handdator

Visa fullständig version : 92ans journal beach 09 !


Workoutboy234
2008-09-21, 20:51
Tjena, hade tänkt starta en journal, mest för att jag själv ska se resultat genom bilder men har läst andras journal och det verkar vara roligt :P

Information/sysselsättning: precis börjat i 2an även om jag är 92:a, är trummis och också Wow-nörd :cool:. hade tänkt bulka ett tag till (3-4 månader om jag pallar, gillar inte att fettet börjar samlas, har redan bulkat i ca 1.5 månad).

Mål:Se vältränad ut men inte ha biceps som är dubbelt så stora som mitt huvud, utan bara allmänt vältränad.



stats:
Läng:180cm
Vikt:71-72kg
Midjemått: ca 81
För ett tag sen hade jag mindre fett och mer muskler, 6-pack ftw. Men pga av att jag deffade dåligt och länge blev jag av med musklerna och ibland blev det mat-frossdagar och då tränade jag inte :smash: så det hjälpte inte hehe
men nu är det dags att skaffa tillbax tvättbrädan till beach 09 woho! Bilden visar hur jag ser ut nu. Tar gärna emot kommentarer om hur jag ser ut, bra eller dåliga, självklart gillar jag smicker mer hehe.


Gick till gymmet idag, det blev ett riktigt hårt pass för mina axlar/nack muskler, men lap pulldowns var helt omotiverade och det kändes knappt som att det gav nått, aja tar igen det nån annan gång. thx for reading, kommer med mer text och bilder när jag känner att det är dags ^^

JBJ
2008-09-21, 20:53
Ser ut att kunna bli bra de här ju! du verkar ha samma mål som mig, beach 2009 :) lycka till!

Workoutboy234
2008-09-21, 20:58
Tack :-)

calle92
2008-09-21, 21:02
Ser bra ut!:) Några styrkestats att bjuda på?

Workoutboy234
2008-09-21, 21:06
Hmm nja, mitt gymmande har varit lite... hur ska man säga... ingen riktig koll på vikter, tar det som känns bäst för tillfället och har glömt det till nästa gång, brukar variera mig ganska mycket i mina övningar också så att det inte blir tråkigt. :-) Men nästa gång jag är på gymmet (Onsdag troligen) så ska jag kolla up lite ;P

calle92
2008-09-21, 21:13
Hmm nja, mitt gymmande har varit lite... hur ska man säga... ingen riktig koll på vikter, tar det som känns bäst för tillfället och har glömt det till nästa gång, brukar variera mig ganska mycket i mina övningar också så att det inte blir tråkigt. :-) Men nästa gång jag är på gymmet (Onsdag troligen) så ska jag kolla up lite ;P

Okej, låter bra. Vore kul att veta ungefärligt i dom tre stora:) Lycka till!

Workoutboy234
2008-09-29, 15:12
Hmm tog varje fall 85kg i bänk, nog inte så himla bra, men ville iheller inte lassa på pga av att jag var själv på gymmet och ville inte ligga där och sprattla :S, allt annat kör jag för det mesta på kän... ibland klarar jag mer än annars, känns det som iallafall. Om man jämför bilderna tycker jag att jag har växt lite, speciellt mina nack muskler, inte bara i fett mängd hehe... men det är rätt så svårt att se eftersom jag inte flexar på första bilden :/ borde jag har gjort, aja nu har jag en flex bild varje fall :P. skriv om ni har nått att säga/fråga :D

Workoutboy234
2008-09-29, 15:59
ddet är här ni ska säga "Oj vad´biffig du har blivit, VAD är din hemlighet??" hehe även om ni undrar det eller inte ^^