, och låtit mig lösa det själv. Vilket kollo gör, fast på ett charmigare sätt. Me like.. därmed inte sagt att inte psykologer fyller någon funktion.

Archos
2008-09-26, 06:18
När det är oflyt, motvind - då lutar jag mig mot det och livet funkar förvånadsvärt lätt. Vilken skit som helst, bring it on, jag pallar. Lätt! :)

"When the going gets tough the tough gets going!" :) Men nu var det väl inte det som var problemet utan gruset!

Men faktiskt, så är det ovanligt mkt grus i maskineriet just nu, smått smått - för litet att ägna kraft eftersom det är väl spritt - men tydligen för stort sammantaget för att helt ignorera. Och det tar ner mig tusen gånger värre än stora liv-å-död saker.

Grushantering kan väl av naturliga skäl vara betydligt knepigare än blockhantering, just pga fokusaspekten. Att hantera gruset och avgöra vad som är väsentligt och hur det ska prioriteras är väl det man har sin numera omskrivna magkänsla och intuition till? Ibland står man ju upp till knäna i grus och då gäller det ju att bena ut, prioritera och sortera bort.

Annars är väl grus i maskineriet en del av livet? Ytterst sällan om ens någonsin är väl livets maskineri grusfritt? Alltid finns väl nån sten i skon, speciellt om man väljer att kolla med förstoringsglas!

Var beredd att hålla med mini om att inte göra sig till ett offer samt Granatgiraffen om att du är rädd för att lyckas, kanske ligger det något i det men det här:

När jag har flyt, känns det som om allt blir skörare? Knopp, hjärta, kropp, själ.. fast jag gillar det, kan inte bli för mkt flyt. Allt smakar bättre med känsligare sinne också.

tycker jag säger något annat. För skörare är väl bättre på alla sätt och vis?

Sådärja, internetkonsultatonspriset är endast 350:- inkl. moms! :)

Nitrometan
2008-09-26, 07:32
Thanks kollo! :)

Oki. Du känner uppenbarligen inte Lellan. Hej. Jag heter Lellan och jag bor på Kollo. :D

Kool. Du verkar få en del bra råd här.

Men du kan inte stava.

Det heter kolo. Inte kollo.

Trance
2008-09-26, 12:44
..eller, ännu bättre: det kanske är exakt vad jag bör göra? :) Det största bekrymret är att sticka mig en penis, kan fasen inte sticka.. Trance, går det lika bra med min strapon? :confused: Kan dock inte dricka förrän tidigast måndag kväll. Men ska följa råden blint, vaddetnuärjaggörnu funkar ju iaf inte. Thanks kollo! :)

Drick lättöl medan du lär dig att sticka. Jag tror det kunde vara bra för dig, jag har hört att det är väldigt avkopplande att sticka och du kan även göra det under lugna perioder på jobbet.

Racso
2008-09-26, 15:09
Haha knasig, men söt tjej.

Bahir
2008-09-26, 15:13
Skaffa en könsjukdom, såga av ett ben, eller släng alla dina pengar i brunnen. Då lär du få problem att njuta av ett tag framöver.

Lellan
2008-09-26, 15:35
"When the going gets tough the tough gets going!" :) Men nu var det väl inte det som var problemet utan gruset!



Grushantering kan väl av naturliga skäl vara betydligt knepigare än blockhantering, just pga fokusaspekten. Att hantera gruset och avgöra vad som är väsentligt och hur det ska prioriteras är väl det man har sin numera omskrivna magkänsla och intuition till? Ibland står man ju upp till knäna i grus och då gäller det ju att bena ut, prioritera och sortera bort.

Annars är väl grus i maskineriet en del av livet? Ytterst sällan om ens någonsin är väl livets maskineri grusfritt? Alltid finns väl nån sten i skon, speciellt om man väljer att kolla med förstoringsglas!

Var beredd att hålla med mini om att inte göra sig till ett offer samt Granatgiraffen om att du är rädd för att lyckas, kanske ligger det något i det men det här:



tycker jag säger något annat. För skörare är väl bättre på alla sätt och vis?

Sådärja, internetkonsultatonspriset är endast 350:- inkl. moms! :)

Hm, lite dyrt, de andra var ju gratis.. men tack ändå för råd. Ska lägga bort förstoringsglaset.. :)

Kool. Du verkar få en del bra råd här.

Men du kan inte stava.

Det heter kolo. Inte kollo.

Jag kan, men jag vill inte..? :em: KO-LO låter inte kul. Kollo låter som typ.. sommarkollo, vilket låter lite ff och kul.

Drick lättöl medan du lär dig att sticka. Jag tror det kunde vara bra för dig, jag har hört att det är väldigt avkopplande att sticka och du kan även göra det under lugna perioder på jobbet.

Får tyvärr inte dricka på jobbet. Sticka ger mig nervösa besvär, andra handarbeten funkar nog bättre. Det enda jag stickat var en boll på syslöjden men den blev ingen boll utan en korv som var tjock i ena änden och smal i andra så jag gjorde en råtta till min katt av den. (Make juice of oranges lr vad det heter).

Haha knasig, men söt tjej.

Tack, troor jag..Är nog varken så knasig el söt som betraktaren kan tro kanske.

Skaffa en könsjukdom, såga av ett ben, eller släng alla dina pengar i brunnen. Då lär du få problem att njuta av ett tag framöver.

Har ingen kk, ingen såg, ingen brunn.. Buhu... :confused:

Jag sa inte att jag njöt av problem, bara att jag funkar då.. skillnad.

Vinter
2008-09-26, 15:58
Börja plugga och njut av problemen som hopar sig inför tentor och tid som försvinner? Du behöver en komplicerad hobby tror jag.

Linnet
2008-09-26, 17:00
PS: En psykolog hade hummat, skrivit i ett block, kastat ut någon teori, och låtit mig lösa det själv. Vilket kollo gör, fast på ett charmigare sätt. Me like.. därmed inte sagt att inte psykologer fyller någon funktion.

Lite bättre än så är vi faktiskt...:cool:

Lellan
2008-09-26, 17:28
Börja plugga och njut av problemen som hopar sig inför tentor och tid som försvinner? Du behöver en komplicerad hobby tror jag.

Plugga? Hell no. Jag är utbildad beteendevetare - men vet ju uppenbarligen inte hur man beter sig? Inte så lyckat va? :D

Komplicerad hobby däremot vore trevligt. Tipsa gärna om någon.. ? :) (bara det inte är stickning..)

Lite bättre än så är vi faktiskt...:cool:

Jag vet. *cupid*

Archos
2008-09-27, 09:48
Hm, lite dyrt, de andra var ju gratis..


Det kan tyckas dyrt med 350:- men eftersom jag inte är en jantelagsanhängare så ville jag visa min seriositet med att ta lite betalt för mina tjänster. Du sparar ju trots allt en del jämfört med hummande personer! ;)

Dessutom är råden uppmuntrande, korta, koncisa, allmängiltiga samt sprungna ur egen erfarenhet och direkt aplicerbara på livet - en "svårslagen" kombination! :cool:

Lellan
2008-09-28, 14:25
Det kan tyckas dyrt med 350:- men eftersom jag inte är en jantelagsanhängare så ville jag visa min seriositet med att ta lite betalt för mina tjänster. Du sparar ju trots allt en del jämfört med hummande personer! ;)

Dessutom är råden uppmuntrande, korta, koncisa, allmängiltiga samt sprungna ur egen erfarenhet och direkt aplicerbara på livet - en "svårslagen" kombination! :cool:

Du är inte tillräckligt billig för att jag ska nappa. Sorry! ;)

Mental
2008-09-28, 15:10
Plugga? Hell no. Jag är utbildad beteendevetare - men vet ju uppenbarligen inte hur man beter sig? Inte så lyckat va? :D

Komplicerad hobby däremot vore trevligt. Tipsa gärna om någon.. ? :) (bara det inte är stickning..)



Jag vet. *cupid*

Lär dig något nytt kanske?

Jag håller på att lära mig linux det är lagom undehållande och utmanande. Sitter och pillar med Vim, Irssi, Alpine fipplar med screens och kollar runt i ubuntu.

Om du installerar Sun's VirtualBox (som är gratis) Så kan du installera och köra någon linuxvariant (ex Ubuntu, som också är gratis) utan att behöva installera om datorn eller ha en särskild dator för det.

Trance
2008-09-28, 15:13
Lär dig något nytt kanske?

Jag håller på att lära mig linux det är lagom undehållande och utmanande. Sitter och pillar med Vim, Irssi, Alpine fipplar med screens och kollar runt i ubuntu.

Om du installerar Sun's VirtualBox (som är gratis) Så kan du installera och köra någon linuxvariant (ex Ubuntu, som också är gratis) utan att behöva installera om datorn eller ha en särskild dator för det.

Eller bara en live-cd alternativt lägga in det på ett usb-minne.

Mental
2008-09-28, 15:23
Eller bara en live-cd alternativt lägga in det på ett usb-minne.

LiveCD tycker jag begränsar en lite, och man måste starta om datorn.

OMG uptime! *gah!*

Men det är helt klart vettiga alternativ, det jag gillar med VirtualBox är att man kan köra sömlöst (seamless) i windows och blanda friskt med windows och linuxaplikationer på samma skrivbord.

Lellan
2008-09-28, 17:34
Lär dig något nytt kanske?



Tja, kanske det? Men inget med datorer.. man måste nog ha någon form av intresse för det nya kan jag tänka mig. Grusigt och virvligt som sjutton annars..

Nästa vecka tänkte jag köpa hem en massa färg å måla tavlor. :)

strimman
2008-09-28, 18:09
Spelar ingen roll hur många öl jag dricker, jag förstår fortfarande inte.

:D

shadowfire
2008-09-28, 18:29
Jag kommer verkligen aldrig förstå mig på kvinnor.
Suttit på wikipedia nu och försökt söka och hitta en lösning på ditt problem. Syntax error.

Lellan
2008-09-28, 18:34
Jag kommer verkligen aldrig förstå mig på kvinnor.
Suttit på wikipedia nu och försökt söka och hitta en lösning på ditt problem. Syntax error.

Meh. Du kanske kan hitta klitoris och g-punkten där, men vi är nog lite mer komplexa än så. Det förklarar ditt syntax error. Dessutom vill jag tro att det är ett mänskligt, inte ett kvinnligt problem. Kan alla män hantera strömvirvlar? I think not.

Krampus
2008-09-28, 18:38
Meh. Du kanske kan hitta klitoris och g-punkten där, men vi är nog lite mer komplexa än så. Det förklarar ditt syntax error. Dessutom vill jag tro att det är ett mänskligt, inte ett kvinnligt problem. Kan alla män hantera strömvirvlar? I think not.

Elchocksterapi nästa princess. :)

Lellan
2008-09-28, 18:39
Elchocksterapi nästa princess. :)

Jag är elallergiker. Sluta mobba mig, dumme dej.

Krampus
2008-09-28, 18:47
Jag är elallergiker.

Pfffft..... Sluta tyck synd om dig själv nu. Börja skala av närmsta lampsladd. När du kommer du fått fram ca en dm naken koppar återkommer du i tråden så ska jag ge dig instruktioner därifrån. :)

Lellan
2008-09-28, 21:25
Känner mig som en ny människa. Just kidding, kids don´t try Krampes tips at home. Fast jag tänker snälla tankar, gör goda gärningar och nyttjar de självförhärligande tankar dessa saker gör upphov till. Try that at home.. ; )

Krampus
2008-09-28, 22:27
Förväntar mig en tacktråd.