handdator

Visa fullständig version : Kan man boosta nano vapor med nåt?


JärnJane
2008-09-23, 22:52
Jag köpte en burk NaNO Vapor från muscletech (preworkoutprodukt) och hade höga förväntningar, men kännde inte av nån effekt alls :( har kört det 5 el. 6 gånger utan effekt.

Kan man kombinera det med nåt för att få ut mer? tänkte om det har nån synergisk effekt tillsammans med nåt annat (vadsomhelstvadvetjag) så det hela lossnar lite?

AmericanDragon
2008-09-24, 00:10
Har själv alltid fått bra effekt av nano vapor. Hur många skopor tar du?

EDIT: dock ger nano vapor en väldigt jobbig krasch efter man tränat klart måste jag säga!

garm
2008-09-24, 12:00
Tar du på tom mage?
Jag brukar kombinera pre-workout prdoukter med koffein för mer effekt.

Langster
2008-09-24, 12:32
Om du bara tar en skopa i vanliga fall så testa tre skopor på en gång. Det borde kännas, det är mycket stims i Nano Vapor.

JärnJane
2008-09-24, 15:27
jag testade först med en skopa, sen två några gånger o sen tre. tänkte att effekten kanske kommer efter några gånger för så var det med tri-matrix (som jag hade innan, svinbra produkt, men mycket vill ju ha mer...) men ökade alltså på dosen efterssom inget hände.
Har inte fått nån effekt förutom då jag tog tre, då mådde jag lite illa, men fick ingen skillnad i vad jag orkade.

Men okej, ska man prova med kaffe till då?! Jag gör det nästa pass!

Yankeee
2008-09-24, 16:24
Jag har testat NV senaste tiden och det jag har att säga om produkten är att den är utmärkt om man har svårt att sova. Jag blir bara trött av NV och vissa gånger har jag i princip däckat en stund efter intag.