handdator

Visa fullständig version : Först push-up, sen silikonbröst, sen silikoninlägg i pushupen och nu detta...


Nina L
2008-09-21, 18:43
Vad säger ni? Är det för jävligt vad det fuskas, att vem som helst skall kunna få en böjröv nu för tiden, eller är det bara en glädje att få mer putrumpor att flukta efter på stan? Kommer vi att vänja oss vid detta precis som vid allt annat? Och viktigast av allt: Vad tycker Kwon???

http://img90.imageshack.us/img90/2549/689012361ab9.jpg

push up~silikon~drömrumpa!! ~platt mage o rund rumpa

Från och med nu sitter ALLA byxor snyggt på dig;-)
Du får en rumpa snyggare än kändisarna!!
Denna "gördel håller även in magen.
Det är riktiga silikon pads i små "fack" i trosorna!
Första gången jag provade var jag "fast"!!!
´Ligger i kartong!
Få en fantastisk rumpa på en minut!
Få putrumpa o smalare mage direkt!!.
DESSA TROSORNA HÅLLER ÄVEN IN MAGEN OCH LYFTER HÖFTERNA O RUMPAN!
SEXIGA! SKÖNA! OSYNLIGA & PEFEKTA!
MATERIALET I TROSAN ÄR 85% NYLON OCH 15% SPANDEX
SILIKONKUDDARNA ÄR CA 2,5 CM TJOCKA O ÄR 100% SILIKON


http://www.tradera.com/push_up_silikon_dromrumpa_platt_mage_o_rund_rumpa_ M-auktion-72333323#pic

Stoltz
2008-09-21, 18:49
Jovisst, moraliskt förkastligt men du är ganska fin att se på dock.

L-Sami
2008-09-21, 18:52
Det är inte acceptabelt när man kan träna till sig en fin röhmpa.

Racso
2008-09-21, 18:52
Tänk om tjejen som köper det där kunde vara sig själv, då kanske hon skulle attrahera en kille som gillar hennes röv och inte en kille som gillar en annans röv.

Nä, så kan man ju inte tänka...

micke81
2008-09-21, 18:53
nej nej nej nej, för i ****** böjröv är något man skall förtjäna genom många tunga reps och set med knäböj och inte genom något fusk :(

lectris
2008-09-21, 18:54
vilket antiklimax om man raggar upp en brud på krogen pga hennes mighty fine ass, och sen möts av två silikonskinkor i sängen.... :(





inte för att jag brukar ragga brudar så ofta, motsvarigheten är väl om man raggar upp en kille pga hans mighty fine jeansbula och sen möts av en dildo i kalsongerna.

Lellan
2008-09-21, 18:55
:D Vad Kwon tycker? Han är väl producent kan jag tänka mig.. Haha.. nä, men fan va stört! Iofs så tror jag min räcker till utan kuddar, men tja.. kanske bra att alternativet finns, vad vet jag.. Men måste kännas konstigt att sitta på?

Å HUR ska man känna om man får sig ett nyp där bak? *gah!*

micke81
2008-09-21, 18:56
lectris menar du att du inte raggar specifikt på killar med böjröv då? förstår dock precis vad du menar

lectris
2008-09-21, 18:58
lectris menar du att du inte raggar specifikt på killar med böjröv då? förstår dock precis vad du menar

är inte alltid en böjröv kommer till sin rätt i ett par stora baggy jeans ;) men en bula är en bula är en bula osv.. *drool* :naughty:

jaaaaag
2008-09-21, 18:58
Inte mer "falskt" än silikonbröst egentligen, bara att operera in implantaten ist för att ha dom på utsidan så är det ju nice :D

Racso
2008-09-21, 19:01
Inte mer "falskt" än silikonbröst egentligen, bara att operera in implantaten ist för att ha dom på utsidan så är det ju nice :D

Faktiskt, hellre implantat än det där. Som lectris skrev, man vill ju inte ha ett Miss Potatoe-Head. "Look, the ass comes off..."

lectris
2008-09-21, 19:01
Inte mer "falskt" än silikonbröst egentligen, bara att operera in implantaten ist för att ha dom på utsidan så är det ju nice :D

finns ju redan rumpinplantat.. som det finns bicepsplantat också. kallas för "brazilian butt lift" eller liknande om jag inte minns fel. :laugh: men bara en sån sak som att det finns något som en "rump-bh" är ju verkligen.. konstigt :confused:

Trance
2008-09-21, 19:02
Som feminist så blir jag lite ledsen när jag ser den moderna kvinnans stora vilja att brinna i förnedringens låga.

jaaaaag
2008-09-21, 19:09
finns ju redan rumpinplantat.. som det finns bicepsplantat också. kallas för "brazilian butt lift" eller liknande om jag inte minns fel. :laugh: men bara en sån sak som att det finns något som en "rump-bh" är ju verkligen.. konstigt :confused:

Nja, jag vet ej.. jag tkr inte att det är konstigt med silikoninlägg i BH:s som så jefla många tjejer har. Om de vill fixa de lite på ett enkelt sätt för att bli lite gladare av sej så do so. Jag hade använt en BH som pressat in mina bröst så att de försvann om det fanns. Och det är ju också att luras om en kille stöter på mej som älskar små bröst och sen så har jag inte så små egentligen.

Men som sagt.. jag bryr mej inte för att det är tjejer som fakear, men om det hade varit en kille som haft på sej en massa silikoninlägg så att han blev the man och sedan så hade allt fallit av.. japp då hade det inte varit lika roligt mer.

Tricklev
2008-09-21, 19:11
Ehh

micke81
2008-09-21, 19:16
Ehh

du är sannerligen en djup tänkare

spoonchest
2008-09-21, 19:19
Jösses. Den röven kan man ju ställa en tallrik på.

Tricklev
2008-09-21, 19:26
du är sannerligen en djup tänkare

Uhh

Morrris
2008-09-21, 19:38
Fyfan så fula.

Nina L
2008-09-21, 19:49
om det hade varit en kille som haft på sej en massa silikoninlägg så att han blev the man och sedan så hade allt fallit av.. japp då hade det inte varit lika roligt mer.Det är bara en tidsfråga tills putet i brallan och de breda axlarna är löstagbara silikoninlägg. *cry* Jag vet det. Killarna är lika utsatta som vi. Jag har sett det på teven, och verkligheten. Det kommer, jag lovar, det kommer....

Mourten
2008-09-21, 20:22
Antalet användare växer på kollo hela tiden, måste väl vara ett tecken på att även killar är påverkade av media...

polka_griis
2008-09-21, 21:13
Fy fan, tjejer ska alltid fuska.

Black Star Abyss
2008-09-21, 21:27
Vad säger ni? Är det för jävligt vad det fuskas, att vem som helst skall kunna få en böjröv nu för tiden, eller är det bara en glädje att få mer putrumpor att flukta efter på stan? Kommer vi att vänja oss vid detta precis som vid allt annat? Och viktigast av allt: Vad tycker Kwon???

Jag blir uppriktigt sagt upprörd. En fin kropp, rumpa inräknat, förtjänar den som slitit för det. Snopen man skulle bli när kläderna åker av efter att ha sett en så välsvarvad tös...

Kwon
2008-09-21, 21:29
Nothing new Ninotschka.

Tragiskt, men inget nytt! :)

Det tråkiga är ju sedan när det uppdagas att damen har "fuskat" så att säga. Lite grisen i säcken. :)

Först åker pushupsen av (med tillhörande silikoninlägg) och sedan detta, not as advertised!

hahavaffan
2008-09-21, 21:30
Fyfan så hemskt att dra hem en tjej med sånna.

Kwon
2008-09-21, 21:31
Det är bara en tidsfråga tills putet i brallan och de breda axlarna är löstagbara silikoninlägg. *cry* Jag vet det. Killarna är lika utsatta som vi. Jag har sett det på teven, och verkligheten. Det kommer, jag lovar, det kommer....

Du vet väl att det finns ett gäng snubbar som sprutar in en hel del i båd armar och axlar nuförtiden?

Don't be surprised!

Vi har Carrot Tops axlar tex
http://www.aolcdn.com/red_galleries/carrot-top-celeb-400a062807.jpg
http://www.appletreeblog.com/wp-content/2007/11/carrot-top.jpg
http://www.topnews.in/files/images/Carrot-Top5_0.jpg

stevebc
2008-09-21, 21:43
Man kan lura andra, men man kan aldrig lura sig själv. Det kvittar om folk ser mig som en kung om jag samtidigt ser mig själv som en stor fejk.

ligne
2008-09-21, 21:51
det är ju falsk marknadsföring om en tjej har på sig en sån där.

blä...

machine gun
2008-09-21, 21:55
Jag hade använt en BH som pressat in mina bröst så att de försvann om det fanns.

De försvinner inte helt, men det finns såna som trycker ihop brösten så pass att de ser avsevärt mindre ut (även för de med stora bröst). Transsexuella män brukar använda såna innan de opererat bort brösten. Kommer inte ihåg vad själva "bh'n" kallas för just nu dock.

machine gun
2008-09-21, 22:07
De försvinner inte helt, men det finns såna som trycker ihop brösten så pass att de ser avsevärt mindre ut (även för de med stora bröst). Transsexuella män brukar använda såna innan de opererat bort brösten. Kommer inte ihåg vad själva "bh'n" kallas för just nu dock.

Binder heter det visst.

Tricklev
2008-09-21, 22:09
Nu inser jag ju att tråden är ett skämt, men iaf, ni kan se detta inlägget som ett skämt också.

Sluta gråta, förfan, hälften av tjejerna här har garanterat haft en Push-up på sig någon gång i deras liv, TS har förfan silikoninlägg, och ett flertal mer kvinnliga medlemmar som har gjort mindre skönhetsoperationer/hjälp.
Nåja, gå tillbaks till moralpaniken nu, tur att någon tänker på barnen.

Tänk på barnen!
MEN VARFÖR TÄNKER INGEN PÅ BARNEN!
BARNEN!

Racso
2008-09-21, 22:14
Du vet väl att det finns ett gäng snubbar som sprutar in en hel del i båd armar och axlar nuförtiden?

Don't be surprised!

Vi har Carrot Tops axlar tex
http://www.aolcdn.com/red_galleries/carrot-top-celeb-400a062807.jpg
http://www.appletreeblog.com/wp-content/2007/11/carrot-top.jpg
http://www.topnews.in/files/images/Carrot-Top5_0.jpg


Han ser fan helt bisarr ut. Som en manlig transa som klätt ut sig till man igen.

Kwon
2008-09-21, 22:17
Han ser fan helt bisarr ut. Som en manlig transa som klätt ut sig till man igen.

Fokus på axlarna tack! :)
http://www.appletreeblog.com/wp-content/2007/11/carrot-top.jpg

HajduMan
2008-09-21, 22:34
Vem vill vara med att skinkorna trillar av när man drar ner brallorna(vet ej om det är skånska men det är iaf byxorna) på en brud.

Kwon
2008-09-21, 22:38
Vem vill vara med att skinkorna trillar av när man drar ner brallorna(vet ej om det är skånska men det är iaf byxorna) på en brud.

Det finns en liknande scen i filmen, "I'm gonna git you sucka!" med Wayans brothers.

Börja kolla efter 02.30. Snacka om grisen i säcken ;)
N-1C6QlvHl8

HajduMan
2008-09-21, 22:42
Det finns en liknande scen i filmen, "I'm gonna git you sucka!" med Wayans brothers.

Börja kolla efter 02.30. Snacka om grisen i säcken ;)




:D

stridis
2008-09-22, 12:57
Det är bara en tidsfråga tills putet i brallan och de breda axlarna är löstagbara silikoninlägg. *cry* Jag vet det. Killarna är lika utsatta som vi. Jag har sett det på teven, och verkligheten. Det kommer, jag lovar, det kommer....

Måste uppgradera mina axelvaddar och hänga med i dagens samhälle...

P.s. Klart man går ut med suspensoar. Rejält put och blir det slagsmål så är härligheten hyffsat skyddad.

Nitrometan
2008-09-22, 13:39
Antalet användare växer på kollo hela tiden, måste väl vara ett tecken på att även killar är påverkade av media...
??? För att kolo syns i media och alla vill hänga här? :confused:


OnTopic: Gillar inte falsk marknadsföring. Men jag skulle gärna titta på putrumpan. *gah!* *drool*

Nitrometan
2008-09-22, 13:42
NTS har förfan silikoninlägg, och ett flertal mer kvinnliga medlemmar som har gjort mindre skönhetsoperationer/hjälp.

Finns det kolomedlemmar som är mer kvinnliga än Nina? :confused: